Sorry, maar ik ga niet mee... Heb wel wat beters te doen.riemer dat had je goed gezien.bel even met mij of klaasie wil je.
20-09-2003: AZ-sc Heerenveen (3-1)
Moderators: Beheerders, Fanmasters
-
- Wereldspeler
- Contacteer:
-
- Selectiespeler
Jullie hoeven echt niet op ons te wachten, wij komen er wel hoor. En we zien wel hoe wat waar en hoe laat.Cross79 schreef:Zijn wel meer hondjes die fikkie heten he....... Riemer, laat je ons even weten hoelaat het gros vertrekt zodat wij kunnen afspreken met onze groep?
Ik hou wel contact met Klaasieriemer dat had je goed gezien.bel even met mij of klaasie wil je.
[/quote]
riemer dat had je goed gezien.bel even met mij of klaasie wil je.
Sorry, maar ik ga niet mee... Heb wel wat beters te doen.
Volgende keer beter op letten Klaassie, hadden het over Klaasie met 1 sMaar heb je zeker gemist afgelopen zaterdag, hield een biertje over
.
-
- Bankzitter
-
- Superster
OW ja we kunnen ook nog voorspellen. Nee, het gaat deze supporters hierboven alleen maar om het uitje, de reis er naar toe, over de daadwerkelijke wedstrijd hoor/lees je helemaal niets. Is het meegaan dan echt belangrijker dan het voetbal??? Goed, wat verwachten we? We zullen toch echt beter moeten spelen willen we punten halen bij AZ. Stiekem hoop ik dat de jongens wakker zijn na alle kritiek van deze week, maar vooral hoop ik dat onder impuls van een creatieve en uitblinkende Quito wij naar een 0-2 overwinning kunnen counteren. Spelen we net zoals tegen Groningen dan krijgen we met 3-0 aan de kont.
Iedereen staat open voor vriendelijkheid...
-
- Erelid
- Contacteer:
Wat een kul Joepjunior! Ik ken zat 'supporters' die alleen maar en altijd commentaar hebben en er nooit zijn. Zijn dat dan de échten zullen we maar zeggen? Ik denk het toch niet.Nee, het gaat deze nep-supporters alleen maar om het uitje, de reis er naar toe, over de daadwerkelijke wedstrijd hoor/lees je helemaal niets.
Ik ben het met je eens dat er de laatste tijd te weinig inhoudelijk over de wedstrijden wordt gepraat. Maar persoonlijk heb ik mijn mening al deels in de voorbeschouwing van de Fansite opgetekend. Alleen hoop ik wel met je mee dat anderen ook wat tactische voorspellingen er tegenaan gooien. Niet alleen brullen '2-0' of '1-3' en 'Richard staat op en schiet er vier in!'. Wat verwachten we voor wedstrijd, wie vrezen we, waar liggen de kansen? Als we dat wat meer (terug)krijgen, dan zou dat fijn zijn.
Maar met de quote hierboven heb ik nog steeds grote moeite! En prikkeling of niet, 't is een waardeloze bewering.
-
- Superster
-
- Wereldspeler
Moet je dan een echte liefhebber zijn om in deze topics te mogen reageren. Ieder heeft een andere reden om naar Heerenveen te gaan. De een voor de sfeer, de ander omdat hij liefhebber is en weer een ander voor de randverschijnselen (hoewel die er bij Heerenveen gelukkig niet zoveel zijn).
Maar ik wil ook wel een voorspelling doen: Heerenveen speelt er de laatste jaren slecht maar behaalt wel altijd resultaat. Mijn voorspelling 1-2.
Maar ik wil ook wel een voorspelling doen: Heerenveen speelt er de laatste jaren slecht maar behaalt wel altijd resultaat. Mijn voorspelling 1-2.
