Letten we de volgende keer ff op de datum van de 1e post???

Moderators: Beheerders, Fanmasters
Je vergeet de CL dat gebeurt ook maar 1x in de zoveel tijd dat een club buiten de top3 CL haalt!!Beetle schreef:Da's en vrij illuster rijtje. Kwa prestaties valt hij af. De grootste prestatie die hij boekte is het gegeven dat hij deze op sterven na dode club heeft opgetrokken tot de subtopper die we nu zijn. Een vaste waarde voor de eredivisie. En natuurlijk de lange zit bij de club.
Dá's toch ook niet gek?
Strax gaat Co'tje ook nog een plek eisen omdat ie Willem II aan de CL geholpen heeft..Je vergeet de CL dat gebeurt ook maar 1x in de zoveel tijd dat een club buiten de top3 CL haalt!!
The North schreef:50 jaar betaald voetbal: Neerlands beste trainer ooit?
In het kader van de viering van vijftig jaar betaald voetbal hebben de redacties van NOS Studio Sport, NOS Langs de Lijn en Voetbal International samen met de KNVB, Eredivisie NV en de Coöperatie Eerste Divisie tien voetballers als kandidaat voorgedragen. Dit maal is de 'Verkiezing trainer gouden voetbaljaren' aan de beurt.
Voorgedragen trainers:
- Rinus Michels (Ajax, FC Barcelona, Los Angeles Aztecs en 1. FC Köln)
- Johan Cruijff (Ajax en FC Barcelona)
- Louis van Gaal (Ajax en FC Barcelona)
- Leo Beenhakker (Go Ahead Eagles, SC Cambuur, Ajax, Real Zaragoza, FC Volendam, Real Madrid, Grasshoppers, Saudi-Arabië, América, Istanbulspor, Guadalajara, Vitesse en Guadalajara)
- Guus Hiddink (De Graafschap, PSV, Fenerbahçe, Valencia, Real Madrid, Real Betis Sevilla en Zuid-Korea)
- Wiel Coerver (Roda JC, Sparta, NEC, Feyenoord en Go Ahead Eagles)
- Foppe de Haan (SC Heerenveen)
- Kees Rijvers (FC Twente en PSV)
- Dick Advocaat (Haarlem, SVV, Dordrecht '90, PSV en Glasgow Rangers)
- Willem van Hanegem (Feyenoord, Saoedi-Arabië, AZ en Sparta)
Ik denk dat Rinus Michels ( "De Generaal" ) de grootste kanshebber is voor de titel " Neerlands beste trainer ooit"
Waaron staat zuid korea dan bij guus geluk?mechielz schreef:Het gaat om de titel: Ik neem aan dat dan alleen voor het clubvoetbal geld, want er is eigenlijk maar 1 die echt wat met het Nederlands elftal heeft gepresteerd en dat is Rinus Michels en bij hem staat niet eens Nederlands 11-tal.
Lijkt me niet. De enige persoon die in de belangstelling moet staan is Foppe de Haan zelf. Als je iedereen terug gaat halen gaat de aandacht naar mensen waar die niet naar toe moet gaan.Beetle schreef: - Het terughalen van een aantal spelers om een ereronde mee te maken.
Ik dacht zelf aan Tom Sier (maker van de eerste goal in Nieuw ALS.) Piet Keur, Ruud van Nistelrooij (vingers gekruisd), Igor Korneev, Popovic en als de belastingdienst meewerkt Rodion Camataru.
Drukt hem alleen met zijn neus op het feit dat hij geen echte prijs gepakt heeft. Kan me niet voorstellen dat ie het leuk vindt om een beker omhoog te houden die hij nooit gewonnen heeft.Ander ding dat ik voor mezelf in gedachten had:
- Een prijs, maakt niet uit wat. Foppe heeft buiten een coach van het jaar, twee bekerfinales en behalen van Champions League geen prijs binnengehaald. Desnoods vragen we Ajax een ECI af te staan voor een dag of de Amstelcup. Die finale vindt twee weken na de wedstrijd tegen AZ plaats dus denk ik dat we bij Utrecht aan moeten kloppen. Kan hij toch een beker knuffelen.
Pardon? Alleen als de organisatie ook bij NN komt te liggen. Er kan wel vanuit NN iets aangeboden worden aan Foppe.Aangezien het allemaal gebeurt in een thuiswedstrijd lijkt het me een mooi gebaar als NN hiervoor de credits krijgt.
Een ereronde, een staande ovatie, een mooie toespraak van de voorzitter, en dan lekker naar huis.Heeft iemand anders nog ideeen?
oh ja en niet te uitbundig he, want we blijven natuurlijk wel nuchtere mensenJeroenB schreef:Een ereronde, een staande ovatie, een mooie toespraak van de voorzitter, en dan lekker naar huis.
Als het aan mij ligt komt er goed wat vuurwerk bij kijken, maar dat is lastig te realiseren, tenzij de club bereid is de boete te betalen.Fulton schreef:oh ja en niet te uitbundig he, want we blijven natuurlijk wel nuchtere mensen![]()
Doe maar gewoon, dan doen we al gek genoegEen ereronde, een staande ovatie, een mooie toespraak van de voorzitter, en dan lekker naar huis.
Natuurlijk is het prachtig maar dit valt niet te realiseren in Heerenveen omdat daar pakweg de ruimte niet voor isBeetle schreef:Beetje "over the top":
Ik heb niet gezegd dat we het moeten doen. Alleen dat we het hier eens over hebben moeten.
was je vorig jaar bij ajax uit? je ziet het wel degelijk. En het ziet er wel degelijk vet uit danKingBee schreef:en de laatste twee speelrondes worden toch altijd op zondag middag gespeeld?? dan zie je zo weining van het vuurwerk![]()
Maar Foppe verdient een hééél groot afscheid, afscheid nemen van zo'n man kan maar één keer dus het meot goed! Concrete, orginele ideen heb ik eigenlijk nog niet.....