Verboden is een groot woord. We hebben het liever niet. Als het gebeurd in ieder geval met duidelijke bronvermelding. Feit is helaas dat niet iedereen deze berichten met een korreltje zout kan lezen, waardoor weer nutteloze discussies ontstaan. Dit bericht is knip- en plakwerk van andere berichten met een persoonlijk tintje. Niks nieuws dus voor hier.Venderwel schreef:Ik meende dat het intussen verboden was nog langer berichten te plaatsen van hele vage bronnen zoals voetbalzone en voetbalmax....
Miralem Sulejmani
Moderators: Beheerders, Fanmasters
- Caspar
- Superster
Re: Miralem Sulejmani
Ladies and gentleman: We've got him!
-
- Selectiespeler
Ach, het is toch ook wel vermakelijk om te lezen hoe supporters van de Nederlandse Topclubs zich kunnen vermaken met dit soort flauwekul.BS schreef: Wat mij betreft wel in ieder geval. Wat een onzin zijn deze berichten zeg.
Ze zijn al weken bezig om elkaar op te fokken wat betreft Sulejmani en brengen dagelijks weer zeer vermakelijke en onzingeruchten de wereld in.
...en uiteindelijk zijn het allemaal grote sukkels daar in Amsterdam, Rotterdam en Eindhoven want ze zullen altijd weer afhankelijk zijn van de scouting van de SUBTOPPERS.
En wat het allerleukste is, er zijn zelfs voetbalsites(o.a. Voetbalprimeur) op internet die al die flauwekul nog gaan publiceren ook.
- BK2007
- Forumicoon
Mickey moet eerst geopereerd worden. Als er uberhaupt een club is die echte interesse heeft zal Mickey dus eerst weer helemaal fit moeten zijn ! Er is echt geen enkele club die een speler voor zoveel geld gaat kopen zonder een gedegen medische test etc.
Weet iemand toevallig hoe zwaar de operatie gaat worden. Wie weet hoe laat het gaat duren voor hij weer mag beginnen met trainen ?
Het echte transfer geweld begint weer in augustus trouwens. Mickey is een hoop geld waard, de speler weet dat, ons bestuur ook. Het bestuur gaat dus zorgvuldig alle geïnteresseerde clubs tegen elkaar uitspelen en ik denk dat afhankelijk van zijn operatie dat niet voor augustus gedaan is. Waarschijnlijker denk ik, na de komende winter ?
Weet iemand toevallig hoe zwaar de operatie gaat worden. Wie weet hoe laat het gaat duren voor hij weer mag beginnen met trainen ?
Het echte transfer geweld begint weer in augustus trouwens. Mickey is een hoop geld waard, de speler weet dat, ons bestuur ook. Het bestuur gaat dus zorgvuldig alle geïnteresseerde clubs tegen elkaar uitspelen en ik denk dat afhankelijk van zijn operatie dat niet voor augustus gedaan is. Waarschijnlijker denk ik, na de komende winter ?
Samen maken we de club sterk.
-
- Superster
Nou, die zal wel naar Ajax gaan, dat lijkt een zekerheidje. Mickey bedankt voor dat ene jaartje!
Voor Oranje wist van Basten Heerenveen nooit te vinden. Voor Ajax al voordat hij begonnen is....
Voor Oranje wist van Basten Heerenveen nooit te vinden. Voor Ajax al voordat hij begonnen is....
- TWR22
- Superster
Sulejmani is geen Nederlander ....ALS 26.000 schreef:Nou, die zal wel naar Ajax gaan, dat lijkt een zekerheidje. Mickey bedankt voor dat ene jaartje!
Overigens ben ik het deels met je eens hoor. Als je het lijstje verdedigers ziet, zijn er maar 2 goeien bij: Bouma en Heitinga! De Cler? Ooijer? Pfff Dingsdag is beter.
Ik denk dat de blessure van Sulejmani op een zeer cruciaal moment komt. Het zou kunnen betekenen dat Ajax nu maar even wacht met aankopen?
100% achter Marco van Basten!
