Welke oefenwedstijden speelt Heerenveen?
Moderators: Beheerders, Fanmasters
- Blizzard
- Superster
- Contacteer:
Welke oefenwedstijden speelt Heerenveen?
Welke oefenwedstrijden speelt Heerenveen of is dat nog niet bekend? 

-
- Forumicoon
-
- Selectiespeler
- Contacteer:
- 1920
- Selectiespeler
- Contacteer:
Speeldata van de intertoto.
DKV-Heerenveen is op 8 augustus. Het kan dus wel gezien het speelschema, zal wel allemaal erg krap zijn. Misschien dat het dan wordt verschoven naar de zaterdag?
First Round
June 21 / 22 First Leg fixtures
June 28 / 29 Second Leg fixtures
Second Round
July 5 / 6 First Leg fixtures
July 12 / 13 Second Leg fixtures
Third Round
July 19 / 20 First Leg fixtures
July 26 Second Leg fixtures
Semi-Finals
July 30 First Leg fixtures
August 6 Second Leg fixtures
Finals
August 12 First Leg fixtures
August 26 Second Leg fixtures
DKV-Heerenveen is op 8 augustus. Het kan dus wel gezien het speelschema, zal wel allemaal erg krap zijn. Misschien dat het dan wordt verschoven naar de zaterdag?
First Round
June 21 / 22 First Leg fixtures
June 28 / 29 Second Leg fixtures
Second Round
July 5 / 6 First Leg fixtures
July 12 / 13 Second Leg fixtures
Third Round
July 19 / 20 First Leg fixtures
July 26 Second Leg fixtures
Semi-Finals
July 30 First Leg fixtures
August 6 Second Leg fixtures
Finals
August 12 First Leg fixtures
August 26 Second Leg fixtures
- 1920
- Selectiespeler
- Contacteer:
- Blizzard
- Superster
- Contacteer:
-
- Superster
-
- Superster
- Contacteer:
Ik lees hele andere dingen, Erik.Sammygoal schreef:Verder las ik op een Sheffield Wednesdayforum dat ze deze zomer gaan oefenen tegen ons cluppie. Volgens hen is deze oefenwedstrijd geregeld in de deal met Sibon. Wednesday zal meerdere oefenwedstrijden spelen in Nederland ook o.a. tegen Dos Kampen
Sheffield Wednesday oefent tegen VV DOVO, ADO Den Haag (in Sheffield) en DOS Kampen.
Wat ik wel las op het Sheffield Wednesday forum was dat Heerenveen oefent tegen Hartlepool FC op de 18de juli.
Ze spelen in vrijwel hetzelfde tenue als wij, op de pompeblêde na dan.
Edit:
De bovenstaande info was ook te vinden op de clubsite van Hartlepool FC. Aftrap om 3:00 uur. (Maar dat kan ook Britse tijd zijn.) De wedstrijd zal gespeeld worden op Sportpark It Paradyske. Waarschijnlijk is dat Langezwaag maar dat kan ook Kollum, Grijpskerk, of ergens anders zijn.
Wat vreemd is is dat die datum maar één of twee dagen voor de eerste thuiswedstrijd om de Intertotocup vandaan is.
En van Heerenveen.. taal noch teken.
Eens kijkenof er rond 8-10 juli op de rol staat. Die data speelt Sheffield in Nederland. Lijkt me leuk als die jongens uit Sheffield angs kwamen. Van wat ik gelezen heb zijn er wat in aantocht.
Wij kunnen ook langs gaan natuurlijk. 10 juli, DOS Kampen. 7:15uur op sportpark de Maten.
Is dat Sibon op de rug?

Wéér uit!!!!
-
- Bankzitter
-
- Superster
- Contacteer:
-
- Wereldspeler
- Contacteer:
-
- Jeugdspeler
-
- Bankzitter
-
- Bankzitter
- Satyr1
- Jeugdspeler
-
- Nieuw talent
Volgende week zaterdag massaal naar Oudemirdum ???
De traditionele jaarlijkse wedstrijd tegen Gaasterlân-Sleat, ik heb begrepen dat er ook spelers meedoen die uit deze mooie gemeente komen en ergens anders voetballen (ik bedoel Rene Geerstma, Joure, en nog een paar anderen) In ieder geval probeer ik er bij te wezen en het is bij Arnoud ook niet te ver vandaan, hij kan het tenminste op de fiets doen dacht ik zo.
Deze wedstrijd staat al op het programma sinds er nog maar een mannetje of 3000 op de tribune zaten bij Heerenveen en is toen destijds georganiseerd door de plaatselijke bakker Steenbeek uit Balk die een groot fan van Heerenveen was, helaas is deze man overleden, maar zijn vrouw komt er nog steeds. Eerst werd deze wedstrijd alleeen in Balk gespeeld, maar later zijn ook de andere voetbalclubs uit de gemeente er bij betrokken, Balk, Bakhuizen, NOK Oudemirdum/ Nijemirdum, de Wâlde en Sleat. Elk jaar wordt er ergens anders gespeeld. Het zijn maar randzaken , maar toch even leuk om te vertellen dacht ik. 
De traditionele jaarlijkse wedstrijd tegen Gaasterlân-Sleat, ik heb begrepen dat er ook spelers meedoen die uit deze mooie gemeente komen en ergens anders voetballen (ik bedoel Rene Geerstma, Joure, en nog een paar anderen) In ieder geval probeer ik er bij te wezen en het is bij Arnoud ook niet te ver vandaan, hij kan het tenminste op de fiets doen dacht ik zo.

