Paweł Wojciechowski

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Lipton
Forumicoon

Re: Pawel Wojciechowski

Bericht door Lipton »

ALS 26.000 schreef: Je moet er nog niet aan denken dat hij nu albasisspeler wordt. Wel een aardig gebaar naar Kalou toe trouwens....
Of Sollied dekt zich met het opstellen van een A-junior vast in tegen een verlies... Eerst maar eens in de beloftes meedoen. Sowieso vreemd om die over te slaan. Je moet het toch eerst daar op zijn minst een paar wedstrijden laten zien?
Tsja, volgens mij was jij diegene die zei dat Heerenveen geen liefdadigheids instelling is.
Wat een onzin, waarom zou een trainer spelers gaan opstellen om een verlies goed te praten, dan ben echt dom bezig.
Waarom zou je eerst in het beloften elftal moeten spelen, Roorda heeft dan ook nauwlijks gedaan.

Ik ben van mening dat een jeugdspeler gewoon een kans moet krijgen als hij heel gretig en vooral heel goed is op trainingen en wedstrijden voor de a junioren of de beloften.

Overigens vond ik hem wel redelijk spelen, je kon aan alles zien dat hij een groot talent is, en coachend was hij ook al meer dan voldoende aanwezig.
ALS 26.000
Superster

Bericht door ALS 26.000 »

Kijk nou eens naar zo'n spelers als je ook naar Vayrynen of Grindheim zou kijken! De besten moeten spelen en naar mijn idee is Kalou niet top, maar wel veel beter dan deze jongen op dit moment.
Naar mijn idee stelt Sollied deze jongens op omdat Sollied dit seizoen wel resultaten wil halen, maar vooral ook bezig is met het bouwen aan een topteam voor de toekomst. Dat je dan wel eens kunt verliezen dat moet dan maar. Hij is jongens als Narsing en Pavel aan het testen.

Onze Pool heeft bijna geen bal aangeraakt in die 1e helft, gleed erg vaak uit en is zeker een belofte, maar is ook nog lang niet geschikt.

En over Roorda, die zou waarschijnlijk nu ook niet spelen, al was hij fit want wie moet er dan uit?
Flying Frisian
Superster

Bericht door Flying Frisian »

Hij startte erg fel en hij ging het duel waaruit we de vrije trap die tot de openingstreffer leidde erg slim aan. Ik weet niet of ik het goed gezien heb, maar na het juichen moest hij behandeld worden aan zijn knie, daarna is hij er niet of nauwelijks meer aan te pas gekomen.
SCH-FAN
Wereldspeler

Bericht door SCH-FAN »

Flying Frisian schreef:Hij startte erg fel en hij ging het duel waaruit we de vrije trap die tot de openingstreffer leidde erg slim aan. Ik weet niet of ik het goed gezien heb, maar na het juichen moest hij behandeld worden aan zijn knie, daarna is hij er niet of nauwelijks meer aan te pas gekomen.
Op eredivisielive.nl zegt Sollied ook in zijn reactie dat Pawel geblesseerd raakte bij het doelpunt.
Twente heeft een Cheik maar wij hebben de Koning!
Outlaw
Invaller

Bericht door Outlaw »

Na het juichen heb ik zo'n drie minuten niks meer van de wedstrijd gezien.
Dat gebeurde na een vraag van iemand, die voor me zat, en graag een makkelijke bijnaam wou verzinnen.
Waarop heel droogjes m'n achterbuurman riep: Moast dy waskje!
De Grinzer bargen modderje om ‘e raak en knoarje kinne se ek
Gekko
Forumicoon

Bericht door Gekko »

Zou het zo zijn dat de mannen die werden gepasseerd ten gunste van Pawel, beseffen dat ze aan de bak moeten? Een Kalou of een Ely (hoewel die niet 100% wedsrijdfit was) moet hier toch wat bij gedacht hebben mag je hopen en zich gestimuleerd voelen er een schepje bovenop te doen?
Blizzard
Superster
Contacteer:

Bericht door Blizzard »

Gekko schreef:Zou het zo zijn dat de mannen die werden gepasseerd ten gunste van Pawel, beseffen dat ze aan de bak moeten? Een Kalou of een Ely (hoewel die niet 100% wedsrijdfit was) moet hier toch wat bij gedacht hebben mag je hopen en zich gestimuleerd voelen er een schepje bovenop te doen?
Kalou idd wel. Maar volgens mij kon Elyounoussi nog geen hele wedstrijd spelen en werd hij daarom als invaller gebruikt.
BW Viking
Invaller

Bericht door BW Viking »

Doet het goed de jonge Pool;
Wojciechowski voert topscorerslijst aan 14 november 2008

Pawel Wojciechowski van sc Heerenveen is momenteel topscorer van de Nike A-junioren Eredivisie. De jonge Pool trof dit seizoen al acht maal doel. Pawel Wojciechowski deelt de koppositie met Feyenoorder Luis Pedro en Lucas van Oeveren van Sparta Rotterdam. Ook dit tweetal wist al acht maal het net te vinden.

