Ja dat was mijn punt een beetje. Blijkbaar zien grotere clubs het er ook niet in zitten.
Simon Olsson
Moderators: Beheerders, Fanmasters
-
Verified
- Wereldspeler
-
Marça Verified
- Superster
- Contacteer:
Re: Simon Olsson
Simon heeft in een groot interview in Zweden aangegeven dat heimwee een grote rol speelde bij zijn terugkeer naar Elfsborg. In het interview geeft hij aan dat hij nooit helemaal zichzelf is geweest in Heerenveen omdat zijn vrienden en familie zover bij hem vandaan waren. Ook de taal zal hierbij ongetwijfeld een rol hebben gespeeld. Ik heb hem nooit een interview in het Nederlands zien doen.
-
- Selectiespeler
Hier wordt vaak wat lacherig over gedaan (want ze verdienen toch bakken met geld?). Maar ik kan mij dit zo goed voorstellen. Levensgeluk is het aller belangrijkst. En als dat betekent dat je dan misschien niet het maximale uit je loopbaan haalt dan is dat maar zo. Veel geluk gewenst terug in Zweden, Simon!Marça schreef: ↑20-02-2025 11:04
Simon heeft in een groot interview in Zweden aangegeven dat heimwee een grote rol speelde bij zijn terugkeer naar Elfsborg. In het interview geeft hij aan dat hij nooit helemaal zichzelf is geweest in Heerenveen omdat zijn vrienden en familie zover bij hem vandaan waren. Ook de taal zal hierbij ongetwijfeld een rol hebben gespeeld. Ik heb hem nooit een interview in het Nederlands zien doen.
-
- Nieuw talent
Zijn eerste assist heeft hij te pakken! Ik zijn 5e wedstrijd was hij na 11 minuten al betrokken bij een goal. Elfsborg wint met 4-3 van Sirius en staat na 5 wedstrijden op de 4e plek met 10 punten.