ADO of Groningen het zijn allebei k*tclubs, van mij mag je er met 6-0 van winnen of 4-1 van verliezen: I don't care a sh!t, anyway, wij winnen toch wel. Sprankelend zal het wel niet worden want Groningen denkt alleen maar aan verdedigen (tja, ze moeten ook wel want als ze naief aanvallend zouden gaan spelen liggen ze meteen uit de HC-eredivisie)
Blizzard schreef:ADO of Groningen het zijn allebei k*tclubs, van mij mag je er met 6-0 van winnen of 4-1 van verliezen: I don't care a sh!t, anyway, wij winnen toch wel.
Snap je er zelf nog wat van, Storm? En het interesseert je geen reet, maar je weet wel hoe FCG voetbalt, of zou moeten voetballen. In de categorie 'whatever' dan maar he?
Harris schreef:
Snap je er zelf nog wat van, Storm? En het interesseert je geen reet, maar je weet wel hoe FCG voetbalt, of zou moeten voetballen. In de categorie 'whatever' dan maar he?
PS: heb je je hoofd al laten nakijken?
Als jij het snapt Harris dan snap ik hem ook. En misschien snapt hij zich zelf dan ook een keer. Wordt een beetje moe van zulke opmerkingen.
Ik zit er nu nog eens naar te kijken. Volgens mij bedoelt ie dat het resultaat van FCG-ADO hem koud laat. En vanaf anyway zal ie het wel hebben over SCH-FCG. Erg duidelijk allemaal.
Blizzard is idd niet helemaal duidelijk. Dat zal ik dan maar wel even doen. SCH zal wel winnen met 2-0 of 3-1 ofzo maar de uitslag komt bij mij op de tweede plaats. Ik vind het veel belangrijker hoe de sfeer in ons vak zal zijn en eventueel een leuke sfeeractie. Hoe dan ook: iedereen succes ermee enzo.
Harris hou je b*k eens dicht!
Als je nou echt verstand hebt van voetbal alle maar nu moet je je bek eens dichten!(kun je al zien aan de club waarvoor die is. )
En ga je eigen forum maar bevuilen.
Ik denk dat Heerenveen eens keihard gaat vlammen en die FCG van de mat speelt.
5-0 of als we aardig zijn 5-1 )
Over 2 jaar is iedereen welkom in de Hel van Heerenveen!
Als heerenveen het spel hanteerd zoals tegen Willem II en dan nog wat goals scoren dan komt FCG er amper aan te pas, maar dan moeten er wel goals vallen anders helpt het niet.
Heerenveennr1! schreef:Als je nou echt verstand hebt van voetbal alle maar nu moet je je bek eens dichten!(kun je al zien aan de club waarvoor die is. )
Beetje vreemde opmerkings van die zogenaamde Heerenveennr1 of zoiets.
Het wordt een hele lastige pot als er net zoveel gecreeerd word als de afgelopen weken kon het wel eens een hele saaie 0-0 worden.
Ik verwacht een kleine overwinning, 1-0 ofzo. Doelpunt Knopper die vervolgens zijn draai helemaal vindt. Ik hoop dat net als tegen Feyenoord het hele stadion laat blijken dat men achter de ploeg staat.
Laatst gewijzigd door dekoning op 01-09-2003 13:41, 1 keer totaal gewijzigd.
On topic: Ik hou het op een krappe 2-1 overwinning, alhoewel ik van beide clubs nog niet erg op de hoogte ben hoe het hun dit seizoen zal vergaan, Groningen, goeie wedstrijd tegen NAC en dan verliezen bij Volendam....Heerenveen, goeie wedstrijd tegen Lierse SK thuis en een beetje Feyenoord thuis, maar tegen willem 2 leek het 3 keer nergens op.
Ik heb een aantal keer dit forum bekenken om de reacties te lezen van Heerenveen- en Groningen supporters, iedere keer viel het me op dat FC Groningen het altijd heeft over hun zogenaamde "sfeer" en de "trots van het noorden", volgens mij gaat het om trots van het noorden vooral om hetgene wat de club gepresteerd heeft en de uitstraling van de club. Volgens mij heeft de club Heerenveen gewoon veel meer UITSTRALING en betere spelers dan Groningen. Dat de de Groningers dat alleen maar kunnen beargumenteren met reacties als "wij hebben meer sfeer" is gewoon volkomen irrelefant --ik ben zelf bij de vorige FCG - Ajax in het Oosterpark geweest en het is daar echt niet een tweede Kuip, Nou Camp, Westfalen stadion of Ali sami Yen- ,die sfeer is helemaal niet zo overweldigend als de gemiddelde Groninger voordoet of Harris doet beweren.......
Voor een toch tamelijk objectieve Ajax-supporter moet ik gewoon zeggen dat Heerenveen de trots van het Noorden is, ik ben wel eens eerder bij het NEC forum geweest een ook daar heb ik gezegt dat NEC een leukere en betere club is, net als bv RKC t.o.v RBC.....
Joao Batista schreef:Ik heb een aantal keer dit forum bekenken om de reacties te lezen van Heerenveen- en Groningen supporters, iedere keer viel het me op dat FC Groningen het altijd heeft over hun zogenaamde "sfeer" en de "trots van het noorden", volgens mij gaat het om trots van het noorden vooral om hetgene wat de club gepresteerd heeft en de uitstraling van de club. Volgens mij heeft de club Heerenveen gewoon veel meer UITSTRALING en betere spelers dan Groningen. Dat de de Groningers dat alleen maar kunnen beargumenteren met reacties als "wij hebben meer sfeer" is gewoon volkomen irrelefant --ik ben zelf bij de vorige FCG - Ajax in het Oosterpark geweest en het is daar echt niet een tweede Kuip, Nou Camp, Westfalen stadion of Ali sami Yen- ,die sfeer is helemaal niet zo overweldigend als de gemiddelde Groninger voordoet of Harris doet beweren.......
Voor een toch tamelijk objectieve Ajax-supporter moet ik gewoon zeggen dat Heerenveen de trots van het Noorden is, ik ben wel eens eerder bij het NEC forum geweest een ook daar heb ik gezegt dat NEC een leukere en betere club is, net als bv RKC t.o.v RBC.....
Een paar schrijffoutjes , maar voor de rest ben ik het helemaal met je eens.
Voor een toch tamelijk objectieve Ajax-supporter moet ik gewoon zeggen dat Heerenveen de trots van het Noorden is
Je geeft het zelf al aan. Je bent een Ajax-supporter, dus je weet niet beter. Daarom hebben de meeste H'veen-toeschouwers Ajax ook als 2de club.
Ik zal nooit roepen dat Groningen een fantastische sfeer heeft, of de beste sfeer van Nederland, maar zeker beter dan in bijv. H'veen.
Klaassie schreef:Je geeft het zelf al aan. Je bent een Ajax-supporter, dus je weet niet beter. Daarom hebben de meeste H'veen-toeschouwers Ajax ook als 2de club.
.
Ben ik het niet mee eens er zij ook velen met Feyenoord als 2e club! Denk zelfs meer.