Hopelijk wordt het een afscheid in stijl

Moderators: Beheerders, Fanmasters
Dat is vast niet je leraar Nederlands???jeroentjeheerenveen schreef:er klopt hier geen zak van, wat wij ook al dachten dat alle kaarten na sonsers zijn gegaan in franeker was het 9 uur al uitverkocht, als we die kaarten hier al hadden kunnen krijgen.
ik vermoed dat als je in h'veen bij ticketbox was om 9 uur je misschien nog geluk had net als die jongen in arnhem.
maar ook ik heb nog een troeg achter de hand.
kan me goed voorstellen dat er op 16 mei nog kaarten voor vak 26 zijn, dan speelt schfoppe57 schreef:9 Uur, de verkoper haalde er snel 2 kaartjes voor zichzelf uit, en toen achter elkaar 2 kaartjes voor vak 26 op 16 mei!! Voor mij!! En bij een ander verkooppunt had die vriend van mij er ook 2!! Wel op 4 verschillende rijen, maar wij zitten erbij... Zo gaaf!
OK Franssie, scherp hoor... ik was natuurlijk even in de war met de laatste thuis- en uitwedstrijd. Ik kan het natuurlijk ook verbeteren, dan sta jij voor lulFranssie schreef: kan me goed voorstellen dat er op 16 mei nog kaarten voor vak 26 zijn, dan speelt sch
namelijk uit![]()
![]()
ik zou in mn agenda ook 9 mei maar vrijhouden....
Lijkt me een goed bedrag voor een echte supporter, zowel om te geven en te ontvangen. Die "zwarte markt" toestanden zijn flauw en onwaardig. Dus wees een kerel en verkoop de kaart voor € 15,- aan een echte liefhebber.Arie de Boer schreef:Mijn oma heeft die dag haar 278e verjaardag dus ik ga waarschijnlijk niet heen,
dus bij deze is de veiling voor een plaatsje in vak 27 met schitterend zicht op t veld geopend![]()
We beginnen met bieden bij......... € 15,-