-
- Bankzitter
laten we het hopen, zou graag willen weten hoe het huidige elftal zal presteren onder de nieuwe trainer, maar dan zullen de sleutelspelers wel moeten blijven.... dus ook mickeyTWR22 schreef: Ik denk dat de blessure van Sulejmani op een zeer cruciaal moment komt. Het zou kunnen betekenen dat Ajax nu maar even wacht met aankopen?

Bûter, Brea en Griene Tsiis ....
-
- Forumicoon
En Yildirim dan?ALS 26.000 schreef:Voor Oranje wist van Basten Heerenveen nooit te vinden. Voor Ajax al voordat hij begonnen is....
Dat Sulejmani hoog op het verlanglijstje van Ajax staat is niet raar. Het is pas raar als hij niet op dat lijstje staat, want Mickey is minimaal één van de spelers met het meeste talent in de Eredivisie.
Toch vraag ik me af of Sulejmani niet te snel zou vertrekken. Mickey heeft ook zijn slechte wedstrijden gehad en hij is vooral op zijn best als er ruimte ligt. Bij Ajax krijg je niet zoveel ruimte natuurlijk. Niet dat wij heel veel ruimte krijgen, maar daar nog minder, denk ik.
In mijn ogen kan Sulejmani beter eerst ook daar veelvuldig zijn niveau te halen. Pas dan is hij echt klaar voor de volgende stap, denk ik.
-
- Invaller
bron: Goal.com (betrouwbaar? nee)EXCLUSIEF: Sulejmani op weg naar Ajax
Ajax en SC Heerenveen zijn al drie dagen in onderhandeling over een transfer van aanvaller Miralem Sulejmani naar Amsterdam. Zaakwaarnemer Jovica Radonjic verwacht dat de clubs tot een akkoord komen en de 19-jarige Serviër vanaf volgend seizoen uitkomt voor Ajax. "De twee clubs, Ajax en Heerenveen, zijn begonnen met de onderhandelingen," aldus Radonjic tegenover Goal.com.
"De clubs zijn nu twee à drie dagen met elkaar in gesprek." De zaakwaarnemer van de international verwacht dat het tot een akkoord komt. "Ik denk dat de clubs er samen uit zullen gaan komen." Over het bedrag dat met de mogelijke overgang gemoeid is, wil Radonjic niets kwijt.
Buiten Ajax zijn er nog enkele andere clubs, waaronder Feyenoord, geinteresseerd. "Maar Ajax is op dit moment het meest serieus," besluit de belangenbehartiger tegenover Goal.com. Sulejmani is bezig aan zijn eerste seizoen bij Heerenveen en scoorde reeds vijftien keer in 34 wedstrijden. De aanvaller zelf gaf al eerder aan graag naar Ajax te vertrekken.
De geruchten worden nu toch wel hardnekkig en de citaten zullen wel kloppen! Jammer ...
-
- Forumicoon
Hoe meer verhalen, des te groter de betrouwbaarheid? Oftewel: vertel maar genoeg verhalen, dan wordt het vanzelf waar. Was het maar zo. De conclusie dat Mickey vertrekt deel ik, niet de inschatting dat de intensiteit van de verhalen invloed heeft op de waarschijnlijkheid ervan. Dan zou Alves nu bij AZ spelen en was Hiddink onze nieuwe trainer.
-
- Wereldspeler
Dit is toch wel een luxeprobleem hoor. 1,5 jaar geleden gekocht voor 2,5 ton en nu miljoenen waard. Volgend seizoen hebben we dus óf een topaanvaller op links óf miljoenen om andere topspelers te kopen. Hoe dan ook zie ik het positief in.
Ik neig licht richting verkopen voor een goede prijs. Mikki heeft een half jaar top gevoetbald, maar alle talenten krijgen vroeg of laat een terugval. Als hij niet wil bijtekenen, is dit bovendien het juiste moment om de hoofdprijs te incasseren. Overigens hoop ik wel dat hij naar de Premier League gaat en niet naar dat vreselijke Ajax, dat zijn scouts nooit verder hoeft te sturen dan Heerenveen en Groningen.
