Seizoenskaarten SFEERVAK

› stadion, fans, verenigingen, acties..

Moderators: Beheerders, Fanmasters

mechielz
Basisspeler
Contacteer:

Bericht door mechielz »

Er zijn nog wel seizoenkaarten voor Nieuw Noord, maar deze zijn bestemt voor de leden van Nieuw Noord die zich dit seizoen daarvoor hebben aangemeld. Dit gebeurt op volgorde van binnenkomst en waarschijnlijk zijn er niet genoeg plaatsen vrij en zullen een aantal op een wachtlijst plaats moeten nemen. Dus als je je nu nog aanmeld ben je al te laat.
sch4-live
Wereldspeler

Bericht door sch4-live »

ik heb me via nieuwnoord aangemeld met mn vader maar ook voor gewoon zit plaats maar nu kreeg iok maandje terug brief en daar kon ik ook gewoon voor Nieuwnoord kiesen !
superfries1 en 2
Nieuw talent

ticketing

Bericht door superfries1 en 2 »

heb gebeld met ticketing vanmiddag, ze zeiden dat je voor het hele stadion al geen seizoenkaarten meer kon krijgen alleen miss nog wel voor NN, leek mij zelf wat vreemd maarjah je weet het nooit, ga dus proberen voor NN!

SC-HEERENVEEN! ik denk zo wie wil er niet heen?
prachtige club, prachtig stadion, prachtige sfeer, daar kunnen ze in de rest van nederland nog wat van leren!
Venderwel
Superster
Contacteer:

Bericht door Venderwel »

Zijn er nog plekken verkrijgbaar bij NN??
SKAILER ® the one and only Ski Trailer!
Ebiede
Verified
Forumicoon

Re: ticketing

Bericht door Ebiede »

superfries1 en 2 schreef:heb gebeld met ticketing vanmiddag, ze zeiden dat je voor het hele stadion al geen seizoenkaarten meer kon krijgen alleen miss nog wel voor NN, leek mij zelf wat vreemd maarjah je weet het nooit, ga dus proberen voor NN!

prachtige club, prachtig stadion, prachtige sfeer, daar kunnen ze in de rest van nederland nog wat van leren!

Hoezo is dat vreemd? Seizoenkaarten zijn al jaren niet te krijgen, en de nieuwe plaatsen zijn opgevuld met mensen van de wachtlijst. Dus het is niet heel erg gek..
Spijt heb je morgen maar!
bollebert
Basisspeler

Bericht door bollebert »

vollgens mijn broertje nn vol en wachtlijst van 880 man!
sf-NN
Selectiespeler

Re: ticketing

Bericht door sf-NN »

Ebiede schreef:
Hoezo is dat vreemd? Seizoenkaarten zijn al jaren niet te krijgen, en de nieuwe plaatsen zijn opgevuld met mensen van de wachtlijst. Dus het is niet heel erg gek..
Hij bedoelde dat hij het gek vond dat nergens meer plek was maar bij NN nog wel.
sch4-live
Wereldspeler

Bericht door sch4-live »

bollebert schreef:vollgens mijn broertje nn vol en wachtlijst van 880 man!
Dat wordt dus volgend seizoen weer uitbreiden !
sc heerenveen 4 ever
Wereldspeler

Bericht door sc heerenveen 4 ever »

vollgens mijn broertje nn vol en wachtlijst van 880 man
Is dit een grap? Het lijkt me niet dat NN momenteel 880 man op de wachtlijst heeft.
Een onderschrift: wat is dat?
Gekko
Forumicoon

Bericht door Gekko »

Dat komt omdat Nieuw Nood geluid maakt voor twee. Grote klasse dat Nieuw Noord er weer volledig staat straks.
superfries1 en 2
Nieuw talent

Bericht door superfries1 en 2 »

precies, is toch mooi dat het NN vak dit jaar ook weer vol staat :wink: ,
het mooiste zou zijn dat de rest van het stadion ook eens mee zou zingen met NN

Poenkt
Superster
Contacteer:

Bericht door Poenkt »

superfries1 en 2 schreef: prachtige club, prachtig stadion, prachtige sfeer, daar kunnen ze in de rest van nederland nog wat van leren!
Bij de eerste 2 kan ik je gelijk geven......Maar daarna... :lol:
superfries1 en 2 schreef:het mooiste zou zijn dat de rest van het stadion ook eens mee zou zingen met NN
Je spreekt je zelf zo tegen....of heb ik hier te maken met de Anker-twins. :wink:
Graaijax Hamsterdam!!
sf-NN
Selectiespeler

Bericht door sf-NN »

Jaloers poenkt, Vrij. 02 februari 2007 FC Groningen – SC Heerenveen komen we bij jullie in de euroborg de sfeer wel maken :wink: .
Smitte
Basisspeler

Bericht door Smitte »

sf-NN schreef:Jaloers poenkt, Vrij. 02 februari 2007 FC Groningen – SC Heerenveen komen we bij jullie in de euroborg de sfeer wel maken :wink: .
Waarom is hij jaloers? Hij geeft alleen aan dat superfries 1 en 2 (één persoon) zichzelf tegenspreekt.

