29-09-2005: sc Heerenveen-Baník Ostrava (5-0, UEFA Cup)

› je eigen voor- en nabeschouwingen

Moderators: Beheerders, Fanmasters

ALS 26.000
Superster

Bericht door ALS 26.000 »

Spandoek kon gewoon niet en dat moet de bedenkers aan het verstand gebracht worden. 1 van de belangrijkste redenen dat wij nu zo'n grote club zijn is omdat we altijd een club zijn geweest met goede supporters, trouw en hier kan iedereen nog komen. Ook zijn we een nette club. De basis van het succes en dit soort niveauloze doeken zonder enig respect voor de tegenstander maken die boel kapot!
Iedereen staat open voor vriendelijkheid...
Jurruh
Basisspeler

Bericht door Jurruh »

Ik kan me alleen maar aansluiten bij de woorden van 1920.

Het was een fantastische avond, met fantastisch voetbal en een fantastische sfeer en dan wordt er nu alleen maar gezeken om een spandoek dat slechts een paar minuten van de avond omhoog werd gehouden. Kom op zeg!
1920
Selectiespeler
Contacteer:

Bericht door 1920 »

Spandoek kon gewoon niet en dat moet de bedenkers aan het verstand gebracht worden. 1 van de belangrijkste redenen dat wij nu zo'n grote club zijn is omdat we altijd een club zijn geweest met goede supporters, trouw en hier kan iedereen nog komen. Ook zijn we een nette club. De basis van het succes en dit soort niveauloze doeken zonder enig respect voor de tegenstander maken die boel kapot!
Dat probeer ik net uit te leggen. Het is allemaal zo subjectief. De een vindt het wel kunnen en de ander niet. Maar om nu hier 4 pagina's over door te zeuren en dan ineens weer zo'n overdreven reactie (alsof binnenkort de club vergaat). Ik heb het gevoel dat je nu alleen maar loopt te stoken. Daar word ik erg triest van... Diegene die het gemaakt hebben weten nu wel dat sommige personen een niveauloos doekje vinden. Dat is wel duidelijk toch....

En nog iets waar ik meer triest van word, is dat er weer mensen zijn die denken dat ze moeten stelen van hun eigen supporters.

maar laten we kappen met discussie over het spandoek en de randgebeuren

On topic!! :cry:

Forza Heerenveen!
Laatst gewijzigd door 1920 op 01-10-2005 11:29, 1 keer totaal gewijzigd.
Johnny '86
Wereldspeler

Bericht door Johnny '86 »

ALS 26.000 schreef:De basis van het succes en dit soort niveauloze doeken zonder enig respect voor de tegenstander maken die boel kapot!
Idd, de club gaat eraan! Ik snap niet waarom Koos voorzitter is geworden, zoveel potentie hier! :blbl:
Lipton
Forumicoon

Bericht door Lipton »

We hebben samen met het gezin een erg leuke avond gehad in heerenveen.
De wedstrijd was natuurlijk prachtig, ik vond vooral dat het achterin prima stond.

Na de wedstrijd nog een heel leuk moment beleeft, aan de noord west kant van het stadion stonden een stel Ostrava supporters die shirtjes wouden ruilen.

Eerst twijfelde ik nog een beetje bij de vraag of ik mijn shirtje kwijt wou, (had het nog maar slechts 4 weken) maar heb toch besloten om hem te ruilen.

Nu ben ik in bezit van een prachtige blauwe Banik Ostrava shirt, een prachtige herinnering aan de wedstrijd. :D
Forza
Wereldspeler

Bericht door Forza »

Heel Nederland is lovend over de prestatie van Heerenveen, sfeer was prima en ik vind hier nu 4 pagina dikke shit over een spandoek.
Laat dat dan een les zijn voor de makers.
Forza
Wereldspeler

Bericht door Forza »

domme opmerking, dezelfde makers zongen waarschijnlijk ook net zo hard mee, of dacht je dat ze alleen maar kwamen om die behangrol omhoog te houden.
Dus als je hard meezingt, mag je alles op een spandoek zetten? :? Alle respect voor de mensen die negentig minuten lang zingen en op die manier de ploeg steunen. Als je echter een dergelijke tekst op een doek/rol zet, kun je verwachten dat daar discussie over komt. Als je die niet wilt of aan kunt, moet je niet die tekst omhoog houden.
Squerrel
Superster
Contacteer:

Bericht door Squerrel »

