13-09-2003: sc Heerenveen-FC Groningen (1-0)

› je eigen voor- en nabeschouwingen

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Harris
Basisspeler
Contacteer:

Bericht door Harris »

Roukie67 schreef:Ach, je moet toch een keer loskomen nietwaar? :wink:
Eerst even opwarmen tegen Willem II en dan.....
Mooie opwarmer hoor, lijkt eerder op een cooling down. Zet deze lijn voort! :lol:
Riemer
Selectiespeler

Bericht door Riemer »

Ik zet in op een 0-0 Heerenveen kan niet scoren, geen eens een kans creeeren en ook groningen heeft moeite met scoren.
Gall_fcg
Jeugdspeler

Bericht door Gall_fcg »

Morgen even winnen tegen ADO en dan volgende week 3 punten tegen SCH. Het gaat goed komen. :D
FCG - Pride of the North
The North
Selectiespeler

Bericht door The North »

Stop Dreaming!!
Gert Jan, Kan wat Foppe kan!....(2de worden)
Blizzard
Superster
Contacteer:

Bericht door Blizzard »

ADO of Groningen het zijn allebei k*tclubs, van mij mag je er met 6-0 van winnen of 4-1 van verliezen: I don't care a sh!t, anyway, wij winnen toch wel. Sprankelend zal het wel niet worden want Groningen denkt alleen maar aan verdedigen (tja, ze moeten ook wel want als ze naief aanvallend zouden gaan spelen liggen ze meteen uit de HC-eredivisie)

Leuke wedstrijd gewenst over 2 weken.......
Harris
Basisspeler
Contacteer:

Bericht door Harris »

Blizzard schreef:ADO of Groningen het zijn allebei k*tclubs, van mij mag je er met 6-0 van winnen of 4-1 van verliezen: I don't care a sh!t, anyway, wij winnen toch wel.
Snap je er zelf nog wat van, Storm? En het interesseert je geen reet, maar je weet wel hoe FCG voetbalt, of zou moeten voetballen. In de categorie 'whatever' dan maar he?

PS: heb je je hoofd al laten nakijken?
Riemer
Selectiespeler

Bericht door Riemer »

Harris schreef: Snap je er zelf nog wat van, Storm? En het interesseert je geen reet, maar je weet wel hoe FCG voetbalt, of zou moeten voetballen. In de categorie 'whatever' dan maar he?

PS: heb je je hoofd al laten nakijken?
Als jij het snapt Harris dan snap ik hem ook. En misschien snapt hij zich zelf dan ook een keer. Wordt een beetje moe van zulke opmerkingen.
Harris
Basisspeler
Contacteer:

Bericht door Harris »

Ik zit er nu nog eens naar te kijken. Volgens mij bedoelt ie dat het resultaat van FCG-ADO hem koud laat. En vanaf anyway zal ie het wel hebben over SCH-FCG. Erg duidelijk allemaal.
TijnFCG
Jeugdspeler

Bericht door TijnFCG »

Blizzard is idd niet helemaal duidelijk. Dat zal ik dan maar wel even doen. SCH zal wel winnen met 2-0 of 3-1 ofzo maar de uitslag komt bij mij op de tweede plaats. Ik vind het veel belangrijker hoe de sfeer in ons vak zal zijn en eventueel een leuke sfeeractie. Hoe dan ook: iedereen succes ermee enzo.
Heerenveennr1!
Nieuw talent
Contacteer:

Bericht door Heerenveennr1! »

Harris hou je b*k eens dicht!
Als je nou echt verstand hebt van voetbal alle maar nu moet je je bek eens dichten!(kun je al zien aan de club waarvoor die is. :lol: )

En ga je eigen forum maar bevuilen.

Ik denk dat Heerenveen eens keihard gaat vlammen en die FCG van de mat speelt.

