Rosales... Die heeft een nog grotere vormdip dan het Rosenbergtrio in de Amsterdamse spits.De Tike Utd schreef: Benieuwd of Derveld de wendbare Rosales yn de bûse houdt...
28-10-2005: Ajax-sc Heerenveen (0-0)
Moderators: Beheerders, Fanmasters
-
- Wereldspeler
Ik schat Derveld toch wel wat hoger in dan Rzasa zeg. Die werd de vorige keer inderdaad helemaal dolgedraaid door Rosales.
Hopen vanavond op een 1-2. Mooiste scenario, 1-0 achter en alla ADO in de blessuretijd 2 keer scoren
We zullen het zien vanavond. Ajax zonder Sneijder scheelt natuurlijk altijd.
Hopen vanavond op een 1-2. Mooiste scenario, 1-0 achter en alla ADO in de blessuretijd 2 keer scoren

-
- Bankzitter
- Contacteer:
-
- Superster
Ben ik dan de enige die Derveld niet goed vond invallen tegen Utrecht? 2 x knullig balverlies bij de zijlijn. Verder heb ik Derveld nog nooit een kop duel zien winnen. Hij springt gewoon in het luchtledige...Supersub schreef:Vond hem een keurige invalbeurt hebben tegen Utrecht.
Nee, Derveld heeft mij nog niet kunnen overtuigen.
Wie moet er kapot?
2x TarvajarviAndré schreef:Ik schat Derveld toch wel wat hoger in dan Rzasa zeg. Die werd de vorige keer inderdaad helemaal dolgedraaid door Rosales.
Hopen vanavond op een 1-2. Mooiste scenario, 1-0 achter en alla ADO in de blessuretijd 2 keer scoren![]()

- Piet
- Invaller
Zijn laatste balcontact (voorzover ik het me kan herinneren) was inderdaad niet zo best, hij verloor de bal aan de zijlijn. Als je dit als uitgangspunt neemt, deed hij het inderdaad niet al te goed. Voor de rest vond ik het hem wel aardig doen, hij was redelijk sterk (ook in de lucht) en straalde zekerheid uit (maar vreemd genoeg af en toe ook onzekerheid).Fotze schreef:
Maar ik kan het natuurlijk mis hebben, af en toe ging er een koffiekan door het beeld.
-
- Basisspeler
- Teppie Superfries
- Selectiespeler
- AldeboarNN Fans
- Basisspeler
[/quote]2x Tarvajarvi
[/quote]
Tarvajarvi zit niet eens op de bank, dan kan hij ook moeilijk scoren
Samaras is helemaal hersteld en trainde de afgelopen dagen weer volop mee met groep. De aanvaller begint morgen op de bank, waar hij gezelschap krijgt van Vandenbussche, Bakkati, Norregaard, Steur, Bruggink en Henrico Drost.

Tarvajarvi zit niet eens op de bank, dan kan hij ook moeilijk scoren
Samaras is helemaal hersteld en trainde de afgelopen dagen weer volop mee met groep. De aanvaller begint morgen op de bank, waar hij gezelschap krijgt van Vandenbussche, Bakkati, Norregaard, Steur, Bruggink en Henrico Drost.
Ken-nie Steppe, wel keepen
-
- Wereldspeler
Je merkt bij de Arena wel of je voor niets in de bus bent gaan zitten
--> http://www.sc-heerenveen.nl

