Driemaal is scheepsrecht schreef: ↑09-01-2025 19:55
Zou het erg jammer vinden. Nog steeds zie ik het in hem zitten, mits juist bedient/gebruikt. Maar als we er het dubbele voor kunnen vangen, en een nieuwe naam op een lijstje hebben staan, altijd doen.
Dat is ook direct zijn probleem. Hij moet bediend worden. Een spits moet toch of zelf kunnen creëren of meerwaarde hebben in de aanvalsopbouw, Nico heeft beide niet en is eigenlijk alleen een afmaker.
Als dat je enige kwaliteit is, en je mist dan in de eerste seizoenshelft een aantal grote kansen, dan snap ik wel dat RvP het niet in hem ziet zitten. Komt nog bij dat hij toch altijd wel wat issues heeft qua fitheid nog.
Beste zou zijn Nico en Daniel weg, goede spits en Rallis er achter doorontwikkelen. Gelukkig krijgen we ook een nieuwe technische man, want die heeft die twee spitsen voor grote bedragen binnengehaald.
fuotbalgek schreef: ↑09-01-2025 23:27
Als dat je enige kwaliteit is, en je mist dan in de eerste seizoenshelft een aantal grote kansen, dan snap ik wel dat RvP het niet in hem ziet zitten.
Alle gemiste kansen in één wedstrijd. Terwijl die toch 5 goals heeft, en niet alles speelt.
Terwijl Sebaoui bij RvP niets fout lijkt te kunnen doen.
SuperFrysk schreef: ↑09-01-2025 23:53
Alle gemiste kansen in één wedstrijd. Terwijl die toch 5 goals heeft, en niet alles speelt.
Terwijl Sebaoui bij RvP niets fout lijkt te kunnen doen.
Sebaoui speelt op linksbuiten, en is nu met kwaliteit van Jahanbaks en Trenskow tot wissel gedegradeerd. Los daarvan heeft hij een hoger niveau dan El Saed en Nunnely.
Nico heeft niet kunnen overtuigen, levert te weinig op een positie in de as. 5 doelpunten is alles waar hij op kan teren, en als doelpunten het enige is wat je kan leveren moeten het er 20 per seizoen zijn.
De conclusies die over de huidige selectie worden gemaakt sta ik achter, volledig terecht dat Nico vertrekt, net als Daniel, El Saed, maak me keer zorgen over het feit dat dezelfde technische leiding voor de opvolgers verantwoordelijk is.
fuotbalgek schreef: ↑10-01-2025 00:12
Sebaoui speelt op linksbuiten, en is nu met kwaliteit van Jahanbaks en Trenskow tot wissel gedegradeerd. Los daarvan heeft hij een hoger niveau dan El Saed en Nunnely.
Nico heeft niet kunnen overtuigen, levert te weinig op een positie in de as. 5 doelpunten is alles waar hij op kan teren, en als doelpunten het enige is wat je kan leveren moeten het er 20 per seizoen zijn.
De conclusies die over de huidige selectie worden gemaakt sta ik achter, volledig terecht dat Nico vertrekt, net als Daniel, El Saed, maak me keer zorgen over het feit dat dezelfde technische leiding voor de opvolgers verantwoordelijk is.
Als Nico alles speelt komt ie makkelijk boven de 15 doelpunten uit. Reken maar uit.
In de naam van de vader
Van de zoon
Van de Heilige Geest
fuotbalgek schreef: ↑09-01-2025 23:27
Dat is ook direct zijn probleem. Hij moet bediend worden. Een spits moet toch of zelf kunnen creëren of meerwaarde hebben in de aanvalsopbouw, Nico heeft beide niet en is eigenlijk alleen een afmaker.
Als dat je enige kwaliteit is, en je mist dan in de eerste seizoenshelft een aantal grote kansen, dan snap ik wel dat RvP het niet in hem ziet zitten. Komt nog bij dat hij toch altijd wel wat issues heeft qua fitheid nog.