5-0 of als we aardig zijn 5-1 :lol: )
Over 2 jaar is iedereen welkom in de Hel van Heerenveen!
Sharan
Invaller

Bericht door Sharan »

Tjonge,jonge...Het gaat weer lekker hier...Wie moet wie nu negeren? Blizzard is nog maar 15 jaar en dan is je mening verwoorden niet makkelijk.
Liever SC Cambuur dan SC Cens**r!!!
dekoning
Selectiespeler

Bericht door dekoning »

Heerenveennr1!, eerst denken dan schrijven aub.
Tja....
Feanfan
Selectiespeler

Bericht door Feanfan »

Als heerenveen het spel hanteerd zoals tegen Willem II en dan nog wat goals scoren dan komt FCG er amper aan te pas, maar dan moeten er wel goals vallen anders helpt het niet.
De vader, de zoon en de heilige geest: Abe
Sharan
Invaller

Bericht door Sharan »

Heerenveennr1! schreef:Als je nou echt verstand hebt van voetbal alle maar nu moet je je bek eens dichten!(kun je al zien aan de club waarvoor die is. :lol: )

)
Wat bedoel u???
Liever SC Cambuur dan SC Cens**r!!!
superfean
Bankzitter

Bericht door superfean »

Beetje vreemde opmerkings van die zogenaamde Heerenveennr1 of zoiets.
Het wordt een hele lastige pot als er net zoveel gecreeerd word als de afgelopen weken kon het wel eens een hele saaie 0-0 worden.
dekoning
Selectiespeler

Bericht door dekoning »

Ik verwacht een kleine overwinning, 1-0 ofzo. Doelpunt Knopper die vervolgens zijn draai helemaal vindt. Ik hoop dat net als tegen Feyenoord het hele stadion laat blijken dat men achter de ploeg staat.
Laatst gewijzigd door dekoning op 01-09-2003 13:41, 1 keer totaal gewijzigd.
Tja....
Harris
Basisspeler
Contacteer:

Bericht door Harris »

Heerenveennr1! schreef:Harris hou je b*k eens dicht!
Als je nou echt verstand hebt van voetbal alle maar nu moet je je bek eens dichten!
De pot verwijt de ketel dat ie forums bevuilt. Ik heb nog wel een interessante link voor je. Of deze.

Naja, FCG is gewoon favoriet voor deze wedstrijd, immers hoger op de ranglijst en creatievere supporters :D

Al ga ik vooralsnog uit van een bloedeloze 0-0, aangezien beide ploegen verdedigend wel aardig in elkaar steken, maar scorend vermogen missen.
Niels
Erelid
Contacteer:

Bericht door Niels »

Ik blijf niet aan het waarschuwen...

Tot ziens ná 13 september Heerenveennr1! :evil:

(Voor de duidelijkheid: tot die tijd ben je onvoorwaardelijk geband op dit forum. Beloftes over beter gedrag kun je bewaren tot na die tijd.)
Roelof
Wereldspeler

Bericht door Roelof »

Heel goed. En dergelijke posts zoals die van Heerenveennrlaatst en Blizzard mogen wat mij betreft ook wel verwijderd worden.
Arjanz
Bankzitter

Bericht door Arjanz »

Off topic: Amen....

On topic: Ik hou het op een krappe 2-1 overwinning, alhoewel ik van beide clubs nog niet erg op de hoogte ben hoe het hun dit seizoen zal vergaan, Groningen, goeie wedstrijd tegen NAC en dan verliezen bij Volendam....Heerenveen, goeie wedstrijd tegen Lierse SK thuis en een beetje Feyenoord thuis, maar tegen willem 2 leek het 3 keer nergens op.
Anti-vlaggetjes
Klaassie
Nieuw talent

Bericht door Klaassie »

Ik houd het eerst maar op een gelijkspel. 1-1 zou mooi zijn. Aan vorig jaar denk ik niet meer terug, dat was een drama.

O ja: Vlaggetjes in de kast (en wel op slot doen hé? :twisted: )
Freezeman
Superster

Bericht door Freezeman »

Klaassie schreef:Ik houd het eerst maar op een gelijkspel. 1-1 zou mooi zijn. Aan vorig jaar denk ik niet meer terug, dat was een drama.

O ja: Vlaggetjes in de kast (en wel op slot doen hé? :twisted: )
Dat ik het nog eens met een Groninger eens ben. :D De wonderen zijn de wereld nog niet uit.
Anti anti. :)
The North
Selectiespeler

Bericht door The North »

Neej idd de wonderen zijn de wereld nog niet uit..!!

Dus daarom moeten we tegen groningen er maar om denken..!!

