Transferbeleid (algemeen)

› wie (nog) niet pompeblêden draagt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

SuperFrysk
Wereldspeler

Re: Transferbeleid (algemeen)

Bericht door SuperFrysk »

En nu weer het vermeende contact met Bryan Linssen, een 34 jarige spits/linksbuiten. Ik snap dat het een goede speler is, maar we moeten ook aan de toekomst denken. Boetius, Jahanbaksh en Bryan Linssen, allemaal oude spelers waaraan je niets meer gaat verdienen, op posities waar je juist de spelers wil hebben die je in de toekomst geld gaan opleveren.

Zorgelijk.
Abenello
Selectiespeler

Bericht door Abenello »

Tsja, er is nu even geen geld. Dan moet je kiezen tussen transfervrije spelers of huren. Dan liever een ervaren kracht met meer dan 100 Eredivisiegoals
SuperFrysk
Wereldspeler

Ik vraag me af wie het geld op moet gaan leveren om bijvoorbeeld in de zomer door te investeren. Brouwers wellicht?
vlqrt
Superster

Bericht door vlqrt »

SuperFrysk schreef: 05-01-2025 10:32 Ik vraag me af wie het geld op moet gaan leveren om bijvoorbeeld in de zomer door te investeren. Brouwers wellicht?
Ik heb mijn geld op Hopland, Köhlert of Trenskow, mogelijk Brouwers .. maar daar zit denk ik een mooi percentage voor Utrecht bij.
Het is maar een spelletje
Abenello
Selectiespeler

Bericht door Abenello »

Hopelijk vindt Joey Veerman zijn oude vorm weer en wordt hij voor tientallen miljoenen verkocht, dan blijven er voor ons ook miljoenen over.

Daarnaast is het te hopen de het operationeel tekort verder slinkt naar 1 á 2 miljoen. Dan kun je ook veel meer herinvesteren.
Abenello
Selectiespeler

Bericht door Abenello »

vlqrt schreef: 05-01-2025 18:06 Ik heb mijn geld op Hopland, Köhlert of Trenskow, mogelijk Brouwers .. maar daar zit denk ik een mooi percentage voor Utrecht bij.
Het contract van Köhlert loopt af en dat gaat hij niet verlengen…
vlqrt
Superster

Bericht door vlqrt »

Klopt, daarom verwacht ik ergens ook dat hij in de winter al een transfer maakt.

Mysterieuze tik op de training en dan een maand er uit?
Het is maar een spelletje
SuperFrysk
Wereldspeler

Ze maken er gewoon een potje van. Transfers als Boetius, Jahanbaksh en deze nieuwe spits, het is allemaal korte termijn denken.

Je hebt 3 spitsen en dan huur je een jongen van 19 om die voor een andere club op te leiden.
SuperFrysk
Wereldspeler

En als je dan een spits had willen halen, met doorverkoop potentie, was dan voor Van Hooijdonk gegaan.
Feanfan 1
Verified
Forumicoon

Bericht door Feanfan 1 »

Het is allemaal corrigeren van de miskopen/mishuren van afgelopen afgelopen jaren. Daarbij komt ook nog de speelwijze van Van Persie die totaal niet aansloot bij de selectie, dus alles wordt nu naar Van Persies wens ingevuld terwijl die sowieso over maximaal 1,5 jaar vertrekt

Kapitaal deels op de bank en huurspelers in de basis. Maar moet ook zeggen dat je met huidig materiaal een ploeg blijft die strijdt om plek 10-16. Al zijn nieuwe spelers ook geen garantie op succes en de chemie die er is/was kan verder uit elkaar groeien door die nieuwe spelers en zit je helemaal in de penarie
CJunior
Nieuw talent

Bericht door CJunior »

Kan iemand dit stuk delen https://lc.nl/sport/Tropenweken-op-de-t ... 35254.html of de strekking daarvan?
Heerenveen rules
Forumicoon

Bericht door Heerenveen rules »

SuperFrysk schreef: 05-01-2025 21:36 Ze maken er gewoon een potje van. Transfers als Boetius, Jahanbaksh en deze nieuwe spits, het is allemaal korte termijn denken.

Je hebt 3 spitsen en dan huur je een jongen van 19 om die voor een andere club op te leiden.
Er is geen touw meer aan vast te knopen. Elke logica ontbreekt. Welke visie heeft de Haan? In gesprek zijn met Maurice Steijn en uiteindelijk van Persie strikken. Twee totaal andere types. Drie spitsen (waarvan 2 dure miskopen) in je selectie hebben en maar 1 linksback, 3 rechtsbacks terwijl geen van de 3 goed genoeg is...... Habe sie eine stunde. Man, wat een onkunde allemaal.