Forza schreef: Als je echter een dergelijke tekst op een doek/rol zet, kun je verwachten dat daar discussie over komt. Als je die niet wilt of aan kunt, moet je niet die tekst omhoog houden.
De tekst is omhoog gehouden door mensen die toevallig vooraan stonden. Het gaat om de mensen die dit hebben bedacht cq gemaakt, en daar ben ik er 1 van!
Je mag best commentaar hebben op bepaalde acties maar al die mensen die hier commentaar geven, hebben die zelf wel eens iets bedacht of gemaakt? Ik denk van niet, er zijn mensen wekelijks bezig om voor de volgende wedstrijd weer iets te bedenken en te maken en DAAR moet je respect voor hebben en niet alleen maar commentaar leveren, das wel erg makkelijk. Als julle het allemaal zo goed weten kom dan zelf eens met iets.....ideen zijn altijd welkom....
wald pyk
Wereldspeler

Bericht door wald pyk »

Over het spandoek kunnen we beter in het daar voor bestemde topic verder praten.
Laten we het hier over de wedstrijd hebben.
Heerenveen liet in de 2de helft zien dat het weer op de goede weg is.Somige spelers speelden weer met flair.Als we tegen psv ook zo spelen heb ik goede hoop.
Over de sfeer niks dan lof,ook voor Banik.
We zijn op de goede weg.
Van alles wat ik kwijt ben mis ik mijn geheugen het meest.
Heerenveen rules
Forumicoon

Bericht door Heerenveen rules »

Beter geen idee, dan zo'n idee. :mrgreen:
Ieder z'n lol maar we maken het nu volgens mij allemaal iets groter dan het verdiend.
HaEmTeDe
Invaller

Bericht door HaEmTeDe »

Squerrel schreef: De tekst is omhoog gehouden door mensen die toevallig vooraan stonden. Het gaat om de mensen die dit hebben bedacht cq gemaakt, en daar ben ik er 1 van!
Je mag best commentaar hebben op bepaalde acties maar al die mensen die hier commentaar geven, hebben die zelf wel eens iets bedacht of gemaakt? Ik denk van niet, er zijn mensen wekelijks bezig om voor de volgende wedstrijd weer iets te bedenken en te maken en DAAR moet je respect voor hebben en niet alleen maar commentaar leveren, das wel erg makkelijk. Als julle het allemaal zo goed weten kom dan zelf eens met iets.....ideen zijn altijd welkom....
Ik heb veel respect voor die mensen die zich op een goede manier inzetten voor zoiets al Nieuw Noord. Het is voor mijn duidelijk dat die groep (in het algemeen jonge) mensen met veel power sfeer brengt in het stadion.
Dat het gebrek aan doorstroming een vergrijzing van het publiek heeft meegebracht in de laatste jaren is ook duidelijk. Een heel andere doelgroep die voor heel andere dingen naar het stadion gaat. Verwacht niet dat deze groep het voetbal precies zo ervaart als jullie.
Maar laat er geen misverstand over bestaan. Het bedenken van een idee is geen vrijbrief voor het op schaamteloos beledigen van andere mensen.

Het feit dat er nu al meer tekst besteed is aan die idiote tekst dan aan de wedstrijd zegt veel. Duidelijk bewijs dat er fiks geageert wordt tegen dit soort "humor". Probeer je daden niet goed te praten en geef toe dat je een grens bent over gegaan.
Mocht dit je nog niet duidelijk zijn ........dan ik het nog triester :oops:
Squerrel
Superster
Contacteer:

Bericht door Squerrel »

Dan gaan we hier nog maar even verder, nee dat is me niet duidelijk! En het is me ook duidelijk dat jij er niks van begrijpt. Maar goed verschi van inzicht, maakt verder niet uit.
Forza
Wereldspeler

Bericht door Forza »

Dat heeft dus echt helemaal niks met elkaar te maken en omdat dat zo overduidelijk is, hoef ik het niet eens uit te leggen.
Arnoud
Wereldspeler

Bericht door Arnoud »

Torcida schreef:
Ik denk van niet, er zijn mensen wekelijks bezig om voor de volgende wedstrijd weer iets te bedenken en te maken en DAAR moet je respect voor hebben
Dus als er alle thuiswedstrijden dit soort teksten geproduceerd worden dan moet ik daar toch respect voor opbrengen louter en alleen omdat ze "iets bedenken en maken" ?
kap daar es mee je keurt het goed of je keurt het af. maar laat het in zn waarde
In z'n waarde laten ? De tekst waarmee je anderen opzettelijk probeert te beledigen ?
Het moet niet gekker worden bij NN.
Johnny '86
Wereldspeler

Bericht door Johnny '86 »

We zijn inderdaad ook helemaal niks gewend he, dat zo'n doekje al voor zoveel drukte kan zorgen! :? Ach het hoort er misschien allemaal bij, zoals TORCIDA eerder al aangaf; misschien moet iedereen nog aan de huidige situatie (=een vak vol fanatics) wennen.

