Verlengen seizoenskaart!
Moderators: Beheerders, Fanmasters
-
pes5
- Beheerder
Re: Verlengen seizoenskaart!
Overigens is die 1200 een mythe. Zoveel sponsoren hebben wij nooit gehad.
-
Driemaal is scheepsrecht
- Nieuw talent
En daarnaast moet je ook kijken naar meerdere aspecten denk ik. Bijvoorbeeld, waren er destijds meer bepaalde grote bedrijven in Nederland/Noord Nederland/Friesland actief dan nu, is het een landelijke trend (minder sponsoren dan x aantal jaren geleden) onder BVO’s etc etc.
-
hhage
- Wereldspeler
Ik weet ook niet wat een sponsorpakket kost. Ik kan me goed voorstellen dat in de jaren 80/90 het nog wel te betalen was voor de plaatselijke ondernemer en dat tegenwoordig een beetje sponsorpakket een stuk moeilijker te behappen is voor de plaatselijke bakker/kapper enz.
-
Abenello
- Basisspeler
Exact! 20 jaar geleden had elk bouwbedrijf (bij wijze van spreken) wel twee seizoenkaarten op de sponsortribune en was daarmee sponsor. Toen de financiële crisis uitbrak, met grote impact op de bouwwereld, vond men het ook wel prima om een paar rijen lager te zitten om een paar duizend euro te besparen. Nu zijn de tarieven waarschijnlijk wat hoger en blijft men lekker op een particuliere stek zitten of is men inmiddels afgehaakt.hhage schreef: ↑24-07-2025 07:48 Ik weet ook niet wat een sponsorpakket kost. Ik kan me goed voorstellen dat in de jaren 80/90 het nog wel te betalen was voor de plaatselijke ondernemer en dat tegenwoordig een beetje sponsorpakket een stuk moeilijker te behappen is voor de plaatselijke bakker/kapper enz.
-
Poke
- Invaller
Dat klinkt positief. Helemaal omdat er geen kortingen zijn vergeven en de prijzen ook nog eens verhoogd zijn moet dat toch aardig wat extra in kas gebracht hebben
Eens een Feanfan,.......,Altijd een Feanfan
-
Poke
- Invaller
Dit leek mij ook altijd al wel hoog, zeer omdat het stadion toen niet eens zo groot was als nu maar het is wel een getal dat telkens benoemd is. Wel benieuwd hoeveel het er dan wel zijn geweest.
Eens een Feanfan,.......,Altijd een Feanfan
-
badfrisianboyVerified
- Wereldspeler
Dit komt omdat de losse kaartverkoop voor de wedstrijd tegen FC Volendam al ruim een week los is. Dus alle plekken die zijn verkocht voor de eerste competitiewedstrijd tegen FC Volendam verdwijnen dan ook als mogelijkheid om een seizoenkaart voor aan te schaffen.
Vergelijk de kaartverkoop voor de wedstrijd tegen FC Volendam maar eens met de verkoop voor een seizoen. De vrije plekken komen exact overeen.
-
sidodejong
- Nieuw talent
waarom hebben we een nieuwe seizoenskaart gekregen, de oude was nog tm 2026 geldig, en helaas ook met dezelfde foto.
-
Abenello
- Basisspeler
Als we de afgelopen maand een vergelijkbare groei doormaken als vorig seizoen, dan zouden we op zo’n 14.900 zitten.
-
badfrisianboyVerified
- Wereldspeler
Alleen de mensen die zijn verplaatst en de mensen uit het stavak hebben een nieuwe seizoenkaart ontvangen. (En uiteraard de nieuwe seizoenkaarthouders). De overige mensen hebben geen nieuwe seizoenkaart ontvangen.sidodejong schreef: ↑28-07-2025 16:04 waarom hebben we een nieuwe seizoenskaart gekregen, de oude was nog tm 2026 geldig, en helaas ook met dezelfde foto.
Wat de reden is dat mensen in het stavak een nieuwe seizoenkaart hebben ontvangen durf ik niet te zeggen. Wellicht heeft dit te maken met de uitbreiding van het stavak per volgend jaar.
-
igo
- Invaller
De kaart van het sta-vak heeft nu aan de binnenkant een paars vlak. Zo is het voor de stewards sneller te zien of je het sta-vak in mag. Ook tijdens de wedstrijd wordt er regelmatig gecontroleerd, dit zal dan sneller gaan.
-
vlqrt
- Superster
Ik heb geen nieuwe gekregen …sidodejong schreef: ↑28-07-2025 16:04 waarom hebben we een nieuwe seizoenskaart gekregen, de oude was nog tm 2026 geldig, en helaas ook met dezelfde foto.
