Ik moet eerlijk zeggen dat ik meteen al m'n twijfels had bij dit iniatief van de supportersvereniging of het wel van de grond zou komen. Maar voor ons was het een mooie oplossing omdat we wel graag zo nu en dan sfeer willen maken, maar ook graag een vast (zit)plekje wilen hebben. Alleen als nu het vak bovenin op de nieuwe zuidtribune een plekje krijgt, denk ik dat het helemaal een fiasco wordt! Welke fanatieke Feanfan wil er nou zo ver van het veld afzitten en dan ook nog eens te maken krijgen met die palen, waar je al vanaf ~3e rij van het nieuwe gedeelte last van hebt?!
Het komt er nu voor ons op neer dat we blijven zitten in vak 13 (tegen vak 14 aan) en hopen dat het Nieuw Noord vak uiteindelijk vlak naast ons komt, zodat we niet alsnog hoeven te verhuizen.
Is het eigenlijk al duidelijk waar Nieuw Noord precies komt? Er was toch sprake van vak 11, 12 en 13? Maar ook van een max. capaciteit van 1000? Als het vak dan tussen opgang van vak11 en opgang van vak13 komt, dan heb je 2 vakken (a 400 zitplaatsen), die als staanvak een capaciteit van 1000 heeft?
Ik krijg overigens het idee dat de sportclub het niet aandurft vak 27 als FeanFanFak te gaan gebruiken omdat er dan veel SCC-houders moeten verhuizen uit dat vak die niet in dat nieuwe FeanFanFak willen.... Kortom, ze willen niet teveel mensen teleurstellen dus kiezen ze voor de weg van de minste weerstand en doen ze het vak in het nieuwe gedeelte wat heel makkelijk te doen is omdat daar nog geen SCC-houders zitten.
Als dit vermoeden klopt, dan ben ik ook bang dat ze NN niet recht achter de goal gaan plaatsen omdat ze dan met hetzelfde probleem zitten... Zou er dan op neer komen dat NN op de plek van het oude uitvak hun vaste stek krijgen...