Brief evaluatie vak 10

› stadion, fans, verenigingen, acties..

Moderators: Beheerders, Fanmasters

SuperFries
Bankzitter

Brief evaluatie vak 10

Bericht door SuperFries »

ik kreeg vandaag een brief van sc-Heerenveen om op 6 december aanwezig te zijn in het F.F.P. over de evalutatie van het stavak 10 in het stadion.
ik zelf ben helemaal lyrisch van dit nieuwe stavak,:stan: en zal proberen om daar ook aanwezig te zijn.

De evaluatie begint nu dus al hier op het forum.
Hoe sta jij er nu tegen over heeft het gebracht wat je ervan vond?
Sneek
Invaller

Bericht door Sneek »

Heb de brief ook binnen gekregen en vind het een goed initatief,

Het stavak is natuurlijk een verademing in vergelijking met de afgelopen jaren. De sfeer is duidelijk omhoog gegaan, en ik ga met meer plezier naar de wedstrijden toe. Ook krijgen we het hele stadion steeds vaker mee, dit is mooi om te zien/horen.

Een minpunt vind ik de "sfeer-toeristen" in het vak, die niks toe vullen aan de sfeer in het vak. Wanneer je in het NN-vak gaat, MOET je ook sfeer maken. Een ander minpunt vind ik de hoge wanden die aan de zijkant van het vak zitten. Hierdoor heb ik het idee dat het geluid niet zo snel naar de omliggende vakken gaat. De omliggende vakken doen dus ook minder snel mee, omdat ze niet goed kunnen horen wat er wordt gezongen.

Ik snap dat er een scheidingswand moet zijn, maar deze wand kan wel wat lager.

Wanneer de Noord-tribune af is, zal het stavak verschuiven naar het midden achter de goal. Hierdoor hoop ik dat de Noord-tribune in zijn geheel een stuk sfeervoller zal worden, á la Newcastle thuis.
1920
Selectiespeler
Contacteer:

Bericht door 1920 »

Is dit niet iets voor het NN-forum?
BasH
Bankzitter

Bericht door BasH »

hehe kunnen we ook eens zeuren over de stewards over dat gejak mag ik je kaartje even zien en constand weer.
Sneek
Invaller

Bericht door Sneek »

BasH schreef:hehe kunnen we ook eens zeuren over de stewards over dat gejak mag ik je kaartje even zien en constand weer.
Dat is juist goed, anders krijg je allemaal andere mensen in het vak die er niet horen.

Soms is het wel irritant inderdaad, bijvoorbeeld wanneer je eventjes bier bent gaan halen moet je soms je kaartje nog een keer laten zien. Terwijl je 1 minuut ervoor er nog langs bent gegaan. :huh:
the rockII
Selectiespeler

Bericht door the rockII »

Dit is een aangelegenheid voor :stan: supporters uit vak 10. Ik stel voor deze (voor)discussie te voeren op het :stan: forum.

Slotje :?: :!:
SuperFries
Bankzitter

Slotje Question Exclamation
Waarom nu weer een slotje ik neem aan dat ook niet leden hun mening mogen geven over dit vak.

En die tussenwanden gaan er denk ik nog wel tussenuit mag ik hopen, of stukken lager
André
Wereldspeler

Bericht door André »

De meningen van anderen hier op het forum over het NN vak weten we onderhand wel.
De brief is ook alleen gestuurd naar mensen die in het NN vak staan, dus NN forum lijkt me beter.
chrissie
Basisspeler

Bericht door chrissie »

Geen forumvervuiling graag, dat NN forum is er niet voor niets, NN'ers onder elkaar. wegwezen dus :wink:
Arnoud
Wereldspeler

Bericht door Arnoud »

De brief is ook alleen gestuurd naar mensen die in het NN vak staan, dus NN forum lijkt me beter.
Maar het lijkt me niet dat er daar enige interesse voor het onderwerp is :urgs:
wald pyk
Wereldspeler

Bericht door wald pyk »

Maar als je nog steeds niet op het NN forum terecht kunt?
Mensen die geen lid zijn van NN kunnen hier toch mooi discuseren.
Van alles wat ik kwijt ben mis ik mijn geheugen het meest.
kukkel
Basisspeler

Bericht door kukkel »

wat een onzin...Kom laten we het mooi voor ons zelfhouden :(
Het topic is hier geopend dus mag het hier doorgaan toch....

beetje elitair komt het over bij mij..Of hebben wij als Nieuw-Noorders wat te verbergen?
 con·ti·nu·ï·teit de; v onafgebroken duur
André
Wereldspeler

Bericht door André »

Het gaat me er helemaal niet om om deze discussie "in het geheim"te gaan voeren op het NN forum, laat dat duidelijk zijn. Dat dat zo gelezen wordt kan ik me indenken.

