29-09-2005: sc Heerenveen-Baník Ostrava (5-0, UEFA Cup)
Moderators: Beheerders, Fanmasters
-
- Superster
Spandoek kon gewoon niet en dat moet de bedenkers aan het verstand gebracht worden. 1 van de belangrijkste redenen dat wij nu zo'n grote club zijn is omdat we altijd een club zijn geweest met goede supporters, trouw en hier kan iedereen nog komen. Ook zijn we een nette club. De basis van het succes en dit soort niveauloze doeken zonder enig respect voor de tegenstander maken die boel kapot!
Iedereen staat open voor vriendelijkheid...
-
- Basisspeler
- 1920
- Selectiespeler
- Contacteer:
Dat probeer ik net uit te leggen. Het is allemaal zo subjectief. De een vindt het wel kunnen en de ander niet. Maar om nu hier 4 pagina's over door te zeuren en dan ineens weer zo'n overdreven reactie (alsof binnenkort de club vergaat). Ik heb het gevoel dat je nu alleen maar loopt te stoken. Daar word ik erg triest van... Diegene die het gemaakt hebben weten nu wel dat sommige personen een niveauloos doekje vinden. Dat is wel duidelijk toch....Spandoek kon gewoon niet en dat moet de bedenkers aan het verstand gebracht worden. 1 van de belangrijkste redenen dat wij nu zo'n grote club zijn is omdat we altijd een club zijn geweest met goede supporters, trouw en hier kan iedereen nog komen. Ook zijn we een nette club. De basis van het succes en dit soort niveauloze doeken zonder enig respect voor de tegenstander maken die boel kapot!
En nog iets waar ik meer triest van word, is dat er weer mensen zijn die denken dat ze moeten stelen van hun eigen supporters.
maar laten we kappen met discussie over het spandoek en de randgebeuren
On topic!!

Forza Heerenveen!
Laatst gewijzigd door 1920 op 01-10-2005 11:29, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Wereldspeler
-
- Forumicoon
We hebben samen met het gezin een erg leuke avond gehad in heerenveen.
De wedstrijd was natuurlijk prachtig, ik vond vooral dat het achterin prima stond.
Na de wedstrijd nog een heel leuk moment beleeft, aan de noord west kant van het stadion stonden een stel Ostrava supporters die shirtjes wouden ruilen.
Eerst twijfelde ik nog een beetje bij de vraag of ik mijn shirtje kwijt wou, (had het nog maar slechts 4 weken) maar heb toch besloten om hem te ruilen.
Nu ben ik in bezit van een prachtige blauwe Banik Ostrava shirt, een prachtige herinnering aan de wedstrijd.
De wedstrijd was natuurlijk prachtig, ik vond vooral dat het achterin prima stond.
Na de wedstrijd nog een heel leuk moment beleeft, aan de noord west kant van het stadion stonden een stel Ostrava supporters die shirtjes wouden ruilen.
Eerst twijfelde ik nog een beetje bij de vraag of ik mijn shirtje kwijt wou, (had het nog maar slechts 4 weken) maar heb toch besloten om hem te ruilen.
Nu ben ik in bezit van een prachtige blauwe Banik Ostrava shirt, een prachtige herinnering aan de wedstrijd.

-
- Wereldspeler
Dus als je hard meezingt, mag je alles op een spandoek zetten?domme opmerking, dezelfde makers zongen waarschijnlijk ook net zo hard mee, of dacht je dat ze alleen maar kwamen om die behangrol omhoog te houden.

