Perfect verhaal. Helaas een uitzondering hier. Ben blij dat Heerenveen een evenwichtig beleid heeft en niet overgaat tot paniekreacties. Als je de mensen hier moet geloven dan moet je de eerste de betse spits kopen die er al 10-15 in heeft liggen en dan is het probleem opgelost. Hoe naief kun je zijn.
Het woord paniekaankopen is nogal populair (vooral sinds Riemer dit heeft aangegeven, of
is dat toeval?).
Maar tussen een paniekaankoop en een weldoordacht koopje zit nog een heel scala aan
mogelijkheden. Heerenveen verkoopt 2 spitsen (goede ook nog eens) en ontvangt daar
flinke afkoopsommen voor. Maar wat wil nu het geval zijn, er is niemand meer die af en
toen een bal in het netje wil of kan leggen.
Heerenveen heeft ondertussen €14.000.000,00 (da's veel hoor) in de spaarpot zitten. Dan
vind ik het niet meer dan logisch dat er per direct (want je hebt per direct vervanging nodig)
een goede vervanger komt, geen paniekaankoop maar een goede aankoop. En inderdaad
zit het er dik in dat je dan iets extra's moet betalen zo midden in het seizoen want zo werkt
het... Zie ook de transfer van Huntelaar en het bod op Samaras. Voor wat hoort wat!
en ik kom daar nogmaals op terug, waarom leg je een lat als je je er niet aan
wilt houden?
Want ze hebben de mogelijkheden en ik wil overwinningen (en velen met mij lijkt me).