Ion Nicolaescu

› over mensen die al horen bij de club

Moderators: Beheerders, Fanmasters

SuperFrysk
Wereldspeler

Re: Ion Nicolaescu

Bericht door SuperFrysk »

SuperFrysk schreef: 03-04-2024 21:58 5 goals in 555 minuten. Dat is en goal per 111 minuten, daar kom je uiteindelijk gewoon meer uit op 27 goals op een seizoen.
Als die gewoon het hele jaar had gespeeld, ook toen hij door Kees op de bank werd gezet, had die gewoon minimaal 20 goals gemaakt.
Stel je voor dat Ion Nicolaescu dit seizoen elke minuut had gespeeld bij SC Heerenveen. En dat hij elke 111 minuten trefzeker was geweest – zoals zijn doelpuntengemiddelde momenteel is. Nicolaescu had in dat geval al 22 keer gescoord in de eredivisie.
Ik zou een vergoeding moeten vragen bij LC :lol:
Kaz_SCH
Verified
Wereldspeler

Bericht door Kaz_SCH »

Ik ga het hier vast claimen: Met Van Persie aan het roer wordt Nico volgend jaar een sensatie :lol:
Marça
Verified
Wereldspeler
Contacteer:

Bericht door Marça »

Kaz_SCH schreef: 25-04-2024 14:04Ik ga het hier vast claimen: Met Van Persie aan het roer wordt Nico volgend jaar een sensatie :lol:
Je zou toch denken dat een spits als Nicolaescu (maar ook Karlsbakk) er niet slechter op gaat worden inderdaad!

Heb Van Persie weleens horen praten over hoe hij heeft geleerd om samen te spelen - en dat je eigenlijk per teamgenoot anders moet positioneren (wachten/niet wachten) om zo effectief mogelijk te kunnen opereren als een team. Dat soort details zijn enorm belangrijk en zou eigenlijk regelmatig moeten terugkomen in besprekingen.
Driemaal is scheepsrecht
Nieuw talent

Bericht door Driemaal is scheepsrecht »

Kaz_SCH schreef: 25-04-2024 14:04 Ik ga het hier vast claimen: Met Van Persie aan het roer wordt Nico volgend jaar een sensatie :lol:
Laten we het hopen! Ik zie het echt in hem zitten, met veel speeltijd én aanvoer (dus aanvallende speelstijl).
SuperFrysk
Wereldspeler

Gewoon een echt goede spits, had altijd bij ons in de spits moeten staan
N01tra
Verified
Nieuw talent

Bericht door N01tra »

Kaz_SCH schreef: 25-04-2024 14:04 Ik ga het hier vast claimen: Met Van Persie aan het roer wordt Nico volgend jaar een sensatie :lol:
Elke redelijke spits ziet er na bijna een jaar Van Amersfoort uit als een sensatie.. De lat ligt laag.
ABE1920SCH
Nieuw talent

Bericht door ABE1920SCH »

hhage
Basisspeler

Bericht door hhage »

Prima, ik heb nog wel vertrouwen in hem laat hem het hele seizoen staan, en hij komt wel aan de 20 doelpunten
SuperFrysk
Wereldspeler

Hopelijk krijgt hij tegen Vitesse een basisplek, echt zonde dat Van Amersfoort weer aan mocht draven in de spitspositie tegen Almere.
CJunior
Nieuw talent

Bericht door CJunior »

SuperFrysk schreef: 07-05-2024 17:14 Hopelijk krijgt hij tegen Vitesse een basisplek, echt zonde dat Van Amersfoort weer aan mocht draven in de spitspositie tegen Almere.
Afgaande op zijn Instagram story loopt hij met de kinderwagen in Moldavië, dus het lijkt me sterk dat 'ie zondag speelt.
SuperFrysk
Wereldspeler

CJunior schreef: 10-05-2024 13:06 Afgaande op zijn Instagram story loopt hij met de kinderwagen in Moldavië, dus het lijkt me sterk dat 'ie zondag speelt.
Mooi voor hem dat hij vader is geworden, maar de Nico-fans onder ons worden dit jaar niet bepaald verwend :lol:
casper
Invaller

Bericht door casper »

