Klopt niet helemaal wat je zegt, Heerenveen heeft inderdaad een eenzijdige optie in het contract van Miralem staan en dus kunnen zij er voor kiezen om die optie te lichten en Miralem nog 2 jaar extra contract aan te bieden. Echter heeft Mickey er in 2009 drie jaar van zijn contract opzitten. Dan kan hij dmv het Webster arrest het contract laten ontbinden en dus bijna transfervrij vertrekken. Doordat Heerenveen de optie licht in zijn contract wordt het met 2 jaar verlengd, als je het webster arrest wil omzeilen dan moet je hem een nieuw contract laten tekenen ipv zijn bestaande te laten verlengen.Ane Lenstra schreef: Sulejmani heeft weinig te willen. Correct me if I'm wrong, maar als ik me niet vergis heeft Heerenveen een optie voor nog eens 2 jaar, waarbij geen toestemming van de speler nodig is. Ja een handtekening wellicht..
Miralem Sulejmani
Moderators: Beheerders, Fanmasters
- ItFean82
- Forumicoon
Re: Miralem Sulejmani
Op naar het volgende seizoen....
-
- Forumicoon
Het begint er dan toch op de lijken dat hij weggaat. Nepkereltje is het. Doen alsof Heerenveen het helemaal is en dan na 1 jaar al weer vertrekken. DAAAAAG!
-
- Forumicoon
Het bericht in De Telegraaf is een kopie van dat wat we gisteren kregen. Er is dus niets anders dan gisteren: er gaan verhalen en vertrekken zal hij ook wel maar we meoeten afwachten tot Yme wat meldt.
Blijkt wel weer dat woorden niets waard zijn. In het interview in VI was hij kritisch over Ajax die twee jaar geleden na een gesprek niets meer van zich hadden laten horen (ondanks hun toezegging dat hij een jaar later alsnog naar Amsterdam mocht komen).
Blijkt wel weer dat woorden niets waard zijn. In het interview in VI was hij kritisch over Ajax die twee jaar geleden na een gesprek niets meer van zich hadden laten horen (ondanks hun toezegging dat hij een jaar later alsnog naar Amsterdam mocht komen).
-
- Selectiespeler
- Contacteer:
'Heerenveen en Ajax komen eruit over Sulejmani'
08/05/2008 08:35
SC Heerenveen-aanvaller Miralem Suljemani staat op het punt naar Ajax te verkassen. De clubs zijn in gesprek de droom van de Serviër te verwezenlijken.
'Heerenveen en Ajax zijn al enkele dagen in onderhandeling over de transfersom en zullen er uitkomen', zegt zaakwaarnemer Jovica Radonjic in De Telegraaf. 'En als de clubs een deal hebben, is Miralem ook snel rond.'
'PSV en Feyenoord willen hem ook, maar die clubs zijn voor Miralem allebei geen optie', aldus Radonjic. 'Voor een Servische jongen is Ajax de grote club van Nederland, de droom van elke speler.'
De negentienjarige Sulejmani heeft een fraai eerste seizoen achter de rug met SC Heerenveen. De Servische aanvaller, die op 6 februari debuteerde als international tegen Wit-Rusland, was een van de smaakmakers in Friesland.
Ajax had Sulejmani al eerder op het oog. 'Een jaar of twee geleden heb ik met Martin van Geel gesproken. Hij wilde me graag hebben', vertelde Sulejmani in Voetbal International. 'Op dat moment was ik pas zeventien jaar, maar ze zeiden dat ik op mijn achttiende kon komen. Daar bleef het bij, ik ben nooit meer gebeld door Ajax.'
08/05/2008 08:35
SC Heerenveen-aanvaller Miralem Suljemani staat op het punt naar Ajax te verkassen. De clubs zijn in gesprek de droom van de Serviër te verwezenlijken.
'Heerenveen en Ajax zijn al enkele dagen in onderhandeling over de transfersom en zullen er uitkomen', zegt zaakwaarnemer Jovica Radonjic in De Telegraaf. 'En als de clubs een deal hebben, is Miralem ook snel rond.'
'PSV en Feyenoord willen hem ook, maar die clubs zijn voor Miralem allebei geen optie', aldus Radonjic. 'Voor een Servische jongen is Ajax de grote club van Nederland, de droom van elke speler.'
