Opmerkelijk voetbalnieuws
Moderators: Beheerders, Fanmasters
-
- Erelid
Ik denk niet dat de wedstrijd wordt uitgesteld. Als Kezman niet geschorst wordt dan is het voor hem de ideale gelegenheid om zich op iedereen en alles te revancheren en kan Heerenveen de borst nat maken.
Wel knap van de politie dat ze dit op het spoor zijn gekomen, dat mag ook wel eens gezegd worden.
Wat mij betreft doet het Heerenveenpubliek zaterdag iets positiefs richting Kezman, klein spandoekje ofzo want dit gun je niemand.
Wel knap van de politie dat ze dit op het spoor zijn gekomen, dat mag ook wel eens gezegd worden.
Wat mij betreft doet het Heerenveenpubliek zaterdag iets positiefs richting Kezman, klein spandoekje ofzo want dit gun je niemand.
-
- Wereldspeler
Het is inderdaad knap dat ze hier achter komen, aan de andere kant daar zijn ze toch ook voor?
Wat ik wel vreemd vind in deze zaak is dat de vermoedelijke dader alweer op vrije voeten is door gebrek aan bewijs, en ten tweede, waarom maakt de politie dit soort informatie bekend? Het zorgt voor een hoop onrust terwijl de vermoedelijke dader alweer vrij rondloopt (hetgeen voor nog meer onrust kan zorgen lijkt mij) .
Wat ik wel vreemd vind in deze zaak is dat de vermoedelijke dader alweer op vrije voeten is door gebrek aan bewijs, en ten tweede, waarom maakt de politie dit soort informatie bekend? Het zorgt voor een hoop onrust terwijl de vermoedelijke dader alweer vrij rondloopt (hetgeen voor nog meer onrust kan zorgen lijkt mij) .
-
- Wereldspeler
- Contacteer:
- Tysken
- Nieuw talent
- Contacteer:
-
- Erelid
Goh ja, wat een raar idee. Als je bijna ontvoerd was en je leven misschien op het spel stond. Laten we net als die andere stoere supporters over zijn moeder gaan zingenCross79 schreef:Kom op Jaap, een spandoek maken voor iemand van de tegenpartij? Kom op zeg.

Ik vind het niet zo raar om te laten weten dat alle supporters schrikken van dit soort dingen en dat het dan niet meer uitmaakt bij welke club iemand speelt
-
- Invaller
Ik ben het helemaal eens met Jaap.
Wij zijn normale voetbalsupporters toch ?
Tja gebrek aan bewijs betekend dat je mag gaan, ik denk dat je daar best wel blij om mag zijn. Zou toch wat zijn als ze jou nu zouden vasthouden vanwege de brand bij de Ajaxbus. Geen bewijs, maar ja je kan het nooit weten...
Wij zijn normale voetbalsupporters toch ?
Hierdoor zullen mensen in de buurt van spelers/slachtoffers eerder attent zijn op eigenaardigheden. En je maakt de zaak voor zo'n groep stuk.Het is inderdaad knap dat ze hier achter komen, aan de andere kant daar zijn ze toch ook voor?
Tja gebrek aan bewijs betekend dat je mag gaan, ik denk dat je daar best wel blij om mag zijn. Zou toch wat zijn als ze jou nu zouden vasthouden vanwege de brand bij de Ajaxbus. Geen bewijs, maar ja je kan het nooit weten...

