PC vragen-topic

› voor de rest; maar spreken is zilver..

Moderators: Beheerders, Fanmasters

wikenoost
Invaller
Contacteer:

Bericht door wikenoost »

Momenteel zou ik ff geen Dell nemen :mrgreen:
Dominique
Jeugdspeler
Contacteer:

Bericht door Dominique »

Ik heb sinds vandaag een soort van virus / worm op mijn computer heel erg irritant! Ik heb een bestand geopend via msn en sindsdien krijg ik de hele tijd tientalle popups en wordt alle programma's uitzich zelf afgesloten. ik heb het met de virusscanner al geprobeerd allemaal te verwijderen, maar er komt telkens een error in waardoor het niet van de pc af komt. Weet iemand hier een andere manier om van dit vervelende gedoe af te komen?
Alvast bedankt!
dr8
Nieuw talent

Bericht door dr8 »

Je zult wel spyware op je computer hebben. Dat kan je met verschillende programma's verwijderen. Als je Hitman Pro gebruikt, installeer je meerdere van die programma's.

Je kunt het downloaden via http://www.hitmanpro.nl. Succes ermee
Venderwel
Superster
Contacteer:

Bericht door Venderwel »

Een andere manier is om je PC gewoon weer even helemaal op niet te installeren!!

Tip voor iedereen: Maak, of laat maken, op je pc extra partities (je deelt je harde schijf op in virtueel meerdere harde schijven) en sla daar altijd de bestanden op die je wilt bewaren, moet je dan eens je pc herinstalleren, dan zit je niet met de vraag: "Maar mijn bestanden dan, ben ik die dan kwijt??"
SKAILER ® the one and only Ski Trailer!
dr8
Nieuw talent

Bericht door dr8 »

Venderwel schreef:Een andere manier is om je PC gewoon weer even helemaal op niet te installeren!!
Sorry :?: :?: :?: :?:

Wel een beetje overdreven, dat is wel het laatste wat je doet. Tenminste als ik moet begrijpen "opnieuw te installeren" want dat stond er niet.

Gewoon zo'n anti spyware programma gebruiken, vaak ben je dan zo weer van je rotzooi af. En hitman pro is een gratis programma dat gebruik maakt van meerdere anti-spyware programma's, dus de kans is heel erg groot dat je dan je rotzooi wel kwijt bent.
KingBee
Wereldspeler

Bericht door KingBee »

Ik zou Windows Defender Beta 2 gebruiken, gratis te downloaden van http://www.microsoft.com, is op dit moment het beste middel tegen spyware en werkt ook nog eens prefentief tegen spyware ('on-access'), als je Hitman gebruikt is het alleen een 'on-demand' scan van je pc, de helft van de spyware is alweer terug op het moment dat de scan klaar is! Nog een ander tipje, scan je pc in veilige modus! Werkt vaak ook effectiever omdat er geen 'contact' is met de spyware op het internet en er minder processen actief zijn.
Net fan dat benaude!
Dominique
Jeugdspeler
Contacteer:

Bericht door Dominique »

Heel erg bedankt voor de adviesen, maar ik denk toch dat ik windows opnieuw moet gaan installeren. De virrussen / spyware die ik erop heb gekregen kunnen daarmee ook niet verwijderd worden.. jammer maar helaas niets aan te doen!
sch4life
Bankzitter

Bericht door sch4life »

Mocht je een nieuwe laptop kopen, kijk dan eerst ff wat voor accu dr in zit. Is dit een Sony, is er kans op ontbrandings gevaar :roll:
Superfries88'
Forumicoon

Bericht door Superfries88' »

Vraagje; ik heb zo’n abbonement op eerste divisie. Alles is geregeld, maar moest wel even Windows Media Player 10 installeren. Dus vanmiddag even gedaan en programma draait goed. Alleen nu wilde ik even voetbal kijken en moet ik een beveiligingsupgrade uitvoeren. Ik krijg dit schermpje een paar keer voor m’n neus, maar er wordt niets gedownload en ik kan dus niets zien. Wat te doen?
camataru
Wereldspeler

Bericht door camataru »

Beste mensen ik zoek een game pc die erg snel is, wat zouden jullie me aanraden.(link of pm) naar een site waar ik iets intresants kan vinden.

