Aanvallers (geruchten in de media)
Moderators: Beheerders, Fanmasters
-
Terwispel
- Nieuw talent
Re: Aanvallers (geruchten in de media)
Conclusie is dus dat er helemaal niks meer komt..
-
EbiedeVerified
- Forumicoon
sander de Vries geeft aan van wel toch?
Spijt heb je morgen maar!
-
vlqrt
- Superster
Daarna kun je alleen nog transfervrij shoppen, daar lopen er vast ook nog wel een paar van rond
Na vannacht 23:59 bedoel ik
Na vannacht 23:59 bedoel ik
Het is maar een spelletje
-
Sido1920
- Nieuw talent
Luciano Narsingh zit bij ESPN, hij komt terug van een blessure en is transfervrij.
Weet niet of hij nog enigzins op zijn oude niveau zit, maar zou toch altijd een versterking moeten/kunnen zijn voor ons?
Weet niet of hij nog enigzins op zijn oude niveau zit, maar zou toch altijd een versterking moeten/kunnen zijn voor ons?
-
BaukeP22
- Nieuw talent
Dat zou wel mooi zijn
Maar heb geen idee hoe goed hij nog is, heb het romantische beeld van vroeger nog
Maar heb geen idee hoe goed hij nog is, heb het romantische beeld van vroeger nog
This message is best viewed using something with a screen
-
Abenello
- Wereldspeler
Toen we jaren geleden een ‘type Schaars’ zochten kwam Schaars. Het zal toch niet zo zijn dat Narsingh nu komt?
-
Marça Verified
- Superster
- Contacteer:
Ik heb het interview op ESPN niet gezien maar zei hij er ook bij dat hij al 8 maanden geen wedstrijd meer heeft gespeeld? Lag er bij Nea Salamina Famagusta op Cyprus lang uit met een achillespeesblessure en dat zijn pittige blessures om van te herstellen. Waarbij je op zijn leeftijd (35 over een week) kunt afvragen of hij überhaupt nog écht op niveau kan terugkomen. Het niveau in Cyprus ligt flink lager dan hier.
Kortom, romantisch gezien een fantastische optie maar realistisch gezien 1% kans op succes.
Ik las ergens dat Jahanbaksh in gesprek is met een club uit de Emiraten. Al verwacht ik ook niet dat hij nog in de Eredivisie wil spelen.
-
JazzVerified
- Beheerder
Narsingh? Lieve help als we zo wanhopig zijn...
Heerenveen fan in Leiden
-
Superfries1994
- Wereldspeler
Narsingh, Jahanbaksh… We zijn op zoek naar kwaliteit, niet naar kwantiteit.
-
Abenello
- Wereldspeler
Qua transfervrije spelers is er niet heel veel keus. El Ghazi nog, Jayden Braaf, Ola John, Jozefzoon, Wildschut, Menig. Je wordt er kwalitatief niet beter van. Maar een beetje kwantiteit kunnen we wel degelijk gebruiken.Superfries1994 schreef: ↑03-09-2025 12:02 Narsingh, Jahanbaksh… We zijn op zoek naar kwaliteit, niet naar kwantiteit.
-
BaukeP22
- Nieuw talent
Sam Larsson?
This message is best viewed using something with a screen
-
Muertos
- Nieuw talent
Hansma heeft al aangegeven: We gaan niet halen, om het halen.
-
Superfries1994
- Wereldspeler
Waarom zou je een speler halen waar je kwalitatief niet beter van wordt? Je hebt twee buitenspelers op de bank. Kwantitatief ben je dus op peil.
- zweed1
- Wereldspeler
-
Abenello
- Wereldspeler
Een jongen van 18 en iemand die al jaren geblesseerd is. Het zijn inderdaad twee buitenspelers op de bank, maar daarmee loop je wel op een dun koord.Superfries1994 schreef: ↑03-09-2025 14:18 Waarom zou je een speler halen waar je kwalitatief niet beter van wordt? Je hebt twee buitenspelers op de bank. Kwantitatief ben je dus op peil.
-
vlqrt
- Superster
Hij schijnt nog wel eens te twijfelen. Hoop niet dat we in de situatie komen dat Trenskow geblesseerd raakt, dan is het Meerveld op links en Rivera op rechts. Dan nog Gürbe op de bank en het is op.