De negentienjarige Sulejmani heeft een fraai eerste seizoen achter de rug met SC Heerenveen. De Servische aanvaller, die op 6 februari debuteerde als international tegen Wit-Rusland, was een van de smaakmakers in Friesland.
Ajax had Sulejmani al eerder op het oog. 'Een jaar of twee geleden heb ik met Martin van Geel gesproken. Hij wilde me graag hebben', vertelde Sulejmani in Voetbal International. 'Op dat moment was ik pas zeventien jaar, maar ze zeiden dat ik op mijn achttiende kon komen. Daar bleef het bij, ik ben nooit meer gebeld door Ajax.'
Sexbierum groet S.C.Heerenveen
-
- Selectiespeler
- Contacteer:
Daar gaat er weer eentje.. Ben benieuwd wat ze nu binnenhalen.
-
- Forumicoon
Het enige pluspunt van een transfer naar Ajax is dat die altijd de hoofdprijs betalen. Zie Huntelaar, Suarez, Silva. Op zich jammer dat Van Geel weg is, die kon echt niet onderhandelen.
- cross
- Selectiespeler
En maar voor het publiek staan te klappen en met z'n hand op Heereveen logo.. ik had verwacht dat hij nog minimaal een jaartje zou blijven..
Geen haar beter dan Alves. eerst zeggen ik blijf sowieso bij Heerenveen en toch weg willen.
Dus protten maar weer
Geen haar beter dan Alves. eerst zeggen ik blijf sowieso bij Heerenveen en toch weg willen.
Dus protten maar weer
Cross-Side on tour
-
- Wereldspeler
15 miljoen en daaaaaaaaag Sulejmani. Laten we eerlijk zijn. Miralem is goed, maar hij speelt slechts 6 of 7 maanden op een aardig niveau. Voor dat bedrag vinden ze wel weer spelers die er weer staan.
-
- Invaller
mwah, bij de transfer van Sneijder heeft ie het toch aardig gedaan lijkt me...Ben het verder wel met je eens dat Ajax altijd de Hoofdprijs betaalt. Ik denk in dit geval dat een Huntelaar constructie slim is, waarbij we een deel van de meerwaarde bij doorverkoop krijgen. ik denk dat Miki echt een europese topper wordt, al moet natuurlijk nog blijken of hij onder druk ook zo presteert als bij HeerenveenJeroen schreef:Op zich jammer dat Van Geel weg is, die kon echt niet onderhandelen.
-
- Forumicoon
Even een moment van reflectie: is het niet zo dat mannen die zich iets minder profileren maar er wel altijd staan voor onze club, wat meer onze sympathie verdienen? Het was leuk om Sulejmani hier te hebben. Mooie voetballer die we op de Europese topvelden terug gaan zien en die onze goede naam gaat bevestigen waardoor andere talenten graag hier spelen.
- TWR22
- Superster
Jongens, ik vind m TOTAAL niet te vergelijken met Alves, dat verdient die jongen echt niet vind ik. Ja hij was en is heus wel gek van Heerenveen, en dat zal altijd zo blijven. Let maar op als ie in zijn Ajax shirt het ALS binnenstapt. En van mij krijgt ie dan applaus voor bewezen diensten! Alves heeft onze club zwaar benadeeld, Sulejmani NOOIT! Hij maakt alleen een keuze die wij niet zo leuk vinden voor onze club.
Wel reëel blijven: we zijn gewoon geen Ajax. Ook ik was toch wel onder de indruk van de Arena en alles daar omheen, afgelopen maandag. Eerlijk is eerlijk. Europees gezien, zelfs wereldwijd, is Ajax een club van naam. Ook al haat je ze: het is gewoon zo. Het is de club van Cruijff, Van Basten, Huntelaar, Bergkamp, Sneijder en ga zo maar door. Wij van Heerenveen zijn een springplank naar de subtop van de wereld, Ajax is de springplank naar de echte top (United, Real, Barca, dat soort clubs).
Ja ik vind het wat vroeg dat ie nu al gaat, een jaar blijven zou beter zijn, maar als Ajax komt, dan snap ik wel dat je gaat. 8 x zoveel verdienen en naar een hele grote club. Wij zijn erg verbonden aan Heerenveen, hij natuurlijk niet. Hij heeft niet die geschiedenis die wij hebben.
