Het forum
Moderators: Beheerders, Fanmasters
-
- Superster
- Contacteer:
Conflict met het forum.
De laatste tijd komt het vaker voor dat ik geen bericht kan plaatsen op het forum als ik daarvoor al een bericht geplaatst heb. Ik kan het me voorstellen dat je een topic niet dicht moet spammen met allerlei berichten, er is een edit knop, maar het gebeurt ook als ik een post gedaan heb in een ander topic. Ook dan wordt het me (even) onmogelijk gemaakt.
Da's vrij irritant en misschien een tekortkoming van het forum. Of er staat een setting verkeerd. Het zal toch niet de bedoeling zijn iemand te beletten een post te doen als er een post is gedaan in een volkomen ander topic.
Vraag voor Vinnie?
Da's vrij irritant en misschien een tekortkoming van het forum. Of er staat een setting verkeerd. Het zal toch niet de bedoeling zijn iemand te beletten een post te doen als er een post is gedaan in een volkomen ander topic.
Vraag voor Vinnie?
Wéér uit!!!!
-
- Wereldspeler
- Contacteer:
-
- Erelid
- Contacteer:
Laat ik het zo zeggen: alles heeft z'n reden. Dit ook! En die lijkt me eigenlijk wel logisch gezien ervaringen uit het verleden waarbij sommige mensen binnen een minuut vijf - veelal nutteloze - posts deden in diverse topics.
Dit is dus inderdaad zo ingesteld en met reden dus. Gewoon even wachten dus Beetle, zo erg is dat toch niet lijkt me.
Dit is dus inderdaad zo ingesteld en met reden dus. Gewoon even wachten dus Beetle, zo erg is dat toch niet lijkt me.
-
- Nieuw talent
Voor mij mogen op het ogenblik sommigen maar één bericht per dag kunnen plaatsen.En die lijkt me eigenlijk wel logisch gezien ervaringen uit het verleden waarbij sommige mensen binnen een minuut vijf - veelal nutteloze - posts deden in diverse topics.
Jezus, met name twee niet bij name te noemen waar ik me verschrikkelijk aan erger :blbl: , wat een geneuzel.
We're still a bunch of tough bastards.
-
- Superster
- Contacteer:
Goed.
Ligt het dus niet aan mijn comp. Bedankt voor de uitleg. Het is op zich wel een goede reden maar zodra iemand geneuzel ziet in het forum wordt meteen gewezen op MSN of dat men beter verder kan met pb-tjes. En daar wringt het een beetje. De minuut-regel geldt namelijk ook bij pb...
En tja, dan kun je er niet echt fatsoenlijk een gesprek mee houden. Is het mogelijk die twee te scheiden? Wel vrij posten met pb maar dat de minuut wel voor het forum blijft gehandhaafd.
Ligt het dus niet aan mijn comp. Bedankt voor de uitleg. Het is op zich wel een goede reden maar zodra iemand geneuzel ziet in het forum wordt meteen gewezen op MSN of dat men beter verder kan met pb-tjes. En daar wringt het een beetje. De minuut-regel geldt namelijk ook bij pb...
En tja, dan kun je er niet echt fatsoenlijk een gesprek mee houden. Is het mogelijk die twee te scheiden? Wel vrij posten met pb maar dat de minuut wel voor het forum blijft gehandhaafd.
Wéér uit!!!!
-
- Wereldspeler
- Contacteer:
Kijk daar heb je een punt Beetle, ik had laatst contact met iemand via pb en dan is het vrij irritant dat je steeds een minuut moet wachten en je back button enkele keren moet hanteren.Beetle schreef:Goed.
Zover ik weet kun je dit niet scheiden.
Lang leve het censuur
-
- Basisspeler
Helemaal mee eens. Hele berichten quoten en vervolgens "zou mooi zijn" of topics omhoog halen met de vraag "hoe staat het daar mee" of nog ff melden wat diegene ervan vindt. Post dan gewoon niet. Persoonlijk irriteer ik me hier al een paar weken aan(sinds dat de heren geregistreerd zijn) en niet elk topic hoeft te eindigen in discussies over postgedrag, maar het begint wel super irritant te worden nu, mijn vingers jeuken zo nu en dan. De kwaliteit sprint achteruit.Jelle E schreef:Voor mij mogen op het ogenblik sommigen maar één bericht per dag kunnen plaatsen.