-
- Superster
- Contacteer:
De tekst is omhoog gehouden door mensen die toevallig vooraan stonden. Het gaat om de mensen die dit hebben bedacht cq gemaakt, en daar ben ik er 1 van!Forza schreef: Als je echter een dergelijke tekst op een doek/rol zet, kun je verwachten dat daar discussie over komt. Als je die niet wilt of aan kunt, moet je niet die tekst omhoog houden.
Je mag best commentaar hebben op bepaalde acties maar al die mensen die hier commentaar geven, hebben die zelf wel eens iets bedacht of gemaakt? Ik denk van niet, er zijn mensen wekelijks bezig om voor de volgende wedstrijd weer iets te bedenken en te maken en DAAR moet je respect voor hebben en niet alleen maar commentaar leveren, das wel erg makkelijk. Als julle het allemaal zo goed weten kom dan zelf eens met iets.....ideen zijn altijd welkom....
- wald pyk
- Wereldspeler
Over het spandoek kunnen we beter in het daar voor bestemde topic verder praten.
Laten we het hier over de wedstrijd hebben.
Heerenveen liet in de 2de helft zien dat het weer op de goede weg is.Somige spelers speelden weer met flair.Als we tegen psv ook zo spelen heb ik goede hoop.
Over de sfeer niks dan lof,ook voor Banik.
We zijn op de goede weg.
Laten we het hier over de wedstrijd hebben.
Heerenveen liet in de 2de helft zien dat het weer op de goede weg is.Somige spelers speelden weer met flair.Als we tegen psv ook zo spelen heb ik goede hoop.
Over de sfeer niks dan lof,ook voor Banik.
We zijn op de goede weg.
Van alles wat ik kwijt ben mis ik mijn geheugen het meest.
-
- Forumicoon
-
- Invaller
Ik heb veel respect voor die mensen die zich op een goede manier inzetten voor zoiets al Nieuw Noord. Het is voor mijn duidelijk dat die groep (in het algemeen jonge) mensen met veel power sfeer brengt in het stadion.Squerrel schreef: De tekst is omhoog gehouden door mensen die toevallig vooraan stonden. Het gaat om de mensen die dit hebben bedacht cq gemaakt, en daar ben ik er 1 van!
Je mag best commentaar hebben op bepaalde acties maar al die mensen die hier commentaar geven, hebben die zelf wel eens iets bedacht of gemaakt? Ik denk van niet, er zijn mensen wekelijks bezig om voor de volgende wedstrijd weer iets te bedenken en te maken en DAAR moet je respect voor hebben en niet alleen maar commentaar leveren, das wel erg makkelijk. Als julle het allemaal zo goed weten kom dan zelf eens met iets.....ideen zijn altijd welkom....
Dat het gebrek aan doorstroming een vergrijzing van het publiek heeft meegebracht in de laatste jaren is ook duidelijk. Een heel andere doelgroep die voor heel andere dingen naar het stadion gaat. Verwacht niet dat deze groep het voetbal precies zo ervaart als jullie.
Maar laat er geen misverstand over bestaan. Het bedenken van een idee is geen vrijbrief voor het op schaamteloos beledigen van andere mensen.
Het feit dat er nu al meer tekst besteed is aan die idiote tekst dan aan de wedstrijd zegt veel. Duidelijk bewijs dat er fiks geageert wordt tegen dit soort "humor". Probeer je daden niet goed te praten en geef toe dat je een grens bent over gegaan.
Mocht dit je nog niet duidelijk zijn ........dan ik het nog triester

-
- Superster
- Contacteer:
-
- Wereldspeler
Dat heeft dus echt helemaal niks met elkaar te maken en omdat dat zo overduidelijk is, hoef ik het niet eens uit te leggen.Je mag best commentaar hebben op bepaalde acties maar al die mensen die hier commentaar geven, hebben die zelf wel eens iets bedacht of gemaakt? Ik denk van niet, er zijn mensen wekelijks bezig om voor de volgende wedstrijd weer iets te bedenken en te maken en DAAR moet je respect voor hebben en niet alleen maar commentaar leveren, das wel erg makkelijk. Als julle het allemaal zo goed weten kom dan zelf eens met iets.....ideen zijn altijd welkom....
- Arnoud
- Wereldspeler
Torcida schreef:
Het moet niet gekker worden bij NN.
Dus als er alle thuiswedstrijden dit soort teksten geproduceerd worden dan moet ik daar toch respect voor opbrengen louter en alleen omdat ze "iets bedenken en maken" ?Ik denk van niet, er zijn mensen wekelijks bezig om voor de volgende wedstrijd weer iets te bedenken en te maken en DAAR moet je respect voor hebben
In z'n waarde laten ? De tekst waarmee je anderen opzettelijk probeert te beledigen ?kap daar es mee je keurt het goed of je keurt het af. maar laat het in zn waarde
Het moet niet gekker worden bij NN.
-
- Wereldspeler
We zijn inderdaad ook helemaal niks gewend he, dat zo'n doekje al voor zoveel drukte kan zorgen!
Ach het hoort er misschien allemaal bij, zoals TORCIDA eerder al aangaf; misschien moet iedereen nog aan de huidige situatie (=een vak vol fanatics) wennen.
Wel is duidelijk dat de helft hier in jaren 60 is blijven hangen...