Ik snap het wel, maar ik vind het heus niet leuk.
Wel reëel blijven: we zijn gewoon geen Ajax. Ook ik was toch wel onder de indruk van de Arena en alles daar omheen, afgelopen maandag. Eerlijk is eerlijk. Europees gezien, zelfs wereldwijd, is Ajax een club van naam. Ook al haat je ze: het is gewoon zo. Het is de club van Cruijff, Van Basten, Huntelaar, Bergkamp, Sneijder en ga zo maar door. Wij van Heerenveen zijn een springplank naar de subtop van de wereld, Ajax is de springplank naar de echte top (United, Real, Barca, dat soort clubs).
Ja ik vind het wat vroeg dat ie nu al gaat, een jaar blijven zou beter zijn, maar als Ajax komt, dan snap ik wel dat je gaat. 8 x zoveel verdienen en naar een hele grote club. Wij zijn erg verbonden aan Heerenveen, hij natuurlijk niet. Hij heeft niet die geschiedenis die wij hebben.
Ik snap het wel, maar ik vind het heus niet leuk.
100% achter Marco van Basten!
-
- Forumicoon
Verstandige woorden...
-
- Bankzitter
Even iets anders:
Waar ik me aan kan ergeren is dat die zaakwaarnemer gister allemaal dingen heeft gezegd, vervolgens nemen alle voetbalsite's het over en vandaag brengen al die voetbalsite's weer ongeveer hetzelfde bericht naar buiten, waar echt niks nieuws in staat.
Je wordt er een beetje mee ge-indoctrineerd.
Het is net alsof al die site's graag willen dat suljemani naar ajax gaat.
En dat 'nieuws' is allemaal gebaseerd op het gebral van die zaakwaarnemer, terwijl je van SCH en Ajax niks erover hoort.
Waar ik me aan kan ergeren is dat die zaakwaarnemer gister allemaal dingen heeft gezegd, vervolgens nemen alle voetbalsite's het over en vandaag brengen al die voetbalsite's weer ongeveer hetzelfde bericht naar buiten, waar echt niks nieuws in staat.
Je wordt er een beetje mee ge-indoctrineerd.
Het is net alsof al die site's graag willen dat suljemani naar ajax gaat.
En dat 'nieuws' is allemaal gebaseerd op het gebral van die zaakwaarnemer, terwijl je van SCH en Ajax niks erover hoort.
-
- Forumicoon
De schoorstenen van media roken door dit soort gedoe.
-
- Selectiespeler
- Contacteer:
Tsja, idd mooie woorden Gekko en Twr22. Ik kan me dr wel in vinden. Het frustreert veel mensen
1) omdat hij net als Samaras een beetje het Heerenveen logo kust, gebaard etc en zegt datie nog iig een jaar blijft. Vervolgens leest iedereen dit en iedereen gaat denken dat Sulejmani een huichelaar is. (al of niet terecht)
2) hij naar Ajax gaat. (in mijn ogen de meest nare club waar je maar kan spelen.)
1) omdat hij net als Samaras een beetje het Heerenveen logo kust, gebaard etc en zegt datie nog iig een jaar blijft. Vervolgens leest iedereen dit en iedereen gaat denken dat Sulejmani een huichelaar is. (al of niet terecht)
2) hij naar Ajax gaat. (in mijn ogen de meest nare club waar je maar kan spelen.)
-
Verified
- Forumicoon
Zelfs het radio 1 journaal meld dat Suljemani naar Ajax gaat. Zei doen dus ook mee aan het geruchtencircus...
Als hij gaat doei doei..zwaai zwaai en tot nooit weer..
We vangen mee veel geld. en vinden wel een ander die waarschijnlijk beter is.
Als hij gaat doei doei..zwaai zwaai en tot nooit weer..
We vangen mee veel geld. en vinden wel een ander die waarschijnlijk beter is.
Spijt heb je morgen maar!
-
- Forumicoon
Welkom bij de Nationale Papegaaienshow! Het is toch niet te filmen hoe "serieuze" media alles maar klakkeloos overnemen. Maar zoals het Chinese speerwoord zegt: Ieder land krijgt de media die het verdient.
