Mevrouw van der Vlugt.
Moderators: Beheerders, Fanmasters
-
- Superster
- Contacteer:
Mevrouw van der Vlugt.
Wie het LC van vandaag in de bus heeft gehad zag op pagina 18 een interview met mevrouw van der Vlugt. Wie is dat nu zal iedereen zeggen die het niet gelezen had. Da's een erg trouwe Heerenveenfan. Ze is geregeld in het stadion te vinden op de minder validen tribune. Ow, en ze wordt februari volgend jaar honderd. Haar man speelde ooit voor Heerenveen, en dan praten we over 1926.
Is het misschien een idee om daar een groot spandoek voor te maken als ze volgend jaar (deo volente) honderd wordt?
Is het misschien een idee om daar een groot spandoek voor te maken als ze volgend jaar (deo volente) honderd wordt?
Wéér uit!!!!
-
- Selectiespeler
-
- Forumicoon
- Contacteer:
-
- Wereldspeler
- Voorstopper
- Superster
- Contacteer:
-
- Superster
- Contacteer:
- 1920
- Selectiespeler
- Contacteer:
Prima idee, maar om compleet sfeeractie en spandoeken te maken vind ik erg overdreven. Aangezien de vergrijzing hoogtij viert in het ALS dan zou je bij elke 100 jarige het moeten doen en dat is in de toekomst onhaalbaar.Vind het overigens wel een leuk idee, boesje bloemen en een NN sjaal...een leuk gebaar

Je kunt niet de ene wel doen en de andere niet...
Gewoon zoals squerrel zegt een bosje bloemen en sjaal is al meer dan voldoende....
- mitrita
- Superster
Leg dan maar eens uitSquerrel schreef: Ik denk meer dan jij...

