Overdracht van seizoenskaart

› stadion, fans, verenigingen, acties..

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Plaats reactie
Boegyman (NL)
Wereldspeler

Overdracht van seizoenskaart

Bericht door Boegyman (NL) »

Ik heb een brandende vraag.

Dankzij een buurman, die vorig jaar een baan heeft aanvaard in het buitenland, heeft mijn pa nu ook een seizoenskaart. Hij heeft de kaart van hem overgenomen en uiteraard de kosten hiervoor betaald. Hij heeft nu een prachtige plek op de Oosttribune.

Graag zou hij de kaart willen overschrijven op zijn eigen naam. Wel wat makkelijker allemaal in verband met post en acceptgiro's etc. op eigen naam en adres. Hij stond al op het punt om even te bellen met de SC, maar dat heb ik maar even tegen gehouden.

Want kan dat zomaar? Er zijn nu wel plaatsen beschikbaar voor 427 in het Fean Fan Fak (of zoiets), maar dat is onmogelijk een mooiere plek dan dat hij nu heeft. We zouden natuurlijk even kunnen bellen, maar ik ben bang dat we lastige vragen krijgen en dat misschien de kaart met ingang van volgend seizoen wordt ingetrokken.

Als iemand weet hoe het zit dan hoor ik het graag. Helaas heb ik de Algemene Voorwaarden niet in mijn bezit om het na te kijken.
Afbeelding
Butler
Nieuw talent

Bericht door Butler »

Mijn broertje heeft dat ook gedaan met een kaart van mijn oom, kan wel.
Gewoon even bellen.
Klaas Pier
Invaller
Contacteer:

Bericht door Klaas Pier »

Kan zonder problemen, je moet die buurman een brief laten sturen (of zelf doen en zijn handtekening vragen) en dan kan hij overgezet worden.
Riepko
Nieuw talent
Contacteer:

Bericht door Riepko »

Mijn ervaring is ook dat het prima kan. Doen ze niet moeilijk over.
G.S.V.V. The Knickerbockers
Plaats reactie