- fcdinamo
- Selectiespeler
Toch vind ik het triest dat (mocht hij weggaan) ons bestuur nooit zegt: NIET TE KOOP
Zo kun je elk seizoen opnieuw beginnen en pak je nooit een prijs (zul je zien dat we volgend jaar de beker pakken
)

Zo kun je elk seizoen opnieuw beginnen en pak je nooit een prijs (zul je zien dat we volgend jaar de beker pakken

ER IS MAAR 1 CLUB IN FRIESLAND!!
- BK2007
- Forumicoon
Hm... Ik herinner mij ineens de laatste competitiewedstrijd tegen Ajax. Wel erg veel kansen waren ineens niet meer besteed aan Mickey.
Mij bekruipt het gevoel dat er toen al iets speelde met Ajax ?
Dan krijgt deze mogelijke transfer een naar bijsmaakje.
Samen maken we de club sterk.
- KingBee
- Wereldspeler
Ja hoor.... je schiet bewust op de paal....
Nou ja, dat ie weg gaat is wel zeker voor mij. Toch wel terleurstellend, dat je een a-junior niet eens een jaartje langer kunt houden......
Ik denk niet dat Henrique dit gat niet direct kan gaan opvullen en er zal dus echt een goede vervanger moeten komen.
Nou ja, dat ie weg gaat is wel zeker voor mij. Toch wel terleurstellend, dat je een a-junior niet eens een jaartje langer kunt houden......
Ik denk niet dat Henrique dit gat niet direct kan gaan opvullen en er zal dus echt een goede vervanger moeten komen.
Net fan dat benaude!
-
- Superster
Knap hoor, om dan de helft van die kansen precies op de paal of lat te laten eindigen.BK2007 schreef:Hm... Ik herinner mij ineens de laatste competitiewedstrijd tegen Ajax. Wel erg veel kansen waren ineens niet meer besteed aan Mickey.
Wat een onzin, had Ajax hem niet willen hebben als hij b.v viermaal had gescoord?
-
- Jeugdspeler
Wat een onzin is dat zeg, alsof hij dat doet.
Als we al zo gaan denken dan zijn we wel erg diep gezakt.
Denk positief!
Als we al zo gaan denken dan zijn we wel erg diep gezakt.
Denk positief!
- camataru
- Wereldspeler
Als het daawerkelijk zo is dat hij nu vertrek en dat hij zegt "ajax is mijn droomclub" dan is Sulejmani geen knip waard.
Altijd maar dat geklop op het logo van zijn shirt, een dikke nepper is het dan in mij ogen, bewijs je (club) liefde en blijf minimaal nog een jaar. Als hij daarna verttrekt is het nog begrijpbaar, maar nu maakt hij zich zelf niet geliefd.
Altijd maar dat geklop op het logo van zijn shirt, een dikke nepper is het dan in mij ogen, bewijs je (club) liefde en blijf minimaal nog een jaar. Als hij daarna verttrekt is het nog begrijpbaar, maar nu maakt hij zich zelf niet geliefd.
Wij zijn Heerenveen.
-
- Superster
Geen speler blijft tegenwoordig 10 jaar bij een club. Ajax is voor iedere Heerenveen speler een goede stap.
Sulejmani probeert in mijn ogen met deze gebaren dan ook aan te geven hoeveel waardering hij heeft voor de club en de supporters. Heerenveen heeft de gok genomen en hem altijd gesteund terwijl hij een jaar niet kon spelen, dit jaar hebben de supporters hem in de armen gesloten. Dat hij door deze gebaren laat zien dat dit hem (enigszins) geraakt heeft, betekend niet dat hij, als hij de kans krijgt, niet weg moet gaan.
Voor de rest zou het natuurlijk doodzonde zijn als hij nu al naar Ajax gaat, ook een zwaktebod van het bestuur als de bedragen die circuleren kloppen. Enigszins angstig na AA ?
Sulejmani probeert in mijn ogen met deze gebaren dan ook aan te geven hoeveel waardering hij heeft voor de club en de supporters. Heerenveen heeft de gok genomen en hem altijd gesteund terwijl hij een jaar niet kon spelen, dit jaar hebben de supporters hem in de armen gesloten. Dat hij door deze gebaren laat zien dat dit hem (enigszins) geraakt heeft, betekend niet dat hij, als hij de kans krijgt, niet weg moet gaan.
