Vind jij dat Kor? Ben jij wel lid van NN dan? Meende dat je had opgezegd..Squerrel schreef: Dan moet je dat maar snel even doen vind je niet?
Seizoenskaarten SFEERVAK
Moderators: Beheerders, Fanmasters
-
- Selectiespeler
-
- Superster
- Contacteer:
- forza heerenveen
- Selectiespeler
-
Vrieskist Verified
- Beheerder
Moet je er even achter aan bellen, want volgens mij is er nog ruimte in het NN vak.forza heerenveen schreef:jah godver ik zit nog in mijn oude vak 29 en niet zoals ik had gehoopt in nieuw noord
wel jammer,maar nu maar hopen dat er op zuid ook meer sfeer komt.
en nu maar in andere wedstrijden instaan
-
- Invaller
-
- Basisspeler
Goh als de post 20.000 extra brieven krijgt kan er wel es eentje een dag later komen niet meteen in panike raken jongens. Ook in Wolvega is hij aangekomen.Force schreef:Ik snap er niks van. Mijn vader heeft vandaag de seizoenskaart wel ontvangen, en ik niet. Worden ze op volgorde van betaling opgestuurd, of gewoon tegelijk? Want dan moet ik er maar even achteraan bellen.
NN gekkenhuis
-
- Bankzitter
- Venderwel
- Superster
- Contacteer:
Bij NN is er nu plek voor 1000 personen, echter vanuit de KNVB mogen er maar 500 personen in een sta vak. Daarom zijn er officieel ook 2 vakken, maar je mag zelf kiezen waar je gaat staan.
SKAILER ® the one and only Ski Trailer!
-
- Forumicoon
Dit klopt dus niet. Een staanvak mag max. 1000 personen hebben. Je mag echter ook 2 vakken van 600 hebben, vandaar ook de mogelijke uitbreiding naar 1200 plaatsen. Er komt dan gewoon een laag hekje tussen, en voila. Zoals Menjo het zegt klopt het.Venderwel schreef:Bij NN is er nu plek voor 1000 personen, echter vanuit de KNVB mogen er maar 500 personen in een sta vak. Daarom zijn er officieel ook 2 vakken, maar je mag zelf kiezen waar je gaat staan.
- Venderwel
- Superster
- Contacteer:
Meen je dat nou? Heb toch altijd gedacht dat het op die manier was zoals ik het uitlegde, nou ja heb ik het verkeerd begrepen, maakt ook niks uit!Jeroen schreef: Dit klopt dus niet. Een staanvak mag max. 1000 personen hebben. Je mag echter ook 2 vakken van 600 hebben, vandaar ook de mogelijke uitbreiding naar 1200 plaatsen. Er komt dan gewoon een laag hekje tussen, en voila. Zoals Menjo het zegt klopt het.
SKAILER ® the one and only Ski Trailer!
-
- Invaller
-
- Forumicoon
Misschien hebben we ook te maken met de directie van Heerenveen? Niet alles wat NN wil is ook gelijk mogelijk. Verder is de uitbreiding binnen het huidige vak sowieso nog 200 extra plaatsen, dus niet teveel doemdenken graag. (overigens is nooit aangegeven dat een uitbreiding naar 2000 plaatsen mogelijk is...
)

-
- Invaller
Ik snap ook wel dat NN hier misschien niet veel aan kan doen. Maar er is toch echt gezegd 'goede uitbreidingsmogelijkheden'. Dan denk ik eerder aan 1500-2000 plaatsen dan aan 1200.( Ook al zijn er misschien geen getallen genoemd). En ik vind het jammer als er bijv. een maximum van zo'n 1200 zou zijn. Maar eigenlijk hoort deze discussie op het NN forum.
-
- Forumicoon
-
- Wereldspeler
Een eventuele verdere uitbreiding van stadion zou dan de uitkomst bieden. In welk topic was er ook alweer het gerucht dat de grachten eventueel werden opgeofferd voor extra tribuneplaatsen? Maar goed...dat is allemaal nog toekomstmuziek, maar zeker niet ondenkbaar.Er is rekening mee gehouden om het vak breder te trekken dan dat het nu is, dus in zekere zin zijn die uitbreidingsmogelijkheden er wel. Alleen als je nagaat dat het stadion zelfs nu alweer uitverkocht is, kan je concluderen dat dat lastig gaat worden.
Toch vind ik dat we niet te klagen hebben. Met een star bestuur toch zoveel weten te bereiken. Dan is 1000 plaatsen zeker niet beroerd. Eerst maar eens zien hoe het de komende jaren verloopt en dan zien we wel weer verder...
-
- Invaller
Ik denk dat Riemer NN niet te groot wil hebben. Ik heb trouwens de brief van NN er nog eens bijgepakt. Daarin stond als pluspunt: goede uitbreidingsmogelijkhden. Dit had dus eigen lijk een minpunt moeten zijn: beperkte uitbreidingsmogelijkheden. Nu stop ik verder met zeuren, maar dit valt me een beetje tegen.
- Feanfan
- Selectiespeler
Ik heb toen we de brief over de nieuwe kaart kregen meteen naar Heerenveen gebeld over hoe het zat met NN1 en NN2. Ikzelf sta in 1 en de overige mensen waar ik altijd bij sta in 2. Ze wisten mij te vertellen dat dit alleen voor hun eigen administratie was en voor ons supporters niets uitmaakt waar je het vak in komt en waar je gaat staan! Dit zal misschien in de realiteit anders kunnen zijn!
De vader, de zoon en de heilige geest: Abe
-
xander Verified
- Superster
Ja maar hij bedoelt volgens mij als het NN vak uitgebreid wordt dat het vak dan wel in 2 en wordt gesplitst en zo over een paar jaar niet meer bij zijn vrienden kan staan want dan zit de een in NN1 en de ander in NN2 en kan je niet meer naast elkaart staan maar dit heeft nog geen betrekking op het nieuwe seizoen. Thans dit begrijp ik er uit.Jeroen schreef:Hoe bedoel je die laatste zin precies Feanfan? Je kan zonder problemen door het hele vak lopen, dus kan je ook gewoon bij vrienden en bekenden staan.
Alle ballen op Henkie!