De meest actuele lijsten van zowel A- en B-junioren van beste spelers en topscorers, zijn terug te vinden op de site van de KNVB.
bron: sc Heerenveen site
Laatst gewijzigd door Hielke op 15-11-2008 19:08, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Denk aan de quote-tags!
ALS 26.000
Superster

Bericht door ALS 26.000 »

Inderdaad, prima. Maar nog lang niet klaar voor eerste naar mijn idee. Eerst maar uitblinker worden bij beloftes.
Outlaw
Invaller

Bericht door Outlaw »

Misschien heb je gelijk, maar deze jongen heeft al veel meer drive dan een Elyounoussi.
Na het eerste doelpunt tegen AZ raakte hij geblesseerd en speelde misschien wat te geforceerd door, waarschijnlijk had ie anders nog meer laten zien. Vond wel mooi hoe hij al aan het coachen was in het veld en niet schroomde om meteen in discussie te gaan met een tegenstander. Deze jongen heeft de juiste spirit als je het mij vraagt.
Nu nog het goeie schoeisel (gleed wel erg vaak weg).
De Grinzer bargen modderje om ‘e raak en knoarje kinne se ek
BW Viking
Invaller

Bericht door BW Viking »

Outlaw schreef:Misschien heb je gelijk, maar deze jongen heeft al veel meer drive dan een Elyounoussi.
Kun je nagaan en Elyounoussi kostte maar liefst 3,7 miljoen euro, en zo jonge speler die ze dan halen al op hun 16e kost haast niets Sulejmani was ook een koopje van een paar ton maar een rendament van 16 miljoen euro winst! :P .

Alves is tot nu toe de duurste aankoop ooit van Heerenveen iets met 4,5 miljoen euro maar die stond er ook gelijk en werd verkocht van ook rond de 16 miljoen euro dus ook dikke winst.
Abe Lenstra
Jeugdspeler

Bericht door Abe Lenstra »

Wat een droomdebuut had ie toch hé. Super voor die jongen! Hij doet het nu ook goed bij de A-Junioren ( is topscorer). Het kan een grote worden.
Lipton
Forumicoon

Bericht door Lipton »

Wojchiechowski wurdt ynkoarten opereard oan syn ankel.
Die komt dus voorlopig niet in actie.
mart761
Basisspeler
Contacteer:

Bericht door mart761 »

Leuk intervieuw met Pawel. Die al erg goed nederlands spreekt. Echt een goede prof die er alles aan wil doen om te slagen bij heerenveen. Je ziet ook een shotje van de training moet je even kijken hoe de man met de gele klompen voorbij loopt :angry:

Ongelooflijk!

Maar Pawel die komt er wel gedreven ventje!

http://www.sc-heerenveen.nl/web/show/id ... entid=8958
FORZA SC HEERENVEEN
forca hveen
Superster

Bericht door forca hveen »

Hij is zeker bezig met zo snel mogelijk de taal te leren. Dat blijkt ook wel uit het stukje van Jan de Jonge die zegt dat hij een opdracht (analyseren van de wedstrijd van feyenoord) inlevert in het Nederlands.
Hoop echt dat deze jongen er komt want hij werkt er keihard voor.

Vind trouwens dat hij de nederlandse taal ook heel behoorlijk spreekt wanneer je het hoort.
Hoe lang is hij nu eigenlijk in Nederland?
Lipton
Forumicoon

Bericht door Lipton »

Hij is nu bijna een jaar in Nederland. De transfer kwam tot stand op de zelfde dag dat Alves naar Boro verhuisde.
Het scheelt dat Pawel nog jong is, dan leer je gewoon sneller talen dan wanneer je 30 bent.
Heerenveen rules
Forumicoon

Bericht door Heerenveen rules »

Lipton schreef:Het scheelt dat Pawel nog jong is, dan leer je gewoon sneller talen dan wanneer je 30 bent.
Wat is dit voor wijsheid? :lol:
diny777
Selectiespeler

Bericht door diny777 »

mart761 schreef: de man met de gele klompen voorbij loopt :angry:
Maar hij is wel de enige met een korte broek!

