02-04-2005: sc Heerenveen-Ajax (2-1)
Moderators: Beheerders, Fanmasters
-
- Jeugdspeler
- Contacteer:
-
- Forumicoon
Drost voor Rzasa lijkt me geen achteruitgang. Drost heeft in de Arena laten zien Rosales te kunnen bespelen. Maar zonder Radomski is wel een behoorlijke aderlating wat niet op te vangen is.
Op de teletekst van OF staat dat Breuer, Hanssen en Nilsson de waarschijnlijke vervangers zijn van Mika, Radomski en Bruggink.
Op de teletekst van OF staat dat Breuer, Hanssen en Nilsson de waarschijnlijke vervangers zijn van Mika, Radomski en Bruggink.
-
- Forumicoon
Dat Sneijder en Vd Vaart niet mee doen is volgens mij alleen maar gunstig voor Ajax, de Enfants Terrible van Ajax, de rotte appels maken Ajax momenteel echt niet beter. Ajax kan maar beter de iets minder getalenteerde spelers, maar harder werkende spelers in het veld hebben. Nee, wij missen veel belangrijkere spelers, een middenveld zonder Vayrynen en Radomski dan kan je bijna bij voorbaat al van een nederlaag uitgaan. Alhoewel we ooit met een half 2e elftal 3-3 speelden tegen Ajax, dus wie weet....... Ik durf niet meer op een overwinning te gokken.
-
- Wereldspeler
Nou als jij dat al niet durft dan vrees ik voor het ergsteKnipecity schreef: Ik durf niet meer op een overwinning te gokken.

Maar zonder gekheid. Twee ploegen die niet in vorm zijn in mijn ogen. Er valt dan ook geen zinnig woord te zeggen over de kansen van Heerenveen dat duidelijk verzwakt aan de aftrap zal verschijnen. Radomski er niet bij is een groot gemis en dat Vayrinnen niet speelt is niet zo erg want hij lijkt met zijn gedachten al bij een andere (grote?) club te zijn. Ik zou Rose wel eens in de basis willen zien. Maar goed de elf die zullen spelen moeten hun stinkende best doen en dan zien we wel wie de beste is na 90 minuten.
Normaal gesproken wint Ajax of dat nu ook zo zal zijn dat weten we morgen.
-
- Forumicoon
- AldeboarNN Fans
- Basisspeler
Dit is volgens mij de sterkste opstelling die Heerenveen dan neer kan zetten
.....................Vandenbussche....................
Bakkati..........Hansson........Seip............Drost
..............Präger...............Hestad................
............................Rose............................
Yildirim..............................................Nilsson
.........................Huntelaar..........................
Reserves:
Tabarima
Haarala
Wolfgang
Hanssen
Breuer
Sikora
Samaras
.....................Vandenbussche....................
Bakkati..........Hansson........Seip............Drost
..............Präger...............Hestad................
............................Rose............................
Yildirim..............................................Nilsson
.........................Huntelaar..........................
Reserves:
Tabarima
Haarala
Wolfgang
Hanssen
Breuer
Sikora
Samaras
-
- Invaller
-
- Nieuw talent
-
- Wereldspeler
-
- Jeugdspeler
-
- Erelid
-
- Invaller
-
- Superster
Zoals ik het heb gelezen wordt het Babbel (nee geen typfout
) ipv Charisteas. Hannson moet Babbel wel in bedwang kunnen houden en Bakkati kan Mitella ook wel houden. Alleen Drost vs. Rosales weet ik zo net nog niet. Maar dan kan Seip wel rugdekking verlenen.
Middenveld kun je geen zinnig woord over uitbrengen, beide teams spelen nagenoeg zonder de vaste waarden in het midden (voor zover je bij Ajax daar al van kunt spreken).
Aanvallend is het hopen op een bevlieging van Yildrim en Niilsson / Sikora. Als ze een paar goede ballen weten voor de geven moet Huntelaar wel in staat zijn om er eente in te knikkeren. Al is Escude een goede kopper.

Middenveld kun je geen zinnig woord over uitbrengen, beide teams spelen nagenoeg zonder de vaste waarden in het midden (voor zover je bij Ajax daar al van kunt spreken).
Aanvallend is het hopen op een bevlieging van Yildrim en Niilsson / Sikora. Als ze een paar goede ballen weten voor de geven moet Huntelaar wel in staat zijn om er eente in te knikkeren. Al is Escude een goede kopper.
-
- Forumicoon
- BasH
- Bankzitter
waar ik me altijd aan erger met deze wedstrijden dat er veel; sch supporters ook ajax fan zijn en de hele tijd voor de wedstrijd over ajax zitten lullen terwijl ze een sezoen kaart bij sch hebben ik erger me aan en zeg dan tegen ze dat ze opdonderen moeten en naar de andere kant moeten gaan ik wou wel eens weten hoe jullie daar over denken.en danny pak je zakdoekje alvast maar domme amsterdammers :blbl:
-
- Superster
- Contacteer:
- Fladian
- Invaller
Ik zie de wedstrijd op dit moment niet (teletext) maar misschien heeft Charisteas eindelijk een goeie dag ofzo? Er werd eerder gezegd dat Babel centraal zou staan... of had ik dat gelezen op de officiele site van Ajax (ik lees de wedstrijd verslag van zowel uit de ogen van Heerenveen als de tegen partij de laatste aantal tijd).
OKE DAN!!! 1 - 1 Seip!
OKE DAN!!! 1 - 1 Seip!
-
- Superster
- Contacteer: