Laatste thuiswedstrijd wat laten ze het volle Abe Lenstra Stadion nog zien?
Ik denk dat ze gaan winnuh met 3-0!
1-0 Selakovic
2-0 Sibon
3-0 John de Jong

Moderators: Beheerders, Fanmasters
Ik ben het ook niet vergeten. Als we wederom verliezen van RBC, zal de gracht zeker te klein zijn voor alle treurende supporters.NOMYTH schreef:Ze moeten wel dik winnen. Ze hebben nog wat recht te zetten van begin dit seizoen.
Ik ben die 3-0 van toen nog niet vergeten.
Vernederen die lui!
http://rbc.surft.nl/20/05 : Aantal blessuregevallen blijft toenemen
De selectie van RBC lijkt toe te zijn aan vakantie, want de blessurelijst wordt als maar langer. Zoals we eerder meldden komt Edwin de Graaf niet meer in actie door een hamstringblessure. RBC Online meldt dat nu ook Melvin Fleur is uitgeschakeld. Ook de jonge verdediger heeft te kampen met een hamstringblessure. Geert den Ouden hoopt tegen NAC weer van de partij te zijn. "Zolang de wond niet dicht is, speel ik niet. Ik denk dat Heerenveen zondag moeilijk wordt, maar ik verwacht wel er volgende week donderdag tegen NAC bij te kunnen zijn. Dat zou een aardige afscheidswedstrijd voor me kunnen zijn', aldus de aanvaller die drie weken geleden een wond in zijn voet op liep. Pascal Heije werd vorige week geopereerd aan zijn twee grote tenen. Juan Viedma ondervindt nog altijd last van een knieblessure. Daarbij komt dat voor het duel tegen Heerenveen Tininho en Sillah geschorst zijn. Alleen Eric Hellemons keert waarschijnlijk terug van een blessure. We zullen voor deze keer een lijst samenstellen met de spelers die wel inzetbaar zijn: Daelemans, Friebel, Keller, Maseland, Nascimento, Oliseh, Piqué, De Ron, Van der Sloot, Vos, Van Wetten, Wooter, De Vogt en Van Wanrooij (11 veldspelers en 3 keepers) en mogelijk Hellemons.
Klopt, Radomski achterin zit mij toch niet helemaal lekker ook al heeft hij tegen Willem II goed gespeeld.michel schreef: En dat is levensgevaarlijk zeker met die waterdichte verdediging van SCH.
Denny schreef:Het zal inderdaad moeilijk worden voor ons, we zullen bijna heel het middenveld missen. Waarom krijgt onze site maar 1 ster?
Ghe ghe, waarschijnlijk heb je die ene ster nog kregen vanwege de prachtige layoutDenny schreef:Weinig bijzonders? Nou volgens mij hebben we dit jaar al 2 acties georganiseerd, een darttoernooi (waar 70 mensen op af kwamen) en hebben we 2 zwenkvlaggen laten maken. We hebben eigen interviews (en niet van die gekopieerde shit zoals je bij andere sites ziet).