Wel is duidelijk dat de helft hier in jaren 60 is blijven hangen...
- Makkum8
- Basisspeler
[
Het moet niet gekker worden bij NN.[/quote]
Hier kan ik me in vinden Arnoud. De tekst "geen dorpen in de Uefa cup" vond ik op zich sterk en ludiek. Toch vind ik ook dat we de makers van het spandoek ook niet te veel hoeven te bekritiseren. Zij hebben tenminste het de moeite genomen om een spandoek te maken en daarmee "tegengas" gegeven aan de Banik supporters met hun spandoeken. Deze waren overigens wel vriendelijker getind dan het van "onze".
In z'n waarde laten ? De tekst waarmee je anderen opzettelijk probeert te beledigen ?kap daar es mee je keurt het goed of je keurt het af. maar laat het in zn waarde
Het moet niet gekker worden bij NN.[/quote]
Hier kan ik me in vinden Arnoud. De tekst "geen dorpen in de Uefa cup" vond ik op zich sterk en ludiek. Toch vind ik ook dat we de makers van het spandoek ook niet te veel hoeven te bekritiseren. Zij hebben tenminste het de moeite genomen om een spandoek te maken en daarmee "tegengas" gegeven aan de Banik supporters met hun spandoeken. Deze waren overigens wel vriendelijker getind dan het van "onze".
Groningen en Cambuur een pot nat, Makkum is de 12e stad!!
- marrum rules
- Nieuw talent
-
- Nieuw talent
Hallo, first I have to congratulate you
dont speak about match no more, we all saw it...
What does it means "we zijn overal thuis"?
And can I find more photos of our fans, coz there http://www.feanfans.nl aren't many photos of Banik supporters.
And what have I said you? 600 Banik fans? So there were more- 700
we are better, we love our club more than you yours. You are richer than we...so more fans could come to Ostrava, it was very expensive for us, I paid for everything what is conected with that trip 166 Euro! I have to work 3 weeks during summer to earn that money.
I have to say I'm satisfied, we were in Amsterdam and see Ajax arena. You as fans are really friendly, but closing pubs before match! Fuck you! Dam you! It wasnt friendly you stupid people. I cant drink beer in the streets looooool fucking police, as we say A.C.A.B All cops are bastards! and thats true, all of them are same.
And what do you think about our support? One of you told me after match it was great, that we are great fans. And the most funny moment?....you scream after chance uuuuuuu....I have to smile very much. It was like buuu- like cow
but nothing against you

What does it means "we zijn overal thuis"?
And can I find more photos of our fans, coz there http://www.feanfans.nl aren't many photos of Banik supporters.
And what have I said you? 600 Banik fans? So there were more- 700

I have to say I'm satisfied, we were in Amsterdam and see Ajax arena. You as fans are really friendly, but closing pubs before match! Fuck you! Dam you! It wasnt friendly you stupid people. I cant drink beer in the streets looooool fucking police, as we say A.C.A.B All cops are bastards! and thats true, all of them are same.
And what do you think about our support? One of you told me after match it was great, that we are great fans. And the most funny moment?....you scream after chance uuuuuuu....I have to smile very much. It was like buuu- like cow

Baník pyčooo
-
- Basisspeler
- 1920
- Selectiespeler
- Contacteer:
zucht..... hou nou eens op met dat gezeik over dat spandoek.
Iedereen heeft zijn zegje wel gedaan. Heeft iemand nog een leuke
analyse over de wedstrijd
Geeft iemand nog complimenten aan bruggink?
Gaat iemand hier nog beginnen over de geweldige strijd en inzet van Heerenveen.

Iedereen heeft zijn zegje wel gedaan. Heeft iemand nog een leuke
analyse over de wedstrijd

Gaat iemand hier nog beginnen over de geweldige strijd en inzet van Heerenveen.

-
- Superster
- Contacteer:
-
- Wereldspeler
I warned you, remember... You wouldn't listen!Hallo, first I have to congratulate you Shocked dont speak about match no more, we all saw it..

Ach ja, laten we het over de wedstrijd hebben: prachtige assist van Seip op Samaras en van Bruggink op Nilsson! Ik vond Jeroen Drost vreselijk goed spelen en Michel Breuer viel me ook in positieve zin op. De keeper doet nog steeds gekke dingen. Heeft iemand op zuid kunnen zien of dat bijna-eigen-doelpunt van Boy echt dicht bij de doellijn kwam of leek het alleen maar zo?