Het is een heel leuk intervieuw!
paparazzi
Superster

Bericht door paparazzi »

Abe Lenstra schreef:Wat een droomdebuut had ie toch hé. Super voor die jongen! Hij doet het nu ook goed bij de A-Junioren ( is topscorer). Het kan een grote worden.
Ik zou deze jongen graag nog eens willen zien spelen dit seizoen in het eerste. Hij Heeft op mij een uitstekende indruk gemaakt en is zeker niet minder dan bijvoorbeeld een Henrique!
Miereneukert!
Blizzard
Superster
Contacteer:

Bericht door Blizzard »

Ik zou deze jongen graag nog eens willen zien spelen dit seizoen in het eerste. Hij Heeft op mij een uitstekende indruk gemaakt en is zeker niet minder dan bijvoorbeeld een Henrique!
Ze zullen hem wel rustig willen brengen denk ik. Vast staat dat het een groot talent is. Ik zou hem ook wel eens in actie willen zien. Liever deze frisse speler of de man van 3,7 miljoen dan Paulo Henrique.
paparazzi
Superster

Bericht door paparazzi »

Dat denk ik ook Blizzard , dat ze hem rustig willen brengen. Ik hoop alleen dat het niet ook zo`n speler wordt die we onherkenbaar over een paar jaar ergens zien ballen bij een FC Emmen o i d.
Miereneukert!
Superfries88'
Forumicoon

Bericht door Superfries88' »

Interview met Foppe op Onsoranje.nl en daarbij las ik dit:
,,Bij Heerenveen is een jongen die een keer met het eerste elftal mocht meedoen. Hij scoorde ook nog, maar kwam daarna niet meer aan bod. In de A1 raakt hij nu geen bal meer. Omdat hij dacht dat hij er al was. Aan zo’n speler kan ik sleutelen, zeker omdat clubs over het algemeen weinig aandacht aan dit soort gevallen schenken. Dit zou bij sc Heerenveen kunnen, maar ook bij andere clubs. Laat ik me inhuren. Het grote voordeel is dat ik dat dan niet iedere dag hoef te doen.’’
Ik kan me niet voorstellen dat het om een andere speler dan Wojciechowski gaat.
feanfans
Wereldspeler

Bericht door feanfans »

Ik denk niet dat het over Wojciechowski gaat want die is toch geblesseerd?
Superfries88'
Forumicoon

Bericht door Superfries88' »

feanfans schreef:Ik denk niet dat het over Wojciechowski gaat want die is toch geblesseerd?
Dat zou kunnen, maar ik neem aan dat Foppe het over een heel seizoen bekijkt. Ik zou overigens niet weten om welke speler het anders moet gaan. Ik kan maar één speler uit de A1 bedenken die ook heeft gescoord en dat is hij.
feanfans
Wereldspeler

Bericht door feanfans »

Daar heb je gelijk in. Het moet hem bijna wel zijn. Misschien heeft die 'blessure' er wel iets mee te maken.
Ik hoop wel dat hij er weer bovenop komt want hij is wel een speler met veel potentie. Hij zou niet de 1e zijn die het niet red omdat het mentaal niet goed zit.
massan
Selectiespeler

Bericht door massan »

Hm, dat zou wel jammer zijn. Ik begreep uit eerdere berichten (volgens mij Eredivisie Live) van een trainer van hem dat hij heel gedreven is en goed bezig is met zijn sport.
Lipton
Forumicoon

Bericht door Lipton »

Het is trouwens onzin dat hij geen pepernoot meer raakt, want na zijn blessure heeft hij nog meerdere malen gescoord bij de A's.
paparazzi
Superster

Bericht door paparazzi »

Hoe staat het met Paweł Wojciechowski? Zijn debuut tegen AZ heeft nog altijd een goeie indruk op mij achtergelaten.
Miereneukert!
ItFean82
Forumicoon

Bericht door ItFean82 »

Hij is lange tijd geblesseerd geweest na die bewuste wedstrijd tegen AZ. Het schijnt dat hij vanavond wel weer mee kan doen met de A junioren in de bekerfinale.
Op naar het volgende seizoen....
paparazzi
Superster

Bericht door paparazzi »

ItFean82 schreef:Hij is lange tijd geblesseerd geweest na die bewuste wedstrijd tegen AZ. Het schijnt dat hij vanavond wel weer mee kan doen met de A junioren in de bekerfinale.

Dat is goed nieuws! Ik vind het echt een talent. Hopelijk krijgt hij komend seizoen wat meer speelminuten. Waar wordt die wedstrijd vanavond gespeeld?
Miereneukert!
Plaats reactie