Op het moment bezit ik een Fujitsu Siemens.
Fujitsu Siemens Scaleo 600
Processor: CPU P4 2.4Ghz 533Mhz
Geheugen: 768 MB
Videokaart: VGA Gigab. GV-AF64D-FS 64 DDR Ati radeon 9000 64mb Vivo
Harddisk: HDD Seagate st360012A 60Gb IDE 5400u/min

of is het verstandig om deze computer zijn geheugen uit te breiden?
Wij zijn Heerenveen.
Johnny '86
Wereldspeler

Bericht door Johnny '86 »

Ik heb (helaas) een soortgelijke computer, zo goed als dezelfde specificaties als die van jou. Ik vind Fujitsu bagger (ik heb die van mij omdat ik m goedkoop van een vriend kon kopen) en wil dolgraag een nieuwe, maar heb er helaas geen geld voor.

Als je een erg snelle game PC zoekt, zou ik inderdaad een nieuwe kopen ipv je huidige systeem te upgraden. Ik heb zelf nog nooit een PC via internet besteld, maar ben toevallig via Ebay eens bij dit (Duitse) bedrijf terecht gekomen: http://ankermann-pc.com/nl/. Niet duur, prima kwaliteit.
vlqrt
Superster

Bericht door vlqrt »

Vandaag de laatste dag HCC dagen, veel leveranciers staan daar met hardware voor bumpprijzen. Het is wel even opletten wat je koop, maar als je goedkope hardware zoekt kun je er wel goed terecht.
H-J
Wereldspeler

Bericht door H-J »

Iemand ervaring met het laten repareren van notebooks? Uiteraard probleem net buiten de garantie en ik stuur dat ding niet naar Den Bosch.

Het gaat trouwens om de verbinding notebook-scherm. Soms valt hij weg, ik gok erop dat het aan de bedrading ligt.
Ruud Huntbäck
Basisspeler

Bericht door Ruud Huntbäck »

H-J schreef:Uiteraard probleem net buiten de garantie en ik stuur dat ding niet naar Den Bosch.
kijk eens op: http://www.trosradar.nl/?url=PHP/qcl2/letter/27/10
Garantie wordt bepaald door de verwachte economische levensduur van een product, onafhankelijk van de garantietermijn die opgesteld is door de fabrikant of winkelier. Als u meent daarom aanspraak te kunnen maken op garantie, kunt u onderstaande voorbeeldbrief gebruiken om naar de winkelier of fabrikant op te sturen.
SpongeBob
Wereldspeler
Contacteer:

Bericht door SpongeBob »

H-J schreef:Iemand ervaring met het laten repareren van notebooks? Uiteraard probleem net buiten de garantie en ik stuur dat ding niet naar Den Bosch.
ja, klotedingen om te repareren...
alles zit stijf op elkaar enzo... zou 'm opsturen om een hoop ellende te voorkomen..
SCH-4-LIVE
Selectiespeler

Bericht door SCH-4-LIVE »

Heb dat onderdeel toevallig laatst behandeld met recht. Gewoon die brief opsturen en ze hebben geen poot om op te staan. Daarom is het ook onzin dat mensen gaan betalen voor 2 jaar extra garantie (het scheelt misschien wat gedoe, maar verder niets).
SC Heerenveen: Grootse spitsen, ronde prijzen, hamsteren!!
kukkel
Basisspeler

Bericht door kukkel »

Zojuist samengesteld/besteld
320GB harddisk
· 1024 MB DDR2 Werkgeheugen
· 18x DVD-Rewiter
· Midi-Tower Behzuizing met 400watt voeding
· Asus I965 skt 775 mainboard (pci-x) +VGA
Intel DualCore 2800Mhz,
 con·ti·nu·ï·teit de; v onafgebroken duur
kukkel
Basisspeler