En nu in de winterstop alles recht moeten breien, een teken van zwakte!
Feanfan 1
Verified
Forumicoon

Bericht door Feanfan 1 »

Benieuwd hoe de selectie er over 3 weken uitziet
Noppert, Nicolaescu, Karlsbakk, El Saed, Olsson, Hall en Ali lijken allemaal weg te gaan
Lukovic, Petrov, De Wijs, LInday en ik tel Jahanbaksh ook even mee zijn gekomen

Dan moet er dus nog een rechtsback, een spits en een (reserve)keeper komen
Vrieskist
Verified
Beheerder

Bericht door Vrieskist »

Feanfan 1 schreef: 08-01-2025 21:53 Benieuwd hoe de selectie er over 3 weken uitziet
Noppert, Nicolaescu, Karlsbakk, El Saed, Olsson, Hall en Ali lijken allemaal weg te gaan
Lukovic, Petrov, De Wijs, LInday en ik tel Jahanbaksh ook even mee zijn gekomen

Dan moet er dus nog een rechtsback, een spits en een (reserve)keeper komen
Ik heb de geruchten over Hall en Ali even gemist?
Feanfan 1
Verified
Forumicoon

Bericht door Feanfan 1 »

Hall en Ali mogen in ieder geval weg. Ik weet ook niks van interesse, maar tegen elk aannemelijk bod zijn ze weg
Floranus heeft na Heerenveen ook al 3 clubs gehad, dus zal dat bij Hall en Ali ook wel lukken, al is het ergens in Azerbeidjan
SuperFrysk
Wereldspeler

Het komt allemaal wel heel chaotisch over allemaal, nu ook met Noppert.
Ik blijf Nico een meer dan prima spits voor SC Heerenveen vinden, maar ik voel me wel eens een roepende in de woestijn.
Duidelijk is dat die ongelukkig is, dus dan is het misschien beter om te gaan.
tha boelie
Basisspeler

Bericht door tha boelie »

Het is te hopen dat er aanvallend nog wat bijkomt want we hebben te weinig spelers die het verschil kunnen maken. We hebben momenteel niet één aanvaller die een man voorbij komt. Dan wordt het wel heel lastig om gevaar te creëren.
Mijn voorstel is om weer met Trenskow op rechts te spelen en nog een nieuwe linksbuiten te halen, wellicht van het Ejuke geld?
Jazz
Verified
Beheerder

Bericht door Jazz »

tha boelie schreef: 26-01-2025 10:39 Het is te hopen dat er aanvallend nog wat bijkomt want we hebben te weinig spelers die het verschil kunnen maken. We hebben momenteel niet één aanvaller die een man voorbij komt. Dan wordt het wel heel lastig om gevaar te creëren.
Mijn voorstel is om weer met Trenskow op rechts te spelen en nog een nieuwe linksbuiten te halen, wellicht van het Ejuke geld?
Meeste van het Ejuke geld is al gereserveerd om het gat in de begroting te dichten.
Heerenveen fan in Leiden
Marça
Verified
Wereldspeler
Contacteer:

Bericht door Marça »

We hebben aanvallend beschikking over vier vleugelspelers en drie spitsen, dus daar gaat echt niks meer bij komen. Tenzij er concrete interesse komt voor bijv. Nicolaescu maar zolang die geblesseerd is, is dat ook een lastig verhaal met nog een week te gaan.
Heerenveen rules
Forumicoon

Bericht door Heerenveen rules »

Dat is wel knap, 7 spelers voor de voorhoede en zo weinig kwaliteit.... Als daar niks bijkomt dan hebben we een groot probleem.
Abenello
Selectiespeler

Bericht door Abenello »

Laten we nu niet net doen alsof pak en beet Willem ll, Groningen, Heracles en Fortuna betere aanvallers hebben.
Feanfan 1
Verified
Forumicoon

Bericht door Feanfan 1 »

Wij zijn dramatisch in uitwedstrijden. De kans op resultaat is realistisch gezien tegen Zwolle, Sparta en RKC (PSV, Utrecht, GA Eagles verlies)
Thuis krijgen we nog: AZ, Twemte, Feyenoord, Fortuna, Heracles, Willem II, NEC, Almere City

We kunnen zo van Fortuna verliezen en van AZ winnen. Maar dit elftal kan geen degradatiewedstrijden spelen, dus de wedstrijd van Fortuna is cruciaal
BWA23
Bankzitter

Bericht door BWA23 »

Abenello schreef: 28-01-2025 23:16 Laten we nu niet net doen alsof pak en beet Willem ll, Groningen, Heracles en Fortuna betere aanvallers hebben.
We hebben na Almere, Groningen en Sparta de minste doelpunten gemaakt. Tegen NAC hebben we er 7 gemaakt dus in de rest van de wedstrijden 14 goals!. Dat zegt alles over onze voorhoede. Dus bij al die clubs lopen wel betere dan bij ons.
Feanfan 1
Verified
Forumicoon

Bericht door Feanfan 1 »

8 tegen NAC .... Thuis 4-0 en uit 2-4
Kaz_SCH
Verified
Wereldspeler

Bericht door Kaz_SCH »

Lies, damn lies and statistics. Als je de wedstrijden er af haalt dat we wel veel gescoord hebben zien de statistieken er ineens een stuk beroerder uit. Verrassend!

