23-09-2003: sc Heerenveen-AZ (3-1, beker)

› je eigen voor- en nabeschouwingen

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Forza
Wereldspeler

Bericht door Forza »

Zullen we eerst maar eens de uefa-cup winnen?
Ik wou het meteen maar groots aanpakken, maar als het echt niet anders kan wil ik wel genoegen nemen met de UEFA Cup... En als het echt niet anders kan ook wel met de beker. AZ kan (om toch een beetje ontopic te blijven) geen probleem zijn wat dat betreft.
COR
Nieuw talent

Bericht door COR »

FC Drogeham schreef: 1968 en 1969 is ook jaren 60 hoor :P

Nee ff serieus was inderdaad niet zon slimme opmerking van me, hoewel het argument nog steeds wel op gaat. Een bekerwinst van 20 jaar geleden lijkt me geen argument.
Nou dat zie je helemaal verkeert want daarom is FGC ook nog steeds de trots van het Noorden..... :urgs: Maar idd wat vroeger was gaat nu niet meer op. Voetbal van nu kun je ook niet vergelijken met toen. En wij gaan dit jaar gewoon de beker pakken :mrgreen: Ik heb gesproken.
Groningen - Heerenveen 0-3
fuss
Bankzitter

Bericht door fuss »

Booijstra schreef:Ze doen hier al moeilijk als je een bierviltje van de tribune gooit, en dat is best jammer want menigt supporter doet een recordpoging om zover mogelijk te gooien met het viltje...erg kinderachtig van stewards...zag laatst ook een jongetje (hooguit 8 jaar oud) die een onschuldig papieren vliegtuigje van de tribune worp. Levensgevaarlijk natuurlijk!!! Het jongetje werd daarop nogal onbeschoft uitgevoeterd door een betweterige steward...triest...
jah idd gaat nergens over....maar w8 maar tot wij snippers gaan gooien bij thuiswedstrijden :P
Vak 15
Nieuw talent

Bericht door Vak 15 »

Het loopt echt niet storm met de kaartverkoop voor de AC tegen AZ, :angry:
Ik heb net nog 2 kaarten gekocht voor vak 27.

Ja, ik ben er laat mee, maar moest nog een oppas regelen voor mn dochtertje voor die avond.
Bianc
Jeugdspeler

Bericht door Bianc »

Ik hoop dat de wedstrijd live op tv wordt uitgezonden (en dan niet bij Omrop Fryslan, anders heb ik er nog niks aan). En anders moeten mijn ouders en/of broer (Bijker!!!!!!!) mij maar op de hoogte houden. Baal er wel van dat ze doordeweeks spelen en dan ook nog op dinsdag. Moet tot vijf uur werken en met files en dergelijke red ik het niet en zelfs als ik met de trein zou gaan zou ik het niet redden.......
Dus dan maar Bijker lief aankijken.... :lol:
Berrie16
Nieuw talent

Bericht door Berrie16 »

Vooral nu moeten we onze ploeg steunen!
Nu ze in een dipje zitten kwa aanval.
Niet meteen gaan mokken en thuisblijven maar gewoon lekker gaan zingen.(ookal staan we met 3-1 achter en nog 15 minuten te gaan,zelfs dan kan het nog).
Johannes
Jeugdspeler

Bericht door Johannes »

Bianc schreef:Ik hoop dat de wedstrijd live op tv wordt uitgezonden (en dan niet bij Omrop Fryslan, anders heb ik er nog niks aan). En anders moeten mijn ouders en/of broer (Bijker!!!!!!!) mij maar op de hoogte houden. Baal er wel van dat ze doordeweeks spelen en dan ook nog op dinsdag. Moet tot vijf uur werken en met files en dergelijke red ik het niet en zelfs als ik met de trein zou gaan zou ik het niet redden.......
Dus dan maar Bijker lief aankijken.... :lol:
De wedstrijd wordt niet live uitgezonden, er zijn vanaf 23:10 samenvattingen op sbs6
frits
Jeugdspeler