Het is maar een spelletje
-
Wizard
- Beheerder
Ze zullen vast en zeker in hun overweging hebben meegenomen dat Van Axel Dongen snel wedstrijdfit is. Getuige ook het feit dat hij deze week heeft meegespeeld in een oefenwedstrijd. Ik ben wel blij dat ze alleen iemand gaan halen die echt voor een kwaliteitsinjectie zorgt (danwel een talent met sportief/financieel potentieel). Zo royaal in de financiën zitten we niet. Daarnaast hebben we vanuit meerdere perspectieven enorm baat bij een nieuwe cashcow op de vleugel. Het is alleen de vraag uit welke hoed die moet komen..
-
Abenello
- Wereldspeler
Zawada is in de voorbereiding wel eens aan ons gekoppeld met de aanname dat hij voor een paar ton op te halen was. Nu begrijp ik dat hij voor 7,5 ton naar Groningen is gegaan. Dat zijn flink wat centen voor een reservespits die van een KKD-club komt.
-
Kaz_SCHVerified
- Wereldspeler
Zijn er nog transfervrije buitenspelers (op leeftijd?) die iets kunnen toevoegen? Er valt momenteel niks te wisselen voor Veldman, en dat gaat je opbreken.
-
AMDJ Verified
- Beheerder
Hier nog een lijstje met spelers die op de vleugels kunnen spelen en nog geen club hebben. Vraag me wel af hoeveel van deze spelers fit zijn en er direct kunnen staan, veel van dit lijstje hebben geen volwaardige voorbereiding gedraaid.
-
Marça Verified
- Superster
- Contacteer:
Jayden Braaf (23, linksbuiten) lijkt op papier een interessante optie met zijn verleden bij Man City en Dortmund, maar het zegt ook wel iets dat hij nog altijd zonder club zit. Heeft ook nog nergens een fatsoenlijke reeks aan wedstrijden gespeeld, ook vorig jaar niet bij Fortuna Sittard.
Wellicht dat er nog spelers ergens hun contract laten ontbinden die voor ons interessant kunnen zijn. Anders is het denk ik wachten tot de winterstop.
Wellicht dat er nog spelers ergens hun contract laten ontbinden die voor ons interessant kunnen zijn. Anders is het denk ik wachten tot de winterstop.
-
Kaz_SCHVerified
- Wereldspeler
Ik zie daar ook Alireza Jahanbaksh tussen staan, kan die niet een contractje krijgen tot de winterstop? Kent de club, en heeft het op zich naar behoren gedaan vond ik.
-
hhage
- Wereldspeler
Gewoon tot de winterstop wachten, zegt ook wel genoeg dat deze spelers nu nog zonder club zitten
-
wilbot
- Invaller
en dan wachten op iemand vanuit de scandinavische landen?
-
Abenello
- Wereldspeler
Als er nog belangstelling in Farji is, dan zal het prijskaartje flink lager zijn als in de zomer. Hij zit qua goals en assists in een mindere fase, hij heeft nog maar 1 jaar contract en met nog 5 wedstrijden te gaan staat Strømsgodset op degradatie, 5 punten onder de streep.
-
fuotbalgek
- Superster
Ik vond Alireza nog redelijk beginnen maar steeds verder wegzakken qua niveau afgelopen jaar. Het zegt genoeg dat hij nu ook nog clubloos is. Niet aan beginnen. Dan kun je nog beter door met jeugd.
-
BlueWhiteViking
- Jeugdspeler
Weer wordt Driouech genoemd als huur.
-
Driemaal is scheepsrecht
- Bankzitter
Ik ben alleen benieuwd of hij na deze inval beurt niet meer speeltijd gaat krijgen bij PSV 
-
tha boelie
- Wereldspeler
Kan in ieder geval goed de ruimtes achter de verdediging bespelen hebben we vandaag gezien.
-
Abenello
- Wereldspeler
Deze vijf minuten kunnen er ook zomaar voor zorgen dat er in de winter veel kapitaalkrachtigere clubs voor huur bij PSV aankloppen. Daarnaast wil de club gaan huren met een optie tot koop, ik zie PSV Driouech ook niet direct voor een schappelijk bedrag verkopen.