Bovendien heeft hij nog redelijk gelijk ook, alleen NN laat zich horen in ons stadion, kon je erg goed horen in de wedstrijd tegen NAC.
menjo
Basisspeler

Bericht door menjo »

Toch kwam er ook geluid vanaf zuid, die toen eigenlijk meteen werden uitgefloten, omdat die niet wisten wat er gaande was. :|
NN gekkenhuis
Eric
Superster

Bericht door Eric »

Poenkt schreef: Bij de eerste 2 kan ik je gelijk geven......Maar daarna... :lol:
Je spreekt je zelf zo tegen....of heb ik hier te maken met de Anker-twins. :wink:
hehe :lol:
Smitte
Basisspeler

Bericht door Smitte »

menjo schreef:Toch kwam er ook geluid vanaf zuid, die toen eigenlijk meteen werden uitgefloten, omdat die niet wisten wat er gaande was. :|
Er waren een aantal mensen die wat probeerden in te zetten, was niet echt een succes, vond je wel?
Superfries88'
Forumicoon

Bericht door Superfries88' »

Tsja; dat is opzich logisch te verklaren. Het aantal fanatieke supporters, voor zover je daar kan spreken, zal natuurlijk lang niet in de buurt komen qua geluid als Nieuw Noord. Daarvoor is de groep in 427 gewoon te klein, hoewel het mijn inziens beter aan het worden is.

Ook helpt het natuurlijk niet als het enigzins begint te lopen, dat je dan wordt uitgefloten door mede-supporters. Maar deze discussie is al enkele malen gevoerd.

Past ook beter in het sfeertopic mbt tot 427 m.i.
menjo
Basisspeler

Bericht door menjo »

Nee moet dat dan in 1 keer, ik bedoel wees blij dat er wat gebuerd en wees juist blij dat ze daar ook dingen doen, en proberen sfeer te maken. :D

oke back ontopic :)
NN gekkenhuis
Poenkt
Superster
Contacteer:

Bericht door Poenkt »

sf-NN schreef:Jaloers poenkt, Vrij. 02 februari 2007 FC Groningen – SC Heerenveen komen we bij jullie in de euroborg de sfeer wel maken :wink: .
Er zijn wel poenkten om positief jaloers(o.a. jullie begroting) te zijn, maar niet wat sfeer betreft.Die was in het OPS al goed en is er in de EB alleen maar beter op geworden. Dat is in de play-offs wel gebleken.
Graaijax Hamsterdam!!
Surhuisterveen
Forumicoon
Contacteer:

Bericht door Surhuisterveen »

@ Poenkt. Onze sfeer niet goed? Volgens mij hebben wij met de 4-0 wedstrijd van begin tot het eind jullie overstemd.
SCH
Jeroen
Forumicoon

Bericht door Jeroen »

Deze discussie is al oud, en past totaal niet in dit topic! Kappen...
Poenkt
Superster
Contacteer:

Bericht door Poenkt »

Súrhusterfeanfans schreef:@ Poenkt. Onze sfeer niet goed? Volgens mij hebben wij met de 4-0 wedstrijd van begin tot het eind jullie overstemd.
Jullie overstemmen iedereen in Vak 10...althans dat gevoel heb je als je daar staat. En niet in iedere wedstrijd zit het jullie mee als destijds...
Jeroen schreef:Deze discussie is al oud, en past totaal niet in dit topic! Kappen...
Je hebt gelijk...

Maar dat alle clubs in NL er wat van kunnen leren...
Graaijax Hamsterdam!!
sch4-live
Wereldspeler

Bericht door sch4-live »

Maar is dat alleen die zich via nieuwnoord hebben aangemeld ?
broekster
Bankzitter

Bericht door broekster »

Jamaar je krijgt je plekje toch via de club? Ik heb me (nog steeds) niet aangemeld voor NN maar heb alwel via de club een plekje in het Staanvak...
Squerrel
Superster
Contacteer:

Bericht door Squerrel »

broekster schreef:Jamaar je krijgt je plekje toch via de club? Ik heb me (nog steeds) niet aangemeld voor NN maar heb alwel via de club een plekje in het Staanvak...
Dan moet je dat maar snel even doen vind je niet?
Smitte
Basisspeler

Bericht door Smitte »

broekster schreef:Jamaar je krijgt je plekje toch via de club? Ik heb me (nog steeds) niet aangemeld voor NN maar heb alwel via de club een plekje in het Staanvak...
Hier zijn er helaas iets teveel van, meld je dus snel aan via http://www.nieuwnoord.org! ;)
broekster
Bankzitter

Bericht door broekster »

ja dat vind ik van wel, ik ben nu ff wat druk(werk enz..), en ik zit op een computer waar het internet zeer sloom is. Geen goede reden maar ik ga vanneweek nog ff bekijken hoe ik dat moet doen...
Plaats reactie