27-09-2024: Heracles Almelo - sc Heerenveen (2-1)

› je eigen voor- en nabeschouwingen

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Superfries1994
Wereldspeler

Re: 27-09-2024: Heracles Almelo - sc Heerenveen (20:00 uur)

Bericht door Superfries1994 »

Heerenveen rules schreef: 28-09-2024 07:37 Wij kijken er wat anders tegenaan. We zijn vorig jaar 11e geworden met 37 punten en staan nu 12e. Dat is te wijten aan spelers zoals Brouwers. Rechterrijtje eredivisie. Daar ben jij blijkbaar tevreden mee. Net als met Karlsbakk. Brouwers is niet voor niets niet geslaagd bij Utrecht. Daar hebben ze gezien dat hij niet het niveau heeft voor de subtop.
Ik wil weer naar het linkerrijtje en dan heb je meer kwaliteit nodig. Op de linksbuiten, de rechtsback en centraal, karakterspelers en meer creativiteit op het middenveld. En een trainer die kiest voor Andries!!! :D
Maar wat verwacht je dan qua goals van een nummer 10? Want daar ga je niet op in, terwijl hij op deze manier minimaal op 7/8 goals gaat komen dit jaar. Vorig jaar ook een prima aantal gehaald. Vorige week kwam hij ook een aantal keren in positie en had hij er zeker 1 moeten maken. Brouwers vind ik altijd houterig ogen qua motoriek, maar hij komt er technisch vaak prima uit en is daarin functioneel. Je gooit er vaak ook dooddoeners in als strijd en inzet, en je kan veel zeggen over Brouwers, maar daar ligt het toch niet aan.

Wij zitten ook ruim onder Utrecht en Brouwers verdronk daar omdat ze elk jaar een blik middenvelders opentrekken. Werd daar op 6 gebruikt, waar hij minder uit de verf komt. Behalve Toornstra slagen daar dan ook maar weinig middenvelders de laatste jaren.

En we willen allemaal wel meer kwaliteit, wellicht dat je je kan melden als investeerder bij Ferry.
SuperFrysk
Wereldspeler

Bericht door SuperFrysk »

Brouwers is een van onze betere spelers, als je dan ook nog zegt dat die bijna niet scoort en geen loopacties maakt dan kan ik je ook niet serieus nemen hoor. En ja, Karlsbakk valt weer kut in. Net als tegen Groningen, waarbij ook de bal van zijn voet afspringt. Ik denk dat het hem ook in zijn hoofd gaat zitten, maar misschien is het inderdaad kwaliteit.
Heerenveen rules
Forumicoon

Bericht door Heerenveen rules »

SuperFrysk schreef: 28-09-2024 13:22 Brouwers is een van onze betere spelers, als je dan ook nog zegt dat die bijna niet scoort en geen loopacties maakt dan kan ik je ook niet serieus nemen hoor. En ja, Karlsbakk valt weer kut in. Net als tegen Groningen, waarbij ook de bal van zijn voet afspringt. Ik denk dat het hem ook in zijn hoofd gaat zitten, maar misschien is het inderdaad kwaliteit.
Als jij zegt is 1 van onze betere spelers, dan breng jij het als feit . Dat mag jij vinden. Maar breng het niet als feit Ik vind hen 1 van de minderen. Stijf, technisch beperkt. Als ik hem na de wedstrijd als aanvoerder hoor praten, dan is hij de verpersoonlijking van de slappe hap. 9-1 op de kloten, gisteren slecht en dan wat staan lachen. Geen winnaar dus.
SuperFrysk
Wereldspeler

Bericht door SuperFrysk »

Heerenveen rules schreef: 28-09-2024 14:00 Als jij zegt is 1 van onze betere spelers, dan breng jij het als feit . Dat mag jij vinden. Maar breng het niet als feit Ik vind hen 1 van de minderen. Stijf, technisch beperkt. Als ik hem na de wedstrijd als aanvoerder hoor praten, dan is hij de verpersoonlijking van de slappe hap. 9-1 op de kloten, gisteren slecht en dan wat staan lachen. Geen winnaar dus.
We hebben het toch over zijn kwaliteiten? Niet over de manier hoe hij als aanvoerder praat of staat te lachen.

Jij zegt dat Brouwers geen loopacties maakt, weinig doelpunten en technisch beperkt is.
Brouwers zal niet even drie man uit spelen zoals Sahraoui, maar heeft een goede balbehandeling. Hij heeft 9 van de 10 keer controle over de bal, dat zou ik niet technisch beperkt noemen. Het ziet er stijf en niet gepolijst uit, dat klopt maar het gaat om het resultaat.

En over die doelpunten en diepteloopacties, dat is juist zijn kwaliteit. Brouwers gaat er per seizoen zo'n 8 tot 12 doelpunten maken, en dat is voor ons niveau meer dan prima.
Alfred
Wereldspeler

Bericht door Alfred »

Mackan68 schreef: 28-09-2024 12:51 Daar denken ze bij de club en vooral de scouting heel anders over.
Ik denk dat je bedoelt dachten in plaats van denken? Ze zullen na anderhalf jaar gepruts en louter slechte wedstrijden toch ook wel hebben gezien dat dit in nergens op een spits lijkt? Je hebt zelf de statistieken gezien. Deze jongen was 2,5 miljoen en dus duurder dan Sarr of Sahraoui en had amper een goal gemaakt KKD niveau en had nog maar 1 jaar contract. Hoe kan je daar zoveel voor betalen? Oud scout Peter Maas was geloof ik lyrisch over hem. Dan moet hij hem maar snel naar NAC halen.
Mackan68
Forumicoon

Bericht door Mackan68 »

Alfred schreef: 28-09-2024 17:08 Ik denk dat je bedoelt dachten in plaats van denken?
Laten we het hopen. Maar dat moet dan wel na 3 juli gebeurd zijn want toen was er nog sprake van contractverlenging en volgens mij was Maas toen al weg. https://lc.nl/sport/SC-Heerenveen-progr ... 18369.html
RvP, het waren 10 .... maanden
Plaats reactie