Gaat het mij trouwens helemaal niet om.
Ik vind de toonzetting van Rolandos weinig respectvol jegens iemand die de club al zolang volgt, ondanks alle ongetwijfeld aanwezige fysieke beperkingen.
Dit is pure clubliefde. Voor zo iemand mag je best wel eens iets extras doen.
- Fanatic 4-ever
- Forumicoon
-
- Superster
Ik vind ook dat de club dit zou moeten doen.
Aan de andere kant vind ik de toon van sommige forumbezoekers tegenover oudere supporters in het algemeen wat meewarig en dat volkomen ten onechte.Doordat deze mensen ook in mindere jaren zijn blijven komen is er een klimaat voor betaald voetbal gebleven. Zonder deze mensen waren de huidige ontwikkelingen ondenkbaar geweest. We lachen nu wel hard om Cambuur, maar dat soort zaken hebben we hier in het verleden ook gehad. Dat waren echt niet alleen Abe - jaren. Daar mogen al die jeugdige kereltjes, die wat Heerenveen betreft in een gespreid bedje terecht zijn gekomen wel eens wat meer aan denken. Een groot aantal heeft geen enkel idee wat daarvoor gepresteerd moest worden. Veel oudere bezoekers zullen nog elke keer in de arm knijpen om zich te realiseren dat Heerenveen inderdaad Europees speelt en zelfs zijn opwachting in de CL heeft gemaakt.
Daarom is het natuurlijk nog niet nodig elke oudere bezoeker op een bepaald moment in de bloemen te zetten.
Aan de andere kant vind ik de toon van sommige forumbezoekers tegenover oudere supporters in het algemeen wat meewarig en dat volkomen ten onechte.Doordat deze mensen ook in mindere jaren zijn blijven komen is er een klimaat voor betaald voetbal gebleven. Zonder deze mensen waren de huidige ontwikkelingen ondenkbaar geweest. We lachen nu wel hard om Cambuur, maar dat soort zaken hebben we hier in het verleden ook gehad. Dat waren echt niet alleen Abe - jaren. Daar mogen al die jeugdige kereltjes, die wat Heerenveen betreft in een gespreid bedje terecht zijn gekomen wel eens wat meer aan denken. Een groot aantal heeft geen enkel idee wat daarvoor gepresteerd moest worden. Veel oudere bezoekers zullen nog elke keer in de arm knijpen om zich te realiseren dat Heerenveen inderdaad Europees speelt en zelfs zijn opwachting in de CL heeft gemaakt.
Daarom is het natuurlijk nog niet nodig elke oudere bezoeker op een bepaald moment in de bloemen te zetten.
-
- Superster
- Contacteer:
Eindelijk iemand die ook mijn poenkt begrijpt...Het is zo makkelijk andere clubs uit te lachen als het slecht gaat, als je zelf niet weet dat je eigen club ook aan de rand van de afgrond heeft gestaan.We lachen nu wel hard om Cambuur, maar dat soort zaken hebben we hier in het verleden ook gehad. Dat waren echt niet alleen Abe - jaren. Daar mogen al die jeugdige kereltjes, die wat Heerenveen betreft in een gespreid bedje terecht zijn gekomen wel eens wat meer aan denken. Een groot aantal heeft geen enkel idee wat daarvoor gepresteerd moest worden.
Graaijax Hamsterdam!!
-
- Invaller
Wij kunne er toch niets aan doen dat we jong zijn?
En dat we de andere tijden niet hebbe meegemaakt omdat we toen nog niet leefden?
ALs Cambuur straks in de CL staat en heerenveen staat op het punt failliet te gaan dan zullen hun net zo goed zulke dingen bij ons doen
En. volgens mij is de helft van het 'clublied' van Cambuur toch echt anti-Heerenveen.
Als het zo moet dan kan je van mij geen medelijden krijgen hoor
En dat we de andere tijden niet hebbe meegemaakt omdat we toen nog niet leefden?
ALs Cambuur straks in de CL staat en heerenveen staat op het punt failliet te gaan dan zullen hun net zo goed zulke dingen bij ons doen
En. volgens mij is de helft van het 'clublied' van Cambuur toch echt anti-Heerenveen.
Als het zo moet dan kan je van mij geen medelijden krijgen hoor
-
- Wereldspeler
Nee, maar sommige jongere mensen zouden wel eens iets kunnen doen aan hun houding en eens ophouden te doen alsof zij zoveel (vol)waardiger supporter van Heerenveen zijn dan mensen die met een handvol anderen stonden te blauwbekken, omdat ze beslist Heerenveen tegen FC Eindhoven of wat voor andere ploeg dan ook wilden zien ploeteren. Die mensen (waaronder blijkbaar mevrouw Van der Vlugt) hebben er door hun steun en trouw mede voor gezorgd dat een generatie jeugdige supporters nu kan genieten van Europees voetbal.Wij kunne er toch niets aan doen dat we jong zijn?
En on-topic: een tifo-actie lijkt inderdaad wat overdreven, maar is natuurlijk wel sympathiek...
- rolandos
- Invaller
Mevrouw krijgt kaartjes van haar tehuis en ze zegt zelf in de krant dat dit haar 2e wedstrijd was.
En als je zegt dat ik geen respect heb voor oudere mensen heb je het toch echt mis!! Weet zelf heus wel dat het mooi is dat ze 100 jaar word en dan ze dan ook nog wedstrijden volgt.
Maar het word altijd zo mooi gebracht door de forummers van WE MOETEN IETS GAAN DOEN!! En dan maar hopen dat er iemand iets gaat plannen enz.
Ik zou zeggen maak zelf iets als je het zo belangrijk vind.
En als je zegt dat ik geen respect heb voor oudere mensen heb je het toch echt mis!! Weet zelf heus wel dat het mooi is dat ze 100 jaar word en dan ze dan ook nog wedstrijden volgt.
Maar het word altijd zo mooi gebracht door de forummers van WE MOETEN IETS GAAN DOEN!! En dan maar hopen dat er iemand iets gaat plannen enz.
Ik zou zeggen maak zelf iets als je het zo belangrijk vind.
Nieuw Noord
- Fanatic 4-ever
- Forumicoon
-
- Superster
- kukkel
- Basisspeler
Idd Oldtimer dat is onzin.....Ben ik helemaal met je eens.Ik zie die tendens niet zo hoor maar toch..En ja het feit dat er nu veel jongeren bij komen[of al even zitten]dat hoort er toch bij....we zijn nu eenmaal niet meer de club van toen..En ik vind het ook jammer dat er mensen zijn die er erg prat op lopen dat ze het wel hebben meegemaakt..Ik bedoel toen ik zag dat jij je [of moet ik u zeggen]had aangemeld als oldtimer zat ik al op dit verhaal van je te wachten...Respect gaat 2 kanten op...oldtimer schreef: Het gaat wel om een geregeld speurbare tendens bij de jongere supporters om af te geven op oudere en net doen alsof ZIJ veel meer met de club vergroeid zijn. Dat is namelijk pure onzin.

