Ach, de akoestiek is zo belabberd dat ik het hele verhaal van Riemer en van de speaker over de playoffs op Oost niet heb kunner verstaan.
Dit stukje van een inspiratiloze schrijver moet je niet al te serieus nemen, het zal één van de redenen zijn dat dit blad niet zelfstandig kan opereren.
Over de huldiging: slecht gekozen tijdstip, zoiets moet je voor de wedstrijd doen, net als 2 jaar geleden toen Scheringa een kaas aanbood aan Foppe omdat het zijn laatste Heerenveen-Az was.
BDW goed nieuws voor alle NN-ers, de palen zijn uit het vak, dus jullie kunnen nog minimaal éénmaal genieten van een vrij uitzicht.
De schrijver van het stuk komt al jaren bij Heerenveen. Dus daar kan het niet aanliggen. Ik vind het wel opvallend. Zoiets schrijven terwijl je helemaal niet weet of Riemer in het NN-vak te horen was. Dus hij werd niet uitgefloten of wat dan ook. Om daaraan de conclusie te koppelen dat het niet botert tussen supporters en de voorzitter (terecht of onterecht is ook erg raar.
Nielshh schreef:Met alle respect, maar ik heb geen moment het benul gehad dat er afscheid werd genomen van die Souisa...
Dan had je die laatste niet moeten hebben..... Dat duurde nogal even, die speech van Riemer richting die grensrechter en dat was zelfs uit het NN-vak duidelijk te verstaan.
Ook vanaf de zuidtribune heb ik geen woord kunnen verstaan van die speech. Ik zag het wel en had het ook wel in de gaten, maar dan alleen qua zicht en niet qua woorden.
Eastermar schreef:Ik stond ook in 10, maar heb echt helemaal niks van die speech mee gekregen.
Omdat je aan het zingen was
Ik zelf trouwens ook, maar had ook geen idee waar die speech voor was of over ging, ik zag alleen Riemer het veld betreden...
inderdaad niet zo'n slim moment voor zo iets!
Aan het einde van dit seizoen kan ik het toch niet laten om het vak NN een groot compliment te maken voor de sfeer die zij lopende de competitie 05/06 hebben gemaakt.
Zelfs hier in het diepe zuiden van het land wordt nu zelfs al gesproken over de Fanatieke aanhang van Nieuw Noord wat een 'wedstrijd zelfs kan doen kantelen middels hun lawaai' ...dit natuurlijk met het oog op de wedstrijd tegen Roda in de PL OFFS.
Alle kritische geluiden rondom AZ worden toegeschreven aan Nieuw Noord. Lekker makkelijk. Het vraagt bijna om een brief met een hartekreet om duidelijk te maken dat er ook supporters zijn die al bijna 35 jaar bij de club komen, niet meer in de snotneusfase zitten (hoewel...), die kunnen relatieveren en er toch een beetje genoeg van hebben en zichzelf kwellen met het niet aanwezig zijn bij een wedstrijd.
Play-offs...
Komende woensdag speelt SC Heerenveen om 20.00u tegen FC Twente. Na de 0-1 overwinning van gisteren in Enschede heeft de ploeg uitstekende uitzichten op een UEFA Cup ticket. Al is er natuurlijk nog vanalles mogelijk, want FC Twente mag je nooit wegvlakken...
Dat geldt ook niet voor de support van de Twentse aanhang. Want er zullen woensdag zo'n 1500 Tukkers meereizen naar Heerenveen om hun ploeg te ondersteunen.
En dan kan Nieuw Noord natuurlijk niet achterblijven. Bij deze roept het bestuur dan ook een ieder op om toch vooral de ploeg te steunen. Heb je dus nog geen kaart, ren dan nu nog naar de Ticketbox en haal hem alsnog zodat ook jij je steentje bij kunt dragen!
jullie gaan toch volgend seizoen verhuizen? En verhuist iedereen automatisch mee dan?
oh ik eigenlijk het linkje van het filmpje van het bengaals vuur in vak 10 en 11 hier neer moeten zetten. Nou ja zet ik hier toch gewoon ook neer: KLIK HIER!
Als ik het goed zeg is het zo dat iedereen die nu een seizoenkaart voor NN (vak 10) heeft, straks automatisch naar het nieuwe NN vak verhuisd. Tenzij mensen bij de club aangeven dat ze dit niet willen...
Nielshh schreef:Als ik het goed zeg is het zo dat iedereen die nu een seizoenkaart voor NN (vak 10) heeft, straks automatisch naar het nieuwe NN vak verhuisd. Tenzij mensen bij de club aangeven dat ze dit niet willen...
Maar daar krijgen we denk ik nog wel een brief voor.
hoe staat het ervoor in het nieuwe sfeervak achter de goal op de noordtribune
komt het vak helemaal vol en weten jullie ook waar de extra nieuwnoorders vandaan komen: vanaf de overige tribunes of vanaf de wachtlijst
Ik vind het ook wel wat klein hoor. Duizend man moeten er in toch?
