Desondanks ben ik natuurlijk ontzettend blij met deze speler.

Moderators: Beheerders, Fanmasters
Beerens was met oranje niet zo doorslag gevend op links als hij bij heerenveen op rechts deed!frisianbadboy schreef:Van welke kant zal onze nieuwe aankoop gaan spelen? Hier werd door een iemand gezeg dat hij als vervanger van sulejmani is gehaald. En dat Beerens op rechts zou blijven staan. Als ik kijk op het filmpje van you tube zie ik dat Tarik Elyounoussi ook meestal op rechts speelt. Natuurlijk kan hij wellicht ook aan beide vleugels spelen. Hoewel ook Beerens wel van links zou kunnen zpelen. Heeft laatstgenoemde naar mijn mening ook in jong oranje wel gedaan tijdens EK hier in Heerenveen. Vroeg het me zo af
Hier kan ik het zeker mee eens zijn. Maar ik was wel benieuwd voor welke kant Tarik Elyounoussi nu precies is opgehaald. Zelfs op de officiele site kan ik dat niet gewaar worden nog. Mooiste zou zijn als hij van beide kanten zou kunnen spelen. Wilde er hier ook mee aangeven dat menigeen deze speler gelijk op de linker vleugel plaatst, maar snap niet waarop dit gebaseerd isBeerens was met oranje niet zo doorslag gevend op links als hij bij heerenveen op rechts deed
Of de bron van Joop moet een typefout bevatten natuurlijk. Maar hier haalde ik het dus vandaanjoop schreef:en het is officieel:
Elyounoussi: "Ik hoop hier kampioen te worden"
23/07 (13:56) - Tarik Elyounoussi komt naar sc Heerenveen om prijzen te pakken. Nu hoorden we dat wel vaker van een nieuwe speler, maar het klinkt toch lekker: ,,Ik hoop hier kampioen te worden.''
nieuws Voor Elyounoussi was sc Heerenveen de enige club die zijn nieuwe werkgever kon worden: ,,Het is altijd Heerenveen geweest, dat was het enige wat voor mij telde. Ik wilde hier al naar toe, voordat ik wist dat Trond trainer zou worden. Ik ken hem alleen van de tv en uit de krant, maar ik weet dat hij goed is.''
Over zijn ambities is hij duidelijk: ,,Ik hoop hier kampioen te worden. Waarom zou dat niet kunnen?'' Over zijn persoonlijke ontwikkeling zegt hij: ,,Ik hoop dat ik me verder kan ontwikkelen. Ik hou van het 4-3-3-systeem. Het liefst speel ik vanaf de vleugel. Ik hou van strijd en goals maken.''
Wie hem in actie wil zien, moet nog even geduld hebben. Eerst moet Elyounoussi terug naar Noorwegen om twee wedstrijden te spelen met Fredrikstad FK. Op 3 augustus keert hij terug naar Heerenveen.
Your English is almost perfect, thank you for sharing the information. I hope you will keep following Elyounoussi and will get some sympathy for our club!fredrikstad schreef:I hope it is OK that I try to write in english here? (it's not good, but far better than my dutch skills...)
Thanks a bunch! Some of the goals are amazing, I'm starting to like this guy alreadyfredrikstad schreef:A new video with Tarik highlights from Norwegian TV 2 if you're interested:
Kalou had toch ook van dergelijke dansjesJanneman schreef:Hij lijkt inderdaad vrij makkelijk te scoren en is lichtvoetig. Tevens heeft hij een leuk dansje na de goal waarbij hij een nieuwe partner moet gaan zoeken
Beerens die wel meekan voorin? Wat mij betreft is Beerens gewoon basisspeler. Zeker als we 4-3-3 spelen, Beerens gewoon op rechtsbuiten.Feanatieke schreef:Sodeknetter, met Elyounoussi hebben we de aanval eindelijk compleet! Pedro Henrique Beda, Paulo Henrique, Sibon, Kalou als belangrijkste pilonnen en dan hebben we nog Matusiak, Beerens, Poulsen, Deekman die voorin wel meekunnen...
Is Rita toch nog ergens goed voor geweest..sc Heerenveen is een goede club voor jonge spelers die beter willen worden,’’ liet Tarik El Younoussi weten. ,,De club behoort tot de betere in Nederland en speelt jaarlijks Europees voetbal. Het Nederlandse spel past bij mij. Ik houd van aanvallend en technisch verzorgd voetbal. Bovendien heb ik familie en vrienden in Nederland wonen. De keuze was voor mij niet zo moeilijk.’’