Bericht door frits »

Johannes schreef:De wedstrijd wordt niet live uitgezonden, er zijn vanaf 23:10 samenvattingen op sbs6
YES!!!! Mogen we weer SMS-en!!!! :D Wel irritant dat er af en toe ook wat voetbalbeelden tussen komen.
Eastermar
Wereldspeler
Contacteer:

Bericht door Eastermar »

Morgen is het dan eindelijk weer zo ver. We beschikken over een eigen vak. Hopelijk heeft dat invloed op de prestaties van onze spelers. Want als ze zo spelen als afgelopen zaterdag dan krijgen we zeker een lastige avond.

2-1 gaat het worden.
Roelof
Wereldspeler

Bericht door Roelof »

Ik heb afgelopen zaterdag nog gewoon een kaart kunnen kopen voor vak 27. Vreemd, want voor een aantal vakken achter de goal waren nog kaarten, maar voor de rest niet. Iemand enig idee hoeveel kaarten er verkocht zijn?
Eastermar
Wereldspeler
Contacteer:

Bericht door Eastermar »

Ik heb afgelopen zaterdag nog gewoon een kaart kunnen kopen voor vak 27.
Das vreemd...de kaarten voor 27 waren volgens de ticketbox mevrouw in Drachten al meer dan een week uitverkocht.
Niels
Erelid
Contacteer:

Bericht door Niels »

Er zijn wat dat betreft flink wat tegenstrijdige berichten. Wat ik begrepen heb van de afdeling kaartverkoop van de club zijn er zo'n 400 Nieuw Noord-kaarten verkocht. Niet onaardig natuurlijk, ook gezien het feit dat ik van velen heb gehoord dat ze helaas niet kunnen i.v.m. werk en/of trainen.

Ik heb beiden afgezegd! :mrgreen:

Maar het wordt gezellig neem ik aan. Verder hoop ik dat iedereen op tijd komt, zo rond 19.00u/19.15u. Dan kunnen we de jongens al tijdens de warming-up opwarmen. verder morgen ook de presentatie van de nieuwe banieri's. Zeer geslaagd mag ik wel zeggen!

Overigens reken ik er ook op dat ons vak weer een aantrekkende kracht zal hebben op de rest van het stadion, net als toen tegen Willem II. Toen deden er ook flink wat meer supporters met NN mee, dan er kaarten waren verkocht. 8)
Roelof
Wereldspeler

Bericht door Roelof »

Ik heb het idee, dat de verschillende ticketboxzaken een aantal vakken en/of kaarten krijgt aangewezen. Dat is de enige logische verklaring voor het feit, dat de ene ticketbox zegt dat er voor die en die vakken nog kaarten zijn en een andere sigarenwinkel weer iets anders zegt. Het gebeurt vaker. Op zich wel vervelend, want daardoor kan het dus zo zijn, dat er voor bepaalde vakken minder kaarten verkocht worden. En dat is natuurlijk van belang voor NieuwNoord.

Top dat er een aantal bandieri's zijn. Gaat het er ongeveer zo uit zien?

Afbeelding

Afbeelding

Nee, flauw. Maar het ziet er wel enorm gaaf uit hoor. Ik ben benieuwd. En dan hoop ik ook dat de trommel weer eens aanwezig is, want die misten we toch een paar keer. Zo lang er niet te veel door een stel debielen geslagen wordt op dat ding, is het alleen maar goed. Ik heb er zin an!
mechielz
Basisspeler
Contacteer:

Bericht door mechielz »

gaan jullie morgen van te voren ook ff ergens de kroeg in en dan rond 19 uur naar vak 27
Huefaveen
Jeugdspeler

Bericht door Huefaveen »

afgelopen donderdag waren er in zwolle iig nog kaarten voor 26 te krijgen....
Cross79
Wereldspeler
Contacteer:

Bericht door Cross79 »

Wie weet waar de trommel is?
Hij is al enige tijd spoorloos.
Ik zal mijn waardeloose bandieri ook ff meenemen ALS ik vervoer kan krijgen.
Lang leve het censuur
Miekje
Nieuw talent

