Andries Noppert

› over mensen die al horen bij de club

Moderators: Beheerders, Fanmasters

SuperFrysk
Basisspeler

Re: Andries Noppert

Bericht door SuperFrysk »

BWA23 schreef: 19-09-2024 18:42 Een forumlid met de naam Superfrysk gaat voor van der Hart....... :D
Het liefst heb ik ook 11 Friezen op het veld, maar die luxe hebben we helaas niet
BWA23
Nieuw talent

Bericht door BWA23 »

Ga dan voor die ene!
du longhi
Selectiespeler

Bericht door du longhi »

Andries was vorig jaar rond uit slecht.
Wie zegt dat hij nu veel beter is dan vorig seizoen. Vd Hart heefl zijn mindere momenten bewaard voor 1 wedstrijd. Prima, beter dan verdeeld over 3 wedstrijden.
BWA23
Nieuw talent

Bericht door BWA23 »

Noppert heeft het Nederlands elftal gehaald ondat hij 1,5 jaar heel goed was. Dat niveau heeft van der Hart nooit gehaald. Ik draai het liever om. Als Noppert dat niveau weer aantikt, dan hebben we weer een topkeeper. Met van ddr Hart hebben we dat sowieso niet.

Dus niet focussen op het vorige, matige seizoen. Maar op zijn goede periode ervoor.
Satyr
Superster

Bericht door Satyr »

BWA23 schreef: 20-09-2024 19:04 Noppert heeft het Nederlands elftal gehaald ondat hij 1,5 jaar heel goed was. Dat niveau heeft van der Hart nooit gehaald. Ik draai het liever om. Als Noppert dat niveau weer aantikt, dan hebben we weer een topkeeper. Met van ddr Hart hebben we dat sowieso niet.

Dus niet focussen op het vorige, matige seizoen. Maar op zijn goede periode ervoor.
Maar wat snap je dan niet aan: Hij kan niet meevoetballen

Dat Noppert de betere lijnkeeper/ballenstopper is, daar zijn we het met z'n allen wel over eens. Maar Noppert kan niet wat van Persie hem vraagt en ja, dan speel je niet.
Wolliepoly
Verified
Wereldspeler

Bericht door Wolliepoly »

BWA23 schreef: 20-09-2024 19:04 Noppert heeft het Nederlands elftal gehaald ondat hij 1,5 jaar heel goed was. Dat niveau heeft van der Hart nooit gehaald. Ik draai het liever om. Als Noppert dat niveau weer aantikt, dan hebben we weer een topkeeper. Met van ddr Hart hebben we dat sowieso niet.

Dat zie ik helaas niet gebeuren, al gun ik het hem en ons van harte.
Het kan hem aan mij liggen maar ik vind Andries ook labiel overkomen van tij tot tijd.
Voel je niet te klein om groot te denken!!
Vrieskist
Verified
Beheerder

Bericht door Vrieskist »

Robin van Persie gooit het roer om: Andries Noppert op goal tegen NEC
https://www.omropfryslan.nl/nl/nieuws/1 ... -tegen-nec
SuperFrysk
Basisspeler

Mooi interview, mooi laten staan.
Mackan68
Forumicoon

Bericht door Mackan68 »

Mooi dat Andries weer eens de 0 houdt na vorig weekend ook al een paar goede reddingen te hebben gedaan. Hopelijk gaan we dit vaker voorgeschoteld krijgen!
RvP, positiviteit, nieuwe ronde nieuwe kansen
wilbot
Invaller

Bericht door wilbot »

Mackan68 schreef: 27-10-2024 11:57 Mooi dat Andries weer eens de 0 houdt na vorig weekend ook al een paar goede reddingen te hebben gedaan. Hopelijk gaan we dit vaker voorgeschoteld krijgen!
toch wel wat risico genomen gister , wel heel rustig bij het wegwerken van de bal.
Rokkenjager
Nieuw talent

Bericht door Rokkenjager »

Had hem bijna in eigen doel liggen, schrikbarend.
Tot een volgende keer.
Trevorp
Invaller

Bericht door Trevorp »

Het ook een uitstekende en beslissende redding in de 94e minuut. Clean sheet - goed gedaan Andries!
jorro
Invaller

Bericht door jorro »

Beetje twee uitersten. Voor de zoveelste keer een enorme glipper die zomaar de blunder van het seizoen kan zijn. Maar ook twee zeer goede reddingen (waaronder de 1 op 1 in de eerste helft die uiteindelijk werd afgevlagd). Het blijft toch een beetje aan hem kleven, van die rare capriolen. Maar voor nu is dat wat mij betreft niet genoeg om hem weer te wisselen.
henkjan101
Nieuw talent

Bericht door henkjan101 »

Ik vond Andries echt één van de minderen vandaag. Vrijwel alle lange uittrappen kwamen niet aan of gingen over de zijlijn. En dan nog die bijzondere vangbal.. Gelukkig pakte hij de laatste bal nog voor ons. Toch heb ik het gevoel dat Mickey over 2 weken weer op doel staat en ik zou het nog begrijpen ook. Maar ik blijf het doodzonde vinden dat we Andries nooit meer zo in vorm hebben gezien als voor het WK
Rokkenjager
Nieuw talent