Dan mag hij invallen en dan verwacht je dat meneer de plaggen uit het veld loopt,maar niks van alles.
Hij laat niks maar dan ook helemaal niks zien!
Ik begin steeds meer te begrijpen waarom van Amersfoort vorig seizoen verkozen werd tof eerste spits.
Baggerraartje
Wereldspeler

Bericht door Baggerraartje »

casper schreef: 11-08-2024 20:27 Dan mag hij invallen en dan verwacht je dat meneer de plaggen uit het veld loopt,maar niks van alles.
Ik begin steeds meer te begrijpen waarom van Amersfoort vorig seizoen verkozen werd tof eerste spits.
Ik heb op hem gelet en hij heeft werkelijk van niemand een normale pass gehad.
Het is een spits die bediend moeten worden en moeilijk zelf iets kan creëren.
Alfred
Wereldspeler

Bericht door Alfred »

In het eerste kwartier van de tweede helft voetbalde Nicolaescu goed mee. Later in de wedstrijd werden alleen maar lange ballen op Bochniewicz gegeven. Nicolaescu moet ballen in de 16 meter hebben. We hebben waarschijnlijk een spitsenprobleem al heb ik in Nicolaescu meer vertrouwen dan in Karlsbakk.
Sido1920
Jeugdspeler

Bericht door Sido1920 »

casper schreef: 11-08-2024 20:27 Dan mag hij invallen en dan verwacht je dat meneer de plaggen uit het veld loopt,maar niks van alles.
Heeft dan ook niet 1 keer een fatsoenlijke pass gehad, dan wordt je er op een gegeven moment wel zat van. Is een heel ander type dan Pelle, dus erg lastig te vergelijken.
BWA23
Bankzitter

Bericht door BWA23 »

Van Persie is de beste spits die we hebben! Beter nog dan de andere 2. Kan niet anders.
xander
Verified
Superster

Bericht door xander »

BWA23 schreef: 11-08-2024 22:23 Van Persie is de beste spits die we hebben! Beter nog dan de andere 2. Kan niet anders.
Kan hij niet zo nu en dan een helft invallen of is dat onmogelijk?
Alle ballen op Henkie!
Trevorp
Invaller

Bericht door Trevorp »

Mooie spitsen goaltjes vandaag, heeft zich wat mij betreft bewezen. In plaats van Karlsbakk zou ik als trainer toch Nico maar eens het vertrouwen gunnen voorlopig. Het heeft mij sowieso verbaasd dat een voormalig topspits als RvP voor Karlsbakk als basisspits heeft gekozen. Wellicht heeft het met trainingsintensiteit te maken, geen idee.
Ralt
Bankzitter

Bericht door Ralt »

Trevorp schreef: 31-08-2024 23:08 Mooie spitsen goaltjes vandaag, heeft zich wat mij betreft bewezen. In plaats van Karlsbakk zou ik als trainer toch Nico maar eens het vertrouwen gunnen voorlopig. Het heeft mij sowieso verbaasd dat een voormalig topspits als RvP voor Karlsbakk als basisspits heeft gekozen. Wellicht heeft het met trainingsintensiteit te maken, geen idee.
Eens. Maar toch leek het alsof hij moeite had om de bal af te geven. Ik snap dat je een hattrick wilt maken. Maar uiteindelijk is dat niet het doel.
Sido1920
Jeugdspeler

Bericht door Sido1920 »

Ralt schreef: 31-08-2024 23:22 Eens. Maar toch leek het alsof hij moeite had om de bal af te geven. Ik snap dat je een hattrick wilt maken. Maar uiteindelijk is dat niet het doel.
Dat vond ik van Sebaoui, zijn bal op de paal had breed gemoeten op Karlsbakk & in de 2e helft stond Trenskow vrij maar had Sebaoui daar geen oog voor.
fuotbalgek
Superster

Bericht door fuotbalgek »

Trevorp schreef: 31-08-2024 23:08 Mooie spitsen goaltjes vandaag, heeft zich wat mij betreft bewezen. In plaats van Karlsbakk zou ik als trainer toch Nico maar eens het vertrouwen gunnen voorlopig. Het heeft mij sowieso verbaasd dat een voormalig topspits als RvP voor Karlsbakk als basisspits heeft gekozen. Wellicht heeft het met trainingsintensiteit te maken, geen idee.
Hij heeft een bepaald idee over voetballen waarin de rol van de spits verder gaat dan doelpunten maken. RvP zelf was natuurlijk ook sterk in het voetballend gedeelte, daar is Nico niet erg sterk. Neem daar bij het hoog druk zetten, ook geen hobby van Nico.

