Footstar
Moderators: Beheerders, Fanmasters
- Venderwel
- Superster
- Contacteer:
Nou ja als je een andere positie wilt mag ook wel, maar beslis wel snel, anders heb je voor niets getraind.
Die keeper is niet van het forum hier en ik ben wel van plan om een club op te richten met alleen maar forum leden!
Moraal weet ik ook nog niet helemaal.
Die keeper is niet van het forum hier en ik ben wel van plan om een club op te richten met alleen maar forum leden!
Moraal weet ik ook nog niet helemaal.
SKAILER ® the one and only Ski Trailer!
- Venderwel
- Superster
- Contacteer:
-
Marça Verified
- Superster
- Contacteer:
- Venderwel
- Superster
- Contacteer:
Intussen ben ik de trotse eigenaar van SC Heerenveen! hahaha
Het is de bedoeling dat het een redelijk democratische club wordt, maar we gaan natuurlijk niet overal over discussieren, bovendien zal als er knopen doorgehakt moeten worden, de manager keuzes maken.
Het spel kent per team ook een forum, dus daar zullen ook belangrijke dingen komen te staan.
Verder zou het mooi zijn als we het met alleen spelers kunnen doen van dit forum en proberen het team zo hoog mogelijk te krijgen. Wat dus zou kunnen beteken dat je niet weggaat, ook al krijg je een betere aanbieding, maar goed dat is nog altijd aan jezelf.
Meer spelers gevraagd btw!
Voor de mensen die nu nog ergens anders spelen en graag bij ons team willen komen, je moet zelf maar even kijken of je je huidige contract afkoopt of dat je daar eerst nog even blijft, eventueel kan er in overleg nog wel wat aan compensatie gedaan worden.
Het is de bedoeling dat het een redelijk democratische club wordt, maar we gaan natuurlijk niet overal over discussieren, bovendien zal als er knopen doorgehakt moeten worden, de manager keuzes maken.
Het spel kent per team ook een forum, dus daar zullen ook belangrijke dingen komen te staan.
Verder zou het mooi zijn als we het met alleen spelers kunnen doen van dit forum en proberen het team zo hoog mogelijk te krijgen. Wat dus zou kunnen beteken dat je niet weggaat, ook al krijg je een betere aanbieding, maar goed dat is nog altijd aan jezelf.
Meer spelers gevraagd btw!
Voor de mensen die nu nog ergens anders spelen en graag bij ons team willen komen, je moet zelf maar even kijken of je je huidige contract afkoopt of dat je daar eerst nog even blijft, eventueel kan er in overleg nog wel wat aan compensatie gedaan worden.
-
- Nieuw talent
- Contacteer:
-
- Jeugdspeler
Interacten met je teamgenoten en familie zorgt ervoor dat je moraal gaat stijgen. Oja en wedstrijden winnen helpt ookjoop schreef:ok, dan maar op keeper, vroeg et me af omdat er een betere() keeper is, maar ik verwacht mijn plaats nog wel te vinden, o ja, hoe werkt dat moraal omhooghalen eigenlijk?

-
- Jeugdspeler
Wat betreft teamtraining kan ik jullie aanraden om iedere week 1 skill als team training te zetten. Hierdoor kan iedereen zelf goed bepalen wanneer het nodig is om fitness te trainen. Als je je fitness niet verder dan 82% laat zakken is het mogelijk om bijna 2 skillpops per week te realiseren.
@Venderwel, als je vragen hebt omtrent het runnen van het teamstel ze me gerust.
@Venderwel, als je vragen hebt omtrent het runnen van het teamstel ze me gerust.
- Venderwel
- Superster
- Contacteer:
Opstelling is 4-4-2 met een ruit op het middenveld. Of iemand moet daar andere idee over hebben!
Frisian Viking, je heb een bod van Onne Martinus van SCHeerenveen
Frisian Viking, je heb een bod van Onne Martinus van SCHeerenveen
- Venderwel
- Superster
- Contacteer:
Kunnen best nog wel een paar spelers gebruiken!!
Vak-11, kom je ook bij ons spelen of niet??
Misschien is het een idee om iedereen een hoger salaris te geven. Mmmm..kan ik mezelf ook een hoger salaris geven?
Vak-11, kom je ook bij ons spelen of niet??

Misschien is het een idee om iedereen een hoger salaris te geven. Mmmm..kan ik mezelf ook een hoger salaris geven?
- Venderwel
- Superster
- Contacteer:
-
- Jeugdspeler
- Venderwel
- Superster
- Contacteer:
Wat is je spelers ID? Enneh, heb je je al aangemeld bij ons? Volgens mij niet he!davp schreef:Jari Staalenburg is de naam, ik ben me van plan te gaan richten op de positie rechts centraal of rechtsback.

Ik zie het al, spelers ID = 5866 en je zit bij SC Heerenveen, ipv SCHeerenveen (1302).
MR en DR zijn beide nog vrij, dus zeg het maar!
-
davp Verified
- Wereldspeler
hmm, lastige keuze. In het echte leven speel ik veel Rechts centraal of rechtsback.. Al is MR ook een leuke positie.. Ik denk dat het dan toch maar MR gaat worden.
Zal vanavond eerst eens even wegwijs proberen te worden in dit spel.
Wanneer kan ik me aanmelden bij SCheerenveen? gaat daar een dag overheen? (ik heb inmiddels mn oude contract laten ontbinden). Of is het handig wanneer ik mn account reset?
Zal vanavond eerst eens even wegwijs proberen te worden in dit spel.
Wanneer kan ik me aanmelden bij SCheerenveen? gaat daar een dag overheen? (ik heb inmiddels mn oude contract laten ontbinden). Of is het handig wanneer ik mn account reset?
- Venderwel
- Superster
- Contacteer:
Davp je hebt een contractaanbod gehad, dit contract heeft een hoger salaris dan de meeste team genoten, terwijl je evenveel of minder kan. Ik vetrouw er dan ook op dat je dat salaris volledig in je persoonlijke trainer gaat stoppen.
Voor de anders, jullie salaris zal ik gelijk trekken als met die van davp, alleen....mag ik nu jullie contracten nog even niet vernieuwen!
Maar ook van jullie verwacht ik dan dat je dat stopt in de persoonlijke trainer..
Maar komt goed. Vraag blijft....hoe doe ik mijn eigen salaris omhoog gooien, want ook ik wil het stoppen in een persoonlijke trainer.
Voor de anders, jullie salaris zal ik gelijk trekken als met die van davp, alleen....mag ik nu jullie contracten nog even niet vernieuwen!

Maar ook van jullie verwacht ik dan dat je dat stopt in de persoonlijke trainer..
Maar komt goed. Vraag blijft....hoe doe ik mijn eigen salaris omhoog gooien, want ook ik wil het stoppen in een persoonlijke trainer.