Jezus, met name twee niet bij name te noemen waar ik me verschrikkelijk aan erger :blbl: , wat een geneuzel.
Ik snap best dat het moeilijk is om te beoordelen of iets wel of niet interessant is, de één zijn mening is nu eenmaal niet de ander zijn mening. Toch hoop ik dat er íets aan gedaan kan worden.... al blijft het allemaal subjectief.
"Voorspelbaar, teveel hetzelfde en gemaakt"
-
- Invaller
- Contacteer:
-
- Basisspeler
-
- Superster
- Contacteer:
Het was niet de bedoeling hier de kwaliteit van dit forum aan de kaak te stellen, ik vroeg alleen om een uitleg over die submit regel. Enige vraag aan de mods is of die voor de PB op te heffen is, als we hier optimaal gebruik willen maken.
Ps.
voor wie het forum wat te negatief vindt de laatste tijd.....
Ps.
voor wie het forum wat te negatief vindt de laatste tijd.....
Wéér uit!!!!
-
- Superster
- Contacteer:
Daar is het forum weer!!
Man, wat was er nu weer aan de hand?
Onderhoud bij PHP?
Rancuneuze Ajax supporters?
Wie heeft een antwoord?
Onderhoud bij PHP?
Rancuneuze Ajax supporters?
Wie heeft een antwoord?
Wéér uit!!!!
- Vincent
- Fanmaster
- Contacteer:
-
- Invaller
- Contacteer:
-
- Invaller
Ook last van?
Misschien dat sommigen onder jullie er ook last van hebben.
De poll op de homepage van de Fansite vermeld vaak dat ik al gestemd heb, terwijl ik zeker weet dat ik (nog) niet één van de keuzes heb gemaakt.
Hoe kan dit, misschien dat één van de Fanmasters dit kan uitleggen.
Zit hier iemand de boel te manipuleren soms?
De poll op de homepage van de Fansite vermeld vaak dat ik al gestemd heb, terwijl ik zeker weet dat ik (nog) niet één van de keuzes heb gemaakt.
Hoe kan dit, misschien dat één van de Fanmasters dit kan uitleggen.
Zit hier iemand de boel te manipuleren soms?
De Grinzer bargen modderje om ‘e raak en knoarje kinne se ek
- Ruben
- Erelid
- Contacteer:
- Vincent
- Fanmaster
- Contacteer:
Heb je helemaal goed Ruben.
Klopt, je IP wordt opgeslagen bij het stemmen, dus als je bij het online gaan van je provider een eerder gebruikt nummer krijgt bestaat de kans dat het je belet wordt te stemmen.
Is inderdaad een lastig probleem, al had ik niet verwacht dat het ook echt regelmatig voorkomt. De twee alternatieven zijn nog slechter: iedereen vaker laten stemmen of alleen ingelogde mensen laten stemmen. Ben dus inderdaad wel benieuwd naar andere mensen die hier 'ook last van' hebben.
Klopt, je IP wordt opgeslagen bij het stemmen, dus als je bij het online gaan van je provider een eerder gebruikt nummer krijgt bestaat de kans dat het je belet wordt te stemmen.
Is inderdaad een lastig probleem, al had ik niet verwacht dat het ook echt regelmatig voorkomt. De twee alternatieven zijn nog slechter: iedereen vaker laten stemmen of alleen ingelogde mensen laten stemmen. Ben dus inderdaad wel benieuwd naar andere mensen die hier 'ook last van' hebben.
-
- Superster
- Contacteer:
- Vincent
- Fanmaster
- Contacteer:
-
Vrieskist Verified
- Beheerder
http://www.phpbbhacks.com/viewhack.php?id=756Vincent schreef: Precies, daarom heb ik hem verwijderd. Zal binnenkort eens kijken om een nieuwe versie van dit forum, waar in ieder geval die grenzen van bijv. 90x90 wél echt werken..
hiermee kan je de remote avatar groote instellen voor phpbb forums. Maar het is misschien verstandig om dan ook nog even te updaten enzo