Ik neig licht richting verkopen voor een goede prijs. Mikki heeft een half jaar top gevoetbald, maar alle talenten krijgen vroeg of laat een terugval. Als hij niet wil bijtekenen, is dit bovendien het juiste moment om de hoofdprijs te incasseren. Overigens hoop ik wel dat hij naar de Premier League gaat en niet naar dat vreselijke Ajax, dat zijn scouts nooit verder hoeft te sturen dan Heerenveen en Groningen.
- TWR22
- Superster
Ach ja we zoeken het allemaal in het Noorden ... wij in Scandinavie, Ajax in Friesland en Groningen.
Hij gaat heus naar Ajax. En daarna gaan ze aan Pranjic trekken.

Hij gaat heus naar Ajax. En daarna gaan ze aan Pranjic trekken.
100% achter Marco van Basten!
-
- Superster
Slechte deal. Inkooprijs zo'n 16 maanden geleden een slordige paar ton. Verkoopprijs 10-15 miljoen euro...... Ken weinig zaken die zoveel rendement maken....
Dat is het lot van Heerenveen; het is een handelshuis. Je hebt het maar te accepteren en ik denk niet dat de directie onder de indruk is als jij boos wordt....
Dat is het lot van Heerenveen; het is een handelshuis. Je hebt het maar te accepteren en ik denk niet dat de directie onder de indruk is als jij boos wordt....
-
- Superster
Ane neem aan dat je de vraagprijs bedoelt en niet de prijsvraag
Als je wel de prijsvraag bedoelt wacht ik met smart op de vraag.
Denk dat je ook goed in de gaten moet houden dat heerenveen ook nog geld vangt voor de meerwaarde bij een verkoop van sulejmani naar een andere club na ajax. Als het dan net zo gaat als met Huntelaar heeft heerenveen er veel profijt van want dan is er nog een spaarpotje voor later:)
Zou het liefste zien dat Sulejmani nog een jaartje hier in heerenveen blijft voetballen en daarna pas verder naar het zuiden toe gaat maar realiseer me ook zeker dat dat vrijwel onmogelijk is.
Zou het niet leuk vinden als hij naar Ajax gaat maar zou ook niet verrassend zijn, het is afhankelijk van wat de plannen van het bestuur zijn. We moeten ook niet vergeten wat voor problemen er zijn geweest met Alves en AZ, aan een speler die niet meer wil spelen omdat hij naar andere club gaat heb je ook niks.

Denk dat je ook goed in de gaten moet houden dat heerenveen ook nog geld vangt voor de meerwaarde bij een verkoop van sulejmani naar een andere club na ajax. Als het dan net zo gaat als met Huntelaar heeft heerenveen er veel profijt van want dan is er nog een spaarpotje voor later:)
Zou het liefste zien dat Sulejmani nog een jaartje hier in heerenveen blijft voetballen en daarna pas verder naar het zuiden toe gaat maar realiseer me ook zeker dat dat vrijwel onmogelijk is.
Zou het niet leuk vinden als hij naar Ajax gaat maar zou ook niet verrassend zijn, het is afhankelijk van wat de plannen van het bestuur zijn. We moeten ook niet vergeten wat voor problemen er zijn geweest met Alves en AZ, aan een speler die niet meer wil spelen omdat hij naar andere club gaat heb je ook niks.
- Skopperij
- Forumicoon
Het zal dus wel Ajax worden. Die hebben geleerd van afgelopen seizoen en zullen alles op alles willen zetten om topaankopen te gaan doen. Geld hebben ze zat, meer dan ze kunnen uitgeven aan spelers die voor hun haalbaar zijn. Op links hebben ze eigenlijk niks en als Huntelaar vertrekt gaan ze gezellig shoppen bij Groningen: Marcus Berg.AllardP schreef:Dit is toch wel een luxeprobleem hoor. 1,5 jaar geleden gekocht voor 2,5 ton en nu miljoenen waard. Volgend seizoen hebben we dus óf een topaanvaller op links óf miljoenen om andere topspelers te kopen. Hoe dan ook zie ik het positief in.
