24-11-2005: Marseille-sc Heerenveen (1-0, UEFA Cup)

› je eigen voor- en nabeschouwingen

Moderators: Beheerders, Fanmasters

SCH-4-LIVE
Selectiespeler

Bericht door SCH-4-LIVE »

)#@(^$#)(*#Q$*@_#(* :cry:

Wat ben ik hier ziek van. Vond Marseille helemaal niet zó goed. Dit doet pijn. We verdienden zeker een punt. Maarja dit zijn nu eenmaal de wetten van het voetbal. De penalty was terecht. Brian had er eigenlijk niets te zoeken. Maar hij keepte verder goed.

Verder ben ik uit pure frustratie nog wat gaan rekenen. Enja, "als" telt niet in de voetballerrij.

In princiepe moeten CSKA en Marseille gewoon alles winnen. En wij winnen van Sofia, en we zijn door.

Donderdag 1 december:
Dinamo Boekarest - CSKA Moskou
Levski Sofia - Olympique Marseille

1. Olympique Marseille 2-6
2. CSKA Moskou 3-4
3. Levski Sofia 2-3
4. SC HEERENVEEN 3-2
5. Dinamo Boekarest 2-1

Om door te gaan moet Heerenveen sowiezo winnen van Sofia. Heerenveen eindigt dan op 5 punten. Sofia mag niet winnen van Marseille, en moet verliezen van Heerenveen, dan ben je Sofia voorbij.

Verliest Boekarest van Moskou, dan is Boekarest uitgeschakeld. Wint Boekarest van CSKA dan is Heerenveen CSKA & Sofia voorbij dus minimaal 3e. Verliest Boekarest de laatste wedstrijd tegen Marseiile, dan word Heerenveen 2e (en krijgen we hopelijk FC Thun op bezoek . :lol: ) bij een gelijkspel komen Heerenveen en CSKA op 5 punten en als Boekarest de laatste wedstrijd wint komen zij ook op 5 punten. En dan is het doelsaldo bepalend als ik het goed heb?

Maar zoals gezegd. Dit is allemaal als en of, en dat telt niet. We hebben het gewoon niet meer in eigen hand. Wij moeten gewoon winnen van Sofia, en dan zijn we er eigenlijk bijna al. Maar dan moet je eerst wel winnen.
Voorstopper
Superster
Contacteer:

Bericht door Voorstopper »

Well congratulations Zoyman, with Marseille's blistering game... Hell, they played fantastic...at home...

It is all about results, I know, but Heerenveen (Samaras) had the better chances, but didn't make them count.... We are hoping that Marseille will beat Levski, so we have still a chance of advancing...We deserve it for sure......
The two most powerful warriors are patience and time.
Zoyman
Jeugdspeler

Bericht door Zoyman »

Anyway,Good luck versus Levski Sofia on December 15 th.

EDIT : We will meet Levski Sofia on December 1st.Probably,the substitutes will play (Mendoza,Gimenez,Nasri .......) and a score of 0-0 or 1-1 is good for us.

p.s : You deserve more than CSKA moscou in this group :wink:
Fiers d'etre MARSEILLAIS.
Beetle
Superster
Contacteer:

Bericht door Beetle »

Wil Heerenveen nog een kans maken dan moeten Sofia en Boekarest gewoon niet winnen. Daarna zien we wel verder....
Wéér uit!!!!
paparazzi
Superster

Bericht door paparazzi »

Jammer, ik vond dat we niet onverdienstelijk speelden. De verdediging stond weer erg goed en Brian keepte top! Ja, op dat ene moment na dan...Hij was een fractie van een seconde te laat, maar dat vergeef ik hem.
Als Huntelaar niet geblesseerd was geraakt en hij in de tweede helft net zoveel ruimte had gekregen als samaras , dan had ie er toch zeker eentje ingeprikt.Samaras dacht weer eens tegen het 2e van Tjalleberd te spelen en wilde het veel te mooi doen! Hij is geen echte killer als Huntelaar.
Vergeet niet dat Bosvelt en Kissi (beide middenvelders in vorm) niet erin stonden. Gezien het spel van Heerenveen kan ik alleen maar hoopvol zijn voor de toekomst.