--> http://www.sc-heerenveen.nl
- Venderwel
- Superster
- Contacteer:
Op de sc-heerenveen.nl site kun je dat kontroleren, onder het kopje ticketing geloof ik.Rimko schreef:ik ga ook naar ajax maar heb uitregistraitie al opgestuurd paar week geleden
hoe kan je zien of de uitregistratie er op staat?
of ie wel geldig is
SKAILER ® the one and only Ski Trailer!
-
- Superster
- Contacteer:
- justjanjeweet
- Nieuw talent
tuurlijk komt altijd goed... ik heb ook geen uitregistratie. maar dan krijg je in de bus een formelier. en dan lever je het dan ff in dan komt het ook wel goed...Rimko schreef:ik ga ook naar ajax maar heb uitregistraitie al opgestuurd paar week geleden
hoe kan je zien of de uitregistratie er op staat?
of ie wel geldig is
no problem
Trots V/h Noorden
-
- Nieuw talent
voor de mensen die geen RLT5 hebben, de wedstrijd is ook via internet te zien.
Meer info: http://www.voetbalinbeeld.nl/vrijdag.htm
Meer info: http://www.voetbalinbeeld.nl/vrijdag.htm
-
- Forumicoon
-
- Basisspeler
Inderdaad.. Hansson moet echt de hele wedstrijd spelen, zou niet best wezen..
Tot nu toe niet echt beste wedstrijd, van beide kanten niet, maar vooral Heerenveen laat niet erg veel zien..
Wat is Seip weer dramatisch zeg... Natuurlijk komt er vanuit Babel zelf dreiging, maar wat krijgt hij toch elke keer weer de gelegenheid..
Tot nu toe niet echt beste wedstrijd, van beide kanten niet, maar vooral Heerenveen laat niet erg veel zien..
Wat is Seip weer dramatisch zeg... Natuurlijk komt er vanuit Babel zelf dreiging, maar wat krijgt hij toch elke keer weer de gelegenheid..
-
- Beheerder
- siesta
- Wereldspeler
ajax speelt sterk... weet niet hoelang we dit nog volhouden kunnen
edit- och here jezus wat een kans, waarom speelt huntelaar em niet ff simpel naar nilsson.........................................
edit- och here jezus wat een kans, waarom speelt huntelaar em niet ff simpel naar nilsson.........................................
Laatst gewijzigd door siesta op 28-10-2005 21:52, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Superster
Waterman weer betrouwbaar. Voor de rest spelen we alla Dinamo op de 0-0
Samaras valt echt dramatisch in.
Samaras valt echt dramatisch in.
Laatst gewijzigd door ALS 26.000 op 28-10-2005 22:20, 1 keer totaal gewijzigd.
Top resultaat neergezet. 90 minuten lang de Ajax-storm doorstaan, zelf nog wel wat kleine kansjes gehad, zoals die bal van Huntelaar, maar niet goed gelegd op Nilsson. Zonde. En de kopbal van KJ had erin gemoeten
Maar Boy en Paul hebben me zeer tevreden gestemd. Prima resultaat, nu hopen op missers van andere ploegen.
Maar Boy en Paul hebben me zeer tevreden gestemd. Prima resultaat, nu hopen op missers van andere ploegen.
-
- Basisspeler
Ja, nou ja.. Punt is mooi en gezien het wedstrijdbeeld goed, maar uiteindelijk schiet je er niet heel veel mee op..
Had nog veel mooier gekund. Dit Ajax was te verslaan, maar ook aan de kant van Heerenveen was het niet goed..
Paar opvallende dingen:
- Waterman die een fantastische redding had en een uitstekende partij heeft gekeept.
- Derveld die zich manifesteert op de linksbackpositie en Pienaar uit de wedstrijd heeft gespeeld.
- Huntelaar die twee kansen mist, waarvan één toch wel heeeeeeele grote
- Samaras die blijkbaar nog niet de vorm heeft en dramatisch invalt..
Had nog veel mooier gekund. Dit Ajax was te verslaan, maar ook aan de kant van Heerenveen was het niet goed..
Paar opvallende dingen:
- Waterman die een fantastische redding had en een uitstekende partij heeft gekeept.
- Derveld die zich manifesteert op de linksbackpositie en Pienaar uit de wedstrijd heeft gespeeld.
- Huntelaar die twee kansen mist, waarvan één toch wel heeeeeeele grote
- Samaras die blijkbaar nog niet de vorm heeft en dramatisch invalt..