Beste zou zijn Nico en Daniel weg, goede spits en Rallis er achter doorontwikkelen. Gelukkig krijgen we ook een nieuwe technische man, want die heeft die twee spitsen voor grote bedragen binnengehaald.
Finnbogason kon toch ook voor geen meter mee voetballen? Maakte niks uit, omdat hij doelpunten maakt (Nico idem). Een Uth die we daarna kregen, kon bijvoorbeeld super goed mee voetballen, maar maakte ook net weer wat minder doelpunten. Het is maar wat voor type je in de spits wilt hebben.
Dat zandlopertje kun je overigens ook interpreteren dat die lang op zijn kans moest wachten maar hem nu gaat pakken. Hij lijkt me wel het type die wat voor oproer wil zorgen.
SuperFrysk schreef: ↑10-01-2025 11:51
Dat zandlopertje kun je overigens ook interpreteren dat die lang op zijn kans moest wachten maar hem nu gaat pakken. Hij lijkt me wel het type die wat voor oproer wil zorgen.
Ik zie het eerder dat er een transfer opkomst is, en dat het allemaal lang duurt. Zandloper totdat de kogel door de kerk is.
Trevorp schreef: ↑17-01-2025 20:51
Eens, dat was onverantwoord. Zelfs de scheidsrechter had feitelijk in moeten grijpen, maar die was sowieso meer met Quick Boys bezig.
Hij floot eerst ook nog niet eens, duurde een tijdje voordat hij floot
Van Foppe tot Verbeek, allemaal vinden ze Nico de beste spits. Het is gewoon wonderspeler en er mankeert vanalles aan. Maar hij is ontzettend doelgericht, ik blijf erbij dat die 15 goals per seizoen minimaal maakt.
SuperFrysk schreef: ↑15-03-2025 23:31
Van Foppe tot Verbeek, allemaal vinden ze Nico de beste spits. Het is gewoon wonderspeler en er mankeert vanalles aan. Maar hij is ontzettend doelgericht, ik blijf erbij dat die 15 goals per seizoen minimaal maakt.
Ja, maar ook wel gewoon vaak geblesseerd geweest toch?
SuperFrysk schreef: ↑16-03-2025 11:27
Ja dat heeft ook niet meegezeten, maar ook vaak gepasseerd. In mijn ogen onterecht
Jammer voor hem dat hij puur gericht is op zijn eigen succes en zich niet wil of kan inspannen om meer voor het team te betekenen. Dat zal altijd tegen hem werken. In ieder geval in onze toch over het algemeen al matige selectie. Een spits kan het verschil maken, maar wij hebben er geen die dat kan.
Mackan68 schreef: ↑16-03-2025 11:38
Jammer voor hem dat hij puur gericht is op zijn eigen succes en zich niet wil of kan inspannen om meer voor het team te betekenen. Dat zal altijd tegen hem werken. In ieder geval in onze toch over het algemeen al matige selectie. Een spits kan het verschil maken, maar wij hebben er geen die dat kan.
We hebben er eentje die makkelijk goals maakt, wat wil je nog meer? Dat is toch het verschil maken? Gisteren direct bij twee gevaarlijke momenten betrokken.
Mackan68 schreef: ↑16-03-2025 11:38
Jij bent toch juist degene die alleen naar goals en assists kijkt?
Nicolaescu inderdaad in de spits. Lukovic is een huurlinng en Nicolaescu moet in de etalage om hem van de zomer te verkopen. Ondanks dat hij denk ik, mits fit, aan 10 tot 15 doelpunten per seizoen komt, is het wellicht beter voor alle partijen om hem in de zomer te transfereren en dat geld in een complete spits te investeren.
Het zijn geen slechte spitsen, maar we missen de aanvoer.
Eerst maar eens een duidelijk (aanvals)plan maken.
Met deze buitenspelers kun je wel spelen, maar daar hoort een type Uth bij.
SuperFrysk schreef: ↑16-03-2025 11:48
We hebben er eentje die makkelijk goals maakt, wat wil je nog meer? Dat is toch het verschil maken? Gisteren direct bij twee gevaarlijke momenten betrokken.