Volgende week donderdag weten we waar we echt staan als sofia aantreedt tegen Marseille thuis.(1-1 dan maar?)
Laatst gewijzigd door paparazzi op 25-11-2005 00:19, 1 keer totaal gewijzigd.
Miereneukert!
siesta
Wereldspeler

Bericht door siesta »

gadverdamme! moest vnvd werken, en wilde persé geen SMS van hoe de stand was

kom je thuis
Tv aan
Teletekst 801
van verbazing viel ik achterover

fuckking 1-0 in de 89e minuut en ook nog een penalty! dit is kut zooi

Maar eerlijk is eerlijk, wat ik gehoord heb is dat ze goed gespeeld hebben, en dat wel tegen een echte topclub! En dit is ook een goede wedstrijd voor het leerproces van de jongens. We worden zo langzamerhand volwassen in Europa!

Altijd positief blijven he 8)
mangal
Jeugdspeler

Bericht door mangal »

Hoor net Vandenbussche op Omrop Fryslan radio. Hij zegt dat het een schwalbe was. Hij had niet het idee dat hij die vent raakte.
Yme grade aus
michel
Wereldspeler

Bericht door michel »

mangal schreef:Hoor net Vandenbussche op Omrop Fryslan radio. Hij zegt dat het een schwalbe was. Hij had niet het idee dat hij die vent raakte.
Dat idee had ik ook, keek wedstrijd op eurosport en in de reverse-angle was te zien dat
Brian's handen naar de grond gingen voordat die vent er tegenaan liep, aan de andere
kant denk ik dat ie bij Hansson wel een penalty moest geven dus... :roll:

gister direct na de wedstrijd helemaal stuk van die klote pingel, we zaten al te rekenen of
we bij winst op Levski dan door zouden zijn, helaas vergeten af te kloppen.
Wat een ongelooflijk zuur resultaat is dit, gadver.

Positieve punten: VdB, Breuer, Hansson en in mindere mate de Drostjes en Derveld.

Ok, op naar RBC en de wedstrijden van volgende week zijn ontzettend belangrijk...
Heerenveen: superbia ex septentrio
the rockII
Selectiespeler

Bericht door the rockII »

Positief over de inzet. Negatief over Samaras. Tjonge jonge wat een prutser. Ook Ugur en Pranjic bakten er helemaal niets van. VdB keepte een hele goede partij op dat ene moment na. Of hij die man nu raakt of niet doet er niet zoveel toe. Als hij hem niet heeft geraakt dan is dit puur toeval. Hij had daar niets te zoeken.
michel
Wereldspeler

Bericht door michel »

the rockII schreef:Positief over de inzet. Negatief over Samaras. Tjonge jonge wat een prutser. Ook Ugur en Pranjic bakten er helemaal niets van.
idd Samaras :oops: je moet je schamen, duidelijk dat hij nog niet helemaal klaar is om alleen
in de spits te staan, naast KJ speelt ie prima. Naast Pranjic ook Nilsson niet best. Over Ugur,
hij stond wel tegenover de beste man van het veld, das niet de makkelijkste opgave.
André
Wereldspeler

Bericht door André »

Negatief over Samaras. Tjonge jonge wat een prutser.
Oppassen The Rock! Je zoekt nu ruzie met Eastermar! :mrgreen:
rodion
Basisspeler

Bericht door rodion »

En je krijgt ruzie met deze man :grmbl: Natuurlijk had Samaras een keer moeten scoren. Maar er zaten ook veel halve kansjes bij en dan moet je een beetje geluk hebben. Ik blijf vertrouwen houden in Georgios!!!! Ik hoor niemand over de gemiste kans van Huntelaar. Die had ook moeten scoren!!!!!!!!!!
Supersub
Bankzitter
Contacteer:

Bericht door Supersub »