Het is maar een spelletje
-
badfrisianboyVerified
- Wereldspeler
-
vlqrt
- Superster
-
badfrisianboyVerified
- Wereldspeler
-
badfrisianboyVerified
- Wereldspeler
Update sponsorlijst:
Aantal sponsoren die verbonden zijn aan sc Heerenveen en vermeld worden op de clubsite* :
29-07-2025: 551
(10 Business Partners, 4 Partners, 3 Beloften en 42 Co-Sponsors)
Nieuwe sponsoren vermeld in het sponsoroverzicht sinds 22-07-2025:
- Lekker Parkeren uit Amsterdam (Co-Sponsor)
- Pasa uit Emmeloord (Luxe seizoenkaarthouder)
- PLUS Supermarkten uit Utrecht (Co-Sponsor)
Sponsoren verdwenen uit het sponsoroverzicht sinds 22-07-2025:
- Geen
Sponsoren die hun sponsorpakket hebben gewijzigd sinds 22-07-2025:
Upgrade:
- Dsgn Projects uit Leeuwarden (Van OSSH naar Co-Sponsor)
- KKFH Méér dan kozijnen uit Heerenveen (Van Belofte naar Partner)
- Schokker Producties uit Jonkersland (Van OSSH naar Co-Sponsor)
- Wezenberg Transport uit IJsselmuiden (Van OSSH naar Co-Sponsor)
Downgrade:
- Geen
(* Niet alle sponsoren wensen vermeld te worden op de clubsite)
Aantal sponsoren die verbonden zijn aan sc Heerenveen en vermeld worden op de clubsite* :
29-07-2025: 551
(10 Business Partners, 4 Partners, 3 Beloften en 42 Co-Sponsors)
Nieuwe sponsoren vermeld in het sponsoroverzicht sinds 22-07-2025:
- Lekker Parkeren uit Amsterdam (Co-Sponsor)
- Pasa uit Emmeloord (Luxe seizoenkaarthouder)
- PLUS Supermarkten uit Utrecht (Co-Sponsor)
Sponsoren verdwenen uit het sponsoroverzicht sinds 22-07-2025:
- Geen
Sponsoren die hun sponsorpakket hebben gewijzigd sinds 22-07-2025:
Upgrade:
- Dsgn Projects uit Leeuwarden (Van OSSH naar Co-Sponsor)
- KKFH Méér dan kozijnen uit Heerenveen (Van Belofte naar Partner)
- Schokker Producties uit Jonkersland (Van OSSH naar Co-Sponsor)
- Wezenberg Transport uit IJsselmuiden (Van OSSH naar Co-Sponsor)
Downgrade:
- Geen
(* Niet alle sponsoren wensen vermeld te worden op de clubsite)
-
Feanfan24
- Nieuw talent
Als je bij jouw tickets kijkt in de Heerenveen omgeving, dan zie je bij jouw seizoenskaarten ook staan dat je jouw kaart aan kan bieden op de exchange. Dat betekent dus dat Heerenveen ook eindelijk in gaat voeren wat bijna elke eredivisieclub vorig seizoen al had. Je kunt dan je kaart aanbieden tegen een bepaalde prijs zodat andere Heerenveen fans op jouw plek kunnen zitten als je een keer niet kan.
Ik heb hier vorig seizoen een rapport over geschreven en opgestuurd naar Heerenveen, blij dat ze (wss niet door mij) dit door hebben. Wel raar dat dit niet gecommuniceerd wordt.
Ik heb hier vorig seizoen een rapport over geschreven en opgestuurd naar Heerenveen, blij dat ze (wss niet door mij) dit door hebben. Wel raar dat dit niet gecommuniceerd wordt.
-
vlqrt
- Superster
Ik snap dat het kan, technisch zal het geen uitdaging meer zijn ... toch heb ik liever dat men de kaart dan maar gunt aan een vriend/vriendin, oom/tante, neefje of nichtje.
Reden is dat je dan weet wie er komt te zitten en je doet aan werving doordat iemand (gratis of voor een doos merci) naar een wedstrijd kan.
Straks gaan die kaarten naar de zwarte markt en komt er god weet wie naast je te zitten (bijvoorbeeld zoals tegen Feyenoord, AZ, Ajax of andere risico wedstrijden.
Reden is dat je dan weet wie er komt te zitten en je doet aan werving doordat iemand (gratis of voor een doos merci) naar een wedstrijd kan.
Straks gaan die kaarten naar de zwarte markt en komt er god weet wie naast je te zitten (bijvoorbeeld zoals tegen Feyenoord, AZ, Ajax of andere risico wedstrijden.
-
EbiedeVerified
- Forumicoon
Dat kan nog steeds lijkt me.. ik kan hem toch gewoon aan iemand anders geven? ben niet verplicht exchange te gebruiken.
Spijt heb je morgen maar!
-
vlqrt
- Superster
Klopt, al zou je een heel seizoen besluiten op ESPN te kijken en niet te komen, dat is gewoon mogelijk. Toch zal het voor mensen verleidelijk zijn om voor wat geld te gaan ipv de kaart weg te geven.
-
feanryp23
- Wereldspeler
Die functie heb ik een jaar geleden ook zien staan, maar is het hele afgelopen seizoen een knop gebleven waar je niet op kon drukken. Zolang de club er niet over communiceert, ga ik ervan uit dat dat zo blijft.
Alphen aan den Rijn groet sc Heerenveen!
-
EbiedeVerified
- Forumicoon
Het is al wel jammer dat wel al een maand niets horen over een tussenstand van szk.. 30 juni het laatste bericht. zijn we nu een maand verder nog niet over de 14.500?
Spijt heb je morgen maar!
- zweed1
- Wereldspeler
-
Otsje PVerified
- Forumicoon
- zweed1
- Wereldspeler
-
wilbot
- Invaller
-
Driemaal is scheepsrecht
- Nieuw talent
Dat is voor ons als enthousiaste supporters van buitenaf lastig te beoordelen en daardoor soms onbegrijpelijk, maar laten we er vanuit gaan dat het onderdeel is van een strategie/tactiek en dat daar echt wel over na wordt gedacht. Rustig afwachten dus maar.
-
hhage
- Wereldspeler
Vorig seizoen rond deze tijd ook wekenlang geen update.
-
BWA23
- Invaller
-
hhage
- Wereldspeler