Tarik Elyounoussi

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Plaats reactie
Jurjenv
Wereldspeler

Re: Tarik Elyounoussi

Bericht door Jurjenv »

Volgens mij knipt ie zijn teennagels niet, heeft compleet geen gevoel in zijn voeten.

Ik ben nu 100% overtuigd, weg met die knakker.
Heerenveen rules
Forumicoon

Bericht door Heerenveen rules »

JL-niveau en daar 4 miljoen voor betaald. Wat een scouting! Geen enkel woord meer aan vuil maken..........
Gerrits
Selectiespeler

Bericht door Gerrits »

Heerenveen rules schreef:JL-niveau en daar 4 miljoen voor betaald. Wat een scouting! Geen enkel woord meer aan vuil maken..........

:lol:

Wat een kul opmerking over de scouting. Half Europa zat achter deze jongen aan, en hij koos uiteindelijk voor Heerenveen. Sommige spelers doen het goed en anderen slecht. Durf te wedden dat als Tarik ergens anders gaat spelen, komt zijn talent weer naar boven. Dat heb je nou eenmaal met spelers.
Superfries88'
Forumicoon

Bericht door Superfries88' »

Heerenveen rules schreef:JL-niveau en daar 4 miljoen voor betaald. Wat een scouting! Geen enkel woord meer aan vuil maken..........
Je bent bekend met het feit dat Riemer deze jongen heeft gescout?
Baggerraartje
Wereldspeler

Bericht door Baggerraartje »

Maar Riemer heeft meerdere miskopen gehaald...de friese media maakt er een orakel van! Heb ik altijd erg overdreven gevonden...maar in het land der blinden...
Superfries88'
Forumicoon

Baggerraartje schreef:Maar Riemer heeft meerdere miskopen gehaald...de friese media maakt er een orakel van! Heb ik altijd erg overdreven gevonden...maar in het land der blinden...
Ik wil ook absoluut niet beweren dat Riemer per definitie een uitstekend oog voor nieuwe spelers heeft. Ook onder zijn leiding is er genoeg binnengehaald wat gewoon niet voldeed. Nu geloof ik absoluut dat we de Elyounoussi uit zijn Noorse periode niet hebben gezien, maar toch, het lijkt me duidelijk dat hij het hier niet gaat redden.

Wat echter wel zo is, is dat Riemer in het verleden vaak genoeg spelers heeft ontdekt en met succes binnen heeft gebracht. Daarom krijgt hij van mij wel het voordeel van de twijfel en gezien zijn status destijds daar vond ik het helemaal niet raar dat hij werd gekocht.

Ik wil dit niet alleen afschuiven op een gebrek aan kwaliteit. Je maakt mij absoluut niet wijs dat hij bijvoorbeeld geen bal naar links kan afgeven over een meter of tien. Je maakt mij niet wijs dat hij nooit een bal fatsoenlijk heeft leren aannemen. En zo zijn er meer dingen. Natuurlijk heeft het met kwaliteit te maken. Natuurlijk zal zijn gebrek aan fysieke kracht meespelen. Maar volgens mij zit er bij hem ook een hele hoop verkeerd tussen de oren, en dat is nu eenmaal iets wat je hooguit beperkt kan beoordelen als scout.
Skip
Invaller

Bericht door Skip »

oldtimer schreef:Hij deed wel zijn best en had ook wel een aandeel in de combinaties, maar het grote probleem is dat hij nergens meer is zodra er een tegenstander in de buurt komt. Jammer, maar waar.
Zo is het precies oldtimer. Plus dat hij onvoorstelbaar veel balverlies leed. Ik denk gister wel 75-80% van alle ballen die hij kreeg.
H-J
Wereldspeler

Bericht door H-J »

Tarik verknalde gister een 4/5 tegen 3/4 aanval en een 2 tegen 1 aanval. Daarnaast stond hij te klungelen vlak voor de 1-1.