Maar 2-1 moet toch kunnen??? :upto:
Joao Batista
Jeugdspeler

Bericht door Joao Batista »

Ik heb een aantal keer dit forum bekenken om de reacties te lezen van Heerenveen- en Groningen supporters, iedere keer viel het me op dat FC Groningen het altijd heeft over hun zogenaamde "sfeer" en de "trots van het noorden", volgens mij gaat het om trots van het noorden vooral om hetgene wat de club gepresteerd heeft en de uitstraling van de club. Volgens mij heeft de club Heerenveen gewoon veel meer UITSTRALING en betere spelers dan Groningen. Dat de de Groningers dat alleen maar kunnen beargumenteren met reacties als "wij hebben meer sfeer" is gewoon volkomen irrelefant --ik ben zelf bij de vorige FCG - Ajax in het Oosterpark geweest en het is daar echt niet een tweede Kuip, Nou Camp, Westfalen stadion of Ali sami Yen- ,die sfeer is helemaal niet zo overweldigend als de gemiddelde Groninger voordoet of Harris doet beweren.......

Voor een toch tamelijk objectieve Ajax-supporter moet ik gewoon zeggen dat Heerenveen de trots van het Noorden is, ik ben wel eens eerder bij het NEC forum geweest een ook daar heb ik gezegt dat NEC een leukere en betere club is, net als bv RKC t.o.v RBC.....
Who the fuck is feyenoord
montana
Invaller

Bericht door montana »

Joao Batista schreef:Ik heb een aantal keer dit forum bekenken om de reacties te lezen van Heerenveen- en Groningen supporters, iedere keer viel het me op dat FC Groningen het altijd heeft over hun zogenaamde "sfeer" en de "trots van het noorden", volgens mij gaat het om trots van het noorden vooral om hetgene wat de club gepresteerd heeft en de uitstraling van de club. Volgens mij heeft de club Heerenveen gewoon veel meer UITSTRALING en betere spelers dan Groningen. Dat de de Groningers dat alleen maar kunnen beargumenteren met reacties als "wij hebben meer sfeer" is gewoon volkomen irrelefant --ik ben zelf bij de vorige FCG - Ajax in het Oosterpark geweest en het is daar echt niet een tweede Kuip, Nou Camp, Westfalen stadion of Ali sami Yen- ,die sfeer is helemaal niet zo overweldigend als de gemiddelde Groninger voordoet of Harris doet beweren.......

Voor een toch tamelijk objectieve Ajax-supporter moet ik gewoon zeggen dat Heerenveen de trots van het Noorden is, ik ben wel eens eerder bij het NEC forum geweest een ook daar heb ik gezegt dat NEC een leukere en betere club is, net als bv RKC t.o.v RBC.....
Een paar schrijffoutjes :wink: , maar voor de rest ben ik het helemaal met je eens.
Klaassie
Nieuw talent

Bericht door Klaassie »

Joao Batista schreef:
Voor een toch tamelijk objectieve Ajax-supporter moet ik gewoon zeggen dat Heerenveen de trots van het Noorden is
Je geeft het zelf al aan. Je bent een Ajax-supporter, dus je weet niet beter. Daarom hebben de meeste H'veen-toeschouwers Ajax ook als 2de club.
Ik zal nooit roepen dat Groningen een fantastische sfeer heeft, of de beste sfeer van Nederland, maar zeker beter dan in bijv. H'veen.
Finuh
Invaller

Bericht door Finuh »

Klaassie schreef:Je geeft het zelf al aan. Je bent een Ajax-supporter, dus je weet niet beter. Daarom hebben de meeste H'veen-toeschouwers Ajax ook als 2de club.
.
Ben ik het niet mee eens er zij ook velen met Feyenoord als 2e club! Denk zelfs meer.
The North
Selectiespeler

Bericht door The North »

Een 2de Club :urgs: haha okej als je zegt van als die vandaag ff wint dat zou leuk wezen voor hun!!

Maar een 2de club hebben vind ik toch.. :urgs: :huh:
Booijstra
Wereldspeler

Bericht door Booijstra »

Klaassie schreef:
Je geeft het zelf al aan. Je bent een Ajax-supporter, dus je weet niet beter. .
LOL 8)
Plaats reactie