Ik houd niemand tegen om hier een discussie te gaan voeren over het NN vak.
Al zit ik er persoonlijk niet op te wachten omdat op dit forum te evalueren omdat de kans groot is dat er veel oude koeien uit de sloot gehaald gaan worden die alleen maar irritaties op het forum opleveren.

En als er op het NN forum nog geen topic over gestart is... Misschien zijn alle NN leden die online waren/zijn wel gewoon tevreden over het NN vak en valt er niets te evalueren :P
H-J
Wereldspeler

Bericht door H-J »

Ik heb de brief nog niet gekregen, maar gezien mijn ervaringen met Heerenveen verwacht ik vooral dat er gekeken wordt naar de negatieve punten.

Maar wie weet...
Freezeman
Superster

Bericht door Freezeman »

Dan zijn ze snel uitgekeken ;)
Er zijn geen negatieve dingen in vak 10
Anti anti. :)
Jeroen
Forumicoon

Bericht door Jeroen »

Prima om hier een discussie te voeren, maar zodra het weer de kant op gaat van 'echte supporters' versus koffiekanners, om maar een zijstraat te noemen, gaat ie op slot.

Game on...
kukkel
Basisspeler

Bericht door kukkel »

Freezeman schreef:Dan zijn ze snel uitgekeken ;)
Er zijn geen negatieve dingen in vak 10

ben ik niet helemaal met je eens..begrijp me goed..maar ik denk dat riemer en co toch wel meer als 1 puntje hebben
BasH
Bankzitter

Bericht door BasH »

we moeten er ons niet zo druk om maken het komt wel goed en er toch verder niks aan de hand.
Riverside
Beheerder

Bericht door Riverside »

Ik ben het er niet mee eens dat er geen enkel negatief punt tov het NN vak is. Aanstekers, biervilten die het veld op gegooid zijn, spreekkoren tegen v. Egmond. Dit zijn dan niet hele zware vergrijpen, maar ik kan me niet voorstellen dat dat de directie van sc Heerenveen ontgaan is.

Natuurlijk is het NN-vak tot nu toe een groot succes gebleken, en ik ga met veel plezier naar elke thuiswedstrijd, en ook wegen die negatieve punten in de verste verte niet op tegen de positieve punten. Maar toch moet je je ogen niet sluiten voor mensen die zich in het sfeervak niet aan de regels wensen te houden. Die moet je gewoon aanpakken, en desnoods het vak uitgooien.
wald pyk
Wereldspeler

Bericht door wald pyk »

Bierviltjes aanstekkers en spreekkoren jesus als dat alles is.
Wat ik ergelijk vindt dat zijn de suppoosten elke keer weer vragen naar je kaart,al ben je maar 1 min weg geweest en heb een keer mee gemaakt dat ik gefouilleerd moest worden.Wat een onzin.Heb gevraagt of dat ook in de andere vakken werd gedaan.Antwoord was nee,dus heb ik ook geweigert met het geval dat ik bijna niet in mocht.Waarom moeten wij wel en de anderen niet.Of zijn wij van die grote hoolies?
kukkel
Basisspeler

Bericht door kukkel »

desnoods?Ik vind dat met die viltjes nog wel meevallen.Kan ook niet meer.Spreekkoren...ook wel schuldig.Maar aanstekers gooien?Je zal maar 1 raken dan ben je het snackje.
BasH
Bankzitter

Bericht door BasH »

jaja we moeten natruulijk wel het braafste clubje van nederland blijfen.haha :D wat hier gebeurd in heerenveen kan bij andere clubs niet het gaat hier zeer gemoedelijk en heel goed.als riemer wil zeuren best laten we dan ook even over vorig jaar hebben toen al die uit supporters bij ons in het vak zatten daar kon ik me wel aan dood ergeren.
SuperFries
Bankzitter

Maar als je nog steeds niet op het NN forum terecht kunt?
Ik ben tot op heden nog steeds niet op het NN forum geweest, kan er met geen mogelijkheid opkomen, geef me dan deze maar werkt een stuk simpeler.

En wat die controle's betreft inderdaad daar heb je een punt dat mag van mij ook wel wat minder, en zoals vorig seizoen met al die uit supporters in ons vak vreselijk :angry:
dan moet je je maar goed houden...