Zo......en nu weer gewoon 4e...
- Damaster
- Invaller
- Contacteer:
Net bij man bijt hond, waren er supporters van PSV ( PSV United ), wouden Kezman een hart onder de riem steken, en laten blijken dat ze achter hem staan.
Ze hebben een heel groot lang spandoek laten maken, zag er mooi uit moet ik zeggen.
IK vind het wel een mooie actie, wat dit verdient die gozer niet, bijna ontvoerd.
Is wel de beste voetballer van de Nederlandse competitie.
Maar ondanks dat Kezman mee speelt, winnen wij met 1-2.
Forza SCH
Ze hebben een heel groot lang spandoek laten maken, zag er mooi uit moet ik zeggen.
IK vind het wel een mooie actie, wat dit verdient die gozer niet, bijna ontvoerd.
Is wel de beste voetballer van de Nederlandse competitie.
Maar ondanks dat Kezman mee speelt, winnen wij met 1-2.
Forza SCH
-
- Wereldspeler
- Contacteer:
Tuurlijk, je hoort me ook niet zeggen dat het geen top aktie is, maar moeten supporters van andere clubs hem nu ook een veer in zn reet steken? denk het dus niet, een ontvoering is zeker niet leuk, maar als je zelf in de pers al zegt de beste te zijn en men weet wat hij aan cash heeft, kun je het op denk duur verwachten, wie had ooit verwacht dat de wijlen Freddy Heineken ontvoerd zou worden?
Lang leve het censuur
-
- Erelid
Of wij hem moeten steunen, is een vraag. Niet zo'n belangrijke overigens.Cross79 schreef:Tuurlijk, je hoort me ook niet zeggen dat het geen top aktie is, maar moeten supporters van andere clubs hem nu ook een veer in zn reet steken? denk het dus niet, een ontvoering is zeker niet leuk, maar als je zelf in de pers al zegt de beste te zijn en men weet wat hij aan cash heeft, kun je het op denk duur verwachten, ?
Maar ik denk niet dat je kan verwachten dat iemand ontvoerd wordt als hij zegt de beste te zijn (wat hij trouwens niet op die manier heeft gezegd) en de meeste topspelers zijn rijk. Of ze cash hebben? kZou het niet weten. Volgens mij heeft ie gewoon pech met zijn geboorteland in dezen.
-
- Invaller
- Contacteer:
-
- Wereldspeler
- Contacteer:
-
- Wereldspeler
- Contacteer:
-
- Superster
- Contacteer:
-
- Superster
- Contacteer:
Dit zie ik Riemer niet doen.
Zie ik Riemer niet doen.
Voorzitter knipt zijn haar niet meer.
De voorzitter van een amateurclub in Engeland hoopt dat zijn team geinspireerd wordt door zijn weigering om zijn haar te knippen. Hij hoopt dat zijn club in staat is een schok teweeg te brengen.
Gordon Hampton, voorzitter van Shildon, moeten zaterdag aantreden tegen Notts County en heeft zijn haar niet meer geknipt sinds zijn team zich wist te kwalificeren in augustus.
Niell zegt: "2-0 in de finale!"
En als Samson hoopt hij dat zijn team de kracht heeft om de wedstrijd te winnen.
Hampton, die daar nog bovenop het haar nog heeft gekleurd in de clubkleuren paars/zwart, zei: "Het haar komt me nu over de schouders."
"Ik heb een afspraak gemaakt bij de kapper voor volgend jaar mei, voor het geval we ons plaatsen voor de FA-cup finale."
Wéér uit!!!!
-
- Invaller
- Contacteer:
-
- Jeugdspeler
- michel
- Wereldspeler
Onder de foto staat de zgn. ondertitel, en wat staat daar??? (foto is gewoon opleuken van het bericht)
Hij staat bij buitenland en als beetle dit als nieuws ziet staat het hem vrij dit hier neer te
zetten, komt er tenminste 's wat afwisseling. Laat toch lekker staan en als je niets te
zeggen hebt houdt dan je keyboard dicht!
Er zijn genoeg mensen die alleen maar one-liners en dingen als 'dat vind ik ook' posten,
dat is pas forumvervuiling.
Hij staat bij buitenland en als beetle dit als nieuws ziet staat het hem vrij dit hier neer te
zetten, komt er tenminste 's wat afwisseling. Laat toch lekker staan en als je niets te
zeggen hebt houdt dan je keyboard dicht!
Er zijn genoeg mensen die alleen maar one-liners en dingen als 'dat vind ik ook' posten,
dat is pas forumvervuiling.
Heerenveen: superbia ex septentrio
-
- Jeugdspeler
Neill
Was Neill maar voorzitter van een voetbalclub, dan werd er nog eens een feestje gevierd. Ik denk ook dat er bij Riemer uberhaupt weinig haargroei meer is, en als ik dat bosje van Foppe zie zou je bijna denken dat ze jaloers zijn op mensen met een beetje haar........ 

To put it in another way....don't try this at home...
-
- Jeugdspeler
-
- Jeugdspeler
Eddie Hitler
Eddie was QPR fan, wat denk je.....altijd mot die twee.....oh nee.....bottom is geen young ones..... 

To put it in another way....don't try this at home...
-
- Jeugdspeler
-
- Invaller
- Contacteer:
-
- Wereldspeler
- Contacteer:
Het Topic staat in Buitenland dus ik snap niet wat jullie nu weer zeiken, dat beetle er een foto bijzet van Niell zal wel zijnomdat er geen foto van de voorzitter te vinden is.SCH Supporter schreef:Ik vind dit echt gelul omdat dit niet bij de club Heerenveen past
Heerenveen is een volksclub (altans vind ik)en dat moet zo blijven.
PS.Doe dit gelul bij het VI Forum
Het bericht klopt wel degelijk.
Lang leve het censuur
-
- Superster
- Contacteer:
-
- Superster
- Contacteer: