Ik heb genoeg papier om snipper van te maken alleen Er staan wel allemaal teksten op. Is dat erg of moet ik gewoon papier mee nemen zonder teksten er op???????
dus alle banners die er al waren plus de nieuwen die sommige leden hebben gemaakt+80 nieuwe vlaggen+alle spandoeken+2 grote swaaivlaggen dat word een super sfeer maar gebruiken we die kleine vlaggjes ook die witte en blauwe?dan heb je al heel wat vlaggen .
en hebben jullie al wat van die engelsen gehoord waar die gaan drinken?
Een vak vol Newcastle/sc Heerenveen-sjaals en allemaal een Bobby-helm op is natuurlijk ook een prachtig gezicht!
De actie van Nevland-mutsen werd door een ieder hier positief ontvangen, nu kunnen we met de helmpjes zelf iets ludieks laten zien.Kosten bij aankoop van een sjaal slechts € 3,- extra
Merchandising sc H schreef:Een vak vol Newcastle/sc Heerenveen-sjaals en allemaal een Bobby-helm op is natuurlijk ook een prachtig gezicht!
De actie van Nevland-mutsen werd door een ieder hier positief ontvangen, nu kunnen we met de helmpjes zelf iets ludieks laten zien.Kosten bij aankoop van een sjaal slechts € 3,- extra
Op=Op
Trouwens belachelijk dat je geen korting krijgt bij aankoop van alleen een sjaaltje SCH-NUFC
Akkrum fan schreef:Ik heb genoeg papier om snipper van te maken alleen Er staan wel allemaal teksten op. Is dat erg of moet ik gewoon papier mee nemen zonder teksten er op???????
Het was maar even een vraag!!!
nog even er op terug komen moet in nog een hele zak vol papier snippers maken. Ik kan er wel aan komen als ik wil.
Dat 'pardon?' van Niels kwam was ook het eerste wat bij mij opkwam. Al was het een actie geweest van Top Oss supporters, ook dan had ik het triest gevonden. We willen toch geen Thialfsfeer bij ons? Voor de merchandising slim, als TIFO actie of als sfeerverhogend element vind ik het helemaal niks. Ik boycot ze. Wat de rest doet, moeten ze uiteraard zelf weten.
als jullie nou bij het begin van de wedstrijd het ¨you´l never walk alone¨ gaan zingen dan doen die Engelsen waarschijnlijk ook mee en dan krijg je meteen al een geweldige sfeer.
Maar ik moet er niet mee bemoeien, dat weet ik.
Maar het is een tip
Met nieuwnoord op weg naar een sfeervol ABE Lenstra Stadion!
Ik vind het wel een goed idee om You will never walk alone te zingen.
Heeft de club toevallig, Niels Kokmeijer ook uitgenodigd als gast.
Dan kunnen we het voor hem zingen, als een extra steun voor hem.
Als iedereen dan mee doet, krijg je dezelfde tafarelen bij Celtic-Barcalona,
toen deden de Celtic fans het voor de slachtoffers van de aanslag in Madrid.
Zoiets zou natuurlijk wel fantastisch zijn.
West Bromwich Albion, Norwich City, Southampton, Portsmouth, Fulham zijn
op dit moment meer concurrenten van Newcastle. In degradatiestrijd dan he
De grote rivaal van Liverpool is mijn favoriete club in Engeland, namelijk Everton FC
Liverpool verliest liever met 4-0 van Newcastle dan met 1-0 van Everton
Maar toch zou het wel meedragen aan de sfeer.
Ik bedoel of die NUFC meezingen of niet,met zo´n 5000 mensen het YNWA zingen zal toch kippenvel bezorgen.En dan niet zoals bij Celtic,dat er eerst iemand zingt met microfoon,maar gewoon met zijn allen.
Maar bij Celtic is het ook vet sfeervol,daar niet van.
Met nieuwnoord op weg naar een sfeervol ABE Lenstra Stadion!