Met name dat eerste baart mij zorgen, totaal niet effectief.
1983
Forumicoon

Bericht door 1983 »

Hij deed gewoon helemaal niks goed. Ik verbaas me er ook helemaal niet meer over. Dat hij het leuk heeft gedaan in de Noorse competitie zegt echt helemaal geen ruk blijkt nu wel weer. Vanaf nu geen gebruik meer maken van deze prutser en de jeugd een kans geven. Als Beerens geblesseerd is Narsingh er in. Die kan het nooit minder doen.
FriesRoelvink
Jeugdspeler

Bericht door FriesRoelvink »

Jurjenv schreef:Volgens mij knipt ie zijn teennagels niet, heeft compleet geen gevoel in zijn voeten.

Ik ben nu 100% overtuigd, weg met die knakker.

Indeed. Inpakken, mooie strik erom en helaas met verlies verpatsen.
Knipecity
Forumicoon

Bericht door Knipecity »

Het lijkt wel plankenkoorts bij deze jongen. Hij speelde gisteren alsof hij compleet verkrampt was. De meest simpele dingen gingen fout en ik neem aan dat hij dat normaal wel kan. Deze jongen kan net als een Sulejmani niet omgaan met dat enorme prijskaartje om zijn nek.
Gerrits
Selectiespeler

Bericht door Gerrits »

Daar moet je toch helemaal niet aan denken? Gewoon voetballen zoals je bij de amateurs deed, dat geld boeit toch niemand?

Ik begrijp dat niet he, dat je onzeker wordt door je prijskaartje. Dat moet je juist trots maken, en daardoor haal je het beste in je naar boven.
Superfries88'
Forumicoon

Dat is natuurlijk gemakkelijker gezegd dan gedaan. Zo'n jongen krijgt via supporters of media waarschijnlijk geregeld vragen over zijn vorm gekoppeld aan transfersom. Die druk legt men op je, of je dat nou wil of niet. De één kan zich daarvoor goed afsluiten en gaat gewoon lekker voetballen. De ander neemt zoiets al dan niet bewust mee in het achterhoofd, en als het dan niet wil ga je aan jezelf twijfelen. Of je gaat je geforceerd bewijzen, dat je bijvoorbeeld sneller wil dan mogelijk. Dat je daardoor geen controle en rust kan behouden.

Ook profvoetballers blijven mensen. En last hebben van druk is menselijk.
mitrita
Superster

Bericht door mitrita »

Probleem van Tarik is dat hij inmiddels van diverse trainers toch wel flink wat herkansingen heeft gehad en er geen één van benut heeft. Het verontrustende is dat zijn spel geen moment de illusie wekt dat het beter kan.
Laat hem in de winterstop maar terugkeren naar een mooie club in Noorwegen, daar wordt iedereen beter van.
Financieel verlicht dat onze begroting, de club zal ook al niet meer het idee hebben gehad dat hij nog met winst van de hand gedaan kan worden.
Vrieskist
Verified
Beheerder

Bericht door Vrieskist »

Ane Lenstra schreef:Ik heb eerst 5 minuten gelachen, laat ik dat voorop stellen.

FP:
Origineel bericht:
http://www.fansfc.com/story/24766.html
:shock:
Ebiede
Verified
Forumicoon

Bericht door Ebiede »

Op dezelfde site als actueel nieuws:
Transfer Speculation
Name: Mido
To: Middlesbrough
From: Wigan Athletic
Date: 16 Nov, 2008
Fees: £6,000,000.00
Status: Rumour
Dit gerucht is van 16-11-2008, zou er niet te veel van geloven.
Spijt heb je morgen maar!
1983
Forumicoon

Bericht door 1983 »

Dat gelooft toch geen mens? Zal wel een of ander boulevard bericht zijn. En als het wel waar is dan is het fantastisch nieuws natuurlijk. Als ze daar zo blind zouden zijn dat ze die jongen willen hebben betalen ze er misschien nog flink voor ook. Maar nogmaals, dit gelooft niemand.
Kiekerjan
Invaller

Bericht door Kiekerjan »

Solksjear wil Elyounoussi naar Manchester United halen
Ole Gunnar Solskjaer wil niemand minder dan Tarik Elyounoussi naar Old Trafford halen, dat weet fansfc.com te melden. De Noorse trainer, tevens oud-voetballer van Manchester United, heeft veel contacten in Noorwegen en wil daar graag gebruik van maken. Volgens de website komt de interesse na advies van voormalig 'United' verdediger Henning Berg, die Elyounoussi heeft gevolgd tijdens zijn verblijf bij Lillestrom. Solksjear wil de geboren Marokaan in januari naar Engeland halen.

