Sander de Vries LC

› actueel nieuws dat niet elders past

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Ebiede
Verified
Forumicoon

Re: Sander de Vries LC

Bericht door Ebiede »

Pfff dit is wel het dieptepunt.. De laatste podcast van Sander en Jan Vlap met z'n laten we eerlijk zijn.. Dat ben je normaal niet?
Spijt heb je morgen maar!
Jazz
Verified
Beheerder

Bericht door Jazz »

Ebiede schreef: 11-02-2025 21:09 Pfff dit is wel het dieptepunt.. De laatste podcast van Sander en Jan Vlap met z'n laten we eerlijk zijn.. Dat ben je normaal niet?
Wat zegt ie dan Ebiede?
Heerenveen fan in Leiden
Muertos
Nieuw talent

Bericht door Muertos »

Ebiede schreef: 11-02-2025 21:09Jan Vlap met z'n laten we eerlijk zijn..
Bij Jan Vlap gaat het vooral over de wedstrijden van zoon Michel, de activiteiten rondom zijn bedrijf en de wedstrijden van sc Heerenveen, die hij later op de avond nog eens op tv nog eens bekijkt. Daarnaast is hij heel goed in het meelullen met Sander de Vries.
Alfred
Superster

Bericht door Alfred »

Ik vond ook dat ze wel heel negatief waren met hun 'wat creëer je nu tegen 10 man'. Ze scoren toch 2 keer, wat verwachten ze dan, dat je er zo even een aantal inschiet tegen een Twente met 10 man? Die Unnerstall pakt een paar beste ballen en er wordt nog een bal van de lijn gehaald. Toen Twente met 10 man kwam te spelen stonden ze nog altijd met 1-2 voor. Die 2-3 was gewoon heel slecht. Anders had je goede kans gehad de pot te winnen.
Ebiede
Verified
Forumicoon

Bericht door Ebiede »

Jazz schreef: 11-02-2025 23:44 Wat zegt ie dan Ebiede?
Eerst weer geouwehoer over de horecabeurs en FC Twente.
Daarna krijgen we een verhaal dat Rallis niet linksbuiten mag spelen omdat dit Sebauoi kapot maakt. Ik heb liever een eigen (jeugd)speler dan een huurspeler die niet presteert.

Daarna krijgen we te horen dat we niks brachten tegen tien van Twente. Bijna de hele tweede helft staan onze centrale verdedigers op een meter of 15 van de 16 van Twente.

Heerenveen creëert geen kansen. Vervolgens benoemen ze de schoten van afstand en de kopbal van Smans dat zijn geen kansen?

Daarna gaan we over naar Gurbuz. Gaan ze belachelijk maken dat een jeugdspeler ze moet redden en gaan ze vermelden dat het opstellen van een jeugdspeler aantoont dat het transferbeleid heeft gefaald. Je zou ook kunnen denken hee wat mooi er breekt weer iemand door. Worden ook weer Sebaoui (huur) en Nunnely (halfjaar contract) genoemd dat ze geen perspectief meer hebben.

Vervolgens vertelt Sander nog even dat PEC op alle posities betere spelers heeft. :roll: Daarom staan ze ook 2 punten onder ons.

We hebben te weinig middenvelders.. Smans, Van Ee, Conde en Linday.. Brouwers is nu even gebleseerd. 5 voor drie plekken lijkt me prima samen met enkele jeugdspelers. Wat moet de club dan nog twee halen om op de bank te zetten?

Nog een opsomming wat de scouting allemaal verkeerd doet.. en dan nog een verhaal dat het punten sprokkelen wordt.

Het heeft niets meer met realisme te maken maar puur azijnzeiken en dingen zoeken.
Terwispel
Nieuw talent

Bericht door Terwispel »

Sander de vries en vlappie, als jullie dit lezen;

Schaam jullie kapot en hopelijk krijgen jullie een stadionverbod voor het leven! En dat die podcast maar snel stopt.

