Tarik Elyounoussi

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Plaats reactie
Frankie
Jeugdspeler

Re: Tarik Elyounoussi

Bericht door Frankie »

Random schreef:Zou het geen idee zijn om hem opnieuw te verhuren? Maar dan deze keer aan een Nederlandse (en zonodig een Jupiler League) club. Dat is toch een beetje een 'obekende' omgeving, maar hij begint wel alsnog met een schone lei.
zouw kunnen, maar dan moet ie wel verzekerd zijn van een basis plaats vind ik.
Het komt goed.
AMF
Bankzitter

Bericht door AMF »

Frankie schreef: zouw kunnen, maar dan moet ie wel verzekerd zijn van een basis plaats vind ik.
Bij geen enkele Nederlandse club zou hij verzekerd zijn van een basisplaats. Hij heeft hier laten zien nog niet eens een fatsoenlijke pass af te kunnen geven in de A-selectie. Je moet als club dan wel heel veel risico willen nemen om hem een basisplaats te garanderen.

Ik ben wel een voorstander voor verhuur. Het is duidelijk dat het laten blijven bij sc Heerenveen totaal geen vruchten afwerpt. Stuur hem desnoods naar Emmen toe. Als hij toch opleeft daar dan heeft Emmen er een hele goede speler bij, als hij niet opleeft heeft het Emmen geen cent gekost en kunnen ze gewoon vasthouden aan hun vaste elf.
Superfries88'
Forumicoon

Bericht door Superfries88' »

Naar mijn mening doet Heerenveen er verstandig aan om een eventueel interessant bod op Elyounoussi te accepteren. Het verhaal heeft een te hoog 'als dit...'-gehalte. Mocht er geen goed bod op tafel komen, dan kun je verhuur natuurlijk nog wel overwegen. Of dat nu Noorwegen, Eredivisie of JL is.
Knipecity
Forumicoon

Bericht door Knipecity »

Ik heb de hoop op een goede afloop bij deze jongen al lang geleden opgegeven. Tegen elk aannemelijk bod wegdoen.
Frankie
Jeugdspeler

Bericht door Frankie »

Ik heb nog steeds vertrouwen in deze jongen hij speelde zo goed tegen jong ajax.
Nouw weet ik wel dat de beloften heel wat lager zijn, maar ik weet gewoon dat hij het kan en inzich heeft.

Maar hij moet het echt nu gaan laten zien ,want anders is het echt telaat.
Het komt goed.
Criz
Wereldspeler

Bericht door Criz »

Nou heb ik die wedstrijd niet gezien hoor, maar ik hoorde diverse geluiden van mensen die hem slecht vonden spelen en hem keer op keer 100% kansen zagen missen. Als je er doorheen kijkt zie je dat die jongen best aardig kan voetballen, maar het komt er niet uit en hij is erg onzeker.
TWR22
Superster

Bericht door TWR22 »

Ik hoorde ook dat hij juist dramatisch was. Sowieso kansen zat gehad, is een dure jongen in salaris, weg doen en wel zsm. Liefst verkoop naar Noorwegen, daar is zijn naam goed en levert hij nog iets op.
100% achter Marco van Basten!
Frankie
Jeugdspeler

Bericht door Frankie »

Criz schreef:Nou heb ik die wedstrijd niet gezien hoor, maar ik hoorde diverse geluiden van mensen die hem slecht vonden spelen en hem keer op keer 100% kansen zagen missen.
Ja maar hij creerden zijn kansen wel helemaal zelf.
En had ook goeie acties, zette aanvallen op etc.
Het komt goed.
Gekko
Forumicoon

Bericht door Gekko »

Hij voetbalt daar inderdaad met veel meer flair dan in het eerste. Ik moest enkele mensen ervan overtuigen dat dat inderdaad Elyounoussi was. Het zelf creëren van kansen ontslaat je trouwens niet van het afmaken ervan.
Frankie
Jeugdspeler

Bericht door Frankie »

Papadopulos, Elyounoussi en Djuric mogen vertrekken

Om de huidige financiële malaise het hoofd te bieden wil Heerenveen in de winterstop een aantal spelers laten vertrekken. Op de officiële website worden de namen van Michal Papadopulos, Tarik Elyounoussi en Igor Djuric genoemd, terwijl de club ook open staat voor een vertrek van andere spelers. De club stevent momenteel af op een verlies van 1,9 miljoen euro.