Wat een kater. Ze hadden zomaar met de winst van het veld kunnen stappen. Alleen Samaras was niet echt scherp in de afronding. Die pingel was denk ik wel terecht, maar ja blijft zuur. Wat was die Breuer sterk bezig. Balafpakker pur sang. Verder vond ik Hansson, H. Drost, Seip en Derveld (tenminste wel vaak) erg goed bezig. Minder vond ik dus Sam, Pranjic, Nilsson en Yildirim . Laatstgenoemde moet maar even een tijdje met het 2e meeballen, want dit kun je amper meer verkopen.
in de vakantie is alles een beetje mooier
rodion
Basisspeler

Bericht door rodion »

Yildrim is toch een topper. Dat hoor ik iedereen hier altijd zeggen. Ik had laatst geschreven of het niet tijd was om hem te wisselen omdat ie het hele seizoen al ondermaats presteert. Iedereen viel over me heen. Hij was zoooo goed. Nu hoor ik alleen maar negatieve geluiden. Wat kan het soms snel veranderen.
chrissie
Basisspeler

Bericht door chrissie »

Wat een domper! Brian hield woord, hij zou zijn goal verdedigen als een tijger, hij had inderdaag katachtige reddingen! Wat zuur voor hem dat hij penalty tegenkrijgt, terwijl hij degene was die Heerenveen in de race hield. Vooral omdat, zoals hierboven ook genoemd, Samaras verzuimde te scoren! Ik had ook het idee dat hij de speler niet raakte, maar hij was duidelijk te laat met zijn actie en zijn handen gingen naar de benen, dus...
Wat mij ook opviel was dat Derveld moeilijk het spel kan hervatten, betrapte hem 3x achterelkaar op inleveren van de bal bij een "dieptepass". Was in het begin, waarschijnlijk ook zenuwen, maar ik vond hem verder ook onrustig spelen.
Verder over andere spelers door anderen benoemd, ben ik het eens. De broertjes Drost hielden zich prima staande. Breuer had paar keer voortreffelijke balafname op het middenveld, waardoor er weer naar voren gespeeld kon worden en de aanval van OM werd onderbroken. Hansson ging er ook lekker in, maar op het randje iedere keer in zijn acties, inderdaad had penalty eerder ook gegeven kunnen worden.

Al met al zure avond en we zijn nu afhankelijk van anderen + we moeten winnen 14/12!
Jammer dat we het door zo'n laatste actie niet meer in eigen hand hebben.

Positieve afsluiting: Toch wil ik de complimenten geven aan alle spelers, want ondanks het gemis van 4 basisspelers (w.o. Huntelaar) vind ik dat ze prima stand hielden. We hebben toch een goede lichting op de bank zitten, wat perspectief biedt voor de toekomst!!
Supersub
Bankzitter
Contacteer:

Bericht door Supersub »

Nou ik heb in ieder geval geen kritiek op je gehad toen, maar ben ook niet echt een vaste bezoeker. Feit blijft wel dat de vormcrisis van Yildirim echt ernstige vormen begint aan te nemen. Ik weet ook wel dat vorm zo weer terug kan zijn, maaja je mag een speler wel per wedstrijd of per serie wedstrijden beoordelen natuurlijk.
in de vakantie is alles een beetje mooier
SpongeBob
Wereldspeler
Contacteer:

Bericht door SpongeBob »

Ja, erg jammer allemaal..
Nu maar hopen dat Dinamo en Levski puntjes laten liggen, en dat SCH thuis afrekent met Levski..
Ik heb geen onderschrift nodig...
AldeboarNN Fans
Basisspeler

Bericht door AldeboarNN Fans »

Wat ongelovelijk zuur was dit. Onverdiend puntverlies, maar daar koop je niks voor.
Ik vond het geen strafschop. VDB komt snel uit, maar houd zijn handen op de grond en raakt Niang niet. Maar ja, ik denk dat de meeste scheidsrechters er een penaltie voor geven.