Kritisch zijn mag, maar dit is gewoon zoeken
hhage
Wereldspeler

Bericht door hhage »

Lang geleden heb ik ook geprobeerd om het te luisteren, eerst gaat het over Jan Vlap dan over Michel Vlap en als laatst kraken ze Heerenveen nog even af. Ik ben dus al na een aantal afleveringen afgehaakt. Zo te horen is er nog geen verbetering.
Trevorp
Selectiespeler

Bericht door Trevorp »

Ach ja Sander de Anti-Vries, ik besteed er mijn energie al jaren niet meer aan.
Muertos
Nieuw talent

Bericht door Muertos »

Ebiede schreef: 12-02-2025 13:49 Daarna gaan we over naar Gurbuz. Gaan ze belachelijk maken dat een jeugdspeler ze moet redden en gaan ze vermelden dat het opstellen van een jeugdspeler aantoont dat het transferbeleid heeft gefaald. Je zou ook kunnen denken hee wat mooi er breekt weer iemand door.
eerder dit seizoen werd de complete jeugdopleiding afgefakkeld. Nu er 3 spelers vanuit de Akademy (van Ee, Rallis en Gurbuz) zeer nadrukkelijk bij de eerste selectie zitten, wordt dat weer gezien als een falend scoutingsbeleid.

De podcast begint mij zeer tegen te staan. Als ik negatief gezeik wil horen, ga ik wel bij mijn schoonmoeder op de bank zitten. Daar krijg ik tenminste nog een lekkere koek bij de koffie.

Het begint nu een soort van podcast-bingo te worden met de Statler en Waldorf van de podcastwereld.
Zelfs Maarten van Rossum wordt depressief van deze twee.

Jan: "Laten we eerlijk zijn"

Jan begint over Michel

Jan heeft het over FC Twente

Jan niet in het stadion geweest, wedstrijd niet live gezien

Jan heeft het over zijn eigen bedrijf

Jan heeft over zijn gezondheid

"Op de ranglijst naar beneden kijken"

Negatief over de scouting

Negatief over de technische staf

Negatief over jeugdopleiding

Falend transferbeleid

"Dat heb ik ook in mijn stukje in de krant geschreven"
Abenello
Wereldspeler

Bericht door Abenello »

Muertos schreef: 13-02-2025 09:18 eerder dit seizoen werd de complete jeugdopleiding afgefakkeld. Nu er 3 spelers vanuit de Akademy (van Ee, Rallis en Gurbuz) zeer nadrukkelijk bij de eerste selectie zitten, wordt dat weer gezien als een falend scoutingsbeleid.

De podcast begint mij zeer tegen te staan. Als ik negatief gezeik wil horen, ga ik wel bij mijn schoonmoeder op de bank zitten. Daar krijg ik tenminste nog een lekkere koek bij de koffie.

Het begint nu een soort van podcast-bingo te worden met de Statler en Waldorf van de podcastwereld.
Zelfs Maarten van Rossum wordt depressief van deze twee.

Jan: "Laten we eerlijk zijn"

Jan begint over Michel

Jan heeft het over FC Twente

Jan niet in het stadion geweest, wedstrijd niet live gezien

Jan heeft het over zijn eigen bedrijf

Jan heeft over zijn gezondheid

"Op de ranglijst naar beneden kijken"

Negatief over de scouting

Negatief over de technische staf

Negatief over jeugdopleiding

Falend transferbeleid

"Dat heb ik ook in mijn stukje in de krant geschreven"
Waarom luisteren jullie naar een podcast als jullie er zo negatief over zijn? Ik mag er altijd graag naar luisteren, al ben ik het ook regelmatig niet eens met de heren.

Overigens zijn Van Ee en Gürbüz op latere leeftijd bij Heerenveen gekomen van Vitesse en Go Ahead Eagles, dat zegt niet heel veel over onze jeugdopleiding.
Muertos
Nieuw talent

Bericht door Muertos »

Abenello schreef: 13-02-2025 09:29Overigens zijn Van Ee en Gürbüz op latere leeftijd bij Heerenveen gekomen van Vitesse en Go Ahead Eagles, dat zegt niet heel veel over onze jeugdopleiding.
Klopt, dus dat zegt mede weer iets over de scouting. Maar laten we vooral benoemen dat er 3 rechtsbacks in de selecties zitten, waarvan er 2 niet voldoen.....het is elke week zoeken en dan vooral de waan van de dag laten regeren. Als het slecht gaat: zie je wel dat het slecht gaat! Als het goed gaat: de 1-0 winst op PSV, dan volgt meteen de 'Maaarrrrrrr........'

Ik dacht deze week: laten we hem nog eens proberen. Helaas. Foute gedachte.
Abenello, bedankt voor de bevestiging om niet meer te luisteren.
Alfred
Superster

Bericht door Alfred »

Terwispel schreef: 12-02-2025 14:38 Sander de vries en vlappie, als jullie dit lezen;

Schaam jullie kapot en hopelijk krijgen jullie een stadionverbod voor het leven! En dat die podcast maar snel stopt.