Voor de rest zou het natuurlijk doodzonde zijn als hij nu al naar Ajax gaat, ook een zwaktebod van het bestuur als de bedragen die circuleren kloppen. Enigszins angstig na AA ?
- Caspar
- Superster
En zoals hier boven al door WouterD en Ane Lenstra is gemeld: we maken ons met zijn allen weer gek door 1 'interview' van zijn zaakwaarnemer tegen een of andere voetbalsite. We wisten al dat 'zaakwaarnemers' het liefst zijn spelers zo snel mogelijk voor zo veel mogelijk verkoopt, en we hebben ook al in eerdere interviews gelezen dat Sulejmani van management is veranderd. Vooralsnog ontkennen alle clubs dat er Uberhaubt contact is geweest, laat staan een getekend contract.
Ladies and gentleman: We've got him!
- Venderwel
- Superster
- Contacteer:
Ik geloof er nog steeds niks van dat hij naar Ajax gaat, ja ze zullen hun intresse wel kenbaar hebben gemaakt bij de zaakwaarnemer en bij Heerenveen. En ze zullen zeker in onderhandeling zijn over de prijs:
Maandag:
Ajax: Hoi, we willen Sulejmani graag kopen voor 10 miljoen:
Heerenveen: Hij is niet te koop.
Dinsdag:
Ajax: Hey wat dachten jullie van 10,2 miljoen?
Woensdag:
Ajax: Ok, we bieden 10,7 omdat we jullie zo aardig vinden en Sulejmani is ook best wel beetje goed.
Donderdag:
VI: Hoe zit het met die jongen van je, die Sulejmani?
Zaakwaarnemer: Heerenveen en Ajax zzijn al 3 dagen in onderhandeling.
Conclusie van VI: Oh die komen er wel uit, die gaat naar Ajax, want Ajax=Ajax en we love Ajax!
Hadden we trouwens al Ajax gezegd?
En de Heerenveen fans: Ohhhh...het is allemaal waar, Sulejmani gaat weg!!!
Maandag:
Ajax: Hoi, we willen Sulejmani graag kopen voor 10 miljoen:
Dinsdag:
Ajax: Hey wat dachten jullie van 10,2 miljoen?
Woensdag:
Ajax: Ok, we bieden 10,7 omdat we jullie zo aardig vinden en Sulejmani is ook best wel beetje goed.
Donderdag:
VI: Hoe zit het met die jongen van je, die Sulejmani?
Zaakwaarnemer: Heerenveen en Ajax zzijn al 3 dagen in onderhandeling.
Conclusie van VI: Oh die komen er wel uit, die gaat naar Ajax, want Ajax=Ajax en we love Ajax!
Hadden we trouwens al Ajax gezegd?
En de Heerenveen fans: Ohhhh...het is allemaal waar, Sulejmani gaat weg!!!

SKAILER ® the one and only Ski Trailer!
-
Marça Verified
- Superster
- Contacteer:
Ik kon het ook niet geloven dat Heerenveen werkelijk een overeenkomst met AZ had over Alves.. Sulejmani naar Ajax lijkt me in dat licht daarom ook zeker niet onmogelijk. Heb me er op de een of andere manier eigenlijk al bij neergelegd, ben de afgelopen jaren niks anders gewend hier..
En daar mag je aan de ene kant trots op zijn, frustrerend is het ook altijd weer.. (Behalve bij Alves
)
En daar mag je aan de ene kant trots op zijn, frustrerend is het ook altijd weer.. (Behalve bij Alves

-
- Superster
haha leuk stukje vanderwel.
Vind dat sommige mensen hier wel overdrijven in complot theorieën over dat hij niet zou willen scoren tegen ajax. Dat zijn dan juist de wedstrijden waarin je je moet laten zien zodat ze nog meer belangstelling voor je krijgen ipv laten zien hoeveel kansen je nodig hebt om te scoren
Denk ook niet dat sulejmani de bedoeling heeft zijn clubliefde te tonen om vervolgens weg te gaan maar dat die liefde voor de club wel echt is en hij geen huichelaar. Denk eerst eens bij jezelf na. Je hebt een baan je vind het een leuk kantoor je wil er graag blijven werken maar als dan een ander kantoor aan komt zetten met een 8x hoger salaris, vraag je je toch zeer af of je wel wil blijven ondanks dat het er zo leuk is.