Stand nu:

1. Olympique Marseille 2-6
2. CSKA Moskou 3-4
3. Levski Sofia 2-3
4. SC HEERENVEEN 3-2
5. Dinamo Boekarest 2-1

Wedstsrijden:

Levski Sofia - Olympique Marseille
Dinamo Boekarest - CSKA Moskou

Olympique Marseille - Dinamo Boekarest
SC HEERENVEEN - Levski Sofia

Slechste scenario

Sofia en Moskou winnen volgende week, dan is het over

Ons lot ligt in handen van Marseille volgende week, dat andere duel doet er niet toe.
Ken-nie Steppe, wel keepen
michel
Wereldspeler

Bericht door michel »

rodion schreef:Yildrim is toch een topper. Dat hoor ik iedereen hier altijd zeggen. Ik had laatst geschreven of het niet tijd was om hem te wisselen omdat ie het hele seizoen al ondermaats presteert. Iedereen viel over me heen. Hij was zoooo goed. Nu hoor ik alleen maar negatieve geluiden. Wat kan het soms snel veranderen.
Ja hoor rodion je hebt weer eens helemaal gelijk.... In het topic Yildirim ben jij inderdaad
degene die zegt dat Yildirim niet al te best is. Maar als je de wedstrijdtopics eens zou
lezen en onthouden dan komt daar ook genoeg kritiek op Ugur naar voren, al vanaf het
begin van het seizoen!!!
Niet iedereen viel over je heen (och arme jij toch, de hele wereld is tegen je) maar
4 of 5 mensen waren het niet met je eens.
Ook nu kun je niet alleen maar negatieve geluiden hebben gehoord. Houdt aub
eens op met dat Calimero-syndroom hier te spuien.
West Indische Buurt
Jeugdspeler
Contacteer:

Bericht door West Indische Buurt »

Samaras speelde een prima wedstrijd, we moeten niet allemaal die commentator napraten, hij heeft een paar halve kanjses gemist (en 1 keer had hij de bal gelijk moeten nemen toen die verdediger de bal verkeerd kopte), maar keihard gewerkt. Je moet niet vergeten dat hij op een eiland stond. Hij moest altijd alleen en kon er niet voor kiezen om de bal naar een medespeler te passen.
Leven en laten leven...
rodion
Basisspeler

Bericht door rodion »

West Indische Buurt: Jij moet vaker posten, jij ziet het goed. En tegen Michel: Er waren ontzettend veel posts over een goede Yildrim en dat er geen betere rechtsbuiten in Nederland is!!! Ahoy, Ahoy. Zal nu eerst even die eierdop er :lol: af halen!!!!!
Glick
Invaller

Bericht door Glick »

AldeboarNN Fans schreef:
Ons lot ligt in handen van Marseille volgende week, dat andere duel doet er niet toe
Doet er wel toe! Als Dinamo Boekarest wint van CSKA en wij winnen thuis van Levski, dan staan we op 5 pt. De wedstirjd die dan tegelijkertijd gespeeld wordt(Marseille - Dinamo Boekarest) moet een winstpartij opleveren voor de Fransen en dan zijn we alsnog door! Ten koste van CSKA...

Maar als Levski verliest tegen Marseille en tegen ons, dan zijn we er ook...

dit worden nog spannende potjes!
michel
Wereldspeler

Bericht door michel »

En als Bukarest-CSKA een gelijkspel oplevert (en wij winnen van Levski maar daar
moeten we sowieso maar vanuit gaan) dan gaat het straks om het doelsaldo. Dus dat
zijn al meerdere redenen waarom die andere wedstrijd heel belangrijk is.
jeroentjeheerenveen
Invaller

