Sporten opzich is al té fanatiekCyn schreef:Sporten kan nooit té fanatiek zijn

Moderators: Beheerders, Fanmasters
Sporten opzich is al té fanatiekCyn schreef:Sporten kan nooit té fanatiek zijn
Tsja, niet iedereen houdt van op de bank hangen met een pilsie in zn handSuperfries1983 schreef:Sporten opzich is al té fanatiek
Nu je over bier begint.. ik lust er wel ééntje..Cyn schreef:Tsja, niet iedereen houdt van op de bank hangen met een pilsie in zn hand
En 't bankje ziet er ook wel weer uitnodigend uit............En bij het drinken van een biertje gebruik je volgens mij best wel wat spieren, zij het in mindere mate bij "echt" sportenFlying Tilster schreef: Nu je over bier begint.. ik lust er wel ééntje..
2 uur @ skoffel?Surhuisterveen schreef:Donderdag jarig geweest. Eerste rondje is van mij! Cheersk!
Tot een aantal jaren geleden volgde ik het darten nog redelijk, maar de laatste jaren er nooit meer naar gekeken. Na Barney zijn heleboel toppers overgestapt naar de PDC, daarna is mijn interesse meer en meer afgenomen.Superfries1983 schreef:Ik kon er geen geschikt topic voor vinden dus dan hier maar. Meer mensen die het PDC WK darts volgen? Adrian Lewis bgint in de finale tegen Gary Anderson met een 9-darter in de 3e leg van de eerste zet. En heeft na die 1e set die hij won een 3 darts gemiddelde van bijna 130. Andersons gemiddelde van 105 lijkt er niets bij. Ongelooflijk hoe makkelijk die mannen de triples raken.
Dat was wel maar na 1 set van 4 legjes, nog steeds heel knap natuurlijk, maar niet iets wat ze heel lang vol houden. Nu, na 7 sets (4-3 Lewis) zitten ze allebei net boven de 100 gemiddeld. Nog steeds heel hoog natuurlijk. Mooie wedstrijd. Beide heren zijn erg aan elkaar gewaagd. Het kan wel eens over de volledige 13 sets gaan als het zo doorgaat.geert. schreef: Maar als ik dit zo lees..... 130 gemiddeldDat gaat nergens meer over
![]()
het lijken wel machines
Mijn interesse is er juist door toegenomen. Als je kijkt naar het niveau bij de PDC en de BDO, dan ligt het niveau bij de PDC toch echt vele malen hoger. Lewis speelde een geweldige finale, maar die Anderson was toch ook in de vorm van zijn leven.geert. schreef:Tot een aantal jaren geleden volgde ik het darten nog redelijk, maar de laatste jaren er nooit meer naar gekeken. Na Barney zijn heleboel toppers overgestapt naar de PDC, daarna is mijn interesse meer en meer afgenomen.
Klopt, dat is al een paar jaar zo eigenlijk, en het lijkt elk jaar wel minder te worden. Als je eerst 2 weken lang PDC WK hebt zitten kijken en je gaat daarna 1e ronde Lakeside kijken dan schrik je je dood. Je ziet dan zo'n enorm verschil in niveau. Een beetje het verschil tussen Eredivisie en de Champions Leaugue zeg maar. Ook na dit jaar zullen er wel weer een paar van de BDO naar de PDC overstappen (Waites?, O'shea?), uiteindelijk blijft er op Lakeside straks niet veel meer over. Behalve Martin Adams want die zal nooit en te nimmer overstappen.Flying Tilster schreef:
Heb vanmiddag nog even naar de BDO gekeken, maar dat niveau valt met vies tegen.
Ik lust er nu ook wel vast éénGearard schreef:Als de transfer nog rondkomt, doe mij dan maar een biertje.