Directie & Raad van Commissarissen (Veenstra e.a.)
Moderators: Beheerders, Fanmasters
- 1983
- Forumicoon
Re: Directie & Raad van Commissarissen (Veenstra e.a.)
Dit is echt het beste nieuws in jaren, kan geen enkel transfernieuws tegenop. Ik zit echt met tranen in mijn ogen van blijdschap, mijn vriendin snapt er helemaal niks van. Ik zag mijn club langzaam steeds verder kapot gaan en kon er echt niet meer tegen. Maar dit voelt echt als een goede vriend of je grote liefde die is gereanimeerd. Het is slechts een eerste stap en er is nog een lange weg, maar deze club gaat nooit kapot. We komen wel weer terug, nu nog al die andere vriendjes van hem weg en we kunnen weer in de vooruit. Althans, als er nu wel capabele mensen met een hart voor de club voor in de plaats komen. Daar twijfel ik eerlijk gezegd nog wel een beetje aan.
- Frisk1968
- Jeugdspeler
Als je denkt dat alle problemen zijn opgelost met het het opstappen van dhr Veenstra kom je bedrogen uit. Zoek in deze slangenkuil maar eens een voorzitter die de job wil klaren. Van der Velde en cs zijn voltooid verleden tijd. Voor veel supporters is dat moeilijk te verteren. Na de emotie van de afgelopen maanden komt nu de ratio aan bod. Ik wens alle betrokkenen veel wijsheid.
It ain't over till the fat lady sings the blues!
-
- Selectiespeler
Zo, dat is een stap in de goede richting.
Nu een goede inventarisatie uitvoeren naar het functioneren van de toezichthoudende organen (RvC) en andere kopstukken uit de organisatie. Het kan niet zo zijn dat RV als enige geslachtofferd wordt terwijl andere schuldigen buiten schot blijven.
Nu een goede inventarisatie uitvoeren naar het functioneren van de toezichthoudende organen (RvC) en andere kopstukken uit de organisatie. Het kan niet zo zijn dat RV als enige geslachtofferd wordt terwijl andere schuldigen buiten schot blijven.
-
- Jeugdspeler
Heeft Roberto nu in goed onderling overleg nog een dikke oprotbonnus meegekregen (misschien nog wat zwijggeld) of was er een andere reden dat het onderling overleg zo goed was? Ik vertrouw die gasten namelijk voor geen meter!
- paparazzi
- Superster
Gefeliciteerd mensen van de oppositie!!
Nu de laatste rotte appels er nog uit.
Cheers!
Nu de laatste rotte appels er nog uit.
Cheers!