-
- Invaller
- Contacteer:
Wedstrijd AZ - sc Heerenveen op zaterdag 20 september 2003
Trainer Foppe de Haan heeft voor de uitwedstrijd van het eerste elftal tegen AZ, zaterdag 20 september aanvang 19:30 uur het volgende team geformeerd:
1. Hans Vonk (k)
3. Petter Hansson
5. Marcel Seip
6. Arek Radomski
8. Mika Väyrynen
10. Stefan Selakovic
12. Said Bakkati
14. Erik Edman
17. Richard Knopper
19. Antonio Correia
35. Gerald Sibon
Reserves:
2. Ronny Venema
11. Paul de Lange
16. Mark Jan Fledderus
20. Georgios Samaras
21. Jesper Hakansson
24. Boy Waterman (k)
26. Santi Kolk
Geblesseerd:
4. Tieme Klompe
15. Johan Hansma
Trainer Foppe de Haan heeft voor de uitwedstrijd van het eerste elftal tegen AZ, zaterdag 20 september aanvang 19:30 uur het volgende team geformeerd:
1. Hans Vonk (k)
3. Petter Hansson
5. Marcel Seip
6. Arek Radomski
8. Mika Väyrynen
10. Stefan Selakovic
12. Said Bakkati
14. Erik Edman
17. Richard Knopper
19. Antonio Correia
35. Gerald Sibon
Reserves:
2. Ronny Venema
11. Paul de Lange
16. Mark Jan Fledderus
20. Georgios Samaras
21. Jesper Hakansson
24. Boy Waterman (k)
26. Santi Kolk
Geblesseerd:
4. Tieme Klompe
15. Johan Hansma
-
- Selectiespeler
Volgens mij ging het de gene die dit topic opende het erom om met zoveel mogelijk personen naar Alkmaar te gaan. En hoe ze heen gaan.Joepjunior schreef:OW ja we kunnen ook nog voorspellen. Nee, het gaat deze supporters hierboven alleen maar om het uitje, de reis er naar toe, over de daadwerkelijke wedstrijd hoor/lees je helemaal niets. Is het meegaan dan echt belangrijker dan het voetbal???
En ja ik ga graag met vrienden naar wedstrijden toe en dan gezellig een biertje te drinken en dan naar het voetballen. Ben ik nu dan geen echte supporter

Denk dat het met uitwedstrijden makkelijker is om op 1 topic te openen met je verwachtingen en eentje met hoe wat en waar. Maar dit is mijn mening.
En ja ik ben het met je eens dat het forum hard achteruit gaat en dit is niet vanaf het moment dat FCG supporters hier posten.
-
- Selectiespeler
AZ - Heerenveen wat denken we ervan
Wedstrijd AZ - sc Heerenveen op zaterdag 20 september 2003
Trainer Foppe de Haan heeft voor de uitwedstrijd van het eerste elftal tegen AZ, zaterdag 20 september aanvang 20.00 uur het volgende team geformeerd:
1. Hans Vonk (k)
3. Petter Hansson
5. Marcel Seip
6. Arek Radomski
8. Mika Väyrynen
10. Stefan Selakovic
12. Said Bakkati
14. Erik Edman
17. Richard Knopper
19. Antonio Correia
35. Gerald Sibon
Reserves:
2. Ronny Venema
11. Paul de Lange
16. Mark Jan Fledderus
20. Georgios Samaras
21. Jesper Hakansson
24. Boy Waterman (k)
26. Santi Kolk
Geblesseerd:
4. Tieme Klompe
15. Johan Hansma
Foppe heeft dus geen echte wijzigingen aangebracht op Kolk na die vervangen = door Quito maar dit was te verwachten. IK zelf denk dat AZ voor het eerst sinds lange tijd weer eens van Heerenveen gaat winnen. Als AZ scoort hebben wij een heel groot probleem, ik heb in de laatste 6 wedstrijden geen enkele uit gespeelde kans gezien van Heerenveen. Dit baart mij echt zorgen. Ook tegen HHC in Hardenberg kwam de 1e keus niet echt tot uitgespeelde kansen. Dus om te scoren moeten we denk ik maar weer hopen op een spelhervatting.
Trainer Foppe de Haan heeft voor de uitwedstrijd van het eerste elftal tegen AZ, zaterdag 20 september aanvang 20.00 uur het volgende team geformeerd:
1. Hans Vonk (k)
3. Petter Hansson
5. Marcel Seip
6. Arek Radomski
8. Mika Väyrynen
10. Stefan Selakovic
12. Said Bakkati
14. Erik Edman
17. Richard Knopper
19. Antonio Correia
35. Gerald Sibon
Reserves:
2. Ronny Venema
11. Paul de Lange
16. Mark Jan Fledderus
20. Georgios Samaras
21. Jesper Hakansson
24. Boy Waterman (k)
26. Santi Kolk
Geblesseerd:
4. Tieme Klompe
15. Johan Hansma
Foppe heeft dus geen echte wijzigingen aangebracht op Kolk na die vervangen = door Quito maar dit was te verwachten. IK zelf denk dat AZ voor het eerst sinds lange tijd weer eens van Heerenveen gaat winnen. Als AZ scoort hebben wij een heel groot probleem, ik heb in de laatste 6 wedstrijden geen enkele uit gespeelde kans gezien van Heerenveen. Dit baart mij echt zorgen. Ook tegen HHC in Hardenberg kwam de 1e keus niet echt tot uitgespeelde kansen. Dus om te scoren moeten we denk ik maar weer hopen op een spelhervatting.