Ik dacht ook dat er een diagonale streep doorgetrokken zou worden. Nu gaat het bij vak 14 en 11 opeens omhoog. En wat moeten die drie rijen onderin? Komen daar echt mensen te zitten? Lekker krap dan. Ik dacht dat er tussen de eerst staanplaatsen en de hoogste zitplaatsen wel ruimte zou komen.
Hier komt zeker ellende van. Ik zie de koffiekanners nu alweer ruzie maken vanwege lawaai, ladingen bier die over ze heenvalt, sfeeracties die ze stoort etc. etc.
Il prima Capo! schreef:
Hier komt zeker ellende van. Ik zie de koffiekanners nu alweer ruzie maken vanwege lawaai, ladingen bier die over ze heenvalt, sfeeracties die ze stoort etc. etc.
Wat een negatieve benadering. Ik denk juist dat degene die er dicht bij zitten mee gaan doen, kortom: meer sfeer. We trekken die hele noordtribune mee man. En mochten er inderdaad mensen zijn die er last van hebben moeten ze ergens anders gaan zitten, je weet toch waar je gaat zitten?
Op de foto's lijkt het vaak inderdaad wat aan de kleine kant, maar ik ben laatst even het stadion ingelopen en even gaan kijken in het nn vak, en dat viel met zeker niet tegen.
Het vak is zoiezo groter gemaakt dan voor 1000 staande mensen omdat er 1000 stoeltjes in moeten passen en als mensen staat kruip je altijd wat naar voren dus zullen op de bovenste paar rijen mischien helemaal niet mensen staan.
Het zicht is eigenlijk overal goed, alleen als je helemaal boven in recht achter het video scherm staat zie je die aan de overkant niet maar als je dan een paar passen opzij doet zie je die aan de over kant alweer, ook omdat het vak redelijk hoog zit heb je een goed overzicht over het veld.
Die stewards staan dus gepland op de zitplaatsen zoals je die nu ziet tussen de trapopgangen...
Kan niet wachten op het eerste doelpunt van de sc met de bijbehorende bierregen
En mochten er inderdaad mensen zijn die er last van hebben moeten ze ergens anders gaan zitten, je weet toch waar je gaat zitten?
Die mensen zitten er al 14 jaar hè, dat is wel ff een verschil. Met andere woorden die mensen zullen zichzelf niet zo snel verhuizen naar een ander deel van het stadion. Wij komen op "hun territorium"
Dit is toch wat we wilden? Mooi 'tussen' de andere fans en niet weggedrukt in een hoekje en een wand ertussen.
Komt er trouwens helemaal geen afscheidingdwand of iets dergelijks? Zou mooi zijn.
André schreef:
Die mensen zitten er al 14 jaar hè, dat is wel ff een verschil. Met andere woorden die mensen zullen zichzelf niet zo snel verhuizen naar een ander deel van het stadion. Wij komen op "hun territorium"
Ik dacht dat we over die nieuwe schuine stukken praatten. Maar die mensen op de eerste ring gaan toch geen last van ons hebben? Dat lijkt me echt heel sterk.
Jeroen schreef:
Ik dacht dat we over die nieuwe schuine stukken praatten. Maar die mensen op de eerste ring gaan toch geen last van ons hebben? Dat lijkt me echt heel sterk.
Volgens mij valt alles en dus ook bier naar beneden wanneer jullie daarmee gooien Volgens mij gaan mensen die daar onder zitten dus ook de eerste ring er dus automatisch last van krijgen. Gelet op de post van Andre kun je ook niet lang volhouden dat ze wisten waar ze gingen zitten of althans dat met bier begooid worden daarvan het gevolg zou zijn.
Wat ik maar wil zeggen is dat, zo die er ooit al zijn, je geen argumenten hebt om je te verweren tegen klachten van deze mensen wanneer jullie met bier gaan gooien. Ergo je kunt als dat gebeurd dus problemen verwachten ben ik bang.
NB ik zelf zit heel ergens anders en heb er dus geen last van maar zou mij wel wat kunnen voorstellen bij klachten van mensen die er niet van gediend zijn met bier bespoeid te worden. Ook de club zal zich dat kunnen voorstellen ben ik bang dus.....?!
Jeroen schreef:Wat een negatieve benadering. Ik denk juist dat degene die er dicht bij zitten mee gaan doen, kortom: meer sfeer.
Ja er zitten vast een aantal bij die daardoor lekker mee gaan doen. Toch vind ik het wel erg close allemaal, ervan uitgaande dat de fanatiekste fanatiekelingen ook vooraan staan...maar laten we maar van het positieve uitgaan; die mensen staan de eerste wedstrijd ook allemaal te hossen!