De fanmasters waren in blijde verwachting en mogen u melden dat er gezinsuitbreiding heeft plaats gevonden. De club is uitgebreid tot 7 fanmasters en de jongste spruit heet Jeroen.
Jeroen B.(olt) is een student uit Groningen die al geruime tijd actief is op zowel het oude als het nieuwe forum actief is. Wij heten hem van harte welkom en hoop dat hij zijn werkzaamheden met plezier zal doen en een aanvulling zal blijken.
Gefeliciteerd Jeroen!!
En nu kan je het je niet meer permitteren om te zeggen ''ik ben moe van Zagreb, ik ga nog even een biertje drinken in Groningen'', en vervolgens om 7 uur thuis komen
en gelijk wordt mijn bericht met 'no comment' verwijderd...
ik bedoel hier alleen maar mee te zeggen dat ik het er mee eens ben dat deze twee mannen worden aangesteld... maar excuses hiervoor als ik ongewilde gedachten bij mensen heb opgewekt..
Ben ik het niet helemaal mee eens, je kan er namelijk ook iets van leren.
Waarom is zo'n topic gesloten?
Meestal geeft de modderman er wel een verklaring bij over het hoe en wat.
Want voor je het weet gaat er weer iemand over het zelfde iets openen.
En het gesloten topic zakt vanzelf wel weg.
Omdat ik geen ander topic kan vinden over beheerders/fanmasters doe ik het hier maar even.
Welke actie(s) gaat er ondernomen worden tegen Vincent? Die uitspraak waar hij niet nader genoemde personen als mongolen bestempeld kan wat mij betreft absoluut niet door de beugel.
We hebben regelmatig gewaarschuwd over het niveau, en als er dan nog steeds doorgezeken wordt over een uitgekauwd onderwerp, tja... dan kan er eens zo'n reactie komen.
Vincent is niet alleen de fanmaster. Hij is zelfs de eigenaar van dit forum. Hij betaalt de rekeningen en hij houdt dit forum in de lucht.
Dat betekent dat hij in zijn eigen huis de uitspraken mag doen die hij wil. Mits ze wettelijk zijn toegestaan.
Als het je niet bevalt kun je de deur achter je dichttrekken en het huis verlaten. Als je vindt dat de opmerking strafbaar is dan kun je aangifte doen. Waar gaat dit over?
Boegyman (NL) schreef:Vincent is niet alleen de fanmaster. Hij is zelfs de eigenaar van dit forum. Hij betaalt de rekeningen en hij houdt dit forum in de lucht.
Dat betekent dat hij in zijn eigen huis de uitspraken mag doen die hij wil. Mits ze wettelijk zijn toegestaan.
Als het je niet bevalt kun je de deur achter je dichttrekken en het huis verlaten. Als je vindt dat de opmerking strafbaar is dan kun je aangifte doen. Waar gaat dit over?
Goed, maar krijg je dan niet zoiets van 'als hij het mag, mag ik het ook'.....
Ja ik vind het een normaal scheldwoord, omdat je het in context moet zien. Net als alle scheldwoorden. Als iemand 'homo' tegen je zegt verwacht hij toch ook niet dat je jaarlijks op een bootje op de Gayparade staat?