Noord tegen Zuid is wel leuk inderdaad.
Maar dan iets met het ''daar boven op die berg'' liedje (heeft NAC ook geloof ik)
Dit is een ideetje, text zal wel wat veranderd moeten worden.
Noord: Wij van de Noord site
Zuid: Wij van de Zuid site
Noord: Groeten de Zuid site
Zuid: Groeten de Noord site
Noord: Zijn we er klaar voor
Zuid: Zijn we er klaar voor
Noord: Ja we zijn er klaar voor
Zuid: Ja we zijn er klaar voor
En dan met zn allen: Heerenveen, Heerenveen, Heerenveen enz.
Frisian schreef:Maar dan iets met het ''daar boven op die berg'' liedje (heeft NAC ook geloof ik)
Dan juist niet iets met het "daar boven op die berg" liedje toch? Zelf een andere melodie verzinnen lijkt me, hoewel een melodie misschien ook overbodig is. Je tekst is trouwens wel aardig, in die richting moeten we het wel zoeken vind ik.
Dat klopt ja, maar misschien moeten we eerst dit eens wat beter uitwerken of iets anders verzinnen, dit was alleen maar even een idee.
Maar als het inderdaad zover is moet er op Zuid maar ook op Noord papiertjes met de tekst komen te liggen.
Poenkt schreef:Voor je NAC gaat na doen, moet de zuidzijde wel meedoen en daar ligt volgens mij het probleem...
Zuid heeft zich bij sommige wedstrijden wel redelijk laten horen, met 10 als aanjager komt soms ook op Zuid de boel wel eens wat los. Dus zoiets moet wel mogelijk zijn, uiteraard moet het niet 800 tegen 50 worden...
@ onder andere jeroen
Dat denk ik ook, als de tekst vaststaat kun je die hier goed spammen, misschien inderdaad
met behulp van wat flyers. En ook al hoor jij ze niet spons je kunt zien bij bijvoorbeeld
"sta op voor heerenveen" dat er een aardig aantal mensen op zuid direct reageren en het
gros er dan ook wel zin in heeft.
Ook een goede zet om de onderlinge banden in het stadion wat aan te trekken, als je af en
toe dit forum leest lijkt het wel of er een burgeroorlog gaande is binnen het stadion.
Deze voor Klaas jan op de melodie van listen to your heart van roxette
Luister naar je hart als klaas jan weer scoort.
Luister naar je hart en juich zoals het hoort.
Laat het hem weten dat hij hier thuis hoort.
Van alles wat ik kwijt ben mis ik mijn geheugen het meest.
wald pyk schreef:Deze voor Klaas jan op de melodie van listen to your heart van roxette
Luister naar je hart en juich zoals het hoort.
Laat het hem weten dat hij hier thuis hoort.
en dit wil je in het stadion zingen.....Of wil je dit als singeltje opnemen......
Is het ook leuk om bij het liedje Ole Ole, Forza Heerenveen in bepaalde volgorde dingen te doen? Doen we nu ook al alleen wat door elkaar,dus voor de duidelijkheid een vaste volgorde aanhouden,zoals hieronder.
Bijvoorbeeld eerst met sjaaltjes zwaaien, dan springen en dan klappen? Of iets dergelijks
Pride of the north schreef:Misschien kun je Noord en Zuid tegen elkaar laten zingen op de wijze van:
Daar boven in die bergen
Helahelahelholala
In dit geval is het voor zuid heel gemakkelijk. Noord nazingen.
Dat deed Ajax dinsdag ook, vind het wel een leuk idee om tribune tegen tribune te laten zingen (net als bij NAC, erg indrukwekkend) maar dan wel een ander melodie, vond het een zeer hoog avond vierdaagse gehalte hebben...
Teppie Superfries schreef:
Dat deed Ajax dinsdag ook, vind het wel een leuk idee om tribune tegen tribune te laten zingen (net als bij NAC, erg indrukwekkend) maar dan wel een ander melodie, vond het een zeer hoog avond vierdaagse gehalte hebben...
En dat vond ik ook.. Zei gisteravond nog 'Zitten we nu bij de avondvierdaagse?'
Heb het er nog even met Menjo over gehad, maar je moet simpel beginnen en niet gelijk met moeilijke en lange teksten beginnen.
Als Zuid nu gewoon zingt: WAAR ZIJN WE TROTS OP
En Noord dan: HEERENVEEN.
Dat een 4 á 5 keer achter elkaar
En dan met zn allen: HEERENVEEN, HEEREMVEEN,HEERENVEEN, enz.
Je kan het daarna alsnog uitbreiden of iets nieuws verzinnen, laat eerst eens iets simpels aanslaan.
Wellicht is het een idee om vak 427 in te lichten over dit idee d.m.v. enkele honderden flyers. Als dat vak het op zuid goed oppikt dan is het kat in't bakkie.
Groningen en Cambuur een pot nat, Makkum is de 12e stad!!
Makkum8 schreef:Wellicht is het een idee om vak 427 in te lichten over dit idee d.m.v. enkele honderden flyers. Als dat vak het op zuid goed oppikt dan is het kat in't bakkie.
Heb ik al eens eerder gezegd maar niemand op zuid onderneemt nog eens wat.
xander schreef:
Heb ik al eens eerder gezegd maar niemand op zuid onderneemt nog eens wat.
Ja, dan schiet het idd. niet echt op. Ik heb begrepen dat er een soort van "sfeercommissie" opgericht gaat worden. Deze "sfeercommissie" streef o.a. de doelstelling na tot het bevorderen van de sfeer op zuid. Ook wil ze de wisselwerking met de noordtribune bervorderen. Ik wil best het idee wel opperen om flyers te gaan inzetten om de supporters (vak 427) over bepaalde "songs" te informeren zodra ik de betreffende iniatiefnemers spreek.
Groningen en Cambuur een pot nat, Makkum is de 12e stad!!