Een verkoop zou ik ook niet onverstandig vinden. De directie wil waarschijnlijk geen Alves-taferelen. Rond Sulejmani schijnen ook een paar figuren te zitten die misschien niet helemaal koosjer zijn. Jammer dat het zo moet, maar liever nu 12mln dan een halfjaar ellende en corruptie. Dan ben je 'm alsnog in de winter kwijt. Bovendien moeten we Sulejmani nu ook weer niet overschatten. Het is een geweldig voetballertje, maar onvervangbaar? Nee, zeker niet als onze scouting een (voor Heerenveen-begrippen) onbeperkt budget heeft.
Ajax een concurrent? Laat me niet lachen. Als ze Sulejmani niet kunnen krijgen kopen ze gewoon een andere spits voor veel geld. Wij hebben dan wel veel in kas, maar zij al helemaal. Over 2 jaar is Sulejmani geen zak meer waard. Meneer wil zijn contract niet verlengen en over 2 jaar is zijn contract (bijna) afgelopen. Nee, meer geld dan nu kun je er simpelweg niet voor krijgen. Tel daarbij op dat ik 'm liever nu kwijt ben (alle tijd om fijne spelers aan te trekken) dan met een hoop gesodemieter op 30 augustus.Ane Lenstra schreef:Als hij naar Ajax gaat word ik toch wel zo boos op het bestuur. Je moet je spelers niet verkopen, en absoluut niet aan concurrenten in de competitie. Voor Ajax zou de prijsvraag 20 miljoen moeten zijn, minstens. Ajax is toch ook altijd gierig met bieden op spelers? 3,5 miljoen voor Suarez destijds, om maar even een voorbeeld te noemen. Als Sulejmani voor ongeveer 10 miljoen naar Ajax gaat hebben we een slechte deal gemaakt, die jongen is met 2 jaar minstens het 3-dubbele waard.
-
- Superster
Ajax is toch wel degelijk een concurrent als we voor het 2e jaar op rij in een rechtstreekse confrontatie om Champions League spelen. En als je Huntelaar dan in de spits hebt staan, en Ajax een eigen misbaksel dan win je hem ook. Dus volgend jaar weer voor de Champions League tegen Ajax en door Sulejmani worden uitgeschakeld zie ik niet zitten !!
- Vincent
- Fanmaster
- Contacteer:
Precies. Mogen we nu eindelijk een keer wat langer genieten van zo'n een prachtspeler? Geef die man een zesjarig contract en een dik salaris. Op zijn 23e kan ie dan alsnog voor miljoenen de deur uit.Ane Lenstra schreef:Als hij naar Ajax gaat word ik toch wel zo boos op het bestuur. Je moet je spelers niet verkopen, en absoluut niet aan concurrenten in de competitie.
Niks geen handelshuis, we zijn ten eerste een voetbalclub. Ik snap dat onze beste spelers af en toe een stap omhoog maken, maar de prioriteit moet aantrekkelijk voetbal en prijzen zijn. Misschien wordt het eens tijd om met zijn allen boos te worden. Voor de komende tijd hebben we wel even genoeg op de bank staan.ALS 26.000 schreef:Ken weinig zaken die zoveel rendement maken.... Dat is het lot van Heerenveen; het is een handelshuis. Je hebt het maar te accepteren en ik denk niet dat de directie onder de indruk is als jij boos wordt....
-
- Invaller
- Contacteer:
Omdat hij in de voorbereiding zijn been kan breken, omdat hij onder Sollied misschien minder rendeert, omdat hij misschien zelf heel graag weg wil en omdat er dan weer een plaats komt voor een ander om zich te etaleren.Ane Lenstra schreef: Even verder lezen voortaan. 10 miljoen is een prima bedrag, maar de kans is aardig groot dat Sulejmani volgend seizoen, wanneer hij het hele seizoen speelt, het dubbele waard is. Waarom dan nu verkopen?
Natuurlijk zie ik hem ook niet graag gaan,en ben ik er een groot voorstander van om te proberen spelers langer aan ons te binden. De buitencategorie zal echter altijd wel na een seizoen weg zijn, en eerlijk gezegd heb ik daar nog wel vrede mee ook, als hij maar niet zoals onze vorige 'held' vertrekt.
ps. En natuurlijk niet naar Ajax...

-
- Forumicoon
Bron: RTV NoordHollandAls het aan zijn zaakwaarnemer ligt dan is de transfer van Miralem Sulejmani naar Ajax rond voordat het EK begint. Volgens Jovica Radonjic zijn Ajax en Heerenveen in onderhandeling over zijn overgang. 'Er zijn meer clubs geïnteresseerd, maar Sulejmani wil het liefst naar Ajax, en op dit moment is de kans daarop zeer groot'. Sulejmani was dit seizoen smaakmaker van Heerenveen.
-
- Forumicoon
- Contacteer:
Jammer dat ie altijd van die obscene gebaren maakte. Nee, clubliefde is er al een tijdje niet meer in het profvoetbal.
Ga maar snel naar Marco v. B.
Ga maar snel naar Marco v. B.

SCH
- mitrita
- Superster
We hoeven ons geen illusies te maken, Miki vertrekt.
Als er zoveel clubs van naam in de rij staan en een transfersom van meer dan 10 miljoen tegenover staat, dan is deze jongen niet te houden. Het vasthouden van een speler die niet echt meer wil, zoals bij Alves, levert uiteindelijk alleen maar ergernis (en geen punten) op.
Als er zoveel clubs van naam in de rij staan en een transfersom van meer dan 10 miljoen tegenover staat, dan is deze jongen niet te houden. Het vasthouden van een speler die niet echt meer wil, zoals bij Alves, levert uiteindelijk alleen maar ergernis (en geen punten) op.
-
- Forumicoon
Als Sulejmani echt vertrekt dan denk ik dat Pranjic ook wel zal vertrekken dat zijn toch twee grote homy's van elkaar.
Maar het blijven natuurlijk geruchten, want wees eerlijk Miralem zou 3 weken terug toch al een contract getekend hebben bij Feyenoord of ging dat toch niet door?!?!
Maar het blijven natuurlijk geruchten, want wees eerlijk Miralem zou 3 weken terug toch al een contract getekend hebben bij Feyenoord of ging dat toch niet door?!?!
- ItFean82
- Forumicoon
Sulejmani hangt aan pranjic, denk dat het andersom niet het geval is.
Op naar het volgende seizoen....
-
- Wereldspeler
Oh ja? Als Sulejmani niet verlengt, valt hij over 1,5 jaar onder het Websterarrest en mag hij weg voor een bedrag dat een tribunaal vaststelt. En dat komt zeker onder de 10 miljoen. Sowieso wordt hij steeds minder waard naarmate zijn contractduur afneemt. Bovendien: wat als hij minder gaat presteren omdat Heerenveen hem tegen zijn zin aan zijn contract houdt? Ik denk inderdaad dat Ajax hem over een paar jaar voor meer kan doorverkopen, maar dat betekent niet dat Heerenveen dat geld anders gevangen zou hebben.Ane Lenstra schreef: Als Sulejmani voor ongeveer 10 miljoen naar Ajax gaat hebben we een slechte deal gemaakt, die jongen is met 2 jaar minstens het 3-dubbele waard.
Ik zou Sulejmani graag nog een jaar houden, maar alleen als hij zijn contract verlengt. Zo niet, dan hebben we flinke kapitaalvernietiging.
-
- Wereldspeler
Dat denk ik ook. Pranjic heeft hier bovendien ook nog z'n vrouw. Sulejmani eet ook vaak bij de familie Pranjic. Ik denk dat Sulejmani Pranjic nog wel gaat missen mocht hij hier vertrekken.Garcia-Garcia schreef:Sulejmani hangt aan pranjic, denk dat het andersom niet het geval is.
Ik was eerst ook tegen een vertrek van Sulejmani, hij heeft hier nog een contract en bovendien wordt hij alleen nog maar beter hij is immers nog maar 19 jaar oud.
Maar als je er beter bij nadenkt is het mischien niet zo raar om hem toch maar te verkopen. Hij heeft moeilijke mensen om hem heen, dat is bekent en wat we met Alves beleeft hebben is ook bekent dus als je nu een echt goede prijs voor hem kunt krijgen is het verstandig om daar voor te kiezen.
