Muziek na een doelpunt?

› stadion, fans, verenigingen, acties..

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Wat voor muziek moet er gespeeld worden na een doelpunt?

Géén muziek, maar ik wil de supporters horen
57
41%
Voor elke speler een ander deuntje
39
28%
Het moet zo blijven (ole, ole, ole )
23
17%
'Dans je de hele nacht voor mij' van De Sjonnies
20
14%

Totaal aantal stemmen: 139

Booijstra
Wereldspeler

Bericht door Booijstra »

Michel schreef:
Lithium is een behoorlijk prima nummer maar niet voor hel ALS vrees ik....
Koffie uit de kan zal bij een behoorlijk aantal mensen zwaar op de maag gaan liggen.
Er gaan nu al (te)veel 'supporters' weg voor het einde van de wedstrijd.
Zit misschien wel wat in ja...maar aangezien wij wel een reputatie-tje hebben van koffiekan publiek is dat dus een manier om daar wat aan te doen. Een ander punt: de een vind de Sjonnies belachelijk, omdat het dan meer op een verdedled skihut gaat lijken en de ander vind een iets harder deuntje weer vervelende, omdat de koffie dan in het rond vliegt...het word tijd dat er es een knoop word doorgehakt, want het is onmogelijk om het iedereen naar zijn zin te maken wat betreft muziek...
Naar mijn menig creerst deze muziek een opzwepende sfeer onder de fanatieke supporters...
Phaemus
Jeugdspeler

Bericht door Phaemus »

En de Tandenborsteljive dan? Jalalalalalalalala!
Lekker lezen over Voetbal? http://www.VoetbalPrimeur.nl ...
Sikke
Bankzitter

Bericht door Sikke »

Het verhaal is heel simpel, het regende klachten over het uiblijven van de muziek bij een doelpunt.
Er is nu voor een ssort van compromis gekozen, wel bij doelpunten en niet bij het begin.
God made a few sexy men
And put some hair on the others
SuperFries
Bankzitter

Bericht door SuperFries »

Mooi oplost zo Sikke....
Heert-Jan
Basisspeler

Bericht door Heert-Jan »

Leuk he, dat die koffiekanners zoveel invloed hebben. Nu tijdens de wedstrijd nog eens.
"Voorspelbaar, teveel hetzelfde en gemaakt"
Dennisch
Jeugdspeler

muziek

Bericht door Dennisch »

lijkt me duidelijk, dat ole ole ole moet zo snel mogelijk de prullebak in en worden vervangen, of nog beter, helemaal niet vervangen...
ik stem voor geen muziek na een doelpunt, is toch veel mooier,

en nog iets,.. dat fryskje folkslied ken er wat mij betreft ook uit, altijd dat domme gejengel van dat lied voor de wedstrijd, gooi er lievereen stevig plaatje in, kom op, na al die jaren frysk bloed tjoch op ben ik het wel een beetje zat...

ik vind dat de suppoters het lied zelf moeten gaan zingen, bij aanvang van de wedstrijd, dat is gewoon veel beters, zo hoort het ook te zijn vind ik, net als bij uitwedstrijden... :P
greets
Booijstra
Wereldspeler

Bericht door Booijstra »

Mee eens Dennisch...maar krijg het maar es zover...SCH zonder Fries volkslied is als een kerstboom zonder piek...aldus veel oudere supporters... :cry:
gurly
Jeugdspeler

Bericht door gurly »

Booijstra schreef:Mee eens Dennisch...maar krijg het maar es zover...SCH zonder Fries volkslied is als een kerstboom zonder piek...aldus veel oudere supporters... :cry:
ja jullie doen aan vriendjespolitiek!! Dennisch en Booijstra :blbl:
(pl)euro
Basisspeler

Bericht door (pl)euro »

Muziek na een doelpunt zou niet noodzakelijk zijn, als er door de supporters zelf een reusachtig kabaal gemaakt zou worden. Helaas zie ik vaak dat met name de ouderen in het stadion van schrik hun koffiekannetje grijpen en vervolgens elkaar verbaast aankijken.