Als ik de wedstrijd tegen AZ er af haal valt het met de tegengoals ook wel mee. Alleen die hebben we nou eenmaal wel tegen gekregen.
Abenello
Selectiespeler

Bericht door Abenello »

BWA23 schreef: 29-01-2025 07:15 We hebben na Almere, Groningen en Sparta de minste doelpunten gemaakt. Tegen NAC hebben we er 7 gemaakt dus in de rest van de wedstrijden 14 goals!. Dat zegt alles over onze voorhoede. Dus bij al die clubs lopen wel betere dan bij ons.
Hoe vaak je scoort zegt niet helemaal hoe goed je bent, ik vind Brobbey beter dan Rallis. Ik heb ook sterk het gevoel dat er van achteruit niet optimaal geholpen wordt. De vleugelspelers krijgen vaak de bal tegen de zijlijn aan met een tegenstander in de rug, dan wordt het lastig om daar nog iets uit te halen. Ik zie ook amper steekballen en zie Rallis ook vaak opboksen tegen twee centrale verdedigers.
Mackan68
Forumicoon

Bericht door Mackan68 »

BWA23 schreef: 29-01-2025 07:15 We hebben na Almere, Groningen en Sparta de minste doelpunten gemaakt. Tegen NAC hebben we er 7 gemaakt dus in de rest van de wedstrijden 14 goals!. Dat zegt alles over onze voorhoede. Dus bij al die clubs lopen wel betere dan bij ons.
'Betere' is lastig om een vinger op te leggen. Wij missen in ieder geval te veel spelers die regelmatig bij goals betrokken zijn. En dan bedoel ik niet op basis van één voorgaand seizoen, maar gedurende hun carrière. Dan kun je zien wat gemiddeld bekeken hun aanvallende kwaliteiten zijn. Het draait in de edele voetbalsport simpelweg om kansen en goals. En vanuit historisch Heerenveenoogpunt bekeken is onze aanval met 21 goals in 20 wedstrijden simpelweg uitermate matig, om het maar niet slecht te noemen. Daarnaast hebben we keepers en verdedigers die bijna geen wedstrijd de 0 kunnen houden. We hebben op zich wel een verleden met veel tegengoals, maar dat werd vaak min of meer in evenwicht gehouden door bovengemiddelde scoringsdrang. Maar als je de mislukte aanvallers van de afgelopen jaren vergelijkt met wie hier in het verleden rondliepen dan vrees ik dat ze de juiste spelers simpelweg niet meer weten te vinden. Of dat de scouting op verkeerde stats gericht is. Het is niet voor niets dat we al jaren niet meer meedoen in het lijstje topscorers eredivisie. Andere (nog minder kapitaalkrachtige) clubs weten deze spelers wél te vinden en vast te leggen.
RvP, het waren 10 .... maanden
SuperFrysk
Wereldspeler

En toen Nico zijn doelpuntjes maakte, voetbalde die niet genoeg mee of zette die niet goed druk.
fuotbalgek
Superster

Bericht door fuotbalgek »

SuperFrysk schreef: 30-01-2025 09:53 En toen Nico zijn doelpuntjes maakte, voetbalde die niet genoeg mee of zette die niet goed druk.
Nico kan ook niet meevoetballen of druk zetten inderdaad. Maakt zijn doelpunten als ze hem worden geserveerd, maar brengt verder niet genoeg. We voetballen beter als Rallis daar staat.
SuperFrysk
Wereldspeler

fuotbalgek schreef: 01-02-2025 00:29 Nico kan ook niet meevoetballen of druk zetten inderdaad. Maakt zijn doelpunten als ze hem worden geserveerd, maar brengt verder niet genoeg. We voetballen beter als Rallis daar staat.
Klopt hoor, maar zo is er altijd wel wat. We zitten nou eenmaal niet in de luxe positie dat we een spits kunnen halen die beide enorm goed beheerst. Daarom vind ik juist het tandem Rallis en Nico interessant, lekker met Rallis starten en kijken of het een beetje gaat draaien. Is dat niet het geval, dan kun je altijd nog Nico erin gooien en de buitenspelers met het goede been op de buitenkant.
Plaats reactie