Kritisch zijn mag, maar dit is gewoon zoeken
Haha, dat gaat wel erg ver, maar ik snap de frustratie bij mensen. Omdat ploegen onderin (en lang niet alle ploegen) punten pakten afgelopen weekend, is Heerenveen ineens een zwalkend elftal. Na Fortuna thuis schreef hij dat toch ook niet, wat is er dan in een week veranderd? De discussie over Sebaoui sloeg de plank mis. Die levert niet en is ook nog eens een huurling, dan is de keuze voor Rallis toch niet zo raar. Verder niet zo veel moeite met Vlap, die heeft wel een wel pompeblêdenhart denk ik.
Marça
Verified
Superster
Contacteer:

Bericht door Marça »

Zo kritisch als Sander is op de club (terecht ook in zijn rol) in zijn stukken, zo is losjes wordt podcast in elkaar geflansd met veel losse flodders en onderbuikgevoel. Althans, zo klinkt het mij wel vaak in de oren. Zouden ze daar bij de LC intern/hogerop in de organisatie luisteren naar de podcast en er feedback op geven? Ik merk maar weinig verandering en/of vooruitgang op dat vlak. Het kabbelt wat voort.

Wat mij betreft wordt Vlap komende zomer ingewisseld voor Klompe, want dat zou alleen al een reden zijn om weer vaker te gaan luisteren. Niet altijd met elkaar eens zijn, maar juist iemand die met zijn ervaring en inzichten (gaat nu eigenlijk nooit de diepte in) wat tegengas kan geven. Dat vond ik vorige week echt een verademing om te horen. Niet voor niets was de podcast met Klompe een uur ipv het half uur met Vlap deze week.
Vrieskist
Verified
Beheerder

Bericht door Vrieskist »

Klompe was laatst ook bij de podcast van de Omrop, zeer informatief.
Feanfan 1
Verified
Forumicoon

Bericht door Feanfan 1 »

Hij was vanavond te gast bij Studio Voetbal
Kaz_SCH
Verified
Wereldspeler

Bericht door Kaz_SCH »

Feanfan 1 schreef: 23-02-2025 23:03 Hij was vanavond te gast bij Studio Voetbal
En dat deed 'ie goed, liet zich door Guus Hiddink en Rafael vd Vaart niet in een hoekje zetten met hun feitenvrije gelul.
wilbot
Invaller

Bericht door wilbot »

ik ben het niet altijd met hem eens, maar gisteravond was hij duidelijk in zijn antwoorden en liet zich inderdaad niet uit het veld slaan. Want die lui aan tafel zeggen ook maar wat, maar ieder zijn mening.
Vrieskist
Verified
Beheerder

Bericht door Vrieskist »

Kaz_SCH schreef: 24-02-2025 09:23 En dat deed 'ie goed, liet zich door Guus Hiddink en Rafael vd Vaart niet in een hoekje zetten met hun feitenvrije gelul.
Klopt, zat er lekker fel op. Hij ging ook in op de mensen die hij gesproken had en dat het artikel bij aanblijven van van Persie ook naar buiten was gekomen. In de studio probeerden ze het allemaal lekker positief te houden maar die kennen Sander dan nog niet :D
SuperFrysk
Wereldspeler

Bericht door SuperFrysk »

wilbot schreef: 24-02-2025 10:33 Want die lui aan tafel zeggen ook maar wat, maar ieder zijn mening.
Dat viel me ook op, daar aan tafel wordt zo maar wat geroepen terwijl ze niet alle feiten op een rijtje hebben. Terecht gecorrigeerd door De Vries.