Bericht door jeroentjeheerenveen »

gvd, klote.
Direct na de wedstrijd ben je boos op brian, (wat doe je daar).
Maar hij had toch weer een paar geweldige reddingen.
H. Drost viel me ook op, straalt dezelfde rust uit als Aisatti van psv.
Pranjic heeft het flegmatieke van het begin van het seizoen even niet, en verzoop op het middenveld.
Sammie vond ik keihard werken en creeerde "op dat eiland" toch wel aantal kansen, kan natuurlijk niet ontkennen dat hij de ballen wel wat strakker tussen die palen kon richten.
Was ook niet onder de indruk van L'OM, op die linksbuiten na geweldige techniek alleen zijn linker been is nog van chocola.
Het voorval met Hansson was absoluut geen penal, maar met VDB leek mij wel contact te wezen.
Kortom zure avond, en het zind mij totaal niet dat we van anderen afhankelijk zijn.
I.i.g tegen sofia vol achter de ploeg en winnen...
h'veen supporter ben je nie even, maar voort leven!!!
Heerenveen rules
Forumicoon

Bericht door Heerenveen rules »

Er wordt hier gezegd dat Samaras een prima wedstrijd speelde. Dan kan hij nog op een eiland hebben gestaan, hij staat er om de kansen te verzilveren. Hij heeft er een stuk of 4/5 gehad. De een nog mooier dan de ander en hij wist ze allemaal te verprutsen. Dus een zeer zwakke prestatie van Samaras. Als telt niet in het voetbal, maar als hij goed was geweest dan stonden we nu bovenaan in de poule.
Mickey
Nieuw talent

Bericht door Mickey »

Nou dan ook nog even mijn commentaar.. Las hierboven dat er nogal wat mensen commentaar hebben op Samaras. Ben ik het helemaal niet mee eens. Die jongen (20 jaar, ook niet vergeten) creeërt zelf een aantal kansen, was heel sterk aan de bal en er ging veel dreiging vanuit. Dat hij niet de sterkste afmaker is, wisten we al. Zonde dat hij er niet één in schoot, maar dat wil niet zeggen dat hij direct slecht gespeeld heeft. Hij werkte keihard dus mijn complimenten.

Verder vond ik Heerenveen (naar omstandigheden) goed spelen, beter als bij die 0-0 in Boekarest. Maar goed, daar win je een punt en nu ben je de verliezer van de avond. Waar we vorig jaar het geluk hadden van de winst tegen Stutgart en het gelijkspel tegen Zagreb hebben we nu dat geluk niet tegen CSKA Moskou en Marseille. Wordt erg moeilijk, maar niets is onmogelijk.
Heerenveen rules
Forumicoon

Ieder zijn mening, maar voor hard werken en het missen van zoveel kansen verdien je in mijn ogen geen compliment. Zijn jonge leeftijd is geen vrijbrief om maar kansen te mogen missen. Hij is een spits en die staat er mede om te scoren.
West Indische Buurt
Jeugdspeler
Contacteer:

Bericht door West Indische Buurt »

@Heerenveenrules,

De kans dat je de staatsloterij wint is erg klein. Wanneer je 20.000 maanden meedoet dan heb je elke keer weer dezelfde kleine kans. Zo was het gisteren ook met Samaras. Hij kreeg (lees: creëerde) een paar halve kansen, maar een paar halve kansen maakt nog niet 1 grote.

Maarr.. zoals enkele mensen al opmerkten, ieder zijn eigen mening. Je moet alleen open staan voor de mening van een ander en daar al dan niet iets mee doen.
Leven en laten leven...
Heerenveen rules
Forumicoon

Ik teken voor 20.000 levensmaanden. :wink:

Maar jij vond het halve kansen begrijp ik?
Mickey
Nieuw talent

Bericht door Mickey »

Van mij mag Samaras er ook wel een bal inschieten, absoluut. Deed die niet, maar afgezien daarvan speelde hij een sterke wedstrijd. Hij is een spits, moet er ballen inschieten maar we weten van Samaras dat het daar nog wel eens mis gaat. En met dat die jong is bedoel ik dat hij nog wat moet leren. Jammer genoeg is dat nou net de rust hebben om kansen af te maken.

Man van de wedstrijd Georgios Samaras! Ben je wel met me eens toch Heerenveen rules?
Plaats reactie