Origineel bericht:
http://www.fansfc.com/story/24766.html

Mmmmmm,wat voor baantje zullen we hem kunnen geven, Ja ik weet het al Man United zoekt nog een schoenen poetser. En daardoor wil Man United hem halen. Het klinkt nu eigenlijk heel logisch. Wij kregen ongeveer 4.5 miljoen terug voor wat we voor Tarik hebben betaald. En dan laten we net als of doen dat we hem nooit gehad hebben.

Serieus: Ik geloof hier helemaal niks van. Dit bericht kan misschien wel 2 a 3 jaar oud zijn. Toen Tarik nog goed speede bij lillestorm. Maar ja misschien is deze droom wel niet bedrog XD
Calimero
Forumicoon

Bericht door Calimero »

Is het alweer 1 april? De tijd vliegt ;)
dechiever
Nieuw talent

Bericht door dechiever »

Dit kan toch niet waar zijn !!!

Als de club hem wil hebben, zullen ze allicht iets informatie willen hebben over ellyneussie.
Dus moeten we misschien iets positiever over hem praten en schrijven, anders raken we hem niet kwijt.

Ellyneussie was eergister op de training verreweg de beste van allemaal !
Hij passeerde de hele verdediging, met een schaartje om de laatste man
met een panna de keeper voorbij omvervolgens met de hak de bal in het doel te schieten !!
Hij was werkelijk waar de alllerbeste bij de training ..............................van de Fjes
Lipton
Forumicoon

Bericht door Lipton »

Dit soort dingen gebeuren veel vaker dan men denkt. Een voorbeeld hiervan is Deul die gast was niet goed genoeg voor Willem 2 maar speelt nu wel voor de beloftes/reserves van FC Bayern.
Dat Tarik onder zijn kunnen speelt is wel duidelijk, ik denk dat in dit bericht een grotere kern van waarheid zit dan men denkt.
Manchester en Heerenveen werken achter de schermen ook samen, dus waarom zou het niet kunnen?
Heerenveen rules
Forumicoon

Bericht door Heerenveen rules »

Tarik bij Manchester? :lol: De media is in de war.........
dechiever
Nieuw talent

Bericht door dechiever »

Misschien bedoelen ze de amateurtak van M U ??
1983
Forumicoon

Bericht door 1983 »

Of wellicht gaat het om Fc United Of Manchester. Dat niveau komt dichter in de buurt van Tarik :wink:
Ik zeg strik eromheen.
geert.
Superster

Bericht door geert. »

Lipton schreef:Manchester en Heerenveen werken achter de schermen ook samen, dus waarom zou het niet kunnen?
Dat samenwerkingsverband heeft Heerenveen toch van de hand gewezen? Of werken ze op andere gebieden nog wel samen?
rust
Basisspeler

Bericht door rust »

Ane Lenstra schreef: Hij kwam van Fredrikstad.
Het gaat om zijn verhuurperiode bij Lillestrom natuurlijk.
Lipton
Forumicoon

Bericht door Lipton »

Ja maar speelde Tarik 2 a 3 jaar geleden op huurbasis voor Lillstrom?
Flying Frisian
Superster

Bericht door Flying Frisian »

Heeft Manchester United ook geen 9 miljoen uitgetrokken voor een Portugese buitenspeler die nog nooit op het hoogste niveau gespeeld had? In dat geval zou sc Heerenveen bij interesse vanuit Manchester hoog in de boom kunnen gaan zitten. Tarik heeft wedstrijden gespeeld in de Eredivisie en zelfs in Europa en heeft in beide competities zelfs doelpunten gemaakt.
Lardy
Superster

Bericht door Lardy »

Gewoon een jaar verhuren met optie tot koop(5 mil.). Kan hij een jaartje trainen op hoog niveau en fitnessen met Rooney. Komt hij als herboren terug. En Heerenveen heeft er voordeel van.
Criz
Wereldspeler

Bericht door Criz »

Wat een lachwekkend bericht zeg, betrouwbare site ook :lol:

Het enige wat ik nog mis in het artikel:
'Manchester United zou bereidt zijn 23 miljoen euro voor Elyounoussi te betalen.
Plaats reactie