Overigens, bij die stemming heeft dus iemand gelekt. Daar zaten zover ik begrijp 6 personen. Als je dan Ferry en de Rotterdamse kliek weghaalt dan blijven Brugge en Kuperus over. Wat dat betreft ben ik het wel met van der Vaart eens dat lekken niet de schoonheidsprijs verdiend.
Alfred
Superster

Bericht door Alfred »

Hij had inderdaad geen last van plankenkoorts en kon zijn verhaal goed duiden. Als Ferry ook bij het overleg over de op te stellen spelers zat, kan hij het lek ook zijn :? Maar ik vermoed het kamp Kuperus /Noppert.
Heerenveen rules
Forumicoon

Bericht door Heerenveen rules »

Er lopen dus wel een stel schijnheilen rond bij onze club. Erg dat je zo te werk gaat. Dit lekken naar de media. Hoe slecht kun je zijn.
Muertos
Nieuw talent

Bericht door Muertos »

Guus Hiddink mag ook wel een cursusje begrijpend luisteren volgen. Die bleef er maar bij dat ook de medische staf zich bemoeide met de opstelling. En dat dat belachelijk was. Terwijl de Vries een betoog had over het managen van zijn complete staf, inclusief de fysio's.
Muertos
Nieuw talent

Bericht door Muertos »

Heerenveen rules schreef: 24-02-2025 15:20 Er lopen dus wel een stel schijnheilen rond bij onze club. Erg dat je zo te werk gaat. Dit lekken naar de media. Hoe slecht kun je zijn.
Dat lekken gebeurt al langer. Sander de Vries heeft/had wel een aantal korte lijntjes met personen binnen en rondom de selectie.
Eén van die spelers (als je die geruchten mag geloven) is onlangs vertrokken naar Almere City.
Marça
Verified
Superster
Contacteer:

Bericht door Marça »

Dat was Thom Haye inderdaad, dat lag er wel aardig dik bovenop ook als je Sander een jaar terug over die hele situatie met Como hoorde praten. Dat werd wel heel erg vanuit de situatie van Thom uitgelegd, met weinig begrip voor standpunten van Heerenveen.

Dit seizoen is Sander in zijn podcast telkens wel erg positief over één vleugelspeler specifiek, dat ik vermoed dat hij daar nu de inside info vandaan haalt. Voor de goede vrede laat ik maar even in het midden over wie het gaat. :wink:
Muertos
Nieuw talent

Bericht door Muertos »

Vandaar dat ik ook geen namen noem. Voor de volledigheid: Tahiri is ook vertrokken naar Almere City. Maar puur voor de volledigheid, noem ik zijn naam. Verder niet.
Alfred
Superster

Bericht door Alfred »

Harmen Kuperus hoeft ook niet meer terug te komen van Ferry de Haan ondanks dat Kuperus nog op de loonlijst staat en een bewezen goede keeperstrainer is. Er is geen makkelijkere optie dan hem weer aan te stellen als alles koek en ei is, dus er zal wrevel zijn en dat kan wel eens komen door het feit dat Kuperus van zijn hart geen moordkuil maakt, het hart op de tong heeft of hoe je het maar wil noemen. :wink: Ferry laat zich hierin duidelijk niet piepelen. Overigens wel kwalijk al die lekken.
badfrisianboy
Verified
Wereldspeler

Bericht door badfrisianboy »

In een wat verder verleden is het dienstverband met Harmen Kuperus destijds door sc Heerenveen beëindigd omdat hij bepaalde zaken niet intern hield. Ik zou me er in moeten verdiepen om te kijken waar dat destijds om ging. Wellicht dat iemand op dit forum daar nog iets van weet.

Vreemd genoeg haalt sc Heerenveen hem jaren later toch weer binnen. Maar ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat ook nu hij iemand is geweest die zaken niet intern heeft gehouden. Als dat inderdaad wederom het geval is geweest zou het mij niet meer dan logisch lijken dat je niet met Kuperus verder gaat als club zijnde.
Otsje P
Verified
Forumicoon

Bericht door Otsje P »

Marça schreef: 25-02-2025 08:48 Dat werd wel heel erg vanuit de situatie van Thom uitgelegd, met weinig begrip voor standpunten van Heerenveen.
Het standpunt van Heerenveen was dan ook een waardeloos standpunt. :wink:
Ebiede
Verified
Forumicoon

Bericht door Ebiede »

Daar was hij weer.. Lul de behanger.. Petrov was niet goed volgens hem. Ik vond dat hij het prima deed en dat blijkt ook uit de statistieken.

Het zal en moet negatief zijn.
Marça
Verified
Superster
Contacteer:

Bericht door Marça »

Net zoals dat Noppert schijnbaar aan een slechte fase bezig is... Ik snap er niks van. Nee, hij is niet heel goed in het meevoetballen maar dat was hij ook niet toen hij op het WK keepte. Hij is vooral goed in ballen tegenhouden en dat gaat de laatste tijd prima!
Plaats reactie