We're still a bunch of tough bastards.
-
- Wereldspeler
Dat zijn leuke dingen inderdaad, Jelle. NOK en Sleat heb ik dit seizoen nog zien voetballen. zo is NOK dit seizoen bijvoorbeeld gedegradeerd volgens mij.
Heerenveen gaat trouwens ook aan teambuilding in Terherne. En dus in het Kameleondorp. Het kameleondorp is een klant van m'n vader, dus zodoende hoorde ik dat. Altijd leuk, zulke dingen...
Heerenveen gaat trouwens ook aan teambuilding in Terherne. En dus in het Kameleondorp. Het kameleondorp is een klant van m'n vader, dus zodoende hoorde ik dat. Altijd leuk, zulke dingen...
- Sahu
- Selectiespeler
- Contacteer:
Heb inderdaad ook wel zin om heen te gaan.
Zal ff kijken wie ik kan porren om mee te gaan.]
Zal ff kijken wie ik kan porren om mee te gaan.]
http://www.3-angle.nl
Voor de leukste banen in Friesland..
- Sahu
- Selectiespeler
- Contacteer:
Hier de oefenwedstrijden:
Op maandag 30 juni zal de selectie van sc Heerenveen aanvangen met de voorbereidingen op het seizoen 2003/2004. Het voorlopige voorbereidingsprogramma ziet er als volgt uit:
maandag 30 juni
eerste trainingsdag selectie, aanvang 09.00 uur. 's Middags brengt de selectie een bezoek aan het Kameleondorp in Terhorne
zaterdag 5 juli
oefenwedstrijd tegen Gaasterlân - Sleat te Oudemirdum, aanvang 19.00 uur
vrijdag 11 juli
oefenwedstrijd tegen Steaua Boekarest (Roemenië) te Appelscha (sportpark De Steegde), aanvang 19.00 uur
dinsdag 15 juli
oefenwedstrijd tegen RC Genk (België) te Kampen (terrein vv Kampen), aanvang 19.00 uur
vrijdag 8 augustus
oefenwedstrijd tegen BVO Cambuur te Leeuwarden, aanvang 19.00 uur
Op maandag 30 juni zal de selectie van sc Heerenveen aanvangen met de voorbereidingen op het seizoen 2003/2004. Het voorlopige voorbereidingsprogramma ziet er als volgt uit:
maandag 30 juni
eerste trainingsdag selectie, aanvang 09.00 uur. 's Middags brengt de selectie een bezoek aan het Kameleondorp in Terhorne
zaterdag 5 juli
oefenwedstrijd tegen Gaasterlân - Sleat te Oudemirdum, aanvang 19.00 uur
vrijdag 11 juli
oefenwedstrijd tegen Steaua Boekarest (Roemenië) te Appelscha (sportpark De Steegde), aanvang 19.00 uur
dinsdag 15 juli
oefenwedstrijd tegen RC Genk (België) te Kampen (terrein vv Kampen), aanvang 19.00 uur
vrijdag 8 augustus
oefenwedstrijd tegen BVO Cambuur te Leeuwarden, aanvang 19.00 uur
-
- Superster
- Contacteer:
Vreemd. Hartlepool staat er niet bij.
Dit komt van de HFC clubsite:
Ik blijf het wel vreemd vinden dat de club zelf geen melding maakt van deze wedstrijd. Ik zal binnenkort eens contact opnemen.
En om weer op Nurmela terug te komen, die is nu echt weg naar de Bundesliga. En nog steeds op de clubsite.
Dit komt van de HFC clubsite:
Kijk. Dat is nu je fans de juiste weg wijzen. Zelfs een link naar de NS staat erbij. Klasse. Als ze komen dan zijn ze van harte welkom.There have been a couple of minor alterations to the details of the two games. The Wednesday game against TOP Oss will now kick off at 7.00 pm and not at 3.00 pm as previously advised. The venue for the game is the Herpinia FC ground in Herpen. Herpinia have a web-site at ww.herpinia.nl If my, admittedly fairly limited, Dutch serves me well, Herpinia themselves are playing Saudi Arabia the night before – so if you are there early enough, you could catch both games. The Friday game with a Heerenveen XI now kicks off at 2.30 pm rather than 3.00 pm. This game is being played at the Sportpark’t Paradyske in Langezwaag. The two games are quite a distance apart, so I suggest that anyone planning a trip does their research carefully. The Dutch Railways site at http://www.ns.nl is very useful, as is the Multimap site at http://www.multimap.com Last year we found the railway system to be very reliable and easy to use – most of our party purchased a form of 3-day rover card, which was cheaper than paying for the journeys individually.
Ik blijf het wel vreemd vinden dat de club zelf geen melding maakt van deze wedstrijd. Ik zal binnenkort eens contact opnemen.
En om weer op Nurmela terug te komen, die is nu echt weg naar de Bundesliga. En nog steeds op de clubsite.
Wéér uit!!!!
- Sahu
- Selectiespeler
- Contacteer:
Damaster en ik zijn van de partij in Appelscha!
Wie gaan er nog meer naar toe?
Wie gaan er nog meer naar toe?
-
- Bankzitter
-
- Superster
- Contacteer:
- Sahu
- Selectiespeler
- Contacteer:
Ben toch echt benieuwd wie er volgende week vrijdag naar Appelscha gaan voor de oefenpot tegen Steaua.
Damaster en ik gaan zeker!
Damaster en ik gaan zeker!