Miereneukert!
- Frisian Viking
- Superster
Die oprotpremie werd door de Omrop wel geïnsinueerd.Trots van het Noorden! schreef:Heeft Roberto nu in goed onderling overleg nog een dikke oprotbonnus meegekregen (misschien nog wat zwijggeld) of was er een andere reden dat het onderling overleg zo goed was? Ik vertrouw die gasten namelijk voor geen meter!
In de naam van de vader
Van de zoon
Van de Heilige Geest
Abe
Van de zoon
Van de Heilige Geest
Abe
- BK2007
- Forumicoon
Prachtig nieuws !
Nu maar hopen dat er een echt goede opvolger komt het zou mooi zijn als er soort formule wordt gevonden zoals ze bij Ajax hebben geïmplementeerd.
Nu maar hopen dat er een echt goede opvolger komt het zou mooi zijn als er soort formule wordt gevonden zoals ze bij Ajax hebben geïmplementeerd.
Samen maken we de club sterk.
-
- Superster
- Contacteer:
-
- Selectiespeler
Dat is stap één! Eén rotte appel is weg, nu systematisch de rest verwijderen. RvC en Corien bijvoorbeeld. Het zou mooi zijn als die de 'eer' ook zichzelf hielden. De RvC is sowieso niet te handhaven, zeker niet na het artikel in VI.
Maar dit is wel een heel prettig bericht! De eerste ex-collega's op de club al gesproken, nog net niet dronken van geluk. De opluchting is wel terug!
Maar dit is wel een heel prettig bericht! De eerste ex-collega's op de club al gesproken, nog net niet dronken van geluk. De opluchting is wel terug!
- Mackan68
- Forumicoon
Als hem ernaar gevraagd zou worden is het antwoord bij voorbaat al bekend. 'Daar ga ik verder niet op in'. 'Ik heb de club de ruimte gegeven om een door mij ingeslagen succesvolle toekomst in te slaan en daar wil ik het verder bij laten. Ik ben zeer benieuwd of we nog iemand van de 'wijze' heren voor de microfoon krijgen.BBB schreef:Is het typerend dat hij deze mededeling niet "in persoon" doet?!
RvP, het waren 10 .... maanden
-
- Forumicoon
"In goed overleg" betekent niet op eigen initiatief. Het was ook niet meer mogelijk voor hem om in het openbaar als voorzitter te verschijnen.Hij zal wel wat mee krijgen. Hoe dan ook, de grootste schandvlek uit onze historie is weg. Nu de anderen nog.
-
- Nieuw talent
Zo de vlag hangt buiten aan de muur.
heerlijk begin van het weekend.
gr sido
heerlijk begin van het weekend.
gr sido
-
- Basisspeler
In onderling goed overleg staat voor: wij zijn een prijs overeengekomen die ons beide voldoende lijkt.
In het kort komt het er op neer dat hij heel veel geld heeft meegekregen.
Krijgen we straks van die van Gaal taferelen? Wanneer Heerenveen vijfde wordt hebben wij dat aan Veenstra te danken....
In het kort komt het er op neer dat hij heel veel geld heeft meegekregen.
Krijgen we straks van die van Gaal taferelen? Wanneer Heerenveen vijfde wordt hebben wij dat aan Veenstra te danken....
Laatst gewijzigd door RobertDeVries op 21-06-2013 18:20, 1 keer totaal gewijzigd.
- Mackan68
- Forumicoon
Frisian Viking schreef: Het is een misselijkmakend stukje proza inderdaad. Deze paar zinnen zijn werkelijk om te kotsen. Die Koopmans is toch ook niet meer serieus te nemen mensen?
Koopmans? Wellicht heeft RV deze tekst zelf in elkaar gezet! Om zijn afscheid toch nog enig cachet te geven. Maar whatever. De lutser is weg. 21 Juni is vanaf heden de Feanster befrijdingsdei hahaaaaaaaaaaa. Daar mag op gedronken worden!!
RvP, het waren 10 .... maanden
-
- Superster
- Contacteer:
Jeroen.Zijlstra schreef:Knap jongens!
Jullie hebben een mens inclusief zijn gezin gesloopt, uitgemaakt voor Hitler etc.etc. en als een stuk vuil behandeld...
Triest, heel erg triest........
21-06-2013, de dag dat het einde begint voor ONZE club
Wéér uit!!!!
- BK2007
- Forumicoon
Foppe wou de bezem er door halen voor een grote schoonmaak. Ik neem dat overbodige types als Helmhout weggaan ?
Samen maken we de club sterk.
-
- Basisspeler
Ze moeten nu iemand zoeken die zijn eigen verhaaltjes kan schrijven en vertellen, dan heb je inderdaad al weer de FTE van Helmhout bespaard. Snel die drie inleen krachten op commercie weg en de oude accountmanagers weer terug. Scheelt een hoop geld.BK2007 schreef:Foppe wou de bezem er door halen voor een grote schoonmaak. Ik neem dat overbodige types als Helmhout weggaan ?
Laatst gewijzigd door RobertDeVries op 21-06-2013 18:25, 1 keer totaal gewijzigd.
- Appie_M
- Superster
Heerlijk. Dit is het begin van de redding van onze mooie club. Ook nog Eikkrem binnengehaald. Al met al een van de mooiste dagen van dit jaar. Ik ga hier vanavond meerdere biertjes op drinken. Dit moet gevierd worden!!! 

Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen!
-
- Erelid
Haha, hier precies zo, al is vriendin dan vriendSuperfries1983 schreef:Dit is echt het beste nieuws in jaren, kan geen enkel transfernieuws tegenop. Ik zit echt met tranen in mijn ogen van blijdschap, mijn vriendin snapt er helemaal niks van. Ik zag mijn club langzaam steeds verder kapot gaan en kon er echt niet meer tegen. Maar dit voelt echt als een goede vriend of je grote liefde die is gereanimeerd. Het is slechts een eerste stap en er is nog een lange weg, maar deze club gaat nooit kapot. We komen wel weer terug, nu nog al die andere vriendjes van hem weg en we kunnen weer in de vooruit. Althans, als er nu wel capabele mensen met een hart voor de club voor in de plaats komen. Daar twijfel ik eerlijk gezegd nog wel een beetje aan.

- rottevalle
- Wereldspeler
reacties als die van Jeroen. Zijlstra maken mij woedend. In de eerste post melden geen partij te zijn en Heerenveen een warm hart toe te dragen. Nu melden te hopen dat je hoopt dat de galbak geniet van een WELVERDIENDE???????? oprotpremie.
Niemand die Heerenveen een warm hart toedraagt wil dat hij een oprotpremie krijgt. En iedereen die Heerenveen een warm hart toedraagt hoopt op juridische stappen tegen hem. Hij heeft het geprobeerd maar hij is weg. Het Abe Lenstra Stadion is weer van ons. DAAAG KIM JONG VEENSTRA tot nooit weer ziens. En dag Ida misselijkmakende Veenstra veel plezier bij je Pisvee in Canada.
Niemand die Heerenveen een warm hart toedraagt wil dat hij een oprotpremie krijgt. En iedereen die Heerenveen een warm hart toedraagt hoopt op juridische stappen tegen hem. Hij heeft het geprobeerd maar hij is weg. Het Abe Lenstra Stadion is weer van ons. DAAAG KIM JONG VEENSTRA tot nooit weer ziens. En dag Ida misselijkmakende Veenstra veel plezier bij je Pisvee in Canada.
Alderaarst!
-
- Invaller
Nou, daar ga ik weer...Mackan68 schreef: Als hem ernaar gevraagd zou worden is het antwoord bij voorbaat al bekend. 'Daar ga ik verder niet op in'. 'Ik heb de club de ruimte gegeven om een door mij ingeslagen succesvolle toekomst in te slaan en daar wil ik het verder bij laten. Ik ben zeer benieuwd of we nog iemand van de 'wijze' heren voor de microfoon krijgen.
Is ie eindelijk weg; lopen we nog te klagen. Moet het lijk dan ook nog gevierendeeld worden?
Hij is weg. Bouw een feestje. Wat is het nut nou om te gaan interpreteren hoe hij zelf z'n vertrek zou gaan verwoorden.
Zullen we het gewoon niet meer over de vorige voorzitter hebben?
En over "de anderen", zullen we dat ook even beschaafd houden? Met virtueel kaalscheren schiet niemand wat op, en het lijkt me dat als de voorzitter deze conclusie heeft getrokken, dat voor de rest van de Pino's ook wel een sterk signaal is.
Laatst gewijzigd door dirkj op 21-06-2013 18:31, 1 keer totaal gewijzigd.
- Baas
- Wereldspeler
Fantastisch! Dat is stap 1. Hopen dat we voor de start van het nieuwe seizoen de rest van die viespeuken er ook uit kunnen krijgen!
Common Heerenveen!
Common Heerenveen!
Zeg maar niks!
- abegoal
- Wereldspeler
Mijn euforische stemming wordt voor een (klein
) deel vergalt door die misselijk makende Posts van Jeroen.zijlstra! Ik vraag de beheerders nogmaals met klem deze Posts en alle quotes te verwijderen. Zijn Posts staan vol leugens en stemmingmakerij!
Hij begon met het posten van leugens en liet ons weten dat hij geen partij was in welk kamp dan ook. Nou dat weten we nu wel!
Verder natuurlijk een prima stap een, een zeer goed begin van het weekend. Ook een eerste stap in het terug krijgen van ONZE club! Zeer benieuwd naar de vervolg stappen en de uitnodiging voor het grote feest!

