Precies!Ik snap ook niet waarom dit enkele weken na de wedstrijd naar buiten wordt gebracht. Had dat gelijk de maandag erop gedaandekoning schreef: Trouwens, als ze niks hadden gezegd was het waarschijnlijk na enige tijd vanzelf overgewaaid.

Moderators: Beheerders, Fanmasters
Precies!Ik snap ook niet waarom dit enkele weken na de wedstrijd naar buiten wordt gebracht. Had dat gelijk de maandag erop gedaandekoning schreef: Trouwens, als ze niks hadden gezegd was het waarschijnlijk na enige tijd vanzelf overgewaaid.
http://www.knvb.nl/archief/clubs?func=v ... kqFEY2SD6gSupporters van voetbalclub SC Heerenveen mogen niet met ontbloot bovenlijf op de tribune zitten of staan. Het bestuur van de eredivisieclub heeft daarover een brief gestuurd naar het bestuur van fanclub Nieuw Noord. Dat meldde een lid van de fanclub dinsdag.
De fans ging tijdens de gewonnen uitwedstrijd tegen De Graafschap uit hun dak. Daarbij gingen t-shirts, jassen en truien bij een deel van de mannelijke aanhang uit. De brief van het clubbestuur is door het fanclubbestuur doorgestuurd naar de leden van Nieuw Noord en heeft veel ophef veroorzaakt.
De supporter van Nieuw Noord stelt dat zaterdag tijdens de thuiswedstrijd tegen NAC Breda als protest mogelijk alle leden van Nieuw Noord hun torso ontbloten.
Slaat helemaal nergens op. Het gaat hier gewoon om 'huisregels' en 'goed fatsoen'. Wie kan dat niet snappen? Het bestuur heeft te kennen gegeven dat ze dit gedrag niet willen in het stadion; daar mag je best niet mee eens zijn maar dat heeft niets te maken met 'altijd het lieve klasje willen spelen' of iets dergelijks.mancity schreef:altijd het lieve klasje willen spelen opzouten
Het netste fatsoenlijkste klasje spelen dan? Als het aan jouw ligt zit iedereen de hele wedstrijd muis-stil te volgen en krijgt iemand een sv als hij gaat staan, jij zou een sv moeten krijgen voor je domme praatjes.Fean Fan Drachten schreef: Slaat helemaal nergens op. Het gaat hier gewoon om 'huisregels' en 'goed fatsoen'. Wie kan dat niet snappen? Het bestuur heeft te kennen gegeven dat ze dit gedrag niet willen in het stadion; daar mag je best niet mee eens zijn maar dat heeft niets te maken met 'altijd het lieve klasje willen spelen' of iets dergelijks.
Het discussiëert gemakkelijker wanneer je iemand geen woorden in de mond legt en in zijn/haar waarde laatSF schreef:Het netste fatsoenlijkste klasje spelen dan? Als het aan jouw ligt zit iedereen de hele wedstrijd muis-stil te volgen en krijgt iemand een sv als hij gaat staan, jij zou een sv moeten krijgen voor je domme praatjes.
Haha, grapjurk. Zo moeilijk is het toch niet je te gedragen? Waarom is het zo erg om de braafste jongen van de klas te zijn? Boeie. Ik ben er trots op dat wij zo'n mooi publiek hebben waar de helft niet stijf staat van de drugs. En dat we hier niet een groep hersenlozen hebben die alleen maar naar het voetbal komen om te rellen. Dan maar het braafste jongen van de klas.SF schreef:Het netste fatsoenlijkste klasje spelen dan? Als het aan jouw ligt zit iedereen de hele wedstrijd muis-stil te volgen en krijgt iemand een sv als hij gaat staan, jij zou een sv moeten krijgen voor je domme praatjes.
Overdrijven is ook een vak. Weet je wat, anders ga je vanavond gewoon in je blote bast op de tribune staan. Raad eens wie er dan het einde van het seizoen niet haalt (als scc-houder)?SF schreef: Het netste fatsoenlijkste klasje spelen dan? Als het aan jouw ligt zit iedereen de hele wedstrijd muis-stil te volgen en krijgt iemand een sv als hij gaat staan, jij zou een sv moeten krijgen voor je domme praatjes.