Wel is duidelijk dat de helft hier in jaren 60 is blijven hangen...
Makkum8
Basisspeler

Bericht door Makkum8 »

[
kap daar es mee je keurt het goed of je keurt het af. maar laat het in zn waarde
In z'n waarde laten ? De tekst waarmee je anderen opzettelijk probeert te beledigen ?
Het moet niet gekker worden bij NN.[/quote]

Hier kan ik me in vinden Arnoud. De tekst "geen dorpen in de Uefa cup" vond ik op zich sterk en ludiek. Toch vind ik ook dat we de makers van het spandoek ook niet te veel hoeven te bekritiseren. Zij hebben tenminste het de moeite genomen om een spandoek te maken en daarmee "tegengas" gegeven aan de Banik supporters met hun spandoeken. Deze waren overigens wel vriendelijker getind dan het van "onze".
Groningen en Cambuur een pot nat, Makkum is de 12e stad!!
kukkel
Basisspeler

Bericht door kukkel »

Dus.......5-0..,.......
Steurder
Invaller

Bericht door Steurder »

Je zou het bijna vergeten............... :roll:
Reboelje!! Fan bugjen frjemd.
marrum rules
Nieuw talent

Bericht door marrum rules »

en dat is het enige wat telt!
MesekFCB
Nieuw talent

Bericht door MesekFCB »

Hallo, first I have to congratulate you :shock: dont speak about match no more, we all saw it...

What does it means "we zijn overal thuis"?
And can I find more photos of our fans, coz there http://www.feanfans.nl aren't many photos of Banik supporters.
And what have I said you? 600 Banik fans? So there were more- 700 :D we are better, we love our club more than you yours. You are richer than we...so more fans could come to Ostrava, it was very expensive for us, I paid for everything what is conected with that trip 166 Euro! I have to work 3 weeks during summer to earn that money.

I have to say I'm satisfied, we were in Amsterdam and see Ajax arena. You as fans are really friendly, but closing pubs before match! Fuck you! Dam you! It wasnt friendly you stupid people. I cant drink beer in the streets looooool fucking police, as we say A.C.A.B All cops are bastards! and thats true, all of them are same.

And what do you think about our support? One of you told me after match it was great, that we are great fans. And the most funny moment?....you scream after chance uuuuuuu....I have to smile very much. It was like buuu- like cow :-) but nothing against you
Baník pyčooo
kukkel
Basisspeler

Bericht door kukkel »

En zo aangeslagen door het spandoek.
rodion
Basisspeler

Bericht door rodion »

Ik vond het spandoek ook niet kunnen. En ik was zeker niet de enige. Dan kan Sqerrel wel zeggen dat een ander nooit iets bedenkt, maar dat heeft HIER helemaal niets mee te maken!!!! Qua sfeer heb ik overigens genoten en er werd bij vlagen zeer goed gevoetbald.
kukkel
Basisspeler

Bericht door kukkel »

kukkel schreef:En zo aangeslagen door het spandoek.

ik en mn grote mond
Jurruh
Basisspeler

Bericht door Jurruh »

Mesek, what do you and the supporters of Banik think about this the text: 'Ostrava je uzasné mesto, za 5 euro sukat tvou sestru' or something like that?
NNfanatic
Invaller

Bericht door NNfanatic »

Mensen je moet niet zo serieus na het spandoek kijken het is als grap bedoeld en dat snappen de mensen van Banik Ostrava ook wel. Als een grapje al niet meer kan.
1920
Selectiespeler
Contacteer:

Bericht door 1920 »

zucht..... hou nou eens op met dat gezeik over dat spandoek.
Iedereen heeft zijn zegje wel gedaan. Heeft iemand nog een leuke
analyse over de wedstrijd :?: Geeft iemand nog complimenten aan bruggink?
Gaat iemand hier nog beginnen over de geweldige strijd en inzet van Heerenveen.
And can I find more photos of our fans, coz there http://www.feanfans.nl aren't many photos of Banik supporters.
:shock:
Squerrel
Superster
Contacteer:

Bericht door Squerrel »

Liep middenvelder Drost op het eind van de wedstrijd nu een man of 3/4 voorbij? We hebben denk ik weer een rasvoetballer in huis met H. Drost.

En mijn "vriend" Bruggink speelde een goeie partij (daar was ie al 1920 :mrgreen: ) en bovendien weer als een paard gewerkt.
Forza
Wereldspeler

Bericht door Forza »

Hallo, first I have to congratulate you Shocked dont speak about match no more, we all saw it..
I warned you, remember... You wouldn't listen! :lol:

Ach ja, laten we het over de wedstrijd hebben: prachtige assist van Seip op Samaras en van Bruggink op Nilsson! Ik vond Jeroen Drost vreselijk goed spelen en Michel Breuer viel me ook in positieve zin op. De keeper doet nog steeds gekke dingen. Heeft iemand op zuid kunnen zien of dat bijna-eigen-doelpunt van Boy echt dicht bij de doellijn kwam of leek het alleen maar zo?
Plaats reactie