Bericht door kukkel »

Heden hitske,
Wie van jullie is bekend met video bewerking etc op de pc.Specefiek dv op pc zetten zonder al te veel kwaliteitsverlies.Specefiekere vragen doe ik wel via de pb.
Sito
Bankzitter

Bericht door Sito »

kukkel schreef:Heden hitske,
Wie van jullie is bekend met video bewerking etc op de pc.Specefiek dv op pc zetten zonder al te veel kwaliteitsverlies.Specefiekere vragen doe ik wel via de pb.
Dan zou ik 't doen met Adobe Premiere Pro 2.0 is wel te downloaden hier en daar. Kan je ook makkelijk instellingen kiezen om te exporteren naar cd-rom of dvd.
Ik lach om mijn 'avatar'...
kukkel
Basisspeler

Bericht door kukkel »

Dank je voor je snelle reactie.Maar mijn vraag gaat meer over kwaliteitsbehoud van het materiaal.Ik heb nu mn oude pc nog en als ik het materiaal van mn camera naar pc breng via moviemaker en/of via wat sony software die bij de camera zat,dan is de kwaliteit ronduit slecht.Mn mobiel maakt ze nog beter.Waar ligt dat aan en hoe kan ik dat oplossen.Is een snellere pc de oplossing?Videokaart?usb of i-link[fire wire.]Genoeg vragen dus.Ik hoop dat hier iemand is die bekent is met de materie of mij kan doorverwijzen naar een bepaalde site.Want met dat google schiet je ook niet altijd op.

Wie o wie...
Jeroen
Forumicoon

Bericht door Jeroen »

De meegeleverde software is niet goed genoeg. Pinnacle Studio, of bovengenoemde Adobe is beter. Verder is een goede computer inderdaad essentieel, aangezien videobewerking erg veel vraagt van je pc.
kukkel
Basisspeler

Bericht door kukkel »

Ok dank je.Ik ben echt een nono op dat gebied.Hoe lijkt je die pc toe die ik heb aangeschaft.Moet ik toch een eind mee komen lijkt me.[zie een paar posten naar boven.]
Jeroen
Forumicoon

Bericht door Jeroen »

Ja, dat is geen probleem lijkt me. :D
Satyr
Superster

Bericht door Satyr »

Verdikkeme, sinds ik FF2.0.0.2 heb, werkt de automatische passwordreminder niet meer :(
Jeroen
Forumicoon

Bericht door Jeroen »

Dan heb je denk ik ergens een vinkje aan/uit staan in de instellingen.
Janneman
Superster

Bericht door Janneman »

Vraag: telkns als ik mn computer opstart en hij opend windows dan komt er een raar balkje in beeld en als ik dan oke aanklik gaat de computer weer opnieuw beginnen. Klik ik het balkje niet aan dan doet de computer het ook...iemand een ideehoe dit kan, tis errug frusterend :!:
scheerenveen.supporterswereld.nl
Satyr
Superster

Bericht door Satyr »

Jeroen schreef:Dan heb je denk ik ergens een vinkje aan/uit staan in de instellingen.
Nee, het ligt aan de site van Hattrick blijkt nu.
Niels
Erelid
Contacteer:

Bericht door Niels »

Post van kukkel in een inmiddels verdwenen topic.
sorry ff een new topic,Maar ik ben het pc topic even kwijt.Wie heeft hier een link voor een progamma te vergelijken met winavi etc....Ik wil avi converteren naar mpeg etc.De meeste links die ik vind zijn trials.of moet je kopen zodra hij is gedownload.
Torrents zijn ook welkom maar daar zijn vaak geen cracks bij.
Geen dank kukkel. :wink:
Jeroen
Forumicoon

Bericht door Jeroen »

http://www.erightsoft.com/SUPER.html

alstu.

Gratis, en kan alles naar alles converteren.
kukkel
Basisspeler

Bericht door kukkel »

Dank,Werkt prima.En met alles bedoel je ook alles.Zo als de naam het al zegt:Super!
Plaats reactie