Hopen dat hij nog voor een beetje fantsoenlijk bedrag weg gaat.
Het komt goed.
Knipecity
Forumicoon

Bericht door Knipecity »

Een opleidingsvergoeding. Veel meer zal het wel niet worden. € 8.000,-? Wat is het tegenwoordig?
Flying Tilster
Forumicoon

Bericht door Flying Tilster »

Je zult inderdaad heel veel verlies leiden op deze miskoop.
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen
Criz
Wereldspeler

Bericht door Criz »

Wellicht zijn we in de winterstop van onze meest verdienende speler af. Solskjaer wordt de nieuwe trainer van Molde in Noorwegen en heeft in het verleden al eens kenbaar gemaakt erg gecharmeerd te zijn van zijn landgenoot. Laten we het hopen zeg...
zweed1
Wereldspeler

Bericht door zweed1 »

Jammer is dat Molde een straatarme club is. Een transferbedrag ontvangen wordt dus zeer lastig. Ze zullen dan wel willen huren tegen een gedeelte van het salaris.
Gekko
Forumicoon

Bericht door Gekko »

Tarik Elyounoussi staat hoog op het lijstje van Molde FK, meldt Dagbladet. De nieuwbakken coach van de Noorse club, Ole Gunnar Solskjaer, heeft bij de directie van Molde kenbaar gemaakt dat hij Elyounoussi graag naar Molde wil halen.

De 22-jarige vleugelaanvaller komt bij Heerenveen niet voor in de plannen van Ron Jans. Bovendien drukt het salaris van Elyounoussi zwaar op de begroting. Hij mag in de winterstop dan ook uitkijken naar een andere club.
voetbalprimeur.nl
Zou een goede oplossing zijn nu ook onder Jans Tarik niet uit de verf komt (als hij er al ooit in heeft gezeten).
Lipton
Forumicoon

Bericht door Lipton »

Toevallig is de eigenaar van Molde de rijkste man van Noorwegen en tevens de oom van Daniel Berg Hestad.
Kortom: Laat maar mooi betalen!
Calimero
Forumicoon

Bericht door Calimero »

Houdoe en bedankt, veel plezier in Norwegian!
Criz
Wereldspeler

Bericht door Criz »

De ene zegt dat Molde een arme club is en de ander zegt dat de eigenaar een rijke man is, wat is het nou?
Flying Tilster
Forumicoon

Clubliefde misschien? Iets wat onze spelers helemaal niet meer hebben.
Flying Tilster
Forumicoon

Tuurlijk zal hij geen kattepis verdienen.. Hij had ook bij Man Utd kunnen blijven, maar gaat naar zijn "oude liefde".
Reken maar dat hij moet inleveren, maar hij zal meer clubliefde hebben dan de meisjes die nu bij ons in het veld staan.
oldtimer
Superster

Bericht door oldtimer »

Flying Tilster schreef:Tuurlijk zal hij geen kattepis verdienen.. Hij had ook bij Man Utd kunnen blijven, maar gaat naar zijn "oude liefde".
Reken maar dat hij moet inleveren, maar hij zal meer clubliefde hebben dan de meisjes die nu bij ons in het veld staan.
Clubliefde is tegenwoordig vrijwel uitsluitend een zaak van supporters, niet meer van spelers.
Dat moeten we zo langzamerhand accepteren, hoe lullig dat ook voelt.
Superfries88'
Forumicoon

Solskjaer schijnt 4,4 miljoen Noorse kronen te verdienen op jaarbasis. Dat is ongeveer een half miljoen euro. Een deel daarvan zal worden opgehoest door een geldschieter, ene Kjell Inge Røkke Aker. Ik lees op VG Nett (Noorse website) dat zijn salaris desondanks toch nog ter discussie staat, dit omdat Molde ook problemen op financieel gebied heeft.