-
- Selectiespeler
------------------------Vonk-------------------------
Bakkati--------Hansson-----Seip----------Edman
-------------Vayrynen-----Radomski--------------
Selakovic--------------------------------------Quito
----------------------Knopper-----------------------
-----------------------Sibon--------------------------
In die formatie zullen ze wel staan..
Ik hoop op een 0-2 overwinning.. maar ben bang voor een 3-1
Bakkati--------Hansson-----Seip----------Edman
-------------Vayrynen-----Radomski--------------
Selakovic--------------------------------------Quito
----------------------Knopper-----------------------
-----------------------Sibon--------------------------
In die formatie zullen ze wel staan..
Ik hoop op een 0-2 overwinning.. maar ben bang voor een 3-1
Laatst gewijzigd door The North op 19-09-2003 15:56, 1 keer totaal gewijzigd.
Gert Jan, Kan wat Foppe kan!....(2de worden)
-
- Wereldspeler
-
Vrieskist Verified
- Beheerder
- Freezeman
- Superster
Je kan het natuurlijk ook van de positieve kant bekijken.
Bijvoorbeeld dat Heerenveen één van beste achterhoedes heeft en, net als Ajax, nog maar 2 tegen doelpunten heeft.
Dat zegt toch ook wel iets dacht ik.
Zolang je de nul maar houd en zelf 1 doelpuntje maakt heb je toch mooi even 3 dikke punten te pakken.
We staan tenslotte wel 4e, en dat was vorig jaar wel even anders.
Bijvoorbeeld dat Heerenveen één van beste achterhoedes heeft en, net als Ajax, nog maar 2 tegen doelpunten heeft.
Dat zegt toch ook wel iets dacht ik.
Zolang je de nul maar houd en zelf 1 doelpuntje maakt heb je toch mooi even 3 dikke punten te pakken.
We staan tenslotte wel 4e, en dat was vorig jaar wel even anders.
Anti anti. 

-
- Invaller
- Contacteer:
AZ-UIT
:blbl: WIJ winnen met 1-3
9' 1-0 Nelisse
17' 1-1 Sella
73' 1-2 Sibon
93' 1-3 Kolk (als invaller)
9' 1-0 Nelisse
17' 1-1 Sella
73' 1-2 Sibon
93' 1-3 Kolk (als invaller)
ik ben een kut kind en mn wachtwoord is te simpel: heerenveen
- michel
- Wereldspeler
Ik maak me over de aanval van AZ niet zoveel zorgen, die kan onze verdediging
makkelijk hebben (
) maar mensen als Perez en Van Galen die meer opkomen
vanaf het middenveld daar maak ik me wel zorgen over. ScH heeft nog weinig van z'n
middenveld laten zien, Arek is nu (nog) niet in bloedvorm en dat kan ons echt de kop
kosten, zeker als je daarbij optelt dat de aanvallen nu niet bepaald vloeiend verlopen.
Maar iedere wedstrijd kunnen dingen anders lopen (hoe bedoel je cliche) dus ik hoop dat
vanaf morgen de aanval op drift raakt (anders wordt het misschien al weer tijd voor
dhr. Denneboom)
makkelijk hebben (

vanaf het middenveld daar maak ik me wel zorgen over. ScH heeft nog weinig van z'n
middenveld laten zien, Arek is nu (nog) niet in bloedvorm en dat kan ons echt de kop
kosten, zeker als je daarbij optelt dat de aanvallen nu niet bepaald vloeiend verlopen.
Maar iedere wedstrijd kunnen dingen anders lopen (hoe bedoel je cliche) dus ik hoop dat
vanaf morgen de aanval op drift raakt (anders wordt het misschien al weer tijd voor
dhr. Denneboom)
Heerenveen: superbia ex septentrio
-
- Invaller
Ergens op dit forum voorspelde ik voor AZ een 5e plaats in de eindranglijst. Gezien de eerst serie wedstrijden lijkt me dat zeker niet te hoog gegrepen. Onder het bewind van Adriaanse is er zo langzamerhand een team ontstaan. Vooral de slag op het middenveld zal van doorslaggevend belang zijn. En op dit punt vrees ik dat de SC Heerenveen voor problemen komt te staan.
