Opkomst Trend

› stadion, fans, verenigingen, acties..

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Plaats reactie
the rockII
Selectiespeler

Opkomst Trend

Bericht door the rockII »

Jaren lang werd er terecht gezeurd om een kroeg waar iedereen voor voorzitten voor de wedstrijden. En eindelijk...De Trend werd geboren. Een echte voetbalkroeg met de juiste uitstraling. Meteen was er veel animo. iedere thuiswedstrijd was het er gezellig dan wel smoordruk.

Samen met vele andere supporters ben ik dan ook zeeer verbaasd over het feit dat het er de laatste tijd steeds rustiger wordt. Een aantal keren waren de supporters van de tegenpartij zelfs in een grote meerderheid. Ik kan daar niet bij.

Is iedereen preventief geruimd???? Wat is de drijfveer om niet meer te komen?

Ik zou zeggen: aanstaande zaterdag weer eens volle bak??
Cross79
Wereldspeler
Contacteer:

Bericht door Cross79 »

Kan het mischien zijn, dat niet iedereen het altijd aan tijd heeft?
Of dat het altijd maar een selecte groep is geweest die een kroeg wou?
Lang leve het censuur
Roelof
Wereldspeler

Bericht door Roelof »

Hij zegt niet vaak goede dingen, maar ik denk dat Cross wel een punt heeft.

Ik heb zaterdags meestal geen tijd. Kom thuis van een amateurwedstrijd, ga wat eten en rij naar Heerenveen. Dat doen heel veel mensen denk ik.

Bovendien komt een heel groot gedeelte niet uit Heerenveen. Er is geen binding en dus gaan mensen voor de wedstrijd niet even de kroeg in. Je kunt inderdaad zeggen, dat het dan nou juist een reden is, om de kroeg in te gaan. Maar gebeurt dus simpelweg niet.

Ik vind het goed, dat er een relaxete kroeg is waar je een biertje kunt pakken. Maar je moet het mensen niet gaan opleggen om te komen. Wel goed dat er discussie over gevoerd word.
Riemer
Selectiespeler

Bericht door Riemer »

Kan het mischien zijn, dat niet iedereen het altijd aan tijd heeft?
Of dat het altijd maar een selecte groep is geweest die een kroeg wou
Waarom willen heel veel mensen dan straks een supportershome? Of is die straks ook voor de helft leeg?
Maar als het goed gaat is het wel meteen drukker in de kroeg. Of hebben de mensen dan wel tijd?
Ik zou zeggen: aanstaande zaterdag weer eens volle bak??
Ik ben zaterdag zoals altijd wel weer van de partij. Maar zijn er ook meer redenen dan dat de supporters niet meer komen?
Arie de Boer
Bankzitter

Bericht door Arie de Boer »

Ik maak er altijd een heel avondje van, eerst om een uur of zes lekker voordrinken in de Trend, wel jammer dat het daar pas om half zeven gezellig word.
Dan naar de wedstrijd, na de wedstrijd soms nog ff naar de Trend en anders gaan we naar Luxwoude naar een oude caravan die wij hebben opgeknapt ook nog ff zuipen, en dan om 1 uur weer naar Heerenveen, meestal naar de Muis waar ik afgelopen zaterdag ook andere mensen van het forum zag.
En zo maak ik er met mijn vrienden altijd een aardig 'Bierfestijn' van, zo'n wedstrijdje van 't Fean :bfriend:
F.A.R.K.
Noord
Bankzitter

Bericht door Noord »

uit het aantal antwoorden valt wel af te leiden dat het dus weinig tot niet leeft onder de supporters. Misschien dat dat ook komt omdat heerenveen vooral supporters heeft die 'ff een avondje naar het voetbal gaan'?
hetto
Bankzitter

Bericht door hetto »

Ik vind De Trend ook errug best! Leuke kroeg, leuke sjaaltjes aan de muur en leuke plee met vaag schilderwerk 8)
http://www.hetto.nl
the future's so bright..I gotta wear shades...
(pl)euro
Basisspeler

Bericht door (pl)euro »

Het is natuurlijk ook een heel gedoe om eerst je koffiekan naar de auto te brengen en dan nog eens naar de kroeg te moeten lopen.
De laatste thuiswedstrijden viel het me op dat het toch steeds dezelfde gezichten zijn die er voor en na de wedstrijd binnen komen. Maar ik heb afgelopen weekend K.Kist met zijn maatjes ook zover gekregen dat hij meeging naar de Trend :lol: en volgens mij hebben ze het daar errug best naar hun zin gehad (am I right? :roll: )
en op de achtste dag zei God..okey murphey, nu is het jouw beurt
Heert-Jan
Basisspeler

Bericht door Heert-Jan »

Op zaterdag zit ik altijd nogal lekker in de kantine van us joop... Op andere dagen ben ik er wel te vinden.
"Voorspelbaar, teveel hetzelfde en gemaakt"
Beetle
Superster
Contacteer:

Bericht door Beetle »

Ik zal eens kijken of ik op tijd ben om mijn gezicht weer eens te laten zien.

(Let wel: dit moet geen excuus zijn aan anderen om niet te komen. :mrgreen: )
Wéér uit!!!!
(pl)euro
Basisspeler

Bericht door (pl)euro »

Sjips... dat wordt weer rechtstreeks naar het stadion :mrgreen: :mrgreen:
en op de achtste dag zei God..okey murphey, nu is het jouw beurt
dekoning
Selectiespeler

Bericht door dekoning »

Tja, voor mij is iedere zaterdagse wedstrijd een hele onderneming omdat ik dan vanaf Texel moet komen, overnachten bij mijn ouders en zondag weer terug naar Texel. Om op zaterdag dan nog eerder van het eiland te vertrekken om naar de kroeg te gaan vind ik niet zo leuk voor mijn vriendin en kinderen, maar na de wedstrijd zou wel een keertje moeten lukken. Misschien de volgende wedstrijd (de feestavond van Nieuw Noord).
Tja....
Finuh
Invaller

Bericht door Finuh »

Ben er nog nooit geweest.
Ik ben van plan om er nog een keertje te gaan kijken, maar waar zit de Trend ergens?
En wat voor kroeg/ pub is het eigenlijk?
Riemer
Selectiespeler

Bericht door Riemer »

maar waar zit de Trend ergens?
Weet niet hoe bekend je in Heerenveen bent, je kent discotheek de Muis? daarnaast zit het. En tegenover de Friesland bank. Iets buiten uitgaansgebied van Heerenveen.

Tot op heden zie ik maar weinig reacties, kan daar uit opgemaakt worden dat er onder de Heerenveen supporters geen behoefte is. Om voor of na de wedstrijd de wedstrijd te bespreken onder het genot van wat drinken? Of doen de supporters die dat wel willen in de kantine?

Onder de reactie hierboven, kan ik alleen opmaken dat de meeste geen tijd hebben. Maar ben zelf heel benieuwd dat er ook meer redens zijn. Want ook na de wedstrijd wordt het steeds rustiger.
Plaats reactie