Muziek na een doelpunt heeft gewoon wel wat, als het maar iets origineels is, wat iedereen begrijpt en er ff stevig uitknalt!
en op de achtste dag zei God..okey murphey, nu is het jouw beurt
Jelle E
Nieuw talent

Bericht door Jelle E »

Leuk he, dat die koffiekanners zoveel invloed hebben
Zo werkt dat nu eenmaal in een democratie HJ, koffiekanners maken gewoon 80 % van het Heerenveenpubliek uit. :angry:

Ik maak me helemaal niet druk om die muziek, sterker nog ik vier na een doelpunt feest en hoor het niet eens.
Booijstra
Wereldspeler

Bericht door Booijstra »

Een ander idee omtrend sfeer:
Voor de gene die de Formule 1 Grand Prix van Oostenrijk heeft gezien, heeft ook kunnen zien dat er aan het begin van de race rode rook in het publiek was. Leek mij een uitstekend alternatief op fakkels/bengaals vuur...
Mister Grie
Invaller
Contacteer:

Bericht door Mister Grie »

Heb dat idd ook gezien, maar weet niet of dat wel weer mag van de KNVB :(

Greetz,
Mr.Grie
Gabber Ben Je Niet Even, Gabber Ben Je Voor Het Leven!!
Booijstra
Wereldspeler

Bericht door Booijstra »

KNVB kennende niet! :evil:
boertje
Jeugdspeler

Bericht door boertje »

Misschien geen nieuwtje voor sommigen maar bij F.C. Volendam wordt het ole, ole ook gedraaid
Hetto.

Bericht door Hetto. »

Ik vind OLE, OLE, OLE errug best. Dat moet vooral zo blijven. Alleen ben ik er wel voor dat die opblaaspoppen (waarschijnlijk uit een dubieus etablissement uit de Frunniksteeg afkomstig) maar eens moeten verdwijnen. Dat kan dus echt niet meer!!! 8)
(shit..ben ik nou wel ontopic???)
Blue White Billy
Bankzitter

Bericht door Blue White Billy »

In het nieuwe "Nieuw Noord" vak gewoon 3 trommels extra dr bij, en we beuken zelf wel wat leuke nummers op die trommel!
Let's Go Blue White Army!!
The North
Selectiespeler

Bericht door The North »

Ole Ole Ole Moet Blijven hoor..!!
En Verder is het me allemaal wel best..!!
Die Opblaas poppen mogen van mij blijven..!!
Gert Jan, Kan wat Foppe kan!....(2de worden)
gokkie14
Jeugdspeler

Bericht door gokkie14 »

van wie is dat stadionliedje dan dieze altijd draaien als sc heerenvene scoort???
Criz
Wereldspeler

Bericht door Criz »

Voor elke speler een ander deuntje

Maar dan voor Nilsson graag een ander deuntje :)
Sito
Bankzitter

Bericht door Sito »

Blue White Billy schreef:In het nieuwe "Nieuw Noord" vak gewoon 3 trommels extra dr bij, en we beuken zelf wel wat leuke nummers op die trommel!
Huppekee, dat ist praat jong! Heb me altijd al afgevraagd waarom er maar één trommel is. Bij dezen nog eens: waarom?
Ik lach om mijn 'avatar'...
chrissie
Basisspeler

Bericht door chrissie »

Heb Schalke '04 gezien van de week, staan er om bekend he met die trommels! Geweldig gewoon, maar of dat hier mag (Riemer/Formsma?) :roll:
xander
Verified
Superster

Bericht door xander »

Sito schreef:Heb me altijd al afgevraagd waarom er maar één trommel is. Bij dezen nog eens: waarom?
Er is maar 1 toegestaan in het stadion volgens de stadion regels :wink: En 1 in het uitvak.

