Dat is al enige tijd bij ons bekend zz, het gebeurt alleen niet, slechts het toekomstigeJullie zouden eens met het hele stadion achter je ploeg moeten gaan staan om ze over het dooie punt heen te helpen.

Moderators: Beheerders, Fanmasters
Dat is al enige tijd bij ons bekend zz, het gebeurt alleen niet, slechts het toekomstigeJullie zouden eens met het hele stadion achter je ploeg moeten gaan staan om ze over het dooie punt heen te helpen.
Uiteraard.Beetle schreef:Ook jullie kotsen jullie team uit als er met de pet naar gegooid wordt.
Beetle schreef:Ik ben dan ook bang (nou ja... bang) dat de prestaties van Groningen een incident is. Dat er binnenkort weer wedstrijden zullen komen dat het 0-4 wordt in het Oosterpark.
Trainers komen en gaan, behalve bij jullie. Dus ik kan me voorstellen dat het raar op je over komt. Maar een trainer blijft verantwoordelijk, en bij slechte prestaties rolt er idd een kop, zoals vrijwel overal in de maatschappij.Beetle schreef:En als dat te lang aanhoudt, wordt er weer om de kop van Jans gevraagd.
Als je zelf geen spelers met kloten hebt, moet je blijkbaar toch wat importeren. Maar Drent (zonder H dus!) naar SCH kun je vergeten. Je kunt natuurlijk nooit iets helemaal uitsluiten, maar laat ik het zo zeggen: SCH is nou niet bepaald de favoriete club van Drent. En bovendien: een volkstype (of volks type, net wat je wilt) als Drent zou zich vanaf dag 1 ongelukkig voelen bij jullie.2003 schreef:Dus Grunningers passen best bij Heerenveen, weet niet of "onze internet"Harris hier wel zo trots op is
Dat is gedaan door vandalen, niet door supporters van de club. Misschien verschuilden ze zich achter FC Groningen, maar dit was onterecht en ik noem dit geen supporters. Trouwens net zo min mensen die 90 minuten lang hun bek niet opentrekken en nog eens eerder weg gaan ook bij een wedstrijd, omdat ze niet in de file willen staan. Dat zijn toeschouwers.En @ Klaassie, ik meen me te herinneren dat Groningen-supporters vorig seizoen banden van spelersauto's hebben lekgestoken. Doe mij dan maar een lekker fluitconcert!!
Klaassie schreef: Dat is gedaan door vandalen, niet door supporters van de club. Misschien verschuilden ze zich achter FC Groningen, maar dit was onterecht en ik noem dit geen supporters. Trouwens net zo min mensen die 90 minuten lang hun bek niet opentrekken en nog eens eerder weg gaan ook bij een wedstrijd, omdat ze niet in de file willen staan. Dat zijn toeschouwers.
mooi gedichtjeHaEmTeDe schreef:Shit zeg...
Hoe groot kan de wanhoop zijn.......
Gaan we nu al roepen om Drent???
Dat kun je toch niet menen.
Ik geef toe dat het voetbal dit seizoen bij regelmatig waardeloos is.
Maar kom op zeg........... Drent ????
We moeten hier niet elke herfstdepressie weg gaan schrijven in dit forum.
Dus wel serieuze reacties graag.