Dat iemand die nu nog uit Amerika moet komen, ons moet gaan redden. We staan er triest voor. Ik heb nu al een zware crisis idee na de uitlatingen van van Basten gisteren. Dit gaat niet meer goedkomen, tussen directie en van Basten.
Hoho, vergeet niet dat we 7 basisspelers vervangen hebben ten opzichte van vorig jaar om deze tijd.
Directie faalt m.b.t. het te laat samenstellen van de selectie. MAAR, als op basis van een uitspraak van een teleurgestelde van Basten de samenwerking meteen niet succesfol is gaat mij veels te ver. Vandaag de staf en directie om tafel. Je spreekt dit met elkaar uit en gaat samen verder. Voetballen kunnen ze, zie Feyenoord en AZ, geef het dan nu de tijd.
@HR niet alleen in doemsenarios denken. Ben het met je eens dat de selectie te laat samengestelt is maar om nu te zeggen dat we er triest voor staan en zware crisis vind ik opportunistisch na een verloren wedstrijd tegen Molde (kampioen van Noorwegen). Als het voetbal over 10 wedstrijden nog zo is als tegen Molde dan kun je over crisis spreken maar mijns inziens is het daar nu nog te vroeg voor. De spelopvatting van Van Basten bevalt mij prima, van achter uit voetballen.
Ik denk dat wanneer het middenveld compleet hebben dat dit middenveld niet onderdoet van Feyenoord, AZ, Ajax en Twente.
Als Gouweleeuw zijn niveau weer haalt, Zuiverloon doet waar hij voor gehaald is en Raitala zijn belofte waar maakt dan is de verdediging ook linker rijtje waardig. Aanval is nu met Pappa (nog een ?), Finnboason (nog een ?) en de Ridder (nog een ?) afwachten hoe dat uit gaat pakken. Van Basten wil van de counterploeg een ploeg maken die het spel maakt. Prima, maar dit vergt tijd.