Want ook VDB gaat bij de 0-1 absoluut niet vrijuit. Als die zijn bek opentrekt kan hij die bal vangen.
Hij twijfelde trouwens de gehele wedstrijd door en kan de druk domweg niet aan.
Wat ik niet begrijp: Je speelt tegen Milan en dan zet je Popov in de basis en je allerbeste verdediger op de bank. Door Bak-Nielsen spelen een Dingsdag en VDB ook beter. Leuk dat Popov 60 minuten mocht spelen, maar hij heeft werkelijk helemaal niks goed gedaan. Dit noem ik toch een blunder van Sollied. Ben nog steeds wel benieuwd nnaar de reden om Bak niet te laten spelen.... sparen voor Feyenoord?
Ondanks de nederlaag heb ik vanavond toch enorm genoten. Alleen die akelige Inzaghi had van het veld gemoeten.
Dit is een goede testcase geweest, want er zijn er 3 waar na vanavond wel heel duidelijk is dat ze niet goed genoeg zijn.
Jong-A-Pin, VDB en Popov. Dat zijn toch de zwakste schakels (en niet alleen in de UEFA Cup)
En het is leuk dat je Henrique brengt, maar je weet dat die ZZP-er voor zichzelf speelt en niet voor het team

Onbegrijpelijk trouwens dat Dingsdag tot MOTM werd verkozen. Was toch duidelijk Vayrynen. Die speelde weer ouderwets goed. Nu maar weer terug naar de realiteit.. Feyenoord uit, altijd lastig.