Zou mooi zijn mocht hij dit bij Nico kunnen triggeren en tegelijkertijd het torinstinct van Daniel kunnen ontwikkelen. Dan hebben we met de tijd twee betere spitsen.
SuperFrysk
Wereldspeler

Sido1920 schreef: 31-08-2024 23:34 Dat vond ik van Sebaoui, zijn bal op de paal had breed gemoeten op Karlsbakk & in de 2e helft stond Trenskow vrij maar had Sebaoui daar geen oog voor.
Helemaal eens. Ik postte net hetzelfde in een ander topic.
Als Sebaoui hem afgegeven had, dat Karlsbakk gescoord. En ook de tweede helft viel mij het op dat Sebouai zelf de bal de tribune in schoot terwijl Trenskow vrij stond.

Overigens had Brouwers hem ook af kunnen leggen op Karlsbakk. Wat dat betreft had Karsbakk ook twee goals kunnen maken vandaag.

Maar goed, Nico bewijst zich. Met aanvallend voetbal kan hij eindelijk in stelling worden gebracht. Laat hem het hele seizoen staan en hij gaat er 15 maken.
SuperFrysk
Wereldspeler

Iedere 110 minuten een goal gemiddeld, de eerste 6 wedstrijden
Driemaal is scheepsrecht
Nieuw talent

Bericht door Driemaal is scheepsrecht »

Qua doelpunten maken was ik al fan van hem en zou ik hem altijd verkiezen boven Karlsbakk (die aanname gisteren alleen al toen de bal 3 meter van z'n voet stuiterde, echt beschamend... En erg sneu, gun het die jongen echt, maar het zit er niet in...), maar ik vond 'm gisteren ook écht goed mee voetballen! Hopelijk trekt hij die lijn door.
Otsje P
Verified
Superster

Bericht door Otsje P »

Hield gisteren zowaar een hoop ballen vast. Dikke kont erin zetten en tegenstander van zich af houden, leek verdorie wel wat op Brobbey gisteren.

Hele knappe allround wedstrijd gespeeld gisteren en bekroond met een verdiende winnende goal.
Sido1920
Jeugdspeler

Bericht door Sido1920 »

Wat een wedstrijd speelde Ion zeg, als hij dit elke week op kan brengen is hij snel weer weg ben ik bang. Heel erg belangrijk geweest in ons aanvallend voetbal gister.
Vrieskist
Verified
Beheerder

Bericht door Vrieskist »

Goede pot gister, speelde goed mee en wachtte op zijn kans, en dan is het vaak raak.
Alfred
Wereldspeler

Bericht door Alfred »

De beste van pot van Nicolaescu tot nu toe. Was aanspeelbaar, bedrijvig, aan het rommelen en oorlog maken en maakte ook nog eens een echte spitsengoal.
Superfries1994
Wereldspeler

Bericht door Superfries1994 »

Die goal kon hij overigens ook maken omdat hij en Karlsbakk in de punt gingen spelen en de verdediging van Groningen met een man minder de aandacht moest verdelen. Wel een prima goal inderdaad, niet zo heel best verdedigd, maar het rommelen is ook zijn kwaliteit.
Vrieskist
Verified
Beheerder

Bericht door Vrieskist »

Superfries1994 schreef: 24-09-2024 00:41 Die goal kon hij overigens ook maken omdat hij en Karlsbakk in de punt gingen spelen en de verdediging van Groningen met een man minder de aandacht moest verdelen. Wel een prima goal inderdaad, niet zo heel best verdedigd, maar het rommelen is ook zijn kwaliteit.
Precies. Karlsbakk kon mooi een gat trekken. Complimenten aan van Persie om gewoon een verdediger eraf te halen.
Plaats reactie