Maar zo ff snel eten en dan gauw die kant op, tot straks in vak 10
zal ook ff een NN sjaal halen :stan:
Makkum8
Basisspeler

Bericht door Makkum8 »

Gearard schreef:Ik ben het er niet mee eens dat er geen enkel negatief punt tov het NN vak is. Aanstekers, biervilten die het veld op gegooid zijn, spreekkoren tegen v. Egmond. Dit zijn dan niet hele zware vergrijpen, maar ik kan me niet voorstellen dat dat de directie van sc Heerenveen ontgaan is.

Natuurlijk is het NN-vak tot nu toe een groot succes gebleken, en ik ga met veel plezier naar elke thuiswedstrijd, en ook wegen die negatieve punten in de verste verte niet op tegen de positieve punten. Maar toch moet je je ogen niet sluiten voor mensen die zich in het sfeervak niet aan de regels wensen te houden. Die moet je gewoon aanpakken, en desnoods het vak uitgooien.

Hetzelfde geldt voor mij. Ik ga met veel meer plezier naar het stadion toe dan de afgelopen 12 jaar. Er is weer beleving en emotie :!: We moeten er echter wel voor waken dat bepaalde dingen (hier boven reeds genoemd) niet normaal gevonden gaan worden want dan is het hek van de dam. Lieden die zich schuldig maken aan het roepenvan bepaalde leuzen en het gooien van aanstekers moeten heel snel verwijderd worden. Dat zijn in mijn ogen de tegenstanders van het NN-vak.
Groningen en Cambuur een pot nat, Makkum is de 12e stad!!
Freezeman
Superster

Bericht door Freezeman »

Makkum8 schreef: We moeten er echter wel voor waken dat bepaalde dingen (hier boven reeds genoemd) niet normaal gevonden gaan worden want dan is het hek van de dam. Lieden die zich schuldig maken aan het roepenvan bepaalde leuzen en het gooien van aanstekers moeten heel snel verwijderd worden. Dat zijn in mijn ogen de tegenstanders van het NN-vak.
Met dat woordje WE schrijf je alles wat nodig is.
Als WE allemaal samen in het vak er op toe zien dat er geen gekke dingen gebeuren komt alles goed.
the rockII
Selectiespeler

Ik snap echt niet waarom er al zoveel gezegd en geschreven is over die 4 bierkartonnen en die 2 aanstekers. Wat een gezeur zeg!! Het vak is één groot succes...punt uit!! En spreekkoren????? er zijn nu minder spreekkoren dan dat we op zuid in 26/27 hadden. De sociale controle is erg groot en alles is een succes.

Laten we ons idd. eerder druk maken over toegangscontroles, prijzen en het licht op de plee ipv een aanstekertje. daar is genoeg over gezegd.
wald pyk
Wereldspeler

Bericht door wald pyk »

Helemaal mee eens the rockII.Zo als een extra biertap,hoeven we ook niet zo lang te wachten op een biertje.
Freezeman
Superster

Bericht door Freezeman »

the rockII schreef:Ik snap echt niet waarom er al zoveel gezegd en geschreven is over die 4 bierkartonnen en die 2 aanstekers......
Er hoeft maar 1x een speler geraakt te worden en je kan het hele sta vak meteen gedag zeggen.
En NN krijgt daar ook meteen de schuld van en zal altijd de naam houden van...... (vul maar in)
Het stelt idd niks voor, tot zoiets gebeurd.
En wat zeg je dan?
the rockII
Selectiespeler

[/quote]Er hoeft maar 1x een speler geraakt te worden en je kan het hele sta vak meteen gedag zeggen.
[quote]

Wat een flauwekul zeg. Het vak verdwijnt echt niet na één incidentje. Komt bij dat we er met 800 man staan...hoe wil je zoiets opheffen??

Ik ben het eens met het feit dat 1 aansteker grote gevolgen kan hebben. Maar moeten we het altijd maar weer over die kleine dingen hebben? Word daar echt pissig om.
Riemer
Selectiespeler

Bericht door Riemer »

Snap niet dat Heerenveen dat met het hele vak wil bespreken, zoiets wordt na mijn inziens alleen maar een chaos. En lang niet iedereen kan zijn woordje doen.

Waarom niet gewoon de klachten van NN vak van de supporters niet naar NN sturen of melden en die gewoon het woord laten doen.

P.S. iemand ook het bavariaviltje gezien vanaf de hoofdtribune op het veld :oops:
Jos in de basis
Plaats reactie