Ik wou het meteen maar groots aanpakken, maar als het echt niet anders kan wil ik wel genoegen nemen met de UEFA Cup... En als het echt niet anders kan ook wel met de beker. AZ kan (om toch een beetje ontopic te blijven) geen probleem zijn wat dat betreft.Zullen we eerst maar eens de uefa-cup winnen?
23-09-2003: sc Heerenveen-AZ (3-1, beker)
Moderators: Beheerders, Fanmasters
-
- Wereldspeler
-
- Nieuw talent
Nou dat zie je helemaal verkeert want daarom is FGC ook nog steeds de trots van het Noorden.....FC Drogeham schreef: 1968 en 1969 is ook jaren 60 hoor![]()
Nee ff serieus was inderdaad niet zon slimme opmerking van me, hoewel het argument nog steeds wel op gaat. Een bekerwinst van 20 jaar geleden lijkt me geen argument.

Groningen - Heerenveen 0-3
-
- Bankzitter
jah idd gaat nergens over....maar w8 maar tot wij snippers gaan gooien bij thuiswedstrijdenBooijstra schreef:Ze doen hier al moeilijk als je een bierviltje van de tribune gooit, en dat is best jammer want menigt supporter doet een recordpoging om zover mogelijk te gooien met het viltje...erg kinderachtig van stewards...zag laatst ook een jongetje (hooguit 8 jaar oud) die een onschuldig papieren vliegtuigje van de tribune worp. Levensgevaarlijk natuurlijk!!! Het jongetje werd daarop nogal onbeschoft uitgevoeterd door een betweterige steward...triest...

-
- Nieuw talent
-
- Jeugdspeler
Ik hoop dat de wedstrijd live op tv wordt uitgezonden (en dan niet bij Omrop Fryslan, anders heb ik er nog niks aan). En anders moeten mijn ouders en/of broer (Bijker!!!!!!!) mij maar op de hoogte houden. Baal er wel van dat ze doordeweeks spelen en dan ook nog op dinsdag. Moet tot vijf uur werken en met files en dergelijke red ik het niet en zelfs als ik met de trein zou gaan zou ik het niet redden.......
Dus dan maar Bijker lief aankijken....

-
- Nieuw talent
-
- Jeugdspeler
De wedstrijd wordt niet live uitgezonden, er zijn vanaf 23:10 samenvattingen op sbs6Bianc schreef:Ik hoop dat de wedstrijd live op tv wordt uitgezonden (en dan niet bij Omrop Fryslan, anders heb ik er nog niks aan). En anders moeten mijn ouders en/of broer (Bijker!!!!!!!) mij maar op de hoogte houden. Baal er wel van dat ze doordeweeks spelen en dan ook nog op dinsdag. Moet tot vijf uur werken en met files en dergelijke red ik het niet en zelfs als ik met de trein zou gaan zou ik het niet redden.......
- Eastermar
- Wereldspeler
- Contacteer:
- Eastermar
- Wereldspeler
- Contacteer:
-
- Erelid
- Contacteer:
Er zijn wat dat betreft flink wat tegenstrijdige berichten. Wat ik begrepen heb van de afdeling kaartverkoop van de club zijn er zo'n 400 Nieuw Noord-kaarten verkocht. Niet onaardig natuurlijk, ook gezien het feit dat ik van velen heb gehoord dat ze helaas niet kunnen i.v.m. werk en/of trainen.
Ik heb beiden afgezegd!
Maar het wordt gezellig neem ik aan. Verder hoop ik dat iedereen op tijd komt, zo rond 19.00u/19.15u. Dan kunnen we de jongens al tijdens de warming-up opwarmen. verder morgen ook de presentatie van de nieuwe banieri's. Zeer geslaagd mag ik wel zeggen!
Overigens reken ik er ook op dat ons vak weer een aantrekkende kracht zal hebben op de rest van het stadion, net als toen tegen Willem II. Toen deden er ook flink wat meer supporters met NN mee, dan er kaarten waren verkocht.
Ik heb beiden afgezegd!

Maar het wordt gezellig neem ik aan. Verder hoop ik dat iedereen op tijd komt, zo rond 19.00u/19.15u. Dan kunnen we de jongens al tijdens de warming-up opwarmen. verder morgen ook de presentatie van de nieuwe banieri's. Zeer geslaagd mag ik wel zeggen!
Overigens reken ik er ook op dat ons vak weer een aantrekkende kracht zal hebben op de rest van het stadion, net als toen tegen Willem II. Toen deden er ook flink wat meer supporters met NN mee, dan er kaarten waren verkocht.

-
- Wereldspeler
Ik heb het idee, dat de verschillende ticketboxzaken een aantal vakken en/of kaarten krijgt aangewezen. Dat is de enige logische verklaring voor het feit, dat de ene ticketbox zegt dat er voor die en die vakken nog kaarten zijn en een andere sigarenwinkel weer iets anders zegt. Het gebeurt vaker. Op zich wel vervelend, want daardoor kan het dus zo zijn, dat er voor bepaalde vakken minder kaarten verkocht worden. En dat is natuurlijk van belang voor NieuwNoord.
Top dat er een aantal bandieri's zijn. Gaat het er ongeveer zo uit zien?

Nee, flauw. Maar het ziet er wel enorm gaaf uit hoor. Ik ben benieuwd. En dan hoop ik ook dat de trommel weer eens aanwezig is, want die misten we toch een paar keer. Zo lang er niet te veel door een stel debielen geslagen wordt op dat ding, is het alleen maar goed. Ik heb er zin an!
Top dat er een aantal bandieri's zijn. Gaat het er ongeveer zo uit zien?

Nee, flauw. Maar het ziet er wel enorm gaaf uit hoor. Ik ben benieuwd. En dan hoop ik ook dat de trommel weer eens aanwezig is, want die misten we toch een paar keer. Zo lang er niet te veel door een stel debielen geslagen wordt op dat ding, is het alleen maar goed. Ik heb er zin an!
- mechielz
- Basisspeler
- Contacteer:
-
- Wereldspeler
- Contacteer:
-
- Invaller
-
- Bankzitter
Dan zal die steward toch ook wel weten waar die trommel nu ligt. Het lijkt mij namelijk dat er overleg gepleegt wordt wat ze ermee aanmoesten. Hij kan toch niet zomaar weg zijnHeert-Jan schreef:Die trommel is bij de thuiswedstrijd tegen Villareal door een steward meegenomen. Hij was net op de trap gezet en niemand wilde hem meenemen ofzo.

-
- Erelid
- Contacteer:
En we spelen met dezelfde elf als afgelopen zaterdag. Hopelijk zijn ze allemaal tot op het bot gemotiveerd en pakken we AZ nu wel. Ga er echt vanuit dat ze gaan stormen vanavond. Direct AZ vastzetten op eigen helft, geconcentreerd verdedigen en dan beuken op de goal van Timmer.
En wij gaan ze daar bij helpen uiteraard!
En wij gaan ze daar bij helpen uiteraard!

-
- Wereldspeler
- Contacteer:
-
- Jeugdspeler