Andries Noppert

› over mensen die al horen bij de club

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Plaats reactie
fuotbalgek
Superster

Re: Andries Noppert

Bericht door fuotbalgek »

Begon zeer voorzichtig en zeker, maar toch twee cruciale reddingen waardoor we uiteindelijk met een resultaat (?) naar huis gaan. Lekker doorgaan Noppie!
DSCH
Wereldspeler

Bericht door DSCH »

Van Persie geeft aan te gaan rouleren met de keepers. Of dat verstandig is, is een andere discussie, maar het geeft ook aan dat Noppert niet de onbetwiste nummer 1 is. Twee seizoenen uitzonderlijk gepresteerd, wat hem zelfs een WK opleverde, maar ben bang dat hij toen boven zichzelf uitsteeg. Zat natuurlijk ook niet voor niets bijna overal op de bank in zijn carrière. Hoop van harte dat hij het weer kan laten zien, maar het zegt genoeg dat hij niet wordt gezien als onbetwiste eerste keeper.
Feanfan 1
Verified
Forumicoon

Bericht door Feanfan 1 »

Hij kan niet meevoetvallen en dat wil RvP graag met alle risico's die er bij horen
Werkt dus alleen maar negatief. De beste keeper (Noppert) keept niet altijd. En dat risicovolle opbouwen moeten we direct mee stoppen

Noppert zei gisteren in een interview dat we van achteruit moeten voetballen en dan van station naar station naar voren
Volgens mij heeft iedereen wel eens geleerd dat je ook eens een station moet overslaan. Maar dat zullen de trainers van tegenwoordig wel op de cursus niet leren.
Gaat ons alleen heel veel punten kosten
SuperFrysk
Selectiespeler

Bericht door SuperFrysk »

Noppert is ook met van alles bezig, heb zelf het idee dat het allemaal zoveel in zijn hoofd zit. Terwijl je eerst het idee had dat hij het allemaal deed zonder al te veel na te denken.
Mackan68
Forumicoon

Bericht door Mackan68 »

De Lange van Go Ahead Eagles naar Olympique Marseille. Zou de zaakwaarnemer van Andries al voor hem aan het werk zijn?
RvP, positiviteit, nieuwe ronde nieuwe kansen
Otsje P
Verified
Superster

Bericht door Otsje P »

Mackan68 schreef: 08-08-2024 13:14 De Lange van Go Ahead Eagles naar Olympique Marseille. Zou de zaakwaarnemer van Andries al voor hem aan het werk zijn?
Waarom? Ze liggen uit Europa en moeten met een uitgekleed elftal en eenvan Wonderen protege opnieuw beginnen.

Bovendien heeft Andries hier een vrij vet contract getekend en heeft hij alle kans om hier een hoop te spelen. Laten we niet net doen of de Eagles een stap vooruit is.
Mackan68
Forumicoon

Bericht door Mackan68 »

Otsje P schreef: 08-08-2024 13:27 Waarom? Ze liggen uit Europa en moeten met een uitgekleed elftal en eenvan Wonderen protege opnieuw beginnen.

Bovendien heeft Andries hier een vrij vet contract getekend en heeft hij alle kans om hier een hoop te spelen. Laten we niet net doen of de Eagles een stap vooruit is.
Natuurlijk heeft Adries hier een goed contract getekend. En wie heeft het over een stap vooruit? Hij wekte niet de indruk erg tevreden te zijn over de beslissing die van Persie op dit moment gemaakt heeft wat betreft rouleren met de keepers en bij de Eagles zal hij wel ongetwijfeld de nummer 1 zijn.
Otsje P
Verified
Superster

Bericht door Otsje P »

Ah, op die manier.

Lijkt me dat spelers wel vaker niet helemaal enthousiast zijn over een keuze van de trainer. Om dan meteen voor een transfer te gaan, lijkt me ietsje overdreven. Als Noppert speelt en het heweldig doet, gaat van Persie heus niet zo snel aan het wisselen.

Vind het een erg onverstandige keuze van de trainer overigens. Als keeper moet je niet bij elke actie het gevoel hebben dat het je plek kan kosten. Een beetje vertrouwen kan een hoop brengen.
Mackan68
Forumicoon

Bericht door Mackan68 »

Otsje P schreef: 08-08-2024 17:56 Ah, op die manier.