Ikzelf zou dan eerst onderhandelen met huidige baas (voor sulejmani heerenveen) over een hoger salaris maar als dat niet uitkomt waar jij wilt dan ga je toch naar die ander toe.
Het grote verschil tussen alves en sulejmani is toch zeker wel dat alves de club benadeelde om maar weg te kunnen komen. Dit is iets wat ik sulejmani nog niet heb zien doen en ook niet van hem verwacht, aangezien zijn liefde bij het voetbal ligt en hij graag bij lijkt te willen leren. Overeenkomst is natuurlijk wel dat ze beide in korte tijd hebben laten zien hoe goed ze zijn en de belangstelling hebben getrokken van andere "grote" clubs waardoor ze ook weg kunnen en keuze daarin hebben.
Vind dat sommige mensen hier wel overdrijven in complot theorieën over dat hij niet zou willen scoren tegen ajax. Dat zijn dan juist de wedstrijden waarin je je moet laten zien zodat ze nog meer belangstelling voor je krijgen ipv laten zien hoeveel kansen je nodig hebt om te scoren

Denk ook niet dat sulejmani de bedoeling heeft zijn clubliefde te tonen om vervolgens weg te gaan maar dat die liefde voor de club wel echt is en hij geen huichelaar. Denk eerst eens bij jezelf na. Je hebt een baan je vind het een leuk kantoor je wil er graag blijven werken maar als dan een ander kantoor aan komt zetten met een 8x hoger salaris, vraag je je toch zeer af of je wel wil blijven ondanks dat het er zo leuk is.
Ikzelf zou dan eerst onderhandelen met huidige baas (voor sulejmani heerenveen) over een hoger salaris maar als dat niet uitkomt waar jij wilt dan ga je toch naar die ander toe.
Het grote verschil tussen alves en sulejmani is toch zeker wel dat alves de club benadeelde om maar weg te kunnen komen. Dit is iets wat ik sulejmani nog niet heb zien doen en ook niet van hem verwacht, aangezien zijn liefde bij het voetbal ligt en hij graag bij lijkt te willen leren. Overeenkomst is natuurlijk wel dat ze beide in korte tijd hebben laten zien hoe goed ze zijn en de belangstelling hebben getrokken van andere "grote" clubs waardoor ze ook weg kunnen en keuze daarin hebben.
-
- Superster
Ga er naar vanuit dat meneer naar Ajax gaat. Bron; Sulejmani zelf. 4 jaar
- BK2007
- Forumicoon
Mjah, ik hou wel van een complottheorietje zo nu en dan...
Neemt niet weg dat ik eerder ook al eens aan zijn blessure dacht. Hoe kan het nu dat een andere club een geblesseerde speler koopt die ook nog eens geopereerd moet worden ?
Nou ? Wiet weet het ?
Volgens mij doen clubs dat nooit, eerst maar weer eens helemaal fit, medische keuring etc. dan pas worden spelers overgenomen.
Voordat Mickey dus naar een andere club gaat moet ie eerst van zijn operatie zijn genezen.
Tenzij natuurlijk hij al eerder medisch goedgekeurd is door Ajax. Bijvoorbeeld al tijdens de competie, bijvoorbeeld kort voor de competitie wedstrijd van Ajax tegen ons. GVD.
Neemt niet weg dat ik eerder ook al eens aan zijn blessure dacht. Hoe kan het nu dat een andere club een geblesseerde speler koopt die ook nog eens geopereerd moet worden ?
Nou ? Wiet weet het ?
Volgens mij doen clubs dat nooit, eerst maar weer eens helemaal fit, medische keuring etc. dan pas worden spelers overgenomen.
Voordat Mickey dus naar een andere club gaat moet ie eerst van zijn operatie zijn genezen.
Tenzij natuurlijk hij al eerder medisch goedgekeurd is door Ajax. Bijvoorbeeld al tijdens de competie, bijvoorbeeld kort voor de competitie wedstrijd van Ajax tegen ons. GVD.
Samen maken we de club sterk.