Het is dus maar de vraag of Molde de komst van Elyounoussi financieel haalbaar kan maken.
Heerenveen rules
Forumicoon

Bericht door Heerenveen rules »

Superfries88' schreef: Het is dus maar de vraag of Molde de komst van Elyounoussi financieel haalbaar kan maken.
Geef Riemer een fles whisky en klaar is Kees. Scheelt weer een salarispost.
ALS 26.000
Superster

Bericht door ALS 26.000 »

Tarik moet ook willen. Verdient hier vast minimaal 5 ton en in Noorwegen betalen ze dat niet snel, zo vermoed ik.
1983
Forumicoon

Bericht door 1983 »

ALS 26.000 schreef:Verdient hier vast minimaal 5 ton en in Noorwegen betalen ze dat niet snel, zo vermoed ik.
Het is toch verschrikkelijk dat een nul als Elyounoussi 5 ton kan verdienen (ik weet niet of hij dat ook echt verdiend, maar het zou me niks verbazen als het zo is). En dan vragen sommigen zich nog steeds af hoe het toch zover met Heerenveen heeft kunenn komen. Als hij dit verdient zou ik hem zelfs proberen gratis ergens anders onder te brengen, dat scheelt je een enorme salarispost. Maar je hebt gelijk dan zal hij zelf ook mee moeten willen werken en het is zijn goed recht om gewoon zijn contract uit te dienen.
oldtimer
Superster

Bericht door oldtimer »

Dat recht heeft b.v Djuric ook.
Dat geval vind ik persoonlijk nog veel erger.
Daar is waarschijnlijk niet eens werkelijk naar gekeken!
En daar gaat je goede financiele positie.
Ik heb daar ook een vraag over ingediend bij Heerenveen- TV volgende week ( al weet ik nu al dat die niet behandeld gaat worden ).
Flying Frisian
Superster

Bericht door Flying Frisian »

Tarik gaf in It Pompebledsje aan dat, indien zijn situatie niet verandert, hij in de winterstop verder wil kijken om ergens anders wél aan spelen toe te komen. Afgelopen zomer was er ook al interesse voor hem vanuit Noorwegen, maar toen wilde Jans hem nog een kans geven.
Gekko
Forumicoon

Bericht door Gekko »

Hij was niet op de training. Blessure of al in gesprek in Noorwegen?
Superfries88'
Forumicoon

Elyounoussi was er tegen Heracles vanwege een blessure niet bij. Ik weet niet of hij daar nog last van heeft, maar dat zou de aanleiding kunnen zijn.
Flying Frisian
Superster

Bericht door Flying Frisian »

PRIMEUR (NL) - Tarik Elyounoussi heeft de hoop opgegeven om bij Heerenveen te slagen en wil in januari zijn geluk beproeven in een andere voetbalcompetitie. 'Het is alweer mijn derde seizoen hier en zelfs na het terugkomen van een blessure kom ik niet meer aan spelen toe. Als het nu niet lukt denk ik dat het volgend jaar niet anders zal zijn', zo laat hij weten tegenover het Noorse NRK Sport.

'Ik ben nu 22 jaar, en wil me graag laten zien en belangrijke wedstrijden spelen. Dus ik wil graag iets anders proberen,' zegt Elyounoussi. 'Ik heb met de coach en de managers gepraat, en we zijn tot de conclusie gekomen dat het voor mij het beste is om iets anders te vinden in januari'.

Een terugkeer naar zijn thuisland Noorwegen behoort tot de mogelijkheden, bevestigt de tweevoudig Noors international. 'Ik wil niks uitsluiten. Het belangrijkste is dat een club vind waar ik mezelf kan ontwikkelen en wedstrijden kan spelen. Ik wil het vertrouwen voelen wat ik hier mis.'

Volgens Noorse media zou Ole Gunnar Solskjaer hem naar Molde FK willen halen. 'Er is interesse van enkele clubs', beaamt de zaakwaarnemer van Elyounoussi, Tore Pedersen. 'Zowel vanuit Noorwegen als Zweden. Maar ik wil niet ingaan op namen van clubs. We hopen dat we een nieuwe club kunnen vinden als de transferperiode opent op 1 januari 2011.'

Update (16:10): Volgens Pedersen wil Heerenveen Elyounoussi transfervrij laten gaan als hij terugkeert naar een Scandinavische club, zo laat hij weten tegenover het Deense Tipsbladet. Dit vanwege de economische situatie van die landen. 'Zijn salaris bij Heerenveen is zo hoog dat ze hem willen laten gaan zonder een transfersom'.
Bron: FeanOnline
Tarik lijkt zich in zijn lot te schikken, dat er maar meer mogen volgen.
Plaats reactie