Lijkt me dat spelers wel vaker niet helemaal enthousiast zijn over een keuze van de trainer. Om dan meteen voor een transfer te gaan, lijkt me ietsje overdreven. Als Noppert speelt en het heweldig doet, gaat van Persie heus niet zo snel aan het wisselen.

Vind het een erg onverstandige keuze van de trainer overigens. Als keeper moet je niet bij elke actie het gevoel hebben dat het je plek kan kosten. Een beetje vertrouwen kan een hoop brengen.
Dat vertrouwen heeft hij gedurende de voorbereiding niet weten te verdienen dus, terwijl iedereen op 0 begon. Van der Hart start tegen Ajax. Ik wil het eigenlijk niet uitspreken, maar hoe zal het bij Andries gaan borrelen als we in Amsterdam ook nog eens een goed resultaat halen? Bijvoorbeeld 3 tegengoals of minder. Vorig seizoen werd het daar 4-1, het seizoen daarvoor 5-0, mét Noppert.
ABE1920SCH
Nieuw talent

Bericht door ABE1920SCH »

SuperFrysk
Selectiespeler

Het zou niet een verkeerd idee zijn voor alle partijen om inderdaad afscheid van hem te nemen. Hij heeft een groot salaris, maar ik heb niet de indruk dat hij eerste keeper gaat worden bij ons. Tevens denk ik dat hij zelf ook wel iets nieuws wil of nog ergens wil cashen. Voor de club bied het een kans om te gaan kijken naar een andere keeper die beter bij onze nieuwe spelopvatting past en de concurrentie met Van der Hart aan kan gaan.

Wel jammer hoe het allemaal gelopen is.
Mackan68
Forumicoon

Bericht door Mackan68 »

Andries heeft kennelijk alleen een passend karakter als het hem allemaal voor de wind gaat. De eerste de beste tegenslag en hij spreekt uit wel weg te willen. Anderhalf seizoen sprak hij uit eindelijk bij 'zijn' club te spelen en hier nog lang te willen blijven. Een duidelijk gevalletje 'voor wat het waard is'. Hij is nét even iets te veel in zichzelf gaan geloven terwijl er minimaal wel een stuk of 4-5 keepers op te noemen zijn/waren die het niet minder gedaan zouden hebben als hem. Het is te hopen dat als er echt sprake is van een vertrek, dat dat snel rond gaat komen en dat de scouting een lijst paraat heeft met keepers die goed scoren in aantallen tegengoals en clean sheets.
Muertos
Jeugdspeler

Bericht door Muertos »

Verrassende wending: Tim van Duijn (VI) meldt dat 'Ajax aan Noppert denkt'.
tha boelie
Basisspeler

Bericht door tha boelie »

Gorter zou dan naar ons vertrekken, zou perfect zijn voor ons.
Alfred
Wereldspeler

Bericht door Alfred »

Maar even afwachten wat de voorwaarden zijn. Er zal vast een clausule in zijn contract staan. Maar wat stond die Noppert goed te keepen in die eerste seizoenshelft voor het WK. En op het WK ook niets op aan te merken. En toen kwam helaas de blessure en het vervolg. Kan Kuperus ook alsnog mee naar Ajax :lol:
Jazz
Verified
Beheerder

Bericht door Jazz »

Noppert naar Ajax? Wat een beleid daar in onze hoofdstad...
Heerenveen fan in Leiden
SuperFrysk
Selectiespeler

Noppert zou verhuurd moeten worden aan Ajax terwijl wij Gorter huren. Dus voor één seizoen. Ik moet zeggen dat ik er niet erg enthousiast van word, de waarde van Noppert zal niet oplopen op de bank bij Ajax. Terwijl wij hier wel een speler van hun gaan opleiden..
Superfries1994
Wereldspeler

Bericht door Superfries1994 »

Jammer dat je hem dan niet direct kan slijten. Dan hebben we volgend jaar dat salaris ook weer terug. Ik zie 'm daar al helemaal niet aan spelen toe komen, dus verkopen wordt dan alleen maar lastiger.
Aan de andere kant, op keepers verdien je zelden grote bedragen. Dan kun je 'm maar beter huren.
SCHPride
Jeugdspeler

Bericht door SCHPride »