Hoe kan het dan dat hij bij 3 verschillende trainers geen basisspits is? Als het zo'n killer was dan was hij één van de eerste die op papier stond. Nergens is hij absoluut basisspeler en een superveel of makkelijk scorende spits geweest behalve in Israël.
Mackan68 schreef: ↑18-03-2025 21:04
Hoe kan het dan dat hij bij 3 verschillende trainers geen basisspits is? Als het zo'n killer was dan was hij één van de eerste die op papier stond. Nergens is hij absoluut basisspeler en een superveel of makkelijk scorende spits geweest behalve in Israël.
Verleden jaar kwam hij geblesseerd binnen met zijn buikblessure dat heeft zijn seizoen bepaald en verpest. Dat van Persie Rallis boven Nicolaescu verkoos is raadselachtig al werkt Rallis zich wel altijd een slag in de rondte. Net voor de winterstop had Nicolaescu pech met zijn oogblessure. Je hebt het zelf altijd over rendement en goals tellen dan zie je toch ook wel dat Nicolaescu in de minuten dat hij speelt heel doelgericht is? Dat hij niet de complete spit is die we idealiter nastreven ben ik met je eens maar het is wel een echte goaltjesdief.
Mackan68 schreef: ↑18-03-2025 21:04
Alfred schreef: ↑18-03-2025 21:30
Verleden jaar kwam hij geblesseerd binnen met zijn buikblessure dat heeft zijn seizoen bepaald en verpest. Dat van Persie Rallis boven Nicolaescu verkoos is raadselachtig al werkt Rallis zich wel altijd een slag in de rondte. Net voor de winterstop had Nicolaescu pech met zijn oogblessure. Je hebt het zelf altijd over rendement en goals tellen dan zie je toch ook wel dat Nicolaescu in de minuten dat hij speelt heel doelgericht is? Dat hij niet de complete spit is die we idealiter nastreven ben ik met je eens maar het is wel een echte goaltjesdief.
Lukovic boven Nicolaescu, uiteraard grotendeels door zijn hoofdblessure. Maar eerder ook Rallis boven Nicolaescu. Karlsbakk boven Nicolaescu en Van Amersfoort boven Nicolaescu. Dat is niet voor niets. Als invaller komt hij wel eens tot een goal ja. Of in ieder geval dichtbij. Als hij basisspits is valt dat tegen en is hij vaak net zo onzichtbaar als de rest. Hij is qua doelgerichtheid van het niveau Pelle van Amersfoort, maar met hem won je nog wel eens wat strijd in tegenstelling tot Ion. Met hem speel je een grote deel van de tijd met 10 man. Geen enkele trainer zou daar aan beginnen, tensij echt iedere kans een goal zou zijn. Een echte goaltjesdief loopt in mijn ogen op zijn minst 1 uit 2. Ion scoorde in 202 wedstrijden 59 keer en gaf 18 assists. Met onze voorhoedes staat hij op 10 goals en 1 assist in 40 wedstrijden. Het is niet dat ik niet wil dat er met hem gestart wordt, maar ik begrijp wel waarom er níet met hem gestart wordt. Hij kan zijn praatjes bij binnenkomst lang niet waarmaken. Hij creëert namelijk nauwelijks iets zelf. Zijn woorden hadden dan ook moeten zijn 'geef mij de ballen op een presenteerblaadje en vier de goals met mij' in plaats van 'geef mij de bal en vier de goals met mij'. Het is maar een klein verschil, maar wel een belangrijke.
Alfred schreef: ↑18-03-2025 21:30
Hij kwam niet geblesseerd binnen. Hij speelde van de 8 wedstrijden 6 in de basis en scoorde daarin 1 keer. Pas toen kreeg hij de buikspierblessure en na 3 wedstrijden niet te hebben gespeeld scoorde hij in 5 wedstrijden 3 keer. Opvallend genoeg als invaller...