Voor beide teams geldt dat de voorhoede zeer problematisch is. Echter de schoten vanuit de 2e lijn door AZ kunnen wel eens de doorslag geven. Timmer is een solide doelverdediger. De achterste line van SC Heerenveen schat ik hoger in.
Ik verwacht een wedstrijd waarbij SC Heerenveen steeds AZ de wedstrijd laat maken.
Mocht het na 15 minuten in de tweede helft nog steeds 0 - 0 zijn dan echt ik het mogelijk dat SC Heerenveen punten kan pakken.
Zoals door anderen al gezegd heeft Heerenveen vaker in een zeer eenzijdige wedstrijd daar alle punten weggehaald.
2 keer AZ.........Succes !!
zaterdag 2 - 0
dinsdag 1 - 0 (na verlenging)
ReSpEcT
Voor beide teams geldt dat de voorhoede zeer problematisch is. Echter de schoten vanuit de 2e lijn door AZ kunnen wel eens de doorslag geven. Timmer is een solide doelverdediger. De achterste line van SC Heerenveen schat ik hoger in.
Ik verwacht een wedstrijd waarbij SC Heerenveen steeds AZ de wedstrijd laat maken.
Mocht het na 15 minuten in de tweede helft nog steeds 0 - 0 zijn dan echt ik het mogelijk dat SC Heerenveen punten kan pakken.
Zoals door anderen al gezegd heeft Heerenveen vaker in een zeer eenzijdige wedstrijd daar alle punten weggehaald.
2 keer AZ.........Succes !!
zaterdag 2 - 0
dinsdag 1 - 0 (na verlenging)
ReSpEcT
-
- Bankzitter
Ik ga naar thuiswedstrijden om een pot voetbal te kijken, doordat ik een sfeerloos vak zit (15)! Zou ik achter de goal zitten dan kwam ik bij thuiswedstrijden voor de sfeer... (over 2 a 3 jaar dus)
De drang om naar uitwedstrijden te gaan komt doordat dan de meeste fanatics met elkaar een dagje uitgaan, samen zullen we dan de club naar de overwinning helpen en dat is het doel!!
Fanatics zijn er om hen club zowel uit en thuis te steunen door het gezang en dergelijke... Het is belangrijk dat een club een harde kern (fanatics) heeft die voor de volle 110% hen club toejuichen waardoor de spelers een extra zetje krijgen op de momenten waar ze het moeilijk hebben!!
Dus hoop en denk dat de SCH fanatics morgen met een grote groep Heerenveen naar de overwinning zullen schreeuwen...
De drang om naar uitwedstrijden te gaan komt doordat dan de meeste fanatics met elkaar een dagje uitgaan, samen zullen we dan de club naar de overwinning helpen en dat is het doel!!
Fanatics zijn er om hen club zowel uit en thuis te steunen door het gezang en dergelijke... Het is belangrijk dat een club een harde kern (fanatics) heeft die voor de volle 110% hen club toejuichen waardoor de spelers een extra zetje krijgen op de momenten waar ze het moeilijk hebben!!
Dus hoop en denk dat de SCH fanatics morgen met een grote groep Heerenveen naar de overwinning zullen schreeuwen...

Let's Go Blue White Army!!
-
- Jeugdspeler
AZ zal kiezen uit 1 van deze 2 systemen:
.....................Timmer
Reini................Fortes............. De Cler
......Kromkamp..........Buskermolen
Elkhattabi........van Galen........Huysegems
...............Perez........ Nelisse
Deze strijdwijze is erg aanvallend met 5 spitsen.
Of zo:
Kromkamp.......Lindenbergh .......Buskermolen
.....Elkhattabi..................van Galen
Ik hou het op 2-0. Fijne wedstrijd!!!!
......Kromkamp..........Buskermolen
Elkhattabi........van Galen........Huysegems
Deze strijdwijze is erg aanvallend met 5 spitsen.
Of zo:
Kromkamp.......Lindenbergh .......Buskermolen
.....Elkhattabi..................van Galen
Ik hou het op 2-0. Fijne wedstrijd!!!!