Trevorp schreef: 10-11-2024 21:38 Het ook een uitstekende en beslissende redding in de 94e minuut. Clean sheet - goed gedaan Andries!
Daarvoor ook al een uitstekende redding, echter zoals Jorro ook al aan geeft het zijn de twee uitersten. En in het voetbal weegt het negatieve uiterste het zwaarst, het is allemaal zo nonchalant en op een dood gemakje gratis inworpen weggeven.
Tot een volgende keer.
Joucke
Verified
Wereldspeler

Bericht door Joucke »

Je weet dat voetballen niet zijn sterkste kant is. Waarom dan in godsnaam al die ballen op hem terugspelen, waarom hem de doeltrappen laten nemen? Waarom dat gepiel achterin bij korte doeltrappen?
Trevorp
Invaller

Bericht door Trevorp »

Ik weet het, ik weet het....het oogt soms wat onzeker, en misschien is het dat ook wel af te toe. Vd Hart had ook wel k.u.t uittrappen trouwens, dus veel schiet je daar niet mee op. Uiteindelijk hoor je een keeper toch vooral af te rekenen op het aantal keren dat hij moet vissen bij houdbare ballen, en op het voorkomen van doelpunten.
Marça
Verified
Wereldspeler
Contacteer:

Bericht door Marça »

Bij een club waar minder van hem wordt gevraagd qua meevoetballen zou hij automatisch een betere keeper worden. Het lijkt erop dat hij wat zenuwachtig wordt van dat rondspelen achterin. Qua ballen tegenhouden had hij gisteren (op dat bijna fatale slippertje na) echt wel een goede dag. Twee cruciale reddingen met de voet (waarvan een buitenspel afgevlagd) en verder geen gekke dingen gedaan. Lekker zo doorgaan!
Satyr
Superster

Bericht door Satyr »

Noppert gepasseerd volgens Feanonline
Trevorp
Invaller

Bericht door Trevorp »

Dat zal veel helpen, wat een onzin.
Feanfan 1
Verified
Forumicoon

Bericht door Feanfan 1 »

Misschien moeten we eens van trainer wisselen
Dit is een definitief statement dat hij in de winter mag vertrekken
Feanfan24
Jeugdspeler

Bericht door Feanfan24 »

Denk dat hij tegen RKC weer wil gaan voetballen van achteruit. Dus dan zal hij van der hart beter kunnen gebruiken dan Noppert. Maar ik vind dit geen manier van werken. Niet een keeper bouwt zo vertrouwen op...
Demster
Selectiespeler

Bericht door Demster »

Ondanks dat Noppert geen schim is van de keeper voor het WK staat mij deze handelswijze van RvP totaal niet aan. Op deze manier brokkel je het, in mijn ogen als buitenstaander, toch al gebrekkige zelfvertrouwen van Andries helemaal af. En indirect straalt dit door op alle spelers. Lekker onder hoogspanning tegen RKC spelen; kan alleen maar goed aflopen.
Rokkenjager
Nieuw talent

Wat je zaait zul je oogsten
Tot een volgende keer.
Wolliepoly
Verified
Wereldspeler

Bericht door Wolliepoly »

Als we een verdediger of middenvelder wisselen die niet voldoet hebben we daar in de basis niet zoveel problemen mee, als het de keeper betreft vinden we het vaak not done of onbegrijpelijk.

Naar mijn mening is Noppert (mits in goede doen) de betere van de 2, echter krijg ik ook het gevoel dat hij voor wat onrust zorgt op dit moment (in het veld) hij komt bij mij ook altijd iets labiel over namelijk.

Alle wisselingen in het elftal maken het er niet beter op in ieder geval, laten we dan maar hopen dat de concurrentie strijd onder de keepers het beste in ze naar boven haalt.
Voel je niet te klein om groot te denken!!
SuperFrysk
Basisspeler

Ik ben benieuwd hoe Van der Hart past in het topsport klimaat dat Van Persie wil creëeren. Heeft in mijn ogen geen topsport lichaam namelijk.
hhage
Wereldspeler

Bericht door hhage »

Noppert pakt tegenwoordig niets, v.d.Hart pakt weleens een onmogelijke bal, vind het wel logisch dat van der Hart onder de lat staat.
Trevorp
Invaller

Bericht door Trevorp »

Maakt geen donder uit, Noppert of vd Hart. En dan heb ik liever een echte Fries.
SuperFrysk
Basisspeler

Trevorp schreef: 29-11-2024 22:41 Maakt geen donder uit, Noppert of vd Hart. En dan heb ik liever een echte Fries.
Ik heb ook liever Noppert, maar voetballend ging het toch wel een stuk beter met vd Hart vandaag?
Trevorp
Invaller

Bericht door Trevorp »

Ja lekker achterin gaan lopen ballen, dikke prima, schiet je veel mee op met deze selectie. Gooi die bal naar voren en leg druk op de helft van de tegenstander. Als je achterin spelers hebt die perfect positiespel spelen, dan kan dat. Dan kun je de de as in spelen en de oplossing naar voren zoeken. Nu gaat dit nergens over.
Plaats reactie