En hoe meer trommels hoe meer het gezang afneemt. En het moet een irritante werking hebben. Thans dat is me een verteld hier op het forum.
Alle ballen op Henkie!
Sito
Bankzitter

Bericht door Sito »

xander schreef: Er is maar 1 toegestaan in het stadion volgens de stadion regels :wink: En 1 in het uitvak.

En hoe meer trommels hoe meer het gezang afneemt. En het moet een irritante werking hebben. Thans dat is me een verteld hier op het forum.
Hm. Regels zijn regels. Misschien heeft er iemand zin om ze te veranderen. Misschien niet.
Ik lach om mijn 'avatar'...
oldtimer
Superster

Bericht door oldtimer »

(pl)euro schreef:Muziek na een doelpunt zou niet noodzakelijk zijn, als er door de supporters zelf een reusachtig kabaal gemaakt zou worden. Helaas zie ik vaak dat met name de ouderen in het stadion van schrik hun koffiekannetje grijpen en vervolgens elkaar verbaast aankijken.
Ik neem voorzichtigheidshalve maar even aan dat dit " leuk " is bedoeld, anders is dit wel een verbijsterend belachelijke opmerking. Zonder die ouderen had jij hier waarschijnlijk nooit eredivisievoetbal gezien.
Freezeman
Superster

Bericht door Freezeman »

oldtimer schreef:Ik neem voorzichtigheidshalve maar even aan dat dit " leuk " is bedoeld, anders is dit wel een verbijsterend belachelijke opmerking. Zonder die ouderen had jij hier waarschijnlijk nooit eredivisievoetbal gezien.
Toen Pleuro dit 3 jaar geleden typte was het nog leuk oldtimer, en volgens mij is ze bijna net zo oud als jou (of moet ik u zeggen) hoor. ;)
Anti anti. :)
Texas
Jeugdspeler

Bericht door Texas »

Wat voor debiel nummer werd er gespeeld na dat doelpunt van Pranjic trouwens? Ik waande me ff op Cartoon Network of zo. Welke ongelovelijke malloot heeft dat bedacht?
Frisian Viking
Superster

Bericht door Frisian Viking »

Texas schreef:Wat voor debiel nummer werd er gespeeld na dat doelpunt van Pranjic trouwens? Ik waande me ff op Cartoon Network of zo. Welke ongelovelijke malloot heeft dat bedacht?
Jij bent nieuw zeker? Nummer werd vorig seizoen ook al voor Pranjic gedraaid en het zal wel iets uit Kroatië zijn, denk je ook niet?
In de naam van de vader
Van de zoon
Van de Heilige Geest

Abe
Jeroen
Forumicoon

Bericht door Jeroen »

Niet gelijk zo oordelen FV... ik hoorde hem vandaag ook pas voor het eerst... (betere geluidsinstallatie?)

Afzichtelijk nummer, wat mij betreft kappen met dit soort frutsels..
Sneeuwbal
Invaller

Bericht door Sneeuwbal »

Bij mij hetzelfde, ook nog niet eerder gehoord.. Denk ook dat het door de betere geluidsinstallatie komt, of doordat ik vandaag nuchter was..
Frisian Viking
Superster

Bericht door Frisian Viking »

Jeroen schreef:Niet gelijk zo oordelen FV... ik hoorde hem vandaag ook pas voor het eerst... (betere geluidsinstallatie?)
Dat oordelen kwam vooral door het taalgebruik van die cowboy. Zie niet echt in waar dat voor nodig is.
Afzichtelijk nummer, wat mij betreft kappen met dit soort frutsels..
Ben het wel met je eens dat het nou niet echt super is. Die persoonlijke nummers zijn allemaal erg leuk. Maar het moet wel herkenbaar zijn voor de mensen, dat is dit duidelijk niet.
In de naam van de vader
Van de zoon
Van de Heilige Geest

Abe
Plaats reactie