Hij begon met het posten van leugens en liet ons weten dat hij geen partij was in welk kamp dan ook. Nou dat weten we nu wel!
Verder natuurlijk een prima stap een, een zeer goed begin van het weekend. Ook een eerste stap in het terug krijgen van ONZE club! Zeer benieuwd naar de vervolg stappen en de uitnodiging voor het grote feest!

Hotemetoten - Oppositie 0 - 3 (eindstand)
-
- Selectiespeler
Helmhout doet veel meer dan verhaaltjes voor Veenstra schrijven. Hij brengt structuur in de communicatielijnen en doet erg veel goed en nuttig werk voor de club. Karin Smit is al bij de afdeling weg, vergeet dat niet. En Jelmar is niet aangenomen door Veenstra.RobertDeVries schreef: Ze moeten nu iemand zoeken die zijn eigen verhaaltjes kan schrijven en vertellen, dan heb je inderdaad al weer de FTE van Helmhout bespaard. Snel die drie inleen krachten op commercie weg en de oude accountmanagers weer terug. Scheelt een hoop geld.
Kan die Jeroen Zijlstra niet samen met Veenstra een verbanning naar de Siberische toendra krijgen? Het wordt nog passen en meten voor die twee daar, met hun oversized ego's, maar ik hoop dat er daar toch voldoende ruimte is.
- Thieme
- Jeugdspeler
Eenieder met een SCH-hart gefeliciteerd. "Wij" hebben gewonnen op een manier die ik 10 jaar bij onze club nog niet kende.
Fan bûgjen frjemd! Hier gaat een lekker biertje open!
Fan bûgjen frjemd! Hier gaat een lekker biertje open!
-
- Wereldspeler
Zometeen Ned 1, rond 18.45 u schat ik. NOS Sportjournaal. Met oa een reactie van Foppe de Haan over het opstappen van Veenstra.
-
- Beheerder
Mooi, dat is 1. Rest van de directie en gehele RvC dienen ook te vertrekken. Ik hoop dat de oppositie hiermee doorgaat, want het vertrouwen in totale directie én totale RvC was opgezegd.
-
- Superster
- Contacteer:

Laatst gewijzigd door Beetle op 21-06-2013 18:44, 1 keer totaal gewijzigd.
Wéér uit!!!!
- Fanatic 4-ever
- Forumicoon
Mooi, maar laat je geen zand in de ogen strooien. VOL doorstoten in de oppositie om de rest van die smerige kliek, die meent dat ONZE club een hoer is die je kunt misbruiken, zo snel mogelijk weg te krijgen. Oprotten met die lui, en ook met de ratten in de organisatie: Corien van Keimpema Oenema, Rini ten Grootenhuis en Piet Dijksma cs.
Het is nog niet gedaan mensen, blijf wakker en scherp en blijf opkomen en oppositie voeren! Stap 1 is gezet, we hebben aangetoond wat we kunnen maar we zijn er nog LANG niet.
Het is nog niet gedaan mensen, blijf wakker en scherp en blijf opkomen en oppositie voeren! Stap 1 is gezet, we hebben aangetoond wat we kunnen maar we zijn er nog LANG niet.
Corruption is everywhere, fight it!
- Frisian Viking
- Superster
'Deze uitzending wordt mede mogelijk gemaakt door... Univé'
ping ping
'Heerenveen voorzitter zwicht voor druk en stapt op.'

ping ping
'Heerenveen voorzitter zwicht voor druk en stapt op.'

In de naam van de vader
Van de zoon
Van de Heilige Geest
Abe
Van de zoon
Van de Heilige Geest
Abe