Maar laat hem alsjeblieft niet naar Amsterdam vertrekken. Er valt nog over te discusieren of het een concurent van ons is maar we spelen wel in dezelfde competitie en Sulejmani is wel een speler die het verschil maakt tussen top en de rest.
Sulejmani is een goede speler maar voor heerenveen niet onmisbaar. Er zijn belangrijkere spelers. Het draait op dit moment even niet zonder hem maar ik denk dat het met hem niet veel beter was gegaan. Hoewel we dan wel in dezelfde opstelling hadden kunnen blijven spelen maar dat is een andere discussie.
- BS
- Wereldspeler
Ja, Sulejmani vertrekt gewoon. Nu is het aan Heerenveen om er zoveel mogelijk geld uit te slepen.mitrita schreef:We hoeven ons geen illusies te maken, Miki vertrekt.
- BS
- Wereldspeler
Dat ben ik niet met je eens. Nu Sulejmani geblesseerd is, zakt het niveau flink af. De aanval van Heerenveen is niet bepaald sterk bezet in de breedte. Dat hebben we tegen Ajax wel kunnen zien.feanfans schreef:Sulejmani is een goede speler maar voor heerenveen niet onmisbaar. Er zijn belangrijkere spelers. Het draait op dit moment even niet zonder hem maar ik denk dat het met hem niet veel beter was gegaan. Hoewel we dan wel in dezelfde opstelling hadden kunnen blijven spelen maar dat is een andere discussie.
- ItFean82
- Forumicoon
Ja dat zullen we nooit weten, Verbeek durfde het waarschijnlijk niet aan met Henrique in de spits naast Sibon. De spits die was er wel, hij werd alleen niet opgesteld.
Op naar het volgende seizoen....
- BS
- Wereldspeler
Henrique had inderdaad moeten spelen, maar hij heeft niet het niveau van Sulejmani naar mijn mening.Garcia-Garcia schreef:Ja dat zullen we nooit weten, Verbeek durfde het waarschijnlijk niet aan met Henrique in de spits naast Sibon. De spits die was er wel, hij werd alleen niet opgesteld.
-
- Forumicoon
Sulejmani is goed, maar hij wordt ook wel wat gehyped momenteel. HIj moet nog heel erg groeien om een echte topper te worden. En daarom zou hij er goed aan doen nog een jaartje te blijven. Ajax is heel goed in het verkwanselen van talent, het publiek is daar aardsnegatief (2 verkeerde ballen en ze zitten daar te fluiten) en hij zegt zelf het liefst tweede spits te zijn in een vrije rol terwijl van Basten 4-3-3 prefereert.
Komt bij dat wij hem niet hoeven te verkopen, we hebben geld zat.
Komt bij dat wij hem niet hoeven te verkopen, we hebben geld zat.
-
xander Verified
- Superster
Ook de telegraaf begint al.. Het begint er erg op te lijken dat we deze speler aan ajax kwijt zijn

'Sulejmani vertrekt naar Ajax'
door onze Telesportredactie
HEERENVEEN - De overgang van Miralem Sulejmani (19) naar Ajax is volgens Jovica Radonjic een kwestie van tijd. "Heerenveen en Ajax zijn al enkele dagen in onderhandeling over de transfersom en zullen er uitkomen", aldus de zaakwaarnemer van de kleine Serviër. "En als de clubs een deal hebben, is Miralem ook snel rond."
Volgens Radonjic heeft de dribbelaar zijn zinnen gezet op Ajax. "PSV en Feyenoord willen hem ook, maar die clubs zijn voor Miralem allebei geen optie. Voor een Servische jongen is Ajax de grote club van Nederland, de droom van elke speler." Sulejmani, die op 6 februari van dit jaar debuteerde in het nationale elftal van Servië, ontwikkelde zich dit seizoen tot de revelatie van de eredivisie. In 34 duels scoorde hij 15 keer.
Jefferson Farfan is zonder toestemming van PSV teruggekeerd naar Peru. De aanvaller verscheen niet op de training van Sef Vergoossen. Ook Edison Mendez ontbrak tegen de afspraak in op het appel. De middenvelder mocht zijn zieke moeder bezoeken in Ecuador, maar keerde niet op tijd terug.
Alle ballen op Henkie!