SuperFrysk schreef: 21-08-2024 11:50 Noppert zou verhuurd moeten worden aan Ajax terwijl wij Gorter huren. Dus voor één seizoen. Ik moet zeggen dat ik er niet erg enthousiast van word, de waarde van Noppert zal niet oplopen op de bank bij Ajax. Terwijl wij hier wel een speler van hun gaan opleiden..
Het enige goeie hier aan is, als Jay Gorter komt met optie tot koop.
Of ze kunnen flinke doorverkoop percentage opzetten zoals van Hecke en Sven Botman.
SuperFrysk
Selectiespeler

Overigens spreekt ESPN van een ruildeal, dus dan zou het om een transfer gaan. Een talentvolle keeper vs een kwakkelende tweede keeper. Daar zou ik beter mee kunnen leven.
BWA23
Nieuw talent

Bericht door BWA23 »

Erg dat clubman Noppert nu weg wil omdat een middelmatige keeper als van t Hart voorrang krijgt. Erg teleurstellend. Noppert had eerste doelman moeten zijn. Echt zonde dit!!
Satyr
Superster

Bericht door Satyr »

BWA23 schreef: 21-08-2024 12:25 Erg dat clubman Noppert nu weg wil omdat een middelmatige keeper als van t Hart voorrang krijgt. Erg teleurstellend. Noppert had eerste doelman moeten zijn. Echt zonde dit!!
Noppert kan niet meevoetballen en is allang geen zekerheidje meer qua ballen tegenhouden, dus dan krijg je dat.
JD
Invaller

Bericht door JD »

Jammer dat het zo loopt, volgens mij had hij het zelf ook anders voor ogen. Deze week is net de bouwput van z'n nieuwbouwwoning in Marum uitgegraven.
BWA23
Nieuw talent

Bericht door BWA23 »

Satyr schreef: 21-08-2024 12:26 Noppert kan niet meevoetballen en is allang geen zekerheidje meer qua ballen tegenhouden, dus dan krijg je dat.
Van der Hart is een zekerheidje wou je zeggen. Kijk eens naar zijn carriere. Sommige facetten zijn trainbaar. Zorg dat Noppert weer goed wordt. Die zien veel mensen als Fries liever keepen dan van der Hart. Ik heb in ieder geval 100x meer met Noppert!
du longhi
Selectiespeler

Bericht door du longhi »

BWA23 schreef: 21-08-2024 12:48 Van der Hart is een zekerheidje wou je zeggen. Kijk eens naar zijn carriere. Sommige facetten zijn trainbaar. Zorg dat Noppert weer goed wordt. Die zien veel mensen als Fries liever keepen dan van der Hart. Ik heb in ieder geval 100x meer met Noppert!
Van der Hart doet het op dit moment toch prima? Voetbalt mee wat van Persie graag wil en de 2 tegengoals tot nu toe kon hij weinig aan doen.
Daarnaast een paar prima reddingen. Ik snap het alleen van Noppert niet. Bij Ajax wordt hij waarschijnlijk 3e keeper. Volgend jaar weer terug bij af.
SuperFrysk
Selectiespeler

du longhi schreef: 21-08-2024 12:59 Van der Hart doet het op dit moment toch prima? Voetbalt mee wat van Persie graag wil en de 2 tegengoals tot nu toe kon hij weinig aan doen.
Daarnaast een paar prima reddingen. Ik snap het alleen van Noppert niet. Bij Ajax wordt hij waarschijnlijk 3e keeper. Volgend jaar weer terug bij af.
Met Ajax op je CV..
SuperFrysk
Selectiespeler

Op de LC website staat een artikel over de interesse, staat daar of het om huur of transfer gaat?
Crash
Superster

Bericht door Crash »

De Telegraaf stelt dat het om een huurdeal gaat. Vice versa.
Jazz
Verified
Beheerder

Bericht door Jazz »

Huurdeal? Ajax gaat Noppert's salaris betalen? En wij krijgen voor 1 jaar een talentje van Ajax?
Heerenveen fan in Leiden
du longhi
Selectiespeler

Bericht door du longhi »

SCHPride schreef: 21-08-2024 11:56 Het enige goeie hier aan is, als Jay Gorter komt met optie tot koop.
Of ze kunnen flinke doorverkoop percentage opzetten zoals van Hecke en Sven Botman.
Ik snap er ook echt niets van. Wie schiet hier iets mee op:

Noppert gaat bij AJAX niet 1e keeper worden

Gorter kan beter verhuurd worden naar een club waar hij sowieso speelt

Ajax Gorter om Noppert maakt niet heel veel uit

Heerenveen die laat een ontevreden keeper gaan maar tevens ook boegbeeld
Plaats reactie