con·ti·nu·ï·teit de; v onafgebroken duur
- wald pyk
- Wereldspeler
De jeugd mag zich wel eens meer in het verleden van heerenveen verdiepen.Ook heerenveen heeft een beroerde periode achter de rug.Als Riemer en een paar andere heren niet het roer hadden over genomen,was heerenveen nu waarschijnlijk een amateur clupje.Dat het bij cambuur slecht is een,maar om dan ook nog zo minderwaardig te reageren is twee.
Ook speur ik hier op het forum een tendens dat er lui zijn die steeds weer op een arrogante manier moeten posten van zo dat winnen we wel even,want we zij toch beter dan de rest.Laat dat arrogante maar aan ajax supporters over.Wij zij heerenveen en moeten ons niet groter voor doen dan we zijn.
Ook speur ik hier op het forum een tendens dat er lui zijn die steeds weer op een arrogante manier moeten posten van zo dat winnen we wel even,want we zij toch beter dan de rest.Laat dat arrogante maar aan ajax supporters over.Wij zij heerenveen en moeten ons niet groter voor doen dan we zijn.
Van alles wat ik kwijt ben mis ik mijn geheugen het meest.
- Makkum8
- Basisspeler
Eindelijk iemand die het precies zo op die manier verwoord zoals ik er over denk. Veel jongere supporters (in de leeftijdscatagorie 15 t/m 20) jaar hebben Heerenveen waarschijnlijk nooit zien ploeteren en zwalken in de blubber van het oude stadion voor 1500 toeschouwers. Ze komen inderdaad in een gespreid bedje terecht, mooi stadion (leuke Plaza), goede resultaten etc. Ik ben benieuwd waar deze jonge generatie (en gedeeltelijke successupporters) zijn als het een aantal jaren slecht gaat met "onze" club.oldtimer schreef: Het gaat wel om een geregeld speurbare tendens bij de jongere supporters om af te geven op oudere en net doen alsof ZIJ veel meer met de club vergroeid zijn. Dat is namelijk pure onzin.
Groningen en Cambuur een pot nat, Makkum is de 12e stad!!
- kukkel
- Basisspeler
Helemaal mee eens makkum8.Maar ja het hoort er wel bij...Als de club groter word krijg je zulke verschijnselen..Mischien is dat de keerzijde van de medaille...Maar ja mag je dan niet op cambuur zeike of zelfs hopen dat ze opdoeken?Zelfs genoeg ouderen zullen die mening met mij delen...denk ik
con·ti·nu·ï·teit de; v onafgebroken duur
-
- Invaller
de jeugd heeft de toekomst
Ik vind wel dat er hier een beetje overdreven gereageerd wordt op het feit dat de jeugd zich niet goed opstelt t.o.v. de historie van SCH. Tuurlijk de jeugd heeft het niet meegemaakt, maar het is ook erg makkelijk van de 'oudjes' om alle jeugd (15 t/m 20) over één kam te scheren. Dat is net zo belachelijk dan.

Ik vind wel dat er hier een beetje overdreven gereageerd wordt op het feit dat de jeugd zich niet goed opstelt t.o.v. de historie van SCH. Tuurlijk de jeugd heeft het niet meegemaakt, maar het is ook erg makkelijk van de 'oudjes' om alle jeugd (15 t/m 20) over één kam te scheren. Dat is net zo belachelijk dan.
- Makkum8
- Basisspeler
Glick schreef:de jeugd heeft de toekomst![]()
Daarom zeg ik ook gedeelteliijk successupporters. M.a.w. ik scheer alle jeugd van 15 t/m 20 jaar niet over 1 kam. Overigens zo oud ben ik zelf ook niet

Groningen en Cambuur een pot nat, Makkum is de 12e stad!!
-
- Superster
Onderschat het belang van geschiedenis en traditie van een club niet.
Je kunt je daar ook enigszins in verdiepen als je dat niet allemaal zo hebt meegemaakt.
Het is in elk geval de basis voor de ver boven regionale uitstarling die Heerenveen in het land heeft, o.a gebaseerd op normaal fatsoen.Iets wat in de loop van ( vele ) jaren is verdiend.
Ik neem aan dat jong EN oud het daar teminste over eens kunnen zijn.
Je kunt je daar ook enigszins in verdiepen als je dat niet allemaal zo hebt meegemaakt.
Het is in elk geval de basis voor de ver boven regionale uitstarling die Heerenveen in het land heeft, o.a gebaseerd op normaal fatsoen.Iets wat in de loop van ( vele ) jaren is verdiend.
Ik neem aan dat jong EN oud het daar teminste over eens kunnen zijn.