Fean Fan Drachten schreef: Overdrijven is ook een vak.
Gelukkig zie je zelf ook in dat wat je nu zegt ook erg overdreven is!Fean Fan Drachten schreef:Wie kent die foto van die hele jonge Feyenoord-supporter die pontificaal met z'n middelvinger omhoog gefotografeerd is? Een iets ander genre dan met je blote bast op de tribune staan, maar ook een voorbeeld van een uiting dat te zot voor woorden is.
ze hebben zelfs in de huisregels staan op de officiele site. niet met ontblood bovenlijf. als ik NN was zou tegen nac geen protest houden omk met zijn allen in ontblood bovenlijf daar te staan, straks krijg je met zijn allen een stadionverbodDeze huisregels van sc Heerenveen luiden als volgt:
1. Het is verboden:
- om één of meer trommel(s), fluitje(s), laserpen(nen) en daarmee vergelijkbare instrumenten in het stadion mee te brengen
en in bezit te hebben zonder voorafgaande uitdrukkelijke toestemming van sc Heerenveen;
- om te slaan en/of te schoppen tegen in het stadion geplaatste wanden, borden en deuren en beplating van de tribune;
- om het stadion te betreden of zich in het stadion te bevinden met ontbloot (boven)lijf.
2. Overtreding van bovengenoemde verboden kan leiden tot het opleggen van een stadionverbod. Bij het opleggen van een
stadionverbod is sc Heerenveen niet gebonden aan de door de KNVB ter zake gehanteerde richtlijnen.
De directie, februari 2008.
Is naar de kerk gaan zielig dan?rolandos schreef: Gelukkig zie je zelf ook in dat wat je nu zegt ook erg overdreven is!
Morgen lekker naar de kerk jongens! pfff zielig
Bedoel je de middelvinger in het algemeen of de middelvinger samen met de jonge leeftijd van de "dader"?Fean Fan Drachten schreef:Wie kent die foto van die hele jonge Feyenoord-supporter die pontificaal met z'n middelvinger omhoog gefotografeerd is? Een iets ander genre dan met je blote bast op de tribune staan, maar ook een voorbeeld van een uiting dat te zot voor woorden is. Dan maar het braafste klasje van de eredivisie, maar ik ben er trots op!
Jonguh dat is toch mooi die beleving. Hadden wij maar wat fanatiekere plubliek.ALS 26.000 schreef:Ja of dat jochie bij Utrecht laatst.....
Het 'brave' imago heeft Heerenveen groot gemaakt. Braaf trekt hele families en sponsors naar het stadion, wat inkomsten betekent, wat groei betekent.
Over de blote bast blijf ik zoals velen dezelfde mening toegedaan als de directie.
Mijn tatoe-verhaal wil ik bij nader inzien wel graag even nuanceren na even nadenken.
Ik vind het aso/niet mooi staan in bepaalde gevallen, zeker als ze groot zijn en veel over het hele lichaam, maar....... ik vind zeker niet die mensen aso. Dat is een groot verschil! Ik ken veel mensen met een tatoe die heel aardig zijnMaar ik zeg dan wel dat ik het helemaal niks vind. Moet kunnen.
Winnen vanavond!!
In het algemeen vind ik het ook een gebaar wat nergens op slaat, maar ik doelde met name op de combinatie met de jonge leeftijd van die jongen.Squerrel schreef: Bedoel je de middelvinger in het algemeen of de middelvinger samen met de jonge leeftijd van de "dader"?
Zie je het niet of wil je het niet snappen? De club is toch niet verantwoordelijk voor de supporters van de bezoekende club... Het gaat om het imago en fatsoen van ONZE club.Het zal mij benieuwen of dat handjevol supporters die ook in de blote buik stonden in het uitvak ook een SV krijgen aangezien dit niet is toegestaan volgens de huisregels van het ALS.
Dikke vinger naar de directie, stelletje schijnheiligen.