Seizoenskaarten SFEERVAK
Moderators: Beheerders, Fanmasters
- mechielz
- Basisspeler
- Contacteer:
Er zijn nog wel seizoenkaarten voor Nieuw Noord, maar deze zijn bestemt voor de leden van Nieuw Noord die zich dit seizoen daarvoor hebben aangemeld. Dit gebeurt op volgorde van binnenkomst en waarschijnlijk zijn er niet genoeg plaatsen vrij en zullen een aantal op een wachtlijst plaats moeten nemen. Dus als je je nu nog aanmeld ben je al te laat.
-
- Nieuw talent
ticketing
heb gebeld met ticketing vanmiddag, ze zeiden dat je voor het hele stadion al geen seizoenkaarten meer kon krijgen alleen miss nog wel voor NN, leek mij zelf wat vreemd maarjah je weet het nooit, ga dus proberen voor NN!
SC-HEERENVEEN! ik denk zo wie wil er niet heen?
prachtige club, prachtig stadion, prachtige sfeer, daar kunnen ze in de rest van nederland nog wat van leren!
prachtige club, prachtig stadion, prachtige sfeer, daar kunnen ze in de rest van nederland nog wat van leren!
- Venderwel
- Superster
- Contacteer:
-
Verified
- Forumicoon
Re: ticketing
superfries1 en 2 schreef:heb gebeld met ticketing vanmiddag, ze zeiden dat je voor het hele stadion al geen seizoenkaarten meer kon krijgen alleen miss nog wel voor NN, leek mij zelf wat vreemd maarjah je weet het nooit, ga dus proberen voor NN!
Hoezo is dat vreemd? Seizoenkaarten zijn al jaren niet te krijgen, en de nieuwe plaatsen zijn opgevuld met mensen van de wachtlijst. Dus het is niet heel erg gek..
Spijt heb je morgen maar!
-
- Selectiespeler
Re: ticketing
Hij bedoelde dat hij het gek vond dat nergens meer plek was maar bij NN nog wel.Ebiede schreef:
Hoezo is dat vreemd? Seizoenkaarten zijn al jaren niet te krijgen, en de nieuwe plaatsen zijn opgevuld met mensen van de wachtlijst. Dus het is niet heel erg gek..
-
- Wereldspeler
-
- Nieuw talent
precies, is toch mooi dat het NN vak dit jaar ook weer vol staat
,
het mooiste zou zijn dat de rest van het stadion ook eens mee zou zingen met NN

het mooiste zou zijn dat de rest van het stadion ook eens mee zou zingen met NN
-
- Superster
- Contacteer:
Bij de eerste 2 kan ik je gelijk geven......Maar daarna...superfries1 en 2 schreef: prachtige club, prachtig stadion, prachtige sfeer, daar kunnen ze in de rest van nederland nog wat van leren!

Je spreekt je zelf zo tegen....of heb ik hier te maken met de Anker-twins.superfries1 en 2 schreef:het mooiste zou zijn dat de rest van het stadion ook eens mee zou zingen met NN

Graaijax Hamsterdam!!
-
- Basisspeler
Waarom is hij jaloers? Hij geeft alleen aan dat superfries 1 en 2 (één persoon) zichzelf tegenspreekt.sf-NN schreef:Jaloers poenkt, Vrij. 02 februari 2007 FC Groningen – SC Heerenveen komen we bij jullie in de euroborg de sfeer wel maken.
Bovendien heeft hij nog redelijk gelijk ook, alleen NN laat zich horen in ons stadion, kon je erg goed horen in de wedstrijd tegen NAC.
-
- Basisspeler
-
- Forumicoon
Tsja; dat is opzich logisch te verklaren. Het aantal fanatieke supporters, voor zover je daar kan spreken, zal natuurlijk lang niet in de buurt komen qua geluid als Nieuw Noord. Daarvoor is de groep in 427 gewoon te klein, hoewel het mijn inziens beter aan het worden is.
Ook helpt het natuurlijk niet als het enigzins begint te lopen, dat je dan wordt uitgefloten door mede-supporters. Maar deze discussie is al enkele malen gevoerd.
Past ook beter in het sfeertopic mbt tot 427 m.i.
Ook helpt het natuurlijk niet als het enigzins begint te lopen, dat je dan wordt uitgefloten door mede-supporters. Maar deze discussie is al enkele malen gevoerd.
Past ook beter in het sfeertopic mbt tot 427 m.i.
-
- Superster
- Contacteer:
Er zijn wel poenkten om positief jaloers(o.a. jullie begroting) te zijn, maar niet wat sfeer betreft.Die was in het OPS al goed en is er in de EB alleen maar beter op geworden. Dat is in de play-offs wel gebleken.sf-NN schreef:Jaloers poenkt, Vrij. 02 februari 2007 FC Groningen – SC Heerenveen komen we bij jullie in de euroborg de sfeer wel maken.
Graaijax Hamsterdam!!
-
- Forumicoon
- Contacteer:
-
- Superster
- Contacteer:
Jullie overstemmen iedereen in Vak 10...althans dat gevoel heb je als je daar staat. En niet in iedere wedstrijd zit het jullie mee als destijds...Súrhusterfeanfans schreef:@ Poenkt. Onze sfeer niet goed? Volgens mij hebben wij met de 4-0 wedstrijd van begin tot het eind jullie overstemd.
Je hebt gelijk...Jeroen schreef:Deze discussie is al oud, en past totaal niet in dit topic! Kappen...
Maar dat alle clubs in NL er wat van kunnen leren...
Graaijax Hamsterdam!!
-
- Superster
- Contacteer:
-
- Basisspeler
Hier zijn er helaas iets teveel van, meld je dus snel aan via http://www.nieuwnoord.org!broekster schreef:Jamaar je krijgt je plekje toch via de club? Ik heb me (nog steeds) niet aangemeld voor NN maar heb alwel via de club een plekje in het Staanvak...