Bericht door Miekje »

We nemen wraak op AZ! :D :D :upto: :huh: :mrgreen:
SC Heerenveen, Superfriezen
Heert-Jan
Basisspeler

Bericht door Heert-Jan »

Die trommel is bij de thuiswedstrijd tegen Villareal door een steward meegenomen. Hij was net op de trap gezet en niemand wilde hem meenemen ofzo.
"Voorspelbaar, teveel hetzelfde en gemaakt"
montana
Invaller

Bericht door montana »

Heert-Jan schreef:Die trommel is bij de thuiswedstrijd tegen Villareal door een steward meegenomen. Hij was net op de trap gezet en niemand wilde hem meenemen ofzo.
:x zonde .... echt heel zonde ... die trommel gaf vaak net het kleine beetje extra zodat er steeds door werd gezongen
Mh
Bankzitter

Bericht door Mh »

Heert-Jan schreef:Die trommel is bij de thuiswedstrijd tegen Villareal door een steward meegenomen. Hij was net op de trap gezet en niemand wilde hem meenemen ofzo.
Dan zal die steward toch ook wel weten waar die trommel nu ligt. Het lijkt mij namelijk dat er overleg gepleegt wordt wat ze ermee aanmoesten. Hij kan toch niet zomaar weg zijn :shock:
montana
Invaller

Bericht door montana »

Kan het nog geregeld worden dat de trommel morgen aanwezig is...
Vrieskist
Verified
Beheerder

Bericht door Vrieskist »

montana schreef:Kan het nog geregeld worden dat de trommel morgen aanwezig is...
Anders gaan we met z'n allen zingen "trommel, trommel" ;)
montana
Invaller

Bericht door montana »

Vrieskist schreef: Anders gaan we met z'n allen zingen "trommel, trommel" ;)
waar is die trommel nou, waar is die trommel nou, waar is die trommel nou ....
Riemer
Selectiespeler

Bericht door Riemer »

Ik weet lekker waar de trommel is :blbl: . Zou morgen ff voor de zekerheid vragen maar als goed is staat ie nog op die plaats. Dus komt wel goed. Alleen gezocht een goede trommelaar/ster.
Niels
Erelid
Contacteer:

Bericht door Niels »

En we spelen met dezelfde elf als afgelopen zaterdag. Hopelijk zijn ze allemaal tot op het bot gemotiveerd en pakken we AZ nu wel. Ga er echt vanuit dat ze gaan stormen vanavond. Direct AZ vastzetten op eigen helft, geconcentreerd verdedigen en dan beuken op de goal van Timmer.

En wij gaan ze daar bij helpen uiteraard! :mrgreen:
Arjen
Wereldspeler

Bericht door Arjen »

En eens wat vaker tussen de palen, op het doel van de tegenstander schieten, kan ook wel helpen om ooit te gaan scoren. Ben benieuwd of het vandaag beter dan zaterdag wordt.
Cross79
Wereldspeler
Contacteer:

Bericht door Cross79 »

Ik hoop Riemer dat hij er nog staat.
Wil wel weer eens trommelen :upto: :mrgreen:
Lang leve het censuur
Noord
Bankzitter

Bericht door Noord »

Volgens mij vroeg Riemer om een goede trommelaar :upto: :wink:

Ik kon vanmiddag nog gewoon kaarten halen voor vakkie 27.
Eerst even naar De Trend vanmiddag en dan schreeuwen we ons cluppie ff naar de 3e ronde!
GkaVnaVreoHeD
Jeugdspeler

Bericht door GkaVnaVreoHeD »

Het wordt gewoon weer 3-1 voor AZ. Ik zie geen reden waarom we nu opeens wel de mindere van Heerenveen zijn. Zet Fortes op Sibon en AZ wint. Helaas kan ik er niet